Ditquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Van mij mag ze anders wel gaan eigenlijk
Nuquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:17 schreef Sirolf het volgende:
Is die NEEEEEEEeeeeeeeeEEEEEeeee-Neeeeee-NEEEEEEEEEE al geweest? Vind ik veruit het vreselijkste stuk uit dat hele nummer...
Hele nummer is kut.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:17 schreef Sirolf het volgende:
Is die NEEEEEEEeeeeeeeeEEEEEeeee-Neeeeee-NEEEEEEEEEE al geweest? Vind ik veruit het vreselijkste stuk uit dat hele nummer...
Die is eigenlijk een beetje overbodig geworden met de topicreeks-functie in FOK!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
hole, wil jij em ff met je vette aap toevoegen aan 3fmfan.
of iemand anders? ben lui...
jij post het, ik lees het....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:17 schreef Sirolf het volgende:
SPOILER: ZandstormOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken hem wel, maar dacht er niet meteen aanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heel veel mensen weten hun eigen undersign niet
donequote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
hole, wil jij em ff met je vette aap toevoegen aan 3fmfan.
of iemand anders? ben lui...
toppertje!quote:
was je anders wel gegaan dan??quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:21 schreef DaMook het volgende:
Nu of zometeen of wanneer dan ook begint Guus Meeuwis aan zijn optreden hier in valkenswaard en ik heb besloten er niet heen te gaanomdat ik dus om 6 uur op moet staan.
Anders zeker, maar ik was bang dat ik er niet optijd in zou liggen als ik wel zou gaanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was je anders wel gegaan dan??
wel kut dat je er zo vroeg uit moet!
iedereen z'n afwijking zal ik maar zeggenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Anders zeker, maar ik was bang dat ik er niet optijd in zou liggen als ik wel zou gaan.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:29 schreef _JdM_ het volgende:
Tjibbe die EffeEkdom gaat presenteren. Ik zeg: Doen!!
hij heeft 2 keer in de nacht gepresenteerd en het valt flink tegen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:29 schreef _JdM_ het volgende:
Tjibbe die EffeEkdom gaat presenteren. Ik zeg: Doen!!
Beter dan Lieke?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij heeft 2 keer in de nacht gepresenteerd en het valt flink tegen.
Oh, ik gebruik het nog dagelijks om er op te komen hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is eigenlijk een beetje overbodig geworden met de topicreeks-functie in FOK!
Moet ik maar eens verbouwen...
gewoon doen! of mijn eerdere idee uitvoeren.....de dj-loterij! alle beschikbare dj's in een bak flikkeren, 2 namen eruit trekken, die niet laten weten met wie ze in de studio zitten en gaan met die banaan!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij heeft 2 keer in de nacht gepresenteerd en het valt flink tegen.
dat dan weer wel. Hij bereid geen grappen voor, behalve dat hij Gerard steeds uit zijn bed belde.quote:
wehehe, dat vinnik dan weer leuk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat dan weer wel. Hij bereid geen grappen voor, behalve dat hij Gerard steeds uit zijn bed belde.
Dat kan niet, want lieke is iig nog lekkerquote:
tis radio, penis!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat kan niet, want lieke is iig nog lekker.
http://forum.fok.nl/topicchain/last/70quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:34 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Oh, ik gebruik het nog dagelijks om er op te komen hoor
Cold War Kids, die zijn het checken waard hoor, goed album verder ookquote:
So ? Ik heb een foto gezien en die blijf ik zien terwijl ze in de lucht isquote:
Aha, zijn DAT nu de Cold War Kids. Mooi liedjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:40 schreef alors het volgende:
[..]
Cold War Kids, die zijn het checken waard hoor, goed album verder ook
ja en ja. Ik weet alleen niet of Giel van NSJ komt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, dat vinnik dan weer leuk.
is er vannacht btw freaknacht en zo ja met wie? gewoon Giel en Geer?
ze is luchtballonvaarster?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
So ? Ik heb een foto gezien en die blijf ik zien terwijl ze in de lucht is.
Volgens jullie en medewerkers van de radio zijn ze "in de lucht"quote:
DIE LUCHT!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgens jullie en medewerkers van de radio zijn ze "in de lucht".
en een zacht g.....(ik mag dat zeggen, ik heb ook een zachte g)quote:
want je hebt ook een harde Lquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
DIE LUCHT!
[..]
en een zacht g.....(ik mag dat zeggen, ik heb ook een zachte g)
als jij een geile stripact op webcam doet wel jaquote:
doe ik altijd in het weekendquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
xxl schnitzels eten met de mannen onder elkaar
vindt je `t heel gekquote:
Paul stelt zich ook voor met 'met Paul Stoel van de Coen en Sandershow!' als 'ie naar de 3FM.nl-redactie belt...quote:
Tjibbe kiest ze er gewoon op uit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:47 schreef alors het volgende:
echt 9 van de 10 bellers naar 3fm zijn brabo's of limbo's
Altijd in voor een spelletje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:47 schreef alors het volgende:
echt 9 van de 10 bellers naar 3fm zijn brabo's of limbo's
lekkere zuiderling van mequote:
wil je dat `t Geheime Woord 3 uur lang moet duren?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:50 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat het Geheime Woord volgende week flatulentie moet zijn.
what the fuck?!?!quote:
Nee, het moet tussen 10 en 12 gespeeld worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wil je dat `t Geheime Woord 3 uur lang moet duren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |