abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100397808
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 18:56 schreef HSG het volgende:

[..]

lichaamstaal

[..]

Jij bent dus geen voorstander voor democratie.
Democratie =/= mensen kwetsen, heb PVV geen concrete plannen horen zeggen, iedereen die rechten studeert weet dat de plannen van PVV niks te weeg kan brengen, vooral omdat ze onhaalbaar zijn. Denk je echt dat NL zijn plannen zo maar kan uitvoeren? Zolang de EU de supra-nationale instelling is ga je niet met Wilders zó maar mensen uit het land kunnen weren.
pi_100397816
quote:
13s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 18:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:

[..]

Ja, merk ook hartstikke veel verbetering.
Het daadwerkelijke met harde hand is helaas nog niet aan de orde maar dat het nodig is, schijnt zo langzamerhand tot iedereen door te dringen. Zelfs bij theedrinkend pvda
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_100397843
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 18:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Maar in je hart voel je je Turk. Dat zal je nooit ontkennen. Gezellig op de Vailliantlaan vreten bij de Turkse tenten? Of niet soms?
Ik voel me meer Nederlander dan Turk en ik hoop dat je beseft dat je niks moet assumeren, ik ben inmiddels 2de generatie en voel me weinig "nationalist". Dus de volgende keer mag je die veronderstelling voor jezelf houden :).
pi_100397852
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 18:59 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Democratie =/= mensen kwetsen, heb PVV geen concrete plannen horen zeggen, iedereen die rechten studeert weet dat de plannen van PVV niks te weeg kan brengen, vooral omdat ze onhaalbaar zijn. Denk je echt dat NL zijn plannen zo maar kan uitvoeren? Zolang de EU de supra-nationale instelling is ga je niet met Wilders zó maar mensen uit het land kunnen weren.
Wat neuzel je nou. Ben je blind? Elk partij in Nederland is ruk, alleen mensen hebben Wilders nodig als zondebok / die zegt wat zij denken.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_100397855
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 18:48 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Mooi, ben daar al 17 maal geweest, in alle grote en kleine steden, dat er mensen zullen zijn op dit forum die Turkije ook maar beter kennen durf ik bijna te ontkennen. :')
Ik ken Turkije beter
pi_100397876
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 18:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
En in Iran hebben ze +600 kerken. :').
Die stonden er al voordat Iran veroverd werd door de moslims.
In Marokko is het verboden mensen over het Christendom te vertellen.
In Turkije worden Kerken niet aangesloten op nutsvoorzieningen, krijg je geen vergunning voor het bouwen van een kerk en wordt je niet door de politie geholpen als je lastig gevallen wordt als Christen.
In Saudi-Arabie worden bijbels versnipperd als je het land binnen komt en de doodstraf staat op het bekeren tot het christendom.
In Pakistan en Afghanistan staat ook de doodstraf op het bekeren tot iets anders als moslim.
Fijn he? O+
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100397913
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 19:01 schreef HSG het volgende:

[..]

Wat neuzel je nou. Ben je blind? Elk partij in Nederland is ruk, alleen mensen hebben Wilders nodig als zondebok / die zegt wat zij denken.
Doe er dan iets aan i.p.v. te zeggen dat je jouw deel doet in de samenleving door op een achterlijke partij te stemmen die niks doet dan alleen maar roepen en tieren :').
pi_100397954
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 19:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Die stonden er al voordat Iran veroverd werd door de moslims.
In Marokko is het verboden mensen over het Christendom te vertellen.
In Turkije worden Kerken niet aangesloten op nutsvoorzieningen, krijg je geen vergunning voor het bouwen van een kerk en wordt je niet door de politie geholpen als je lastig gevallen wordt als Christen.
In Saudi-Arabie worden bijbels versnipperd als je het land binnen komt en de doodstraf staat op het bekeren tot het christendom.
In Pakistan en Afghanistan staat ook de doodstraf op het bekeren tot iets anders als moslim.
Fijn he? O+
Nou én?
In Somalië liggen kinderen dood te gaan van de honger.
In Zimbabwe hakken ze je armen eraf als je iets over de regering zegt.

Wat maakt het uit hoe onderontwikkelden in derde-wereld landen over de wereld denken?
Ga weg
pi_100397971
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 19:03 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Doe er dan iets aan i.p.v. te zeggen dat je jouw deel doet in de samenleving door op een achterlijke partij te stemmen die niks doet dan alleen maar roepen en tieren :').
De shoarmaboer om de hoek is voor mij nuttiger dan schreeuwende FOK!kertjes die willen dat Wilders alles oplost :')
Ga weg
pi_100397980
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 19:03 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Waarom zou ik? Ik heb geen zin om mijn hele leven lang bedreigd te worden. En jij doet daar net zoveel aan als ik.
pi_100398016
Goed verhaal.
team is eng ready for whatever als het moet
pi_100398029
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 19:05 schreef HSG het volgende:

[..]

Waarom zou ik? Ik heb geen zin om mijn hele leven lang bedreigt te worden. En jij doet net zoveel daaraan als ik.
Ja man, want jij weet echt wat mijn aspiraties zijn.
pi_100398045
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 19:07 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ja man, want jij weet echt wat mijn aspiraties zijn.
Nou vertel, misschien heb ik het in 1x goed.
pi_100398069
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 18:56 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Niet huilen, op mijn passpoort staat Nederlander.
Alleen als er een WK voetbal is ben je Turk zeker? :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 19:00 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik voel me meer Nederlander dan Turk en ik hoop dat je beseft dat je niks moet assumeren, ik ben inmiddels 2de generatie en voel me weinig "nationalist". Dus de volgende keer mag je die veronderstelling voor jezelf houden :).
Grappige avatar heb je dan. Grijze Wolf zeker?
pi_100398116
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 19:09 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

[..]

Leuke steken, maar nee, mijn beste vriend is Koerdisch en ik heb tijdens het WK mee gevierd met de rest voor NL, Turks voetbal is niet zo goed. Probeer me maar nog meer etiketten aan te smeren en in een hokje te duwen, want jij weet dat elke lid op dit forum een stereotype is he :').
pi_100398124
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 19:09 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

[..]

Ja, en als bijv. Afellay iets bereikt heeft duikt hij overal in de media op als Nederlander. Iets met pot en ketel.
pi_100398164
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 19:11 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Leuke steken, maar nee, mijn beste vriend is Koerdisch en ik heb tijdens het WK mee gevierd met de rest voor NL, Turks voetbal is niet zo goed. Probeer me maar nog meer etiketten aan te smeren en in een hokje te duwen, want jij weet dat elke lid op dit forum een stereotype is he :').
Maar nu discrimineer jij ook. Jij gaat er vanuit dat elk lid op dit forum een stereotype is.
pi_100398179
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 19:13 schreef HSG het volgende:

[..]

Maar nu discrimineer jij ook. Jij gaat er vanuit dat elk lid op dit forum een stereotype is.
Sarcasme is moeilijk te spotten op internet, tevens verwijt ik hem ervan, omdat hij mij rechts en een neppe Nederlander noemt.

Tevens een nieuwe klacht: PVV-ers die elke topic omtrent buitenlanders en islam highjacken en het dan een islam-bash topic maken.
pi_100398274
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 19:14 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Sarcasme is moeilijk te spotten op internet, tevens verwijt ik hem ervan, omdat hij mij rechts en een neppe Nederlander noemt.
Dan doen jullie het allebei.
pi_100398289
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 19:17 schreef HSG het volgende:

[..]

Dan doen jullie het allebei.
Goh, waar doe ik dat dan?
pi_100398314
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 19:17 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Goh, waar doe ik dat dan?
Dat zou jij zelf ook moeten weten. Dus ik hoef geen dingen te herhalen.
pi_100398350
Veel Turken en Marokkanen hebben de Nederlandse nationaliteit en een NL paspoort zonder zich af te vragen of ze er wel enig recht op hebben, of ze de verantwoording daarvan wel aan kunnen. En jij bent daar een van. Je past maar in 1 hokje. Je kunt zelf wel invullen welke denk ik. Oh ja, je hoeft hier geen weerwoord op te geven. Ik heb liever dat je gewoon zonder wat te zeggen weggaat, Nederland verlaat. Kan mij niet schelen waarheen.
pi_100398352
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 19:18 schreef HSG het volgende:

[..]

Dat zou jij zelf ook moeten weten. Dus ik hoef geen dingen te herhalen.
:') Ik heb al mijn posts nagelezen, ik beschuldig nergens iemand van een stereotype te zijn.
pi_100398380
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 19:19 schreef Nyck het volgende:
Veel Turken en Marokkanen hebben de Nederlandse nationaliteit en een NL paspoort zonder zich af te vragen of ze er wel enig recht op hebben, of ze de verantwoording daarvan wel aan kunnen. En jij bent daar een van. Je past maar in 1 hokje. Je kunt zelf wel invullen welke denk ik. Oh ja, je hoeft hier geen weerwoord op te geven. Ik heb liever dat je gewoon zonder wat te zeggen weggaat, Nederland verlaat. Kan mij niet schelen waarheen.
Cool story brah
pi_100398383
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 18:59 schreef Arcadia het volgende:

[..]
Zolang de EU de supra-nationale instelling is ga je niet met Wilders zó maar mensen uit het land kunnen weren.
Je bedoelt zoals Frankrijk en Italie al lang doen?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')