quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:55 schreef Plastic_zak het volgende:
Assad is een van de weinige die nog niet heeft overgegeven aan de NWO.
Eeeh en die groep mensen voor haar dan? Hij heeft nog aardig wat steun in Syri zelf blijkbaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:04 schreef o.us het volgende:
Zij heeft Assad zeker geneukt. Kan niet anders. Heel de Arabische wereld is tegen Assad. Zie Al Arabiya, Al Jazeera, MBC Akhbar en het internet..
De steun voor Assad zal echt 10% zijn van de Arabische wereld.. Zie Tunesi, Marokko, Egypte, Bahrein, Libi, Irak. Allemaal Arabische landen die (deels) hetzelfde hadden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:06 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Eeeh en die groep mensen voor haar dan? Hij heeft nog aardig wat steun in Syri zelf blijkbaar.
Je bent zelf pauper! Love Syriquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:14 schreef Rezania het volgende:
Waar is de ketting en de boerka van die zangeres? Hoort ze niet in de keuken te zijn? In dat soort puaperlanden is het toch traditie?
Die straks nog ergere apenlanden zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:17 schreef o.us het volgende:
[..]
De steun voor Assad zal echt 10% zijn van de Arabische wereld.. Zie Tunesi, Marokko, Egypte, Bahrein, Libi, Irak. Allemaal Arabische landen die (deels) hetzelfde hadden.
Uiteindelijk vertrekt hij toch wel. Maar ze proberen hun positie zo lang mogelijk vast te houdenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:17 schreef o.us het volgende:
[..]
De steun voor Assad zal echt 10% zijn van de Arabische wereld.. Zie Tunesi, Marokko, Egypte, Bahrein, Libi, Irak. Allemaal Arabische landen die (deels) hetzelfde hadden.
Zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:18 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Uiteindelijk vertrekt hij toch wel. Maar ze proberen hun positie zo lang mogelijk vast te houden
Op Libi en Djibouti en Jemen en Mauritani en Soedan en Somali na ben ik verder in alle arabische landen geweest. ZIJN GEEN APENLANDENquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Die straks nog ergere apenlanden zijn
Syri ligt in Marokkoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:20 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Wat hebben die berberen met syri te maken?
Niet reageren op die troll man.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Op Libi en Djibouti en Jemen en Mauritani en Soedan en Somali na ben ik verder in alle arabische landen geweest. ZIJN GEEN APENLANDEN
maar wat ik probeer te zeggen is dat er een verschil is tussen nominale en reele waardequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:14 schreef Rezania het volgende:
Waar is de ketting en de boerka van die zangeres? Hoort ze niet in de keuken te zijn? In dat soort puaperlanden is het toch traditie?
De sharia is fantastisch jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Op Libi en Djibouti en Jemen en Mauritani en Soedan en Somali na ben ik verder in alle arabische landen geweest. ZIJN GEEN APENLANDEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |