Hoe krijg je dat allemaal mee joh.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja mijn kleding gooi ik er morgen pas bij, hangt nu nog te drogen enzo
Maar die 2 persoonsluchtbed moest ik er alvast inproppen.
ow en bella... ik heb 8 liter sangria
De basis van de sangria zit in een emmertje, 2 spaanse wijn en 2 flessen 7 up apart en 2 flessen rose, kipsate en chips gaan in de boodschappen tas. De rest in een grote weekend tasquote:
Ja, echt wel...quote:
Cityvillequote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
Benny op welke worst moet ik klikken?
YADAYADAYADAYADAquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, echt wel...
Ik heb het topic eigenlijk altijd wel openstaan en dan zie je posts ook live verwijderd worden. Maar ik had nog niet naar boven gescrolled om te zien welke het waren. Maar omdat ik poste na het slotje werd de pagina vernieuwt en zag ik idd ook dat #305 was
Jeetje mina.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De basis van de sangria zit in een emmertje, 2 spaanse wijn en 2 flessen 7 up apart en 2 flessen rose, kipsate en chips gaan in de boodschappen tas. De rest in een grote weekend tas
Al twijfel of ik de rose meeneemEr is toch genoeg drank
Jij voelt je wel erg jong hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De basis van de sangria zit in een emmertje, 2 spaanse wijn en 2 flessen 7 up apart en 2 flessen rose, kipsate en chips gaan in de boodschappen tas. De rest in een grote weekend tas
Al twijfel of ik de rose meeneemEr is toch genoeg drank
ik probeer het al eerder te droppen bij Myr, en dan kom ik jou ophalen.quote:
Hij staat me errug in de wegquote:
Zijn =/= voelenquote:
ik vind 32 niet oudquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij staat me errug in de weg
[..]
Zijn =/= voelen
Ja lillik ding.quote:
Aaaawquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind 32 niet oud
Werd 2 weken geleden nog 25 geschat
En ik voel me zo ook nog
Dansplaat?quote:
Nee, Belgische wafels ofzo. Nu skihutmuziek.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens Renesite ben ik oud
kutmod
(geintje)
leuk hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, Belgische wafels ofzo. Nu skihutmuziek.
MIJN SKIES, MIJN SKIES, MIJN SKIES STAAN IN DE BRAND
Zet je capuchon op.quote:
Pas je tasje bij je laarzen.quote:
volgens mij issie er alquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk! Benny liefje kom je ook luisteren?![]()
Ik zag hetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij issie er al
http://x-raydio.playtheradio.com/
quote:Het is een leuk radio station, maar helaas niet geschikt voor iedereen vanwege de expliciet sexueel getinte shows en de dronkelappen die dit aantrekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:28 schreef Patje1987 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:28 schreef Patje1987 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:30 schreef Patje1987 het volgende:
Echt er komen er nu 1000en tegelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Klopt gewoonquote:
Huhquote:
quote:
Ja maar ik ben blondquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:40 schreef Zeroku het volgende:
[..], ik bedoelde dat er 'leeg' stond, terwijl hij niet leeg was
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ohw zo... ja, das een bekend probleem en is zo opgelostquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:40 schreef Zeroku het volgende:
[..], ik bedoelde dat er 'leeg' stond, terwijl hij niet leeg was
.
Ja, zag het in BUG iddquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo... ja, das een bekend probleem en is zo opgelost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler in een spoiler, SPOILERCEPTION.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:44 schreef Bellatrix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler in een spoiler, SPOILERCEPTION.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:44 schreef Bellatrix het volgende:
Subaru.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler in een spoiler, SPOILERCEPTION.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
VIRUSquote:
Noooh wat is deze.quote:
Ik wilde een andere maken maar geen zin in omdat veel werk voor een kutgrapquote:
Ooh, dattum. Gelijk heb jequote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, wat denk je...?
Ondertussen doe ik ook een beetje ""
Waarom kotst gij?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, wat denk je...?
Ondertussen doe ik ook een beetje ""
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Naam gaarne.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vanwege een bepaald persoon die flink door de mand is gevallen
Dat ie maar knetterkeihard op zijn stuitje is geketst.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vanwege een bepaald persoon die flink door de mand is gevallen
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
![]()
NO LIFEquote:(gemiddeld 109 per dag)
LIEFquote:(gemiddeld 49 per dag)
50 posts per dag, 8 jaar lang.quote:
8 jaar geleden was ik net zo no-life als jij nu tegenwoordig bentquote:
Why?quote:
Mij no-life noemenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
8 jaar geleden was ik net zo no-life als jij nu tegenwoordig bent![]()
![]()
HAHAHA JA, NOU STOERE BINK HOOR. KUSJE OP JE VOORHOOFDquote:
LIK ME LUL MANquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
HAHAHA JA, NOU STOERE BINK HOOR. KUSJE OP JE VOORHOOFD![]()
![]()
ZOU JE WEL GRAAG WILLEN HEquote:
DONDERS MIETERS!!!quote:
Ik zoek een leven. Heb jij er 1 op ebay?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
DONDERS MIETERS!!!
--
Goed. Genoeg Patriquesq gepraat.
hoe gaat het hier?
Ja, waarom "quote:
Wie zegt dat het niet om een FOK!ker ging?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, waarom "" en dat gedoe op FOK! zetten wanneer het niet over een FOK!ker gaat? Over wie verbaas jij je zo erg en kom er voor uit jong!!
Het wekt slechts mijn interesse.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie zegt dat het niet om een FOK!ker ging?
Noem nou gewoon eens die fucking naamquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie zegt dat het niet om een FOK!ker ging?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het wekt slechts mijn interesse.
Volgende week ijsje eten?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Noem nou gewoon eens die fucking naam.
quote:vr 8 juli 2011 21:06u door iBenny
Zeroku! Hij wil niet wat ik wel wil!
Carequote:
Posten DMs... note +1quote:
Nopequote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat wil ik best, maar dan moet hij morgen wel komen
Die verwijder ik wel weerquote:
Pas maar op dat ik jou niet note.quote:
In een donker hol.quote:
Marco Polo?quote:
Rare snuiter.quote:
Hield ook van nasi.quote:
Joseph Goebbels ook.quote:
Daar liep hij maar al te graag mee te koop.quote:
ik zou keihard wegrennenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:11 schreef Lutte het volgende:
Echt, kusjekroel SC dat we zijn.Je zult maar nu nieuw binnen komen vallen, dan schrik je toxh.
Maar lief zijn jullie wel![]()
Niet wegrennen julliequote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zou keihard wegrennen
Whahahaha nee hoor
quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ging om zachte haartje toch en geen kale kop?
Trusten!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo naar bed, ik goed uitgerust zijn voor morgen
ga zo theezakjes op mijn ogen leggen
Bella 14:45 uur tochIk sta aan het begin, en whatsapp even mijn nummer
Benny?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:43 schreef Lutte het volgende:
Ik heb iets lekkersWeet alleen niet wat het is
![]()
Niet haten, het wérkt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik ga zware shag roken ivm. mijn hoge stem.
Een inhaler in je neus?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet eensch zo'n gare neusdildeaux waar íedereen mee loopt?
Een "inhaler" ofzo
Die heb ik eentje!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet eensch zo'n gare neusdildeaux waar íedereen mee loopt?
Een "inhaler" ofzo
Als je hárd snuift raakt er binnenin zo'n dingetje los en plenst het hele gebeuren zo in je snoetje.quote:
Ik heb er eentje met schroefdop, maar bedankt voor de waarschuwingquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je hárd snuift raakt er binnenin zo'n dingetje los en plenst het hele gebeuren zo in je snoetje.
Ik denk ik waarschuw je even, collega had het vanmiddag. Hilarisch voor iedereen behalve hij zelf.
If joe knoo the weequote:
quote:
Volgens mij bedoel ik diequote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb er eentje met schroefdop, maar bedankt voor de waarschuwing
waquote:
Als ik hem lekker...quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel ik die
Maar aangezien die mensen die dingen in hun Nahse duwen heb ik niet écht goed gekeken, zeg maar.
quote:
Hmmmquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik had bijna niet meer naar de kaakchirurg gehoeven.. was al gebroken bijna gister!
Geen dank, geen dank.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik had bijna niet meer naar de kaakchirurg gehoeven.. was al gebroken bijna gister!
Not sure if...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:12 schreef Kally het volgende:
Ik had net een zwart kind, mijn god hij had buiten gespeeld, alle bagger was uit die buurt en ligt nu in mijn badkamer
Ow. Daar waren mijn ouders erg makkelijk mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:12 schreef Kally het volgende:
Ik had net een zwart kind, mijn god hij had buiten gespeeld, alle bagger was uit die buurt en ligt nu in mijn badkamer
Ik ben geloof ik blij dat ik geen idee heb waar dit over gaat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Die zingen ze hier heel de dag
ALBERT HEIJNquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik blij dat ik geen idee heb waar dit over gaat.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat een gemekker.. ik kom hier voor mn rust!
Ik heb geen tuinquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Daar waren mijn ouders erg makkelijk mee.
Schoenen uit en wij werden eerst in het zwembadje in de tuin gezet!
Dat hoor je morgen welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik blij dat ik geen idee heb waar dit over gaat.
Ik ook niet maar ze zingen het uit volle borst hierquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet dat?
Ik heb dat Britt liedje ook nog nooit gehoord.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:17 schreef PatriQue89 het volgende:
René zegt:
Jij keek mij zo lief aan
Of ben ik slechts je pijpsletje
Patrick zegt:
ja
Dan is dat ook duidelijk voor iedereen
NIETquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:17 schreef PatriQue89 het volgende:
René zegt:
Jij keek mij zo lief aan
Patrick zegt:
ja
Omfgquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:17 schreef PatriQue89 het volgende:
René zegt:
Jij keek mij zo lief aan
Patrick zegt:
ja
Uh ik wil niet veel zeggen, jij bent ook mijn pijpsletje hoorquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Uh ik wil niet veel zeggen, jij bent ook mijn pijpsletje hoor
Neenquote:
Ik zal netjes slikkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Uh ik wil niet veel zeggen, jij bent ook mijn pijpsletje hoor
Uiteraardquote:
Ja aapjequote:
quote:
Mag ik op jou worst klikken?quote:
Hihiquote:
quote:
kloptquote:
Al gedaan, terwijl je sliep!quote:
Dan klik ik op jou worstquote:
Het is wél Italiaanse spikkeltjesworst, iets op tegen?quote:
Nee spikkeltjesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is wél Italiaanse spikkeltjesworst, iets op tegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |