Verder kijken dan je neus lang is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]Ik heb al mijn posts nagelezen, ik beschuldig nergens iemand van een stereotype te zijn.
Altijd goed ja, dat hokjesdenken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:19 schreef Nyck het volgende:
Veel Turken en Marokkanen hebben de Nederlandse nationaliteit en een NL paspoort zonder zich af te vragen of ze er wel enig recht op hebben, of ze de verantwoording daarvan wel aan kunnen. En jij bent daar een van. Je past maar in 1 hokje. Je kunt zelf wel invullen welke denk ik. Oh ja, je hoeft hier geen weerwoord op te geven. Ik heb liever dat je gewoon zonder wat te zeggen weggaat, Nederland verlaat. Kan mij niet schelen waarheen.
"zó maar"quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals Frankrijk en Italie al lang doen?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:24 schreef Nyck het volgende:
[..]
Als je maar weggaat. Wat is hier nu zo moeilijk aan.
Oke, elke allochtoon die jouw post nu leest zal morgen nog vertrekken. Bedankt voor je bijdrage.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:24 schreef Nyck het volgende:
[..]
Als je maar weggaat. Wat is hier nu zo moeilijk aan.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Altijd goed ja, dat hokjesdenken.
'k Zal kijken of ik nog een NL vlag heb. Die gaat dan uit. Ipv showen met een vlag als avatar.quote:[img]
Oke, elke allochtoon die jouw post nu leest zal morgen nog vertrekken. Bedankt voor je bijdrage.
Ach wat errug, wist niet dat je er zo mee zat. Kutleven heb je ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:28 schreef Nyck het volgende:
[..]
'k Zal kijken of ik nog een NL vlag heb. Die gaat dan uit. Ipv showen met een vlag als avatar.
SA en Marokko zijn onderontwikkelde 3e wereldlanden? En Pakistan zelfs met kernwapens een 3e wereldland?? Laat Moslims het maar niet horenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:04 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nou én?
In Somalië liggen kinderen dood te gaan van de honger.
In Zimbabwe hakken ze je armen eraf als je iets over de regering zegt.
Wat maakt het uit hoe onderontwikkelden in derde-wereld landen over de wereld denken?
En dan in de vakantie lekker op vakantie gaan naar Turkije of Marokkoquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:28 schreef Nyck het volgende:
[..]
'k Zal kijken of ik nog een NL vlag heb. Die gaat dan uit. Ipv showen met een vlag als avatar.
Doe mij maar Thailand, is goedkoper.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En dan in de vakantie lekker op vakantie gaan naar Turkije of Marokko!!!!
Haha. Je wilt beweren dat Turkije niet zo ongeveer het meest extremistisch nationalistische land ter wereld is?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij naar een moslimland gegaan? In Turkije denken ze dus echt niet zo.
Faalhaas #1: HSG
Islamitisch gleichschaltungquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nederland heeft net zoveel Moskeeën, alleen die zijn recent, in tegenstelling tot het vele, vele malen groter zijnde Iran dat die kerken nog heeft voor de Islamitische Gleichschaltung.
Vandaar je icoonquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik voel me meer Nederlander dan Turk en ik hoop dat je beseft dat je niks moet assumeren, ik ben inmiddels 2de generatie en voel me weinig "nationalist". Dus de volgende keer mag je die veronderstelling voor jezelf houden.
Jij beweert dat in Turkije kerken een gelijke behandeling hebben?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Islamitisch gleichschaltung. Je bedoelt zeker de kerken van het zoroastrisme?
ik blijf hier tot me dood uitkering ttrekken puur al uit principie om die hoertjes als jou dwars et zitten en te dissenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:37 schreef Nyck het volgende:
Het blijft moeilijk voor jullie. "Gewoon weggaan". Wat is daar nu moeilijk te verstaan aan. Wat begrijp je niet uit deze 2 woorden.
Totdat je oude bejaarde vader in elkaar wordt geslagen door zo een pauper uit Marokko. Dan begrijp je het wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:38 schreef HTrockstar het volgende:
Wat is er misgegaan in Nederland dat er mensen bestaan als TimMer1981 en dat deze ook nog een grote politieke stem hebben gekregen ?![]()
Ik weet niet waar ik moet beginnen met het ontkrachten van de nutteloze "argumenten" welke hier worden aangehaald, maar begin mij ondertussen te schamen voor het ooit zo tolerante en ontwikkelde Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |