Bullshit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:23 schreef Piye het volgende:
Wat nog erger is is dat 90% van dit land tegenwoordig geobserdeerd is door Wilders. Of je nou voor of tegen die vent bent, het blijft irritant.
komt o.a door de (voormalige) crisis..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:18 schreef Ikmoestlachen het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat Nederlanders een welvarend, goedgehumeurd, vriendelijk, beleefd en met een open blik naar de wereld keken? Waarom zijn veel mensen tegenwoordig zo egocentrisch en haast angstig, xenofobisch geworden voor invloeden van "buitenaf"? Trek een willekeurig Telegraaf.nl-artikel open en je bent verzekerd van pagina's reacties vol met haat, beschuldigingen en vooral ook het leggen van schuld bij anderen.
Hoezo?quote:
Sowieso kan je er 9 van de 10 keer vanuit gaan dat iemand die Iran noemt niks van het land af weet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
En in Iran hebben ze +600 kerken..
Die 90% van je slaat natuurlijk nergens op, bovendien is er geen sprake van een obsessie.quote:
Zo, bonuspunten voor het lezen van 'maatschappelijke columns'...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:18 schreef Ikmoestlachen het volgende:
[...] In eerste instantie verdiepte ik me maar in een of andere maatschappelijke column in de Volkskrant, [...]
+1quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:27 schreef Slapshot het volgende:
Nou TS, je hebt er vast iets van gezegd? Of hang je alleen hier de wijsneus uit?
Ik heb niet onderzocht of het daadwekelijk 90% is nee dat geef ik toe, maar als ik zie dat Wilders zijn tweets tegenwoordig als nieuws beschouwd worden, vind ik dat wel obsessief ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die 90% van je slaat natuurlijk nergens op, bovendien is er geen sprake van een obsessie.
Tenzij jij natuurlijk veel in achterstandswijken komt, dan wel.
Glimlachen en je vinger in je rechteroog steken (niet per sé in die volgorde)quote:
Niet alleen Wilders z'n tweets, zo ongeveer alle tweets van bekende personen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb niet onderzocht of het daadwekelijk 90% is nee dat geef ik toe, maar als ik zie dat Wilders zijn tweets tegenwoordig als nieuws beschouwd worden, vind ik dat wel obsessief ja.
Voor elke tweet van een ander kom ik er 5 van Wilders tegen, dus of hij tweet zoveel of ze zijn wel degelijk door gem geobserdeerd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet alleen Wilders z'n tweets, zo ongeveer alle tweets van bekende personen.
En zo is dat, als je een moskee wil loop je maar naar Mecca je hebt toch een uitkering en dus alle tijd!quote:"Als ik daar in Iran een kerk wil bouwen schieten ze me overhoop, waarom mogen ze hier een moskee bouwen"
"Die buitenlanders moeten zich maar aanpassen"
als ie levenslang zit krijgt de familie het slachtoffer echt niet terugquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar ze hebben wel een beetje gelijk: soms wordt er iemand vermoordt, en de dader komt na 5 jaar al weer uit de cel? Hallo, hij heeft iemand vermoordt?!Lullig voor de familie van de slachttoffer...
Iets met pot...ketel...zwart....quote:
En dus heb je geen moer te zeggen over wat er in het echte Nederland, de Randstad dus, gebeurt en waar mensen zeer gegronde redenen hebben om Wilders te stemmen. Alles buiten de Randstad is periferie en dus niet belangrijk.quote:Gisteren heb ik dik 4 uur in de trein gezeten van en naar Den Haag. Ja, ik woon niet in "het" centrum van Nederland, maar in een landelijke uithoek van de twaalf provincies.
Hij tweet gewoon veel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Voor elke tweet van een ander kom ik er 5 van Wilders tegen, dus of hij tweet zoveel of ze zijn wel degelijk door gem geobserdeerd.
Sinds wanneer ben jij naar een moslimland gegaan? In Turkije denken ze dus echt niet zo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:42 schreef HSG het volgende:
Beste TS,
in het buitenland denken ze net zo. En nee, wij zijn niet de beste of het braafste jongetje van de klas.
Oh ja, in moslimlanden denken ze ook zo, maar dan precies andersom.
[..]
Iets met pot...ketel...zwart....
Dit dus!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:42 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
En dus heb je geen moer te zeggen over wat er in het echte Nederland, de Randstad dus, gebeurt en waar mensen zeer gegronde redenen hebben om Wilders te stemmen. Alles buiten de Randstad is periferie en dus niet belangrijk.
Ben in vele moslimlanden geweest en ja zo denken ze. Misschien merkte je dat niet omdat er op dat moment geld aan je te verdienen valt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij naar een moslimland gegaan? In Turkije denken ze dus echt niet zo.
Faalhaas #1: HSG
Zeggen tegen een Turk dat je Turkije beter kent als hem, terwijl je in realiteit daar waarschijnlijk nooit een stap hebt gezet!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:44 schreef HSG het volgende:
[..]
Ben in vele moslimlanden geweest en ja zo denken ze. Misschien merkte je dat niet omdat er op dat moment geld aan je te verdienen valt.
Ben er 3 keer geweest, en nee niet in de badplaatsen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zeggen tegen een Turk dat je Turkije beter kent als hem, terwijl je in realiteit daar waarschijnlijk nooit een stap hebt gezet!
We hebben juweliers die acht keer achter elkaar door Marokkanen overvallen worden, daar blijvend gehandicapt door raken, ondanks alles toch door blijven werken (terwijl je van een Marokkaan al blij mag zijn als hij uberhaupt werkt en niet crimineel is) en die van dat slappe zooitje in Den Haag geen toegang mag ontzeggen aan Marokkanen "omdat dat discriminatie is". Dat is er aan de hand in Nederland.quote:Waar zijn de tijden gebleven dat Nederlanders een welvarend, goedgehumeurd, vriendelijk, beleefd en met een open blik naar de wereld keken? Waarom zijn veel mensen tegenwoordig zo egocentrisch en haast angstig, xenofobisch geworden voor invloeden van "buitenaf"?
Mooi, ben daar al 17 maal geweest, in alle grote en kleine steden, dat er mensen zullen zijn op dit forum die Turkije ook maar beter kennen durf ik bijna te ontkennen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:46 schreef HSG het volgende:
[..]
Ben er 3 keer geweest, en nee niet in de badplaatsen.
Ga je richten op het oorzaak van de probleem en niet op mensen die het causaal effect zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:47 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
We hebben juweliers die acht keer achter elkaar door Marokkanen overvallen worden, daar blijvend gehandicapt door raken, ondanks alles toch door blijven werken (terwijl je van een Marokkaan al blij mag zijn als hij uberhaupt werkt en niet crimineel is) en die van dat slappe zooitje in Den Haag geen toegang mag ontzeggen aan Marokkanen "omdat dat discriminatie is". Dat is er aan de hand in Nederland.
Dat doe ik ook: ik stem PVV.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ga je richten op het oorzaak van de probleem en niet op mensen die het causaal effect zijn.
Ja, merk ook hartstikke veel verbetering.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:48 schreef Griebus het volgende:
Weet je wat het is: die gasten bereik je blijkbaar niet met 'onze gemoedelijkheid'.
De harde hand, dat snappen ze wel. En dat lijkt heel langzaam tot iedereen door te dringen.
Ik denk dat de meeste mensen naar Turkije gaan voor de badplaatsen. Verder komen ze niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mooi, ben daar al 17 maal geweest, in alle grote en kleine steden, dat er mensen zullen zijn op dit forum die Turkije ook maar beter kennen durf ik bijna te ontkennen.
Hoe weet jij dan hoe ze in moslimlanden denken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:50 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen naar Turkije gaan voor de badplaatsen. Verder komen ze niet.
Dat komt omdat het echte harde beleid er nog niet is. Gericht schieten bij gewapende overvallen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, merk ook hartstikke veel verbetering.
Wat moet jij dan, nep-Nederlander?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Goh bedankt voor je bijdrage lutser
Niet huilen, op mijn passpoort staat Nederlander.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:54 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dat komt omdat het echte harde beleid er nog niet is. Gericht schieten bij gewapende overvallen bijvoorbeeld.
[..]
Wat moet jij dan, nep-Nederlander?
lichaamstaalquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan hoe ze in moslimlanden denken.
Jij bent dus geen voorstander voor democratie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Goh bedankt voor je bijdrage lutser
Kap anders met die trein pakken en kom wonen in Den Haagquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:18 schreef Ikmoestlachen het volgende:
Het is zo zonde wat er gebeurt in Nederland
Maar in je hart voel je je Turk. Dat zal je nooit ontkennen. Gezellig op de Vailliantlaan vreten bij de Turkse tenten? Of niet soms?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet huilen, op mijn passpoort staat Nederlander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |