Er stonden meerdere reacties met alleen terechte klacht en / of alleen smileys onder elkaar. Die zijn verwijderd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:07 schreef Dastan het volgende:
Rookverbod.
Waarom is mijn bericht verwijderd? Mag je tegenwoordig ook al niet schrijven dat je het eens bent met de klacht?
Een smiley alleen voegt net zo weing toe als al die terechte klachten en quote's daarvan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:22 schreef Dastan het volgende:
Enkel een smiley voegt inderdaad nauwelijks wat toe, een reactie met een goed- of afkeuring van de klacht wel natuurlijk.
Je andere topic is gesloten. Jij kiest er bewust voor om dan toch een nieuw topic te openen, met een klaagzang over het slotje op je vorige topic, en komt nu vragen om een slotje op je nieuwe topic?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:33 schreef minister. het volgende:
mensen zonder respect
kan deze verwijdert worden tegenwoordig kunnen mensen niet meer begrijpend lezen.
deze heeft wel redelijke inhoudquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je andere topic is gesloten. Jij kiest er bewust voor om dan toch een nieuw topic te openen, met een klaagzang over het slotje op je vorige topic, en komt nu vragen op een slotje op je nieuwe topic?
Tikkeltje belachelijk wel, nietwaar?
Dat valt allemaal best mee.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:42 schreef minister. het volgende:
deze heeft wel redelijke inhoud![]()
maar de reacties niet
Ik had het topic al ontdaan van het meeste geneuzel. In KLB kan je hater reacties verwachten natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
Bumper beschadigt iPhone, verkoper ontkent
Krijg alleen bullshit-reacties van haters. Gooi het maar dicht.
Ik heb hetzelfde topic in WGR geopend. Deze is dus overbodig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik had het topic al ontdaan van het meeste geneuzel. Ik KLB kan je hater reacties verwachten natuurlijk.
Ik zie dus ook geen reden om het topic te sluiten.
Ik kijk 't nog even aan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb hetzelfde topic in WGR geopend. Deze is dus overbodig.
Hebben we dit soort extremisten nou echt nodig?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:37 schreef Nyck het volgende:
Het blijft moeilijk voor jullie. "Gewoon weggaan". Wat is daar nu moeilijk te verstaan aan. Wat begrijp je niet uit deze 2 woorden.
Nee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hebben we dit soort extremisten nou echt nodig?
quote:
Niet overdrijven.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:00 schreef Gary_Oak het volgende:
'volwassen' Chinezen trappen hand Oeigoerse moslim jongetje kapot
HAAL DIE PLAATJES VAN DIE SPINNEN WEG!
Ik ben het met hem eens.quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:00 schreef Gary_Oak het volgende:
'volwassen' Chinezen trappen hand Oeigoerse moslim jongetje kapot
HAAL DIE PLAATJES VAN DIE SPINNEN WEG!
Mods kunnen niet bannen en volgens mij geven ze ook geen notes, dit doen Forum Admin (donderblauw) en/of Admins (rood). Het topic waar je het over hebt staat geloof ik niet in KLB, dit feedback topic is uitsluitend daarvoor, zo heeft ieder subforum een eigen feedback topic, algemenere klachten kunnen hier:quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Bedankjes mogen hier toch ook?
Bij deze wil ik dan de mods bedanken dat ze mij geen ban of notes hebben gegeven voor mijn reacties in een bepaald topic.
Ik was toen namelijk écht heel erg boos, en terecht.
Ik ga geen link naar het topic posten, omdat ik wel zeker weet dat mensen daar dan op door zullen gaan.
Ik ben blij dat jullie het in ieder geval begrepen(in tegenstelling tot bepaalde users
).
Dan bedoelde ik de (forum)admins. En het was wel een topic in KLB.quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen en volgens mij geven ze ook geen notes, dit doen Forum Admin (donderblauw) en/of Admins (rood). Het topic waar je het over hebt staat geloof ik niet in KLB, dit feedback topic is uitsluitend daarvoor, zo heeft ieder subforum een eigen feedback topic, algemenere klachten kunnen hier:
Feedback
Ah okee dan heb ik niks gezegd, wel nog een goed bedoeld adviesje: maak je niet al te druk hè. Er zullen altijd wel mensen zijn die het met je oneens zijn, je verkeerd begrijpen en tot slot de categorie die dit opzettelijk doen om je op te naaien. It's all part of the game en met name in KLBquote:Op maandag 8 augustus 2011 03:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan bedoelde ik de (forum)admins. En het was wel een topic in KLB.
En ik weet van het bestaan van feedbacktopics in de verschillende fora.
Maar het ging over een KLB-topic; daarom post ik het hier.
Het desbetreffende topic ging helaas over wel meer dan een simpel meningsverschil, maar over een heel serieus onderwerp.quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah okee dan heb ik niks gezegd, wel nog een goed bedoeld adviesje: maak je niet al te druk hè. Er zullen altijd wel mensen zijn die het met je oneens zijn, je verkeerd begrijpen en tot slot de categorie die dit opzettelijk doen om je op te naaien. It's all part of the game en met name in KLB
Begrijpelijk, maar dat willen ze juist en boos worden heeft verder toch geen zin, je kan mensen hier echt geen manieren bijbrengen, ze doen het de volgende keer gewoon weer. Ik ga er verder ook maar niet op door, daar is een feedbacktopic namelijk ook weer niet voor bedoeld, ik dacht ik geef je even een goedbedoeld advies, zie maar wat je ermee doetquote:Op maandag 8 augustus 2011 03:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het desbetreffende topic ging helaas over wel meer dan een simpel meningsverschil, maar over een heel serieus onderwerp.
En daar kan ik echt heel boos om worden; als mensen op een bepaalde manier praten over serieuze onderwerpen.
Voor de echt serieuze onderwerpen zijn andere fora op FOK! mogelijk meer geschikt. In KLB zitten veel users die, zoals Heer_van_Bartolhoven ook al zegt, erop gericht zijn je uit je tent te lokken, je op de kast te krijgen en je tot uitspraken te verleiden die mogelijk policy overschrijdend zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Het desbetreffende topic ging helaas over wel meer dan een simpel meningsverschil, maar over een heel serieus onderwerp.
En daar kan ik echt heel boos om worden: als mensen op een bepaalde manier praten over serieuze onderwerpen.
dude, why, omdat je dan naar je fb wordt geleid? Zoals de rest? Maar het is wel een baggertopic. Niemand kent je fb hoor, je hoeft niet sad panda te zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:31 schreef Gravedigger het volgende:
Fokker zoekt ruzie
Leuk om het topic te sluiten, maar haal ook even de Facebooklink weg? Daar ben ik niet zo blij mee!
Je bent erin getuind dus. Het is een grapje. Iedereen komt bij zijn eigen facebook profiel uit via die link.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:31 schreef Gravedigger het volgende:
Fokker zoekt ruzie
Leuk om het topic te sluiten, maar haal ook even de Facebooklink weg? Daar ben ik niet zo blij mee!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:31 schreef Gravedigger het volgende:
Fokker zoekt ruzie
Gastquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:37 schreef Gravedigger het volgende:
Van de huidige generatie FOK!ers kent idd niemand mij irl.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:21 schreef Maanvis het volgende:
Apple Josti's.
het was niet mijn bedoeling om apple af te zeiken, eerder om de actie van apple af te zeiken
Nu snap ik waarom er een misverstand was.quote:
Even goed loopt zo'n topic gewoon uit op over en weer gebash tussen de fanboys en haters.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:21 schreef Maanvis het volgende:
Apple Josti's.
het was niet mijn bedoeling om apple af te zeiken, eerder om de actie van apple af te zeiken
Klopt. Volgende keer open ik het wel ergens anders, waar KLB niet komt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Even goed loopt zo'n topic gewoon uit op over en weer gebash tussen de fanboys en haters.
Goed plan.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:30 schreef Maanvis het volgende:
Klopt. Volgende keer open ik het wel ergens anders, waar KLB niet komt.
Is dicht.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:11 schreef Fascination het volgende:
Ik heb vanavond Tineke Schouten in elkaar geslagen.
Bagger.
Topic is weer open inmiddels.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:08 schreef LompeHork het volgende:
KLB in de Donald Duck brievenbus
De oude is wel dicht toch?
edit: ja: KLB in de Donald Duck brievenbus
die allang verdwenen had moeten zijnquote:
Oh nee, ze is terug! Gaan ze haar nou nog een keer bannen of niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:09 schreef Nikmans het volgende:
Shahd Barmada is pro Bashar Al-Assad
Niemand geeft een neuk en
[..]
die allang verdwenen had moeten zijn
Edit: Dat ging even foutquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh nee, ze is terug!Gaan ze haar nou nog een keer bannen of niet?
Dat het van een troll komt en niemand een ruk geeft om een of andere Marokkaanse zangeres waarvan letterlijk niemand in KLB ooit gehoord zal hebben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:16 schreef GGMM het volgende:
Ik zie niet zo goed wat er nou mis is met dat topic. Je hoeft het niet per se te lezen btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |