Als je hárd snuift raakt er binnenin zo'n dingetje los en plenst het hele gebeuren zo in je snoetje.quote:
Ik heb er eentje met schroefdop, maar bedankt voor de waarschuwingquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je hárd snuift raakt er binnenin zo'n dingetje los en plenst het hele gebeuren zo in je snoetje.
Ik denk ik waarschuw je even, collega had het vanmiddag. Hilarisch voor iedereen behalve hij zelf.
If joe knoo the weequote:
quote:
Volgens mij bedoel ik diequote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb er eentje met schroefdop, maar bedankt voor de waarschuwing
waquote:
Als ik hem lekker...quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel ik die
Maar aangezien die mensen die dingen in hun Nahse duwen heb ik niet écht goed gekeken, zeg maar.
quote:
Hmmmquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik had bijna niet meer naar de kaakchirurg gehoeven.. was al gebroken bijna gister!
Geen dank, geen dank.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik had bijna niet meer naar de kaakchirurg gehoeven.. was al gebroken bijna gister!
Not sure if...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:12 schreef Kally het volgende:
Ik had net een zwart kind, mijn god hij had buiten gespeeld, alle bagger was uit die buurt en ligt nu in mijn badkamer
Ow. Daar waren mijn ouders erg makkelijk mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:12 schreef Kally het volgende:
Ik had net een zwart kind, mijn god hij had buiten gespeeld, alle bagger was uit die buurt en ligt nu in mijn badkamer
Ik ben geloof ik blij dat ik geen idee heb waar dit over gaat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Die zingen ze hier heel de dag
ALBERT HEIJNquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik blij dat ik geen idee heb waar dit over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |