Baseballsquote:
Oke.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:18 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik ook niet.. maar deze hoor je te kennen.
Nee.quote:
Bart mixt ze thuis meestal al in elkaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:46 schreef JDude het volgende:
Ik vraag me bij 3FM requests altijd af in hoeverre de plaat van te voren al vaststaat en ze gewoon de persoon terugbellen die 'm toevallig aanvraagt.
Vroeger was het altijd toffer voor 2010quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bart mixt ze thuis meestal al in elkaar.
En Hans en zijn pizza zijn er ook al niet meer op vrijdagquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:52 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Vroeger was het altijd toffer voor 2010.
Had je altijd Dance Classics Party Request met Corné Klijn, man man man wat mis ik dat toch nog. 3FM voor 2010
. Na 2010 werd het wat minder
Klopt, Corné was altijd tof, veel requestjes naartoe gestuurd en werden ook regelmatig gedraaid.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:52 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Vroeger was het altijd toffer voor 2010.
Had je altijd Dance Classics Party Request met Corné Klijn, man man man wat mis ik dat toch nog. 3FM voor 2010
. Na 2010 werd het wat minder
Jup, dat mis ik toch ook welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:53 schreef themauster het volgende:
[..]
En Hans en zijn pizza zijn er ook al niet meer op vrijdag
als ik vrijdags thuis ben eet ik pizza! lekkerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:54 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Jup, dat mis ik toch ook wel.. Maar hier is het ook iedere vrijdag pizza dag, toch een beetje een Hans-traditie hier
.
+1, maar dan kan het alleen maar beter worden!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:06 schreef ConscienceNL het volgende:
Matige uuropener + matige openingsplaat
Ik vind het baasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:08 schreef Qunix het volgende:
Michiel heeft een leuk T-shirt.. Goh wat is hij hip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |