quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:55 schreef Plastic_zak het volgende:
Assad is een van de weinige die nog niet heeft overgegeven aan de NWO.
Eeeh en die groep mensen voor haar dan? Hij heeft nog aardig wat steun in Syri zelf blijkbaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:04 schreef o.us het volgende:
Zij heeft Assad zeker geneukt. Kan niet anders. Heel de Arabische wereld is tegen Assad. Zie Al Arabiya, Al Jazeera, MBC Akhbar en het internet..
De steun voor Assad zal echt 10% zijn van de Arabische wereld.. Zie Tunesi, Marokko, Egypte, Bahrein, Libi, Irak. Allemaal Arabische landen die (deels) hetzelfde hadden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:06 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Eeeh en die groep mensen voor haar dan? Hij heeft nog aardig wat steun in Syri zelf blijkbaar.
Je bent zelf pauper! Love Syriquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:14 schreef Rezania het volgende:
Waar is de ketting en de boerka van die zangeres? Hoort ze niet in de keuken te zijn? In dat soort puaperlanden is het toch traditie?
Die straks nog ergere apenlanden zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:17 schreef o.us het volgende:
[..]
De steun voor Assad zal echt 10% zijn van de Arabische wereld.. Zie Tunesi, Marokko, Egypte, Bahrein, Libi, Irak. Allemaal Arabische landen die (deels) hetzelfde hadden.
Uiteindelijk vertrekt hij toch wel. Maar ze proberen hun positie zo lang mogelijk vast te houdenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:17 schreef o.us het volgende:
[..]
De steun voor Assad zal echt 10% zijn van de Arabische wereld.. Zie Tunesi, Marokko, Egypte, Bahrein, Libi, Irak. Allemaal Arabische landen die (deels) hetzelfde hadden.
Zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:18 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Uiteindelijk vertrekt hij toch wel. Maar ze proberen hun positie zo lang mogelijk vast te houden
Op Libi en Djibouti en Jemen en Mauritani en Soedan en Somali na ben ik verder in alle arabische landen geweest. ZIJN GEEN APENLANDENquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Die straks nog ergere apenlanden zijn
Syri ligt in Marokkoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:20 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Wat hebben die berberen met syri te maken?
Niet reageren op die troll man.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Op Libi en Djibouti en Jemen en Mauritani en Soedan en Somali na ben ik verder in alle arabische landen geweest. ZIJN GEEN APENLANDEN
maar wat ik probeer te zeggen is dat er een verschil is tussen nominale en reele waardequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:14 schreef Rezania het volgende:
Waar is de ketting en de boerka van die zangeres? Hoort ze niet in de keuken te zijn? In dat soort puaperlanden is het toch traditie?
De sharia is fantastisch jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Op Libi en Djibouti en Jemen en Mauritani en Soedan en Somali na ben ik verder in alle arabische landen geweest. ZIJN GEEN APENLANDEN
sharia wordt niet zo streng nageleefd als jij denkt. Er zijn in een paar landen wat extremisten...quote:
Een paar landen? Wat extremisten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
sharia wordt niet zo streng nageleefd als jij denkt. Er zijn in een paar landen wat extremisten...
De enige Arabische landen die de sharia naleven zijn Saudi-Arabi, VAE en Bahrein/Qatar. Andere Arabische landen zoals Marokko, Libanon, Egypte zijn zo westers als wat.quote:
Ach ik doe verder geen moeite die leken dit uit te leggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:26 schreef o.us het volgende:
[..]
De enige Arabische landen die de sharia naleven zijn Saudi-Arabi, VAE en Bahrein/Qatar. Andere Arabische landen zoals Marokko, Libanon, Egypte zijn zo westers als wat.
Niet zomaar conclusies gaan trekken uit de losse pols.
En Iran/Irak/Pakistan/Afghanistan dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:26 schreef o.us het volgende:
[..]
De enige Arabische landen die de sharia naleven zijn Saudi-Arabi, VAE en Bahrein/Qatar. Andere Arabische landen zoals Marokko, Libanon, Egypte zijn zo westers als wat.
Niet zomaar conclusies gaan trekken uit de losse pols.
Het zijn sowieso pauperlanden, anders had je wel daar gewoond in plaats van in Nederland.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:28 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ach ik doe verder geen moeite die leken dit uit te leggen.
dat zijn arabische landen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En Iran/Irak/Pakistan/Afghanistan dan?
googlen: pakistan: zara sheikh, veena malik, iman ali, mona lisa, sara khan, tooba siddique.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Iran en Afghanistan zijn geen Arabische landen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb daar toch geen verstand van.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:31 schreef Shalimar het volgende:
[..]
dat zijn arabische landen?behalve irak dan
Wat doe jij opeens onaardig, zeg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Iran en Afghanistan zijn geen Arabische landen. Conclusie: vooroordelen opscheppen en die als de waarheid beschouwen en daarna als waardeloze tegenargumenten gebruiken. Zegt genoeg over het niveau van de discussie. Heb dan ook geen zin meer om het meer uit te leggen, jij bent niet de eerste user die zo doet. Dat monglode getroll.
Toedels.
maar wel meteen vragen alsof je weet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb daar toch geen verstand van.
Ik vroeg het om te weten hoe het zat ....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:33 schreef Shalimar het volgende:
[..]
maar wel meteen vragen alsof je weet waar je het over hebt
maar zelfs irak is niet zo streng meer als je zou denken...als iemand als myriam fares daar met open armen wordt ontvangen dan weten we het wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:32 schreef Shalimar het volgende:
[..]
ik weet, ik zag irak later pas staan daarom
Ai in Pakistan is zelfs de mona lisa van kracht... Heftige shit zeg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:31 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
googlen: pakistan: zara sheikh, veena malik, iman ali, mona lisa, sara khan, tooba siddique.
iran: claudia lynx, dora
irak: shatha hassoun
afghanistan: mozhdah
etc
mona lisa is prachtig:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:34 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ai in Pakistan is zelfs de mona lisa van kracht... Heftige shit zeg.
okquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vroeg het om te weten hoe het zat ....
lol...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:33 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar zelfs irak is niet zo streng meer als je zou denken...als iemand als myriam fares daar met open armen wordt ontvangen dan weten we het wel.
Waar conclusie begint was voor Rezaina bedoeld. De eerste zin was van jou. Sorryquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat doe jij opeens onaardig, zeg.
Ik heb er geen verstand van, en dus vraag ik iets, en dan krijg ik zo'n reactie?
Nou, laat maar dan.
Sorry: ik kan even geen youtube linkjes aanklikken, ben nu muziek aan het luisteren. Als ik die uitzet komt Brian Jones persoonlijk mijn kop er af bijten.quote:
Conclusie: vooroordelen opscheppen en die als de waarheid beschouwen en daarna als waardeloze tegenargumenten gebruiken. Zegt genoeg over het niveau van de discussie. Heb dan ook geen zin meer om het meer uit te leggen, jij bent niet de eerste user die zo doet. Dat monglode getroll.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het zijn sowieso pauperlanden, anders had je wel daar gewoond in plaats van in Nederland.
ik was echt verbaasd! Paar maanden terug heeft ze daar een concert gegeven. Heb niemand horen roepen dat ze onwelkom was...ik vreesde voor haar leven! Maar nee ze gaf vrolijk interviews en heeft rustig staan zingen en dansen...quote:
Ok.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Waar conclusie begint was voor Rezaina bedoeld. De eerste zin was van jou. Sorry. Ik meen het.
Zit ook op mijn mobiel.
IRAN EN AFGHANISTAN. Alhoewel je kan iran ook perzisch niemand...maar afghanistan is niet echt hetzelfde...ze hebben baloch sprekers...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ok.Vergeven en zo.
Maar nu even een serieuze vraag: als Iran en Afghanistan geen Arabische landen zijn, hoe moet men ze dan noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |