Tja.twitter:omroepbrabant twitterde op vrijdag 08-07-2011 om 21:48:18Verdacht pakketje in trein bij Boxtel was... een doos met 25 cd's. Treinen rijden weer inmiddels. http://brabantn.ws/Azm reageer retweet
ik blijf bij Stenders, maar heb ook net mijn eerste alcoholische versnapering opengetrokken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:10 schreef Timo20 het volgende:
* Timo20 switched naar BBC radio 1 en opent officieel `t eerste pilsje van den avond!
PROOST!![]()
dus dat is Tjibbe!quote:
hoezo? Timur heeft wel een slecht bereik ja.quote:
Gerard zal nog wel wat dingen op moeten nemen voor de Freaknacht.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoezo? Timur heeft wel een slecht bereik ja.
ow, op die fiets. dacht dat Qunix op het slechte geluid zat te doelenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gerard zal nog wel wat dingen op moeten nemen voor de Freaknacht.
Ah... Ik bedoelde Michiel en Gerard en Tjibbe.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, op die fiets. dacht dat Qunix op het slechte geluid zat te doelen
Helaas.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:17 schreef alors het volgende:
Jaaa Janelle Monae, laat dan horen pleasseeee
Er moet toch ook wel iemand lijnbewaking doen, dat doet toch meestal ook een DJ als er iets op locatie is?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gerard zal nog wel wat dingen op moeten nemen voor de Freaknacht.
Shandy!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik blijf bij Stenders, maar heb ook net mijn eerste alcoholische versnapering opengetrokken.
[ afbeelding ]
Teh Shining op Ned2, als die tenminste nog niet begonnen is....quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:38 schreef hole1988 het volgende:
Michiel is allemaal invites aan het sturen voor google+![]()
je kan het volgen op de webcamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |