Hoe krijg je dat allemaal mee joh.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja mijn kleding gooi ik er morgen pas bij, hangt nu nog te drogen enzo
Maar die 2 persoonsluchtbed moest ik er alvast inproppen.
ow en bella... ik heb 8 liter sangria
De basis van de sangria zit in een emmertje, 2 spaanse wijn en 2 flessen 7 up apart en 2 flessen rose, kipsate en chips gaan in de boodschappen tas. De rest in een grote weekend tasquote:
Ja, echt wel...quote:
Cityvillequote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
Benny op welke worst moet ik klikken?
YADAYADAYADAYADAquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, echt wel...
Ik heb het topic eigenlijk altijd wel openstaan en dan zie je posts ook live verwijderd worden. Maar ik had nog niet naar boven gescrolled om te zien welke het waren. Maar omdat ik poste na het slotje werd de pagina vernieuwt en zag ik idd ook dat #305 was
Jeetje mina.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De basis van de sangria zit in een emmertje, 2 spaanse wijn en 2 flessen 7 up apart en 2 flessen rose, kipsate en chips gaan in de boodschappen tas. De rest in een grote weekend tas
Al twijfel of ik de rose meeneemEr is toch genoeg drank
Jij voelt je wel erg jong hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De basis van de sangria zit in een emmertje, 2 spaanse wijn en 2 flessen 7 up apart en 2 flessen rose, kipsate en chips gaan in de boodschappen tas. De rest in een grote weekend tas
Al twijfel of ik de rose meeneemEr is toch genoeg drank
ik probeer het al eerder te droppen bij Myr, en dan kom ik jou ophalen.quote:
Hij staat me errug in de wegquote:
Zijn =/= voelenquote:
ik vind 32 niet oudquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij staat me errug in de weg
[..]
Zijn =/= voelen
Ja lillik ding.quote:
Aaaawquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind 32 niet oud
Werd 2 weken geleden nog 25 geschat
En ik voel me zo ook nog
Dansplaat?quote:
Nee, Belgische wafels ofzo. Nu skihutmuziek.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens Renesite ben ik oud
kutmod
(geintje)
leuk hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, Belgische wafels ofzo. Nu skihutmuziek.
MIJN SKIES, MIJN SKIES, MIJN SKIES STAAN IN DE BRAND
Zet je capuchon op.quote:
Pas je tasje bij je laarzen.quote:
volgens mij issie er alquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk! Benny liefje kom je ook luisteren?![]()
Ik zag hetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij issie er al
http://x-raydio.playtheradio.com/
quote:Het is een leuk radio station, maar helaas niet geschikt voor iedereen vanwege de expliciet sexueel getinte shows en de dronkelappen die dit aantrekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:28 schreef Patje1987 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:28 schreef Patje1987 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:30 schreef Patje1987 het volgende:
Echt er komen er nu 1000en tegelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |