Democratie =/= mensen kwetsen, heb PVV geen concrete plannen horen zeggen, iedereen die rechten studeert weet dat de plannen van PVV niks te weeg kan brengen, vooral omdat ze onhaalbaar zijn. Denk je echt dat NL zijn plannen zo maar kan uitvoeren? Zolang de EU de supra-nationale instelling is ga je niet met Wilders zó maar mensen uit het land kunnen weren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:56 schreef HSG het volgende:
[..]
lichaamstaal
[..]
Jij bent dus geen voorstander voor democratie.
Het daadwerkelijke met harde hand is helaas nog niet aan de orde maar dat het nodig is, schijnt zo langzamerhand tot iedereen door te dringen. Zelfs bij theedrinkend pvdaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, merk ook hartstikke veel verbetering.
Ik voel me meer Nederlander dan Turk en ik hoop dat je beseft dat je niks moet assumeren, ik ben inmiddels 2de generatie en voel me weinig "nationalist". Dus de volgende keer mag je die veronderstelling voor jezelf houdenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar in je hart voel je je Turk. Dat zal je nooit ontkennen. Gezellig op de Vailliantlaan vreten bij de Turkse tenten? Of niet soms?
Wat neuzel je nou. Ben je blind? Elk partij in Nederland is ruk, alleen mensen hebben Wilders nodig als zondebok / die zegt wat zij denken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Democratie =/= mensen kwetsen, heb PVV geen concrete plannen horen zeggen, iedereen die rechten studeert weet dat de plannen van PVV niks te weeg kan brengen, vooral omdat ze onhaalbaar zijn. Denk je echt dat NL zijn plannen zo maar kan uitvoeren? Zolang de EU de supra-nationale instelling is ga je niet met Wilders zó maar mensen uit het land kunnen weren.
Ik ken Turkije beterquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mooi, ben daar al 17 maal geweest, in alle grote en kleine steden, dat er mensen zullen zijn op dit forum die Turkije ook maar beter kennen durf ik bijna te ontkennen.
Die stonden er al voordat Iran veroverd werd door de moslims.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
En in Iran hebben ze +600 kerken..
Doe er dan iets aan i.p.v. te zeggen dat je jouw deel doet in de samenleving door op een achterlijke partij te stemmen die niks doet dan alleen maar roepen en tierenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:01 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat neuzel je nou. Ben je blind? Elk partij in Nederland is ruk, alleen mensen hebben Wilders nodig als zondebok / die zegt wat zij denken.
Nou én?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die stonden er al voordat Iran veroverd werd door de moslims.
In Marokko is het verboden mensen over het Christendom te vertellen.
In Turkije worden Kerken niet aangesloten op nutsvoorzieningen, krijg je geen vergunning voor het bouwen van een kerk en wordt je niet door de politie geholpen als je lastig gevallen wordt als Christen.
In Saudi-Arabie worden bijbels versnipperd als je het land binnen komt en de doodstraf staat op het bekeren tot het christendom.
In Pakistan en Afghanistan staat ook de doodstraf op het bekeren tot iets anders als moslim.
Fijn he?
De shoarmaboer om de hoek is voor mij nuttiger dan schreeuwende FOK!kertjes die willen dat Wilders alles oplostquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Doe er dan iets aan i.p.v. te zeggen dat je jouw deel doet in de samenleving door op een achterlijke partij te stemmen die niks doet dan alleen maar roepen en tieren.
Waarom zou ik? Ik heb geen zin om mijn hele leven lang bedreigd te worden. En jij doet daar net zoveel aan als ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Doe er dan iets aan i.p.v. te zeggen dat je jouw deel doet in de samenleving door op een achterlijke partij te stemmen die niks doet dan alleen maar roepen en tieren.
Ja man, want jij weet echt wat mijn aspiraties zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:05 schreef HSG het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik heb geen zin om mijn hele leven lang bedreigt te worden. En jij doet net zoveel daaraan als ik.
Nou vertel, misschien heb ik het in 1x goed.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja man, want jij weet echt wat mijn aspiraties zijn.
Alleen als er een WK voetbal is ben je Turk zeker?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet huilen, op mijn passpoort staat Nederlander.
Grappige avatar heb je dan. Grijze Wolf zeker?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik voel me meer Nederlander dan Turk en ik hoop dat je beseft dat je niks moet assumeren, ik ben inmiddels 2de generatie en voel me weinig "nationalist". Dus de volgende keer mag je die veronderstelling voor jezelf houden.
Leuke steken, maar nee, mijn beste vriend is Koerdisch en ik heb tijdens het WK mee gevierd met de rest voor NL, Turks voetbal is niet zo goed. Probeer me maar nog meer etiketten aan te smeren en in een hokje te duwen, want jij weet dat elke lid op dit forum een stereotype is hequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:09 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Alleen als er een WK voetbal is ben je Turk zeker?
[..]
Grappige avatar heb je dan. Grijze Wolf zeker?
Ja, en als bijv. Afellay iets bereikt heeft duikt hij overal in de media op als Nederlander. Iets met pot en ketel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:09 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Alleen als er een WK voetbal is ben je Turk zeker?
[..]
Grappige avatar heb je dan. Grijze Wolf zeker?
Maar nu discrimineer jij ook. Jij gaat er vanuit dat elk lid op dit forum een stereotype is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Leuke steken, maar nee, mijn beste vriend is Koerdisch en ik heb tijdens het WK mee gevierd met de rest voor NL, Turks voetbal is niet zo goed. Probeer me maar nog meer etiketten aan te smeren en in een hokje te duwen, want jij weet dat elke lid op dit forum een stereotype is he.
Sarcasme is moeilijk te spotten op internet, tevens verwijt ik hem ervan, omdat hij mij rechts en een neppe Nederlander noemt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:13 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar nu discrimineer jij ook. Jij gaat er vanuit dat elk lid op dit forum een stereotype is.
Dan doen jullie het allebei.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sarcasme is moeilijk te spotten op internet, tevens verwijt ik hem ervan, omdat hij mij rechts en een neppe Nederlander noemt.
Dat zou jij zelf ook moeten weten. Dus ik hoef geen dingen te herhalen.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:18 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat zou jij zelf ook moeten weten. Dus ik hoef geen dingen te herhalen.
Cool story brahquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:19 schreef Nyck het volgende:
Veel Turken en Marokkanen hebben de Nederlandse nationaliteit en een NL paspoort zonder zich af te vragen of ze er wel enig recht op hebben, of ze de verantwoording daarvan wel aan kunnen. En jij bent daar een van. Je past maar in 1 hokje. Je kunt zelf wel invullen welke denk ik. Oh ja, je hoeft hier geen weerwoord op te geven. Ik heb liever dat je gewoon zonder wat te zeggen weggaat, Nederland verlaat. Kan mij niet schelen waarheen.
Je bedoelt zoals Frankrijk en Italie al lang doen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zolang de EU de supra-nationale instelling is ga je niet met Wilders zó maar mensen uit het land kunnen weren.
Verder kijken dan je neus lang is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]Ik heb al mijn posts nagelezen, ik beschuldig nergens iemand van een stereotype te zijn.
Altijd goed ja, dat hokjesdenken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:19 schreef Nyck het volgende:
Veel Turken en Marokkanen hebben de Nederlandse nationaliteit en een NL paspoort zonder zich af te vragen of ze er wel enig recht op hebben, of ze de verantwoording daarvan wel aan kunnen. En jij bent daar een van. Je past maar in 1 hokje. Je kunt zelf wel invullen welke denk ik. Oh ja, je hoeft hier geen weerwoord op te geven. Ik heb liever dat je gewoon zonder wat te zeggen weggaat, Nederland verlaat. Kan mij niet schelen waarheen.
"zó maar"quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals Frankrijk en Italie al lang doen?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:24 schreef Nyck het volgende:
[..]
Als je maar weggaat. Wat is hier nu zo moeilijk aan.
Oke, elke allochtoon die jouw post nu leest zal morgen nog vertrekken. Bedankt voor je bijdrage.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:24 schreef Nyck het volgende:
[..]
Als je maar weggaat. Wat is hier nu zo moeilijk aan.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Altijd goed ja, dat hokjesdenken.
'k Zal kijken of ik nog een NL vlag heb. Die gaat dan uit. Ipv showen met een vlag als avatar.quote:[img]
Oke, elke allochtoon die jouw post nu leest zal morgen nog vertrekken. Bedankt voor je bijdrage.
Ach wat errug, wist niet dat je er zo mee zat. Kutleven heb je ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:28 schreef Nyck het volgende:
[..]
'k Zal kijken of ik nog een NL vlag heb. Die gaat dan uit. Ipv showen met een vlag als avatar.
SA en Marokko zijn onderontwikkelde 3e wereldlanden? En Pakistan zelfs met kernwapens een 3e wereldland?? Laat Moslims het maar niet horenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:04 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nou én?
In Somalië liggen kinderen dood te gaan van de honger.
In Zimbabwe hakken ze je armen eraf als je iets over de regering zegt.
Wat maakt het uit hoe onderontwikkelden in derde-wereld landen over de wereld denken?
En dan in de vakantie lekker op vakantie gaan naar Turkije of Marokkoquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:28 schreef Nyck het volgende:
[..]
'k Zal kijken of ik nog een NL vlag heb. Die gaat dan uit. Ipv showen met een vlag als avatar.
Doe mij maar Thailand, is goedkoper.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En dan in de vakantie lekker op vakantie gaan naar Turkije of Marokko!!!!
Haha. Je wilt beweren dat Turkije niet zo ongeveer het meest extremistisch nationalistische land ter wereld is?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij naar een moslimland gegaan? In Turkije denken ze dus echt niet zo.
Faalhaas #1: HSG
Islamitisch gleichschaltungquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nederland heeft net zoveel Moskeeën, alleen die zijn recent, in tegenstelling tot het vele, vele malen groter zijnde Iran dat die kerken nog heeft voor de Islamitische Gleichschaltung.
Vandaar je icoonquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik voel me meer Nederlander dan Turk en ik hoop dat je beseft dat je niks moet assumeren, ik ben inmiddels 2de generatie en voel me weinig "nationalist". Dus de volgende keer mag je die veronderstelling voor jezelf houden.
Jij beweert dat in Turkije kerken een gelijke behandeling hebben?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Islamitisch gleichschaltung. Je bedoelt zeker de kerken van het zoroastrisme?
ik blijf hier tot me dood uitkering ttrekken puur al uit principie om die hoertjes als jou dwars et zitten en te dissenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:37 schreef Nyck het volgende:
Het blijft moeilijk voor jullie. "Gewoon weggaan". Wat is daar nu moeilijk te verstaan aan. Wat begrijp je niet uit deze 2 woorden.
Totdat je oude bejaarde vader in elkaar wordt geslagen door zo een pauper uit Marokko. Dan begrijp je het wel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:38 schreef HTrockstar het volgende:
Wat is er misgegaan in Nederland dat er mensen bestaan als TimMer1981 en dat deze ook nog een grote politieke stem hebben gekregen ?![]()
Ik weet niet waar ik moet beginnen met het ontkrachten van de nutteloze "argumenten" welke hier worden aangehaald, maar begin mij ondertussen te schamen voor het ooit zo tolerante en ontwikkelde Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |