SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeer het nog eens:
Ik lurk al een paar dagen mee op FOK! en ik merk een heel groot gebrek aan respect tegenover mensen met andere cultuur/geloof.
Ik neem als voorbeeld een actuele gebeurtenis: het ramadan.
FOK!kers zien het als onzin en zeggen dat arme mensen ook niet na zonsondergang zoveel eten, maar daar draait het toch helemaal niet om. Meeste moslims die vasten hebben gewoon eten thuis maar toch eten ze niks uit medelijden voor armen en/of discipline voor het beheersen van je zelf.
Daar heb ik als individu respect voor en het moet ook niet anders zijn.
moslims zeggen toch ook niet: wat zijn die niet-moslims vies omdat ze thuis met hun schoenen aan lopen(voor mensen die dat doen)![]()
En voor mensen die klagen over moslims welke vragen voor medelijden hebben ze gelijk maar ik ken echte moslims en die vragen geen medelijden voor wat ze doen omdat ze het vanuit hun hart doen maakt niet uit in welke situatie.
klacht: Mensen die elkaar niet respecteren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tevens ben ik geen moslim of buitenlander en ik stem ook niet links![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:37 schreef vieze_freddie het volgende:
Respect bro
Deze spoiler mag TS niet openen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik hoor het ook IRL hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:42 schreef The_Substitute het volgende:
Niet zoveel waarde hechten aan internettaal. Zolang communicatie anoniem blijft, hou je dat soort reacties.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:43 schreef Stokstaart het volgende:
Ik vind gelovigen sowieso achterlijk. Als ze mij er vervolgens mee lastig vallen kunnen ze niet rekenen op een positieve reactie.
weer zo een one-linerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:44 schreef Isis20 het volgende:
Geloof is reden tot oorlog.
Ik geloof in mezelf, thats it.
Er zijn ongetwijfeld vele moslims die dat wèl doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:36 schreef minister. het volgende:
moslims zeggen toch ook niet: wat zijn die niet-moslims vies omdat ze thuis met hun schoenen aan lopen(voor mensen die dat doen)![]()
Dat zijn ook de nep-moslims die jullie storen met hou rekening met mij ik vast omdat het moetquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:47 schreef Raap het volgende:
Ik doe net of vast maar vreet gewoon stiekem en krijg toch kk veel geld op het einde. - Aldus mijn ex-teamgenoot Soufian...
dat zijn diegene die niet doorhebben dat je als moslims-zijnde je moet aanpassen aan een ander land met behoud van je eigen normen en waarden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Er zijn ongetwijfeld vele moslims die dat wèl doen.
Wat wil je er nou mee zeggen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:51 schreef minister. het volgende:
[..]
nee maar vasten ookal is het 50 graden en moeten ze buiten werken.
dat de echte moslims niet miezerig klagen over het weer of nederlanders die wel een boterham etenquote:
Nee, je snapt het niet. Je moet die jongens een kopje thee aanbieden en daarna een diepgaand gesprek met hen aan gaan. Dat werkt echt!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:56 schreef Stokstaart het volgende:
Noem je dit respect TS?
En dit zijn geen excessen. Rouwstoeten worden lastig gevallen, respect
hier heb ik zelf geen respect voor.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:56 schreef Stokstaart het volgende:
Noem je dit respect TS?
En dit zijn geen excessen. Rouwstoeten worden lastig gevallen, respect
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |