Vermoedelijk welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar zijn we te typisch voor denk ik.
Ik hoorde dat we hem en zijn kloon moesten inruilen voor php.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:31 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij schijnt inderdaad volmaakt te zijn.
Zolang hij niet in m'n bed ligt zal onze liefdesdans zich moeten voltrekken binnen de kaders der fokforum.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:35 schreef du_ke het volgende:
Oh en Voorschrift en Koos, jullie liefdesdans in het favoriete politicus topic is aandoenlijk maar probeer dat soort SC voortaan een klein beetje te beperken tot waar het hoort
Liever 100 kloons van EG dan 1 echte PHP.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:34 schreef du_ke het volgende:
Ik hoorde dat we hem en zijn kloon moesten inruilen voor php.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Liever 100 kloons van EG dan 1 echte PHP.
Daarvoor is een apart hoekje van het forum ingericht.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zolang hij niet in m'n bed ligt zal onze liefdesdans zich moeten voltrekken binnen de kaders der fokforum.
Die lui komen hier uit de buurt en presenteren hun singles altijd in een kroeg hier waar ik wel eens komquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:40 schreef betyar het volgende:
Mijn vrouw is samen met de kids aan het dansen op
Nu gaat het lied niet uit mijn hoofd.![]()
Waar? Waar?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:49 schreef eriksd het volgende:
Hey php die klaagt in een feedbacktopic. Ik verheug mij al op zijn unban hier.
Wist niet dat je zo'n goede relatie had met betyar's vrouw en kids.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die lui komen hier uit de buurt en presenteren hun singles altijd in een kroeg hier waar ik wel eens kom
Wanneer wordt hij unbanned?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:51 schreef du_ke het volgende:
Ik ben de eerste week van zijn unban gelukkig op vakantie
Ach tegen de tijd dat je terug bent is hij wel weer weg.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:51 schreef du_ke het volgende:
Ik ben de eerste week van zijn unban gelukkig op vakantie
Goeie vraag.quote:
Schoenmaker blijf bij je leest...........quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach tegen de tijd dat je terug bent is hij wel weer weg.
Daar ga ik vanuit, al is de vakantie niet zo lang maar dan heb ik 2 weken later een herkansing.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach tegen de tijd dat je terug bent is hij wel weer weg.
Hij was hier geen Mod. Hij stopt als FA en wordt weer net als vroeger mod op ONZ zie Remlof stopt als FA.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:58 schreef eriksd het volgende:
Is hij echt weg hier?
Of valt er gewoon weinig te modereren?
Spijtig. Wel uit eigen overweging mag ik hopen hé?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij was hier geen Mod. Hij stopt als FA en wordt weer net als vroeger mod op ONZ zie Remlof stopt als FA.
Jahoor anders mag je ook geen crew blijven denk ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Spijtig. Wel uit eigen overweging mag ik hopen hé?
Nee. Er heeft een Coup de Fok! plaats gehad.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Spijtig. Wel uit eigen overweging mag ik hopen hé?
Ja ik zag danny's woning en kwam mijn deel opeisen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee. Er heeft een Coup de Fok! plaats gehad.
Hm, ik denk dat die 'Syd' nog wel een rechtszaak aan zijn broek krijgt ivm de beelden van de parkerende vrouw.quote:
Qui?quote:
Nah.quote:
Nee.quote:
rellen in R&P is toch een beetje als snoep van kinderen afpakken?quote:
In R&P zijn die verschillen niet zo groot.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Rellen. Of je keiharde mening geven. Dat is een groot verschil.
Dan zal ik daar maar wegblijven, anders kost het me geheid een ban.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In R&P zijn die verschillen niet zo groot.
Omdat die mensen daar menen zielig te zijn??quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In R&P zijn die verschillen niet zo groot.
Om eerlijk te zeggen heb ik met een jaar of zes mod ervaring meer de indruk dat je echt moeite moet gaan doen om een ban te krijgen, maar dat kan ook komen omdat ik me niet echt bezig hield met emotionele fora(want MUZ en GAM).quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan zal ik daar maar wegblijven, anders kost het me geheid een ban.
Ook hier in POL loop je echt niet zomaar tegen een ban aanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zeggen heb ik met een jaar of zes mod ervaring meer de indruk dat je echt moeite moet gaan doen om een ban te krijgen, maar dat kan ook komen omdat ik me niet echt bezig hield met emotionele fora(want MUZ en GAM).
Ook zo zin in Skyrimquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zeggen heb ik met een jaar of zes mod ervaring meer de indruk dat je echt moeite moet gaan doen om een ban te krijgen, maar dat kan ook komen omdat ik me niet echt bezig hield met emotionele fora(want MUZ en GAM).
Ik geef daar net een mening en word al weggezet als kortzichtig en of een troll.....Laats staan ik een hele dag serieus op bepaalde punten in ga.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vertel het dan hier, ik ben wel benieuwd naar jouw meningquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik geef daar net een mening en word al weggezet als kortzichtig en of een troll.....Laats staan ik een hele dag serieus op bepaalde punten in ga.
fmefnjkwengfjkdnagnrgnequote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nope, het word nooit beter dan Morrowind
Ben je nou sarcastisch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja vooruit, even mensen afzeiken op R&P is nooit verkeerd. Naar subforum blijft het ook.
Ik was Oblivion al zat na de tutorial die voor mij een job uitkoos die ik al helemaal niet zag zittenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
fmefnjkwengfjkdnagnrgne
Morrowind is fantastisch, maar Oblivion vind ik wel wat beter
Dat is nooit bewezenquote:
quote:Hitler verliest ereburgerschap Braunau
WENEN - De Oostenrijkse stad Braunau, de geboorteplaats van Adolf Hitler, heeft vrijdag het ereburgerschap ingetrokken van zijn beroemdste zoon. Alle fracties in de gemeenteraad hadden zich ervoor uitgesproken de voormalige Duitse dictator en massamoordenaar de onderscheiding weer af te pakken, die hij in 1938 had gekregen.
Zoveel bedenktijd nemen zie je niet vaak meer in de politiek. Chapeau voor deze weloverwogen beslissing.quote:
Oh nee, ik zeik zo vaak mensen af op R&P.quote:
Je kunt altijd nog in predappio terecht.quote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh nee, ik zeik zo vaak mensen af op R&P.SES kom ik ook nog wel eens (post ook mee in de Tilburg University-reeks).
Acrobatics als major skill krijgen, 10x springen en oeps, je hebt een level erbij. Tof systeem was dat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik was Oblivion al zat na de tutorial die voor mij een job uitkoos die ik al helemaal niet zag zitten
De herhalingen van In Europa volg ik ook maar weerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog in predappio terecht.
http://ineuropa.nl/programmas/36788896/afleveringen/37384105/
Ik heb hem nog steeds niet uitgespeeld, daar moet je echt de rust voor vindenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Acrobatics als major skill krijgen, 10x springen en oeps, je hebt een level erbij. Tof systeem was dat.
Die heb ik daar al gegeven.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vertel het dan hier, ik ben wel benieuwd naar jouw mening
Dit krijg je als je effe een dutje gaat doen. Dan worden er direct vreemde dingen verspreid.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zolang hij niet in m'n bed ligt zal onze liefdesdans zich moeten voltrekken binnen de kaders der fokforum.
Nu kan ik weer lekker klagen over jouw gamegedrag, aangezien jij me niet meer kan afrekenen op het gebruik van nationstates.netquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steeds niet uitgespeeld, daar moet je echt de rust voor vinden
Ik was ook perongeluk vampier geworden en ben toen opnieuw begonnen. De quest om je vampirism te genezen was echt kut
Ik ben een kind van deze kapitalistische maatschappij: rap verveeld met wat ik heb en altijd op zoek naar iets anders, maar niks kan enige voldoening brengen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:48 schreef Friek_ het volgende:
dotC: waarom verander je toch zovaak van UI?
Je kunt ook voor het slapen gaan naar het toilet gaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit krijg je als je effe een dutje gaat doen. Dan worden er direct vreemde dingen verspreid.
Die arme jongen heeft een kater.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit krijg je als je effe een dutje gaat doen. Dan worden er direct vreemde dingen verspreid.
Voor het zingen de kerk uit?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt ook voor het slapen gaan naar het toilet gaan.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:50 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik ben een kind van deze kapitalistische maatschappij: rap verveeld met wat ik heb en altijd op zoek naar iets anders, maar niks kan enige voldoening brengen.
Zal em leren. Ik ga douchen en er dan ook maar eens voor zorgen dat ik morgen een kater heb.quote:
Marianne Thieme zal blij met je zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zal em leren. Ik ga douchen en er dan ook maar eens voor zorgen dat ik morgen een kater heb.
Neem je wel een lekkere vette hap vanavond?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zal em leren. Ik ga douchen en er dan ook maar eens voor zorgen dat ik morgen een kater heb.
Krampachtige drugsdiscussie in Amerika altijdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:53 schreef dotCommunism het volgende:
Een van de kandidaten voor de Republikeinse nominatie voor het presidentschap heeft gezegd dat wiet gelegaliseerd moet worden. Vallen Pinksteren en Pasen toevallig allebei vandaag ofzo?
Kapsalon.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neem je wel een lekkere vette hap vanavond?
Een pompoensoepje in de wijnbar.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neem je wel een lekkere vette hap vanavond?
een van de kandidaten voor het presidenschap zegt net zo veel als een van de CDA wethouders uit schurftkutterveen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:53 schreef dotCommunism het volgende:
Een van de kandidaten voor de Republikeinse nominatie voor het presidentschap heeft gezegd dat wiet gelegaliseerd moet worden. Vallen Pinksteren en Pasen toevallig allebei vandaag ofzo?
Kan er nog wel bij als je de hele avond bier hebt staan tanken en effectief een heel brood hebt verorberd.quote:
Het zou ook opvallend zijn als een CDAer uit schurftkutterveen zou pleiten voor het legaliseren van wiet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
een van de kandidaten voor het presidenschap zegt net zo veel als een van de CDA wethouders uit schurftkutterveen.
Dat bracht een vreemde alliantie samenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:40 schreef dotCommunism het volgende:
Mja, ik heb in POL nog nooit een ban gekregen, zelfs niet toen ik het probeerde. Behalve die ene keer dat ik een PM van iemand postte dan.
Dat was erg hartverwarmend.quote:
Drugs zijn des duivels Erik, en je weet het!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Krampachtige drugsdiscussie in Amerika altijd
Ik was vroeger ook voor een totaalverbod op drugs.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Drugs zijn des duivels Erik, en je weet het!
Ik denk dat als je gelooft in een hemel te komen na je dood, dat je ook een reden hebt om niet aan de drugs te hoeven gaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Drugs zijn des duivels Erik, en je weet het!
Ah, net als Fredje Teeven.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook voor een totaalverbod op drugs.
Ik kwam tot het inzicht dat overlast niet afneemt als je het verbiedt, los van de discussie of je het uberhaupt moet verbieden. Wat mij betreft consumeert iedereen maar een eind weg. Die hele discussie wordt nog veel te veel gegijzeld door onderbuikgevoelens.quote:
Als excuus-LNer.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:04 schreef dotCommunism het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe iemand als Fred Teeven zich zo heeft kunnen opwerken binnen de VVD.
Gij snodaard!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook voor een totaalverbod op drugs.
Valt me nog mee dat de koning niet gewoon besluit dat het wel welletjes is geweest en zelf de macht weer grijpt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Belgische informateur kapt er mee
Je zou je toch afvragen of je het niet met een soort van 'de beste politicus van belgie' spelshow zou kunnen oplossen.
Tsja, dat is inderdaad wel het grootste probleem met die drugsdiscussie. Iedereen is braaf opgevoed met het idee dat drugs slecht zijn en je er vooral vanaf moet blijven. Vervolgens wordt de betrekkelijkheid van de schade compleet buiten beeld gelaten (in vergelijking van drugs met elkaar) en komt het min of meer toestaan van alcohol op niets meer neer dan willekeur.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kwam tot het inzicht dat overlast niet afneemt als je het verbiedt, los van de discussie of je het uberhaupt moet verbieden. Wat mij betreft consumeert iedereen maar een eind weg. Die hele discussie wordt nog veel te veel gegijzeld door onderbuikgevoelens.
En Fred is gewoon een voorbeeld van: boeven vang je met boeven.
Ik hou van België, al die onrendabele schooier Walen die hun staatssteun al voor de ogen zien verdampen die zich hevig verzetten tegen het uiteenvallen van dat land.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Belgische informateur kapt er mee
Je zou je toch afvragen of je het niet met een soort van 'de beste politicus van belgie' spelshow zou kunnen oplossen.
om VS maar voor te zijn: ja, want alle drugsgebruikers zijn kansloze dakloze criminelen en dus automatisch links omdat ze staatssteun willen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:11 schreef KoosVogels het volgende:
Zou je trouwens links worden van drugsgebruik?
Het vernietigd normaal denken, dus ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:11 schreef KoosVogels het volgende:
Die cocaine-snuivende strebers worden er anders niet linkser op.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:11 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:12 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
om VS maar voor te zijn: ja, want alle drugsgebruikers zijn kansloze dakloze criminelen en dus automatisch links omdat ze staatssteun willen.
Dat doet bier ookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het vernietigd normaal denken, dus ja.
Ja, de meeste rare uitkeringstrekkers zijn dan ook zuipende wietrokers op hun Schultenbrau kratje.quote:
Nee oke, duidelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:12 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
om VS maar voor te zijn: ja, want alle drugsgebruikers zijn kansloze dakloze criminelen en dus automatisch links omdat ze staatssteun willen.
Jij drinkt toch ook bier?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, de meeste rare uitkeringstrekkers zijn dan ook zuipende wietrokers op hun Schultenbrau kratje.
De rest van de factoren zijn echter niet aanwezig, en ik drink meer wijn.quote:
Ben je al afgezet schat?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:15 schreef dotCommunism het volgende:
hmm, mn landje heeft opeens extreme politieke groeperingen verboden omdat ik tegen de doodstraf was.
dictator voor het leven natuurlijk.quote:
Jij zegt dat drugs de geest vernietigen, en je er daarom links van wordt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De rest van de factoren zijn echter niet aanwezig, en ik drink meer wijn.
Alcohol is geen drug volgens Voorschrift. Maar wat betreft drugs gelooft hij iets te graag in z'n eigen waanbeelden.quote:
jemig de pemigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:11 schreef KoosVogels het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:16 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij zegt dat drugs de geest vernietigen, en je er daarom links van wordt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Alcohol is geen drug volgens Voorschrift. Maar wat betreft drugs gelooft hij iets te graag in z'n eigen waanbeelden.
Bij mij is euthanasie nu legaal dus pas maar op.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:16 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
dictator voor het leven natuurlijk.
Kun jij het woord 'drug' zo definiëren dat alle kenmerken van de stof alcohol niet geclassificeerd zouden worden als drug? Zo ja, dan ben je een enorm knappe vent. Maar iets zegt me dat je dat niet kan en gewoon onzin lult.quote:
ook op niet-vrijwillige basis?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij mij is euthanasie nu legaal dus pas maar op.
Dat was het altijd al.quote:
Nee dat kan ik niet, en ik lul ook onzin, maar leeft wel lekker prettig.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kun jij het woord 'drug' zo definiëren dat alle kenmerken van de stof alcohol niet geclassificeerd zouden worden als drug? Zo ja, dan ben je een enorm knappe vent. Maar iets zegt me dat je dat niet kan en gewoon onzin lult.
Dan is zonder drugs al je denkvermogen aangetast. Ook een prestatie.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet, en ik lul ook onzin, maar leeft wel lekker prettig.
Ik gebruik toch alcohol loiverd?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan is zonder drugs al je denkvermogen aangetast. Ook een prestatie.
Ain't nobody is een classic.quote:
Volgens jou toch wel?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar ja, dat was toch geen drug? Nu wordt het wel verwarrend.
Zelf gestookt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:26 schreef betyar het volgende:
tijd voor Pálinka. Alcohol percentage is een raadsel, het is brandbaar in ieder geval..
Mijn schoonpa doet het met pruimen af en toe. Goed voor het ontvetten van je ramen en wanneer je acuut blind wil worden.quote:
Heldquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn schoonpa doet het met pruimen af en toe. Goed voor het ontvetten van je ramen en wanneer je acuut blind wil worden.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn schoonpa doet het met pruimen af en toe. Goed voor het ontvetten van je ramen en wanneer je acuut blind wil worden.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die cocaine-snuivende strebers worden er anders niet linkser op.
Ik weet nog wel een leuke winkel voor jouquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:36 schreef von_Preussen het volgende:
Bwaaaaah, ik heb vandaag een prachtige beige/bruine trenchcoat op de kop getikt, nu lijk ik pas echt een oude lul.
Klassieke kledingstijl is ook voor bazenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:36 schreef von_Preussen het volgende:
Bwaaaaah, ik heb vandaag een prachtige beige/bruine trenchcoat op de kop getikt, nu lijk ik pas echt een oude lul.
Het is wel een vrij typische fotoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:34 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eriksd en GSbrder in karakteristieke pose.
Dasspeld!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klassieke kledingstijl is ook voor bazen
Hulde daarvoor Dutchnative, je hebt geen idee hoe spot on je opmerking is. Was vandaag bij een legerdump in de buurt om een strak outfit voor morgen te scoren (de norse verkoper dacht dat ik kutkakker voor een feestoutfit kwam, z'n gezicht was hilarisch toen ik hem vertelde dat ik morgen m'n vadsige lichaam over de stormbaan mag bewegen).quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke winkel voor jou
De een z'n dood is de ander z'n broodquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hulde daarvoor Dutchnative, je hebt geen idee hoe spot on je opmerking is. Was vandaag bij een legerdump in de buurt om een strak outfit voor morgen te scoren (de norse verkoper dacht dat ik kutkakker voor een feestoutfit kwam, z'n gezicht was hilarisch toen ik hem vertelde dat ik morgen m'n vadsige lichaam over de stormbaan mag bewegen).![]()
Zag daar dus een geweldige officierstrenchcoat die ik niet kon laten hangen (evenals een kogel- en granaatsplinterwerend vest van 10 kilo) dus die heb ik ook nog maar eens even meegenomen voor de komende herfstperiode.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zag daar dus een geweldige officierstrenchcoat die ik niet kon laten hangen (evenals een kogel- en granaatsplinterwerend vest van 10 kilo) dus die heb ik ook nog maar eens even meegenomen voor de komende herfstperiode.
Idd, de bloedspetters zaten nog aan het kogelwerend vest.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
De een z'n dood is de ander z'n brood
oet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, de bloedspetters zaten nog aan het kogelwerend vest.
http://imageshack.us/photo/my-images/244/vanbaalen1sf1.jpg/ (copy/paste deze link)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hulde daarvoor Dutchnative, je hebt geen idee hoe spot on je opmerking is. Was vandaag bij een legerdump in de buurt om een strak outfit voor morgen te scoren (de norse verkoper dacht dat ik kutkakker voor een feestoutfit kwam, z'n gezicht was hilarisch toen ik hem vertelde dat ik morgen m'n vadsige lichaam over de stormbaan mag bewegen).![]()
Moest me beheersen om niet van die kekke gasmaskers en een trendy camouflage helm (die ook allerlei rondvliegend metaal weert) te kopen, evenals een uitbreiding van mijn collectie officierspetten der communistische legers van het oostblok.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gaat het er zo tekeer ja? Lijkt wel alsof je je in je eentje voorbereid op een burgeroorlog.
Hij liep tijdens z'n studie ook met veren op z'n hoed rond.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:45 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
[ http://imageshack.us/photo/my-images/244/vanbaalen1sf1.jpg/ (copy/paste deze link) ]
Voor mijn werkquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voor mijn werk
Wel treurig dat we het in 2 avonden hebben gehaald
Whahaahaa, en daar stond regulier 3 jaar voor?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Voor mijn werk
Wel treurig dat we het in 2 avonden hebben gehaald
Alhoewel ik eigenlijk niks moet hebben van legers, zou ik die officierspetten wel eens willen zienquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moest me beheersen om niet van die kekke gasmaskers en een trendy camouflage helm (die ook allerlei rondvliegend metaal weert) te kopen, evenals een uitbreiding van mijn collectie officierspetten der communistische legers van het oostblok.
Maar ik wil sowieso nog eens terug (kwam trouwens langs Dedemsvaart), ze hadden ook van die prachtige grote stafkaarten (1,5 bij 1,5 meter) voor aan de muur.
[..]
Hij liep tijdens z'n studie ook met veren op z'n hoed rond.
Zoiets. Weet het niet. Vond het wel typischquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Whahaahaa, en daar stond regulier 3 jaar voor?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:51 schreef eriksd het volgende:
Victor Reinier heeft een mooie auto btw.
Het is dan ook wel een baas, net als huub stapel
?quote:
Word je nu reserveofficier?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Moest me beheersen om niet van die kekke gasmaskers en een trendy camouflage helm (die ook allerlei rondvliegend metaal weert) te kopen, evenals een uitbreiding van mijn collectie officierspetten der communistische legers van het oostblok.
Maar ik wil sowieso nog eens terug (kwam trouwens langs Dedemsvaart), ze hadden ook van die prachtige grote stafkaarten (1,5 bij 1,5 meter) voor aan de muur.
[..]
Hij liep tijdens z'n studie ook met veren op z'n hoed rond.
Kan je dat ook direct doen, dus zonder die issues?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:53 schreef Friek_ het volgende:
Ah, m'n landje op NationStates draait nu al beter. Welfare verlaagt naar 36% (eerst 42%) en education verhoogt naar 26% (eerst 15%). Door het betere onderwijs is er nu ook minder criminaliteit, terwijl de rest hetzelfde is gebleven.
Huub Stapel is geweldig, alleen al omdat hij een hekel heeft aan Jeroen Krabbé. Maar Victor Reinier is een B acteur die naast zijn schoenen loopt.quote:
Bij mij zijn enkel civil rights omhoog gegaan door euthanasie.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:53 schreef Friek_ het volgende:
Ah, m'n landje op NationStates draait nu al beter. Welfare verlaagt naar 36% (eerst 42%) en education verhoogt naar 26% (eerst 15%). Door het betere onderwijs is er nu ook minder criminaliteit, terwijl de rest hetzelfde is gebleven.
Oke, Huub is inderdaad een absolute held. Hoe snel vrouwen voor hem vallen ook, nog steeds, niet normaal.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Huub Stapel is geweldig, alleen al omdat hij een hekel heeft aan Jeroen Krabbé. Maar Victor Reinier is een B acteur die naast zijn schoenen loopt.
zo!
quote:
Vertel?quote:
Het deed mij goed trouwens dat ik gisteren wederom het duurste horloge omhadquote:
Breitling is dan ook moeilijk te overclassen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het deed mij goed trouwens dat ik gisteren wederom het duurste horloge omhad
Misschien is ie nep, je weet het niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Breitling is dan ook moeilijk te overclassen.
België opheffen en Brussel als een soort Washington D.C.quote:
Wat, heb je die Walen niet zien schuimbekken op het journaal?quote:
Lucky Letters was okequote:
Een uiting der uiterste wanstantelijke wansmaak.quote:
Ik heb wat dat betreft toch een reputatie.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een uiting der uiterste wanstantelijke wansmaak.
Dat zeggen alle vadsige pitte kapsel huisvrouwen ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb wat dat betreft toch een reputatie.
Ben in ieder geval authentiek
Jij moet even je mond gaan houden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeggen alle vadsige pitte kapsel huisvrouwen ook.
Die zitten natuurlijk massaal achter u aan; een niet te benijden omstandigheid.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar die vadsige pittige huisvrouwen zijn echter niet authentiek.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah come on, ik was 8 toen Lucky Letters werd uitgezonden. Jeugdsentiment. Net als Baantjer.quote:
Je kreeg zeker je eerste bewuste erectie van het rad van Fortuin?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah come on, ik was 8 toen Lucky Letters werd uitgezonden. Jeugdsentiment. Net als Baantjer.
Van dat programma kan ik mij niets herinneren eigenlijk. Wel Married with Children, dat keek ik altijd naast mijn pa op de bankquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Je kreeg zeker je eerste bewuste erectie van het rad van Fortuin?
Ik was dat hele spel al lang weer vergetenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah come on, ik was 8 toen Lucky Letters werd uitgezonden. Jeugdsentiment. Net als Baantjer.
Kan het niet helpen dat ik woest aantrekkelijk ben.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Die zitten natuurlijk massaal achter u aan; een niet te benijden omstandigheid.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:27 schreef eriksd het volgende:
Mijn pa kent hans. Aardige jongen volgens hem. Ze zaten samen op voetbal. Hans viel toen al op omdat zijn broekje nooit vies mocht worden
Hans?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:27 schreef eriksd het volgende:
Mijn pa kent hans. Aardige jongen volgens hem. Ze zaten samen op voetbal. Hans viel toen al op omdat zijn broekje nooit vies mocht worden
Het wrange is dat leontien ruiters en Gaston Starreveld behoorlijk succesvol zijn en Hans van der Togt een dikke falende homo is die zich kapot zuipt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:27 schreef eriksd het volgende:
Van der togtquote:
Die klapper van hem met aandelen Endemol is tamelijk legendarischquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Het wrange is dat leontien ruiters en Gaston Starreveld behoorlijk succesvol zijn en Hans van der Togt een dikke falende homo is die zich kapot zuipt.
God, die kerel heb ik al in eeuwen niet meer gezien ergens.quote:
Volgens mij zat ie bij Ranking the Stars. Ook al zo'n topprogramma. Of is dat ook weer wansmaak.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
God, die kerel heb ik al in eeuwen niet meer gezien ergens.
Rhetorische vraag.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij zat ie bij Ranking the Stars. Ook al zo'n topprogramma. Of is dat ook weer wansmaak.
Oooooh mien God, tis wa, die Bep oet Zwoll'.quote:
Prima idee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ag-alle-scholen.html
Zegt me niks.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Prima idee.
VS, was Cash en Carlo niets voor jou?
kunnen de scholen weer een extra bijdrage vragen voor het onderhoud.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat kleurenschema wat ze gebruiken voor het decor. En de garderobe. En alles eigenlijk.quote:
Mijn vrouw staat in de keuken en hoort aan het "liedje" dat het de aflevering was van die vent die in het water valt.quote:
Prima idee??? Vind je niet dat ze een beetje eng nationalistisch bezig zijn in korte tijd? Eerst met het verplichte percentage NL muziek, nu moet de driekleur zonodig op scholen gaan wapperenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Prima idee.
VS, was Cash en Carlo niets voor jou?
Die NL muziek was onzin, maar een fucking nederlandse vlag. Dat het ding er uberhaupt nog niet hangt zeg.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prima idee??? Vind je niet dat ze een beetje eng nationalistisch bezig zijn in korte tijd? Eerst met het verplichte percentage NL muziek, nu moet de driekleur zonodig op scholen gaan wapperen
Dat is dan wel weer goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
.. nu moet de driekleur zonodig op scholen gaan wapperen
En dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die NL muziek was onzin, maar een fucking nederlandse vlag. Dat het ding er uberhaupt nog niet hangt zeg.
Mij ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:42 schreef dotCommunism het volgende:
Verplicht de hele dag Nederlandstalige muziek op scholen draaien lijkt me wel wat.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:40 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat kleurenschema wat ze gebruiken voor het decor. En de garderobe. En alles eigenlijk.
Die overduidelijke xenofobe onzin weerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leert die snotkinderen tenminste eens wat patriottisme en respect.quote:
Niets dan, gewoon wat symboliek kan geen kwaad. Alhoewel het voor het stemvee van de PvdA wel weer te confronterend zal zijnquote:
Een vlag is achterhaalde nonsens.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niets dan, gewoon wat symboliek kan geen kwaad. Alhoewel het voor het stemvee van de PvdA wel weer te confronterend zal zijn
Een vlag leert patriottisme en respect. Knap van die vlag.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leert die snotkinderen tenminste eens wat patriottisme en respect.
Dat jij dat vindt onderschrijft natuurlijk enkel Erik z'n punt, dat weet je.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:44 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Een vlag is achterhaalde nonsens.
Klopt. En nu? Als dat het argument is om ineens een vlag op te hangen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Ook niets maar er zijn zat landen waar gewoon de vlag hangt op verschillende instituten.
Ik heb een grote Duitse vlag op mijn kamer hangen en een tweede grote Duitse vlag aan een stok om mee te zwaaien.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:44 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Een vlag is achterhaalde nonsens.
Ik heb een stiefzus die hier onironisch naar luistert.quote:
Dat versterkt alleen maar mijn punt dat het achterhaalde nonsens is, en alleen een bepaald slag volk er nog om geeft.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb een grote Duitse vlag op mijn kamer hangen en een tweede grote Duitse vlag aan een stok om mee te zwaaien.
Blijkbaar vinden allochtonen van wel, dus waarom zouden Nederlanders dat niet mogen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een vlag leert patriottisme en respect. Knap van die vlag.
Dat gezang en 'trouw' verklaren aan de vlag waar dan ook op aarde:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leert die snotkinderen tenminste eens wat patriottisme en respect.
'lo!quote:
Gewoon heel de dag:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:42 schreef dotCommunism het volgende:
Verplicht de hele dag Nederlandstalige muziek op scholen draaien lijkt me wel wat.
Wat is het argument om het niet te doen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt. En nu? Als dat het argument is om ineens een vlag op te hangen...
Dat zouden ze hier ook moeten doen, elke maandagochtend beginnen met het volkslied en vrijdag afsluiten ermee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:45 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat gezang en 'trouw' verklaren aan de vlag waar dan ook op aarde:
Je bedoelt dat alleen de intellectuele elite er nog om geeft, daarom snap ik jouw houding ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dat versterkt alleen maar mijn punt dat het achterhaalde nonsens is, en alleen een bepaald slag volk er nog om geeft.
Iew bah, onze vlag op schoolgebouwen.quote:
Wat vinden allochtonen van wel? En vanwaar het onderscheid tussen allochtonen en Nederlanders?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden allochtonen van wel, dus waarom zouden Nederlanders dat niet mogen?
Dit zegt twee dingen:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb een grote Duitse vlag op mijn kamer hangen en een tweede grote Duitse vlag aan een stok om mee te zwaaien.
Net zoals bij het Corps.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zouden ze hier ook moeten doen, elke maandagochtend beginnen met het volkslied en vrijdag afsluiten ermee.
Eh nee, de intellectuele elite geeft er juist niks om, die zijn daar te globaal voor gaan denken. Het zijn juist de bekrompen typetjes als jij en VS die nog om vlaggen geven.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat alleen de intellectuele elite er nog om geeft, daarom snap ik jouw houding ook.
Weet niet, jij vindt het ook nodig de Marokkaanse vlag in je UI te hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat vinden allochtonen van wel? En vanwaar het onderscheid tussen allochtonen en Nederlanders?
Ah, kinderen Nationalisme ingietenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zouden ze hier ook moeten doen, elke maandagochtend beginnen met het volkslied en vrijdag afsluiten ermee.
Precies.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ah, kinderen Nationalisme ingieten
Indoctrinatie, gaat er een belletje rinkel'n?quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar wat is het argument om de Marokkaanse vlag in mijn UI te hebben? En wat is het argument van de Turken om de Turkse vlag in de auto te hebben?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weet niet, jij vindt het ook nodig de Marokkaanse vlag in je UI te hebben.
Waarom of Turken ook allemaal de Turkse vlag in de auto hebben?
Ja, goed onderwijs en opvoeding heet dat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:48 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Indoctrinatie, gaat er een belletje rinkel'n?
Dat vraag ik je dus.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar wat is het argument om de Marokkaanse vlag in mijn UI te hebben? En wat is het argument van de Turken om de Turkse vlag in de auto te hebben?
Je had me moeten zien tijdens het vorige EK / WK in de tentamenzaal van de uni (enkele honderden studenten). Ik had tentamen toen Duitsland moest spelen, en toen ik klaar was liep ik trots met die vlag over mijn schouder door de tentamenzaal te paraderen. Die blikken die je dan krijgt zijn echt puur genieten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dit zegt twee dingen:
1. Vlaggen werken enkel provocerend
2. Held
Indoctrinatie is een goede opvoeding?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, goed onderwijs en opvoeding heet dat.
Ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Indoctrinatie is een goede opvoeding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |