Vermoedelijk welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar zijn we te typisch voor denk ik.
Ik hoorde dat we hem en zijn kloon moesten inruilen voor php.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:31 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij schijnt inderdaad volmaakt te zijn.
Zolang hij niet in m'n bed ligt zal onze liefdesdans zich moeten voltrekken binnen de kaders der fokforum.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:35 schreef du_ke het volgende:
Oh en Voorschrift en Koos, jullie liefdesdans in het favoriete politicus topic is aandoenlijk maar probeer dat soort SC voortaan een klein beetje te beperken tot waar het hoort
Liever 100 kloons van EG dan 1 echte PHP.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:34 schreef du_ke het volgende:
Ik hoorde dat we hem en zijn kloon moesten inruilen voor php.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Liever 100 kloons van EG dan 1 echte PHP.
Daarvoor is een apart hoekje van het forum ingericht.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zolang hij niet in m'n bed ligt zal onze liefdesdans zich moeten voltrekken binnen de kaders der fokforum.
Die lui komen hier uit de buurt en presenteren hun singles altijd in een kroeg hier waar ik wel eens komquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:40 schreef betyar het volgende:
Mijn vrouw is samen met de kids aan het dansen op
Nu gaat het lied niet uit mijn hoofd.![]()
Waar? Waar?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:49 schreef eriksd het volgende:
Hey php die klaagt in een feedbacktopic. Ik verheug mij al op zijn unban hier.
Wist niet dat je zo'n goede relatie had met betyar's vrouw en kids.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die lui komen hier uit de buurt en presenteren hun singles altijd in een kroeg hier waar ik wel eens kom
Wanneer wordt hij unbanned?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:51 schreef du_ke het volgende:
Ik ben de eerste week van zijn unban gelukkig op vakantie
Ach tegen de tijd dat je terug bent is hij wel weer weg.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:51 schreef du_ke het volgende:
Ik ben de eerste week van zijn unban gelukkig op vakantie
Goeie vraag.quote:
Schoenmaker blijf bij je leest...........quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach tegen de tijd dat je terug bent is hij wel weer weg.
Daar ga ik vanuit, al is de vakantie niet zo lang maar dan heb ik 2 weken later een herkansing.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach tegen de tijd dat je terug bent is hij wel weer weg.
Hij was hier geen Mod. Hij stopt als FA en wordt weer net als vroeger mod op ONZ zie Remlof stopt als FA.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:58 schreef eriksd het volgende:
Is hij echt weg hier?
Of valt er gewoon weinig te modereren?
Spijtig. Wel uit eigen overweging mag ik hopen hé?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij was hier geen Mod. Hij stopt als FA en wordt weer net als vroeger mod op ONZ zie Remlof stopt als FA.
Jahoor anders mag je ook geen crew blijven denk ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Spijtig. Wel uit eigen overweging mag ik hopen hé?
Nee. Er heeft een Coup de Fok! plaats gehad.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Spijtig. Wel uit eigen overweging mag ik hopen hé?
Ja ik zag danny's woning en kwam mijn deel opeisen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee. Er heeft een Coup de Fok! plaats gehad.
Hm, ik denk dat die 'Syd' nog wel een rechtszaak aan zijn broek krijgt ivm de beelden van de parkerende vrouw.quote:
Qui?quote:
Nah.quote:
Nee.quote:
rellen in R&P is toch een beetje als snoep van kinderen afpakken?quote:
In R&P zijn die verschillen niet zo groot.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Rellen. Of je keiharde mening geven. Dat is een groot verschil.
Dan zal ik daar maar wegblijven, anders kost het me geheid een ban.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In R&P zijn die verschillen niet zo groot.
Omdat die mensen daar menen zielig te zijn??quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In R&P zijn die verschillen niet zo groot.
Om eerlijk te zeggen heb ik met een jaar of zes mod ervaring meer de indruk dat je echt moeite moet gaan doen om een ban te krijgen, maar dat kan ook komen omdat ik me niet echt bezig hield met emotionele fora(want MUZ en GAM).quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan zal ik daar maar wegblijven, anders kost het me geheid een ban.
Ook hier in POL loop je echt niet zomaar tegen een ban aanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zeggen heb ik met een jaar of zes mod ervaring meer de indruk dat je echt moeite moet gaan doen om een ban te krijgen, maar dat kan ook komen omdat ik me niet echt bezig hield met emotionele fora(want MUZ en GAM).
Ook zo zin in Skyrimquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zeggen heb ik met een jaar of zes mod ervaring meer de indruk dat je echt moeite moet gaan doen om een ban te krijgen, maar dat kan ook komen omdat ik me niet echt bezig hield met emotionele fora(want MUZ en GAM).
Ik geef daar net een mening en word al weggezet als kortzichtig en of een troll.....Laats staan ik een hele dag serieus op bepaalde punten in ga.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vertel het dan hier, ik ben wel benieuwd naar jouw meningquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik geef daar net een mening en word al weggezet als kortzichtig en of een troll.....Laats staan ik een hele dag serieus op bepaalde punten in ga.
fmefnjkwengfjkdnagnrgnequote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nope, het word nooit beter dan Morrowind
Ben je nou sarcastisch?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja vooruit, even mensen afzeiken op R&P is nooit verkeerd. Naar subforum blijft het ook.
Ik was Oblivion al zat na de tutorial die voor mij een job uitkoos die ik al helemaal niet zag zittenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
fmefnjkwengfjkdnagnrgne
Morrowind is fantastisch, maar Oblivion vind ik wel wat beter
Dat is nooit bewezenquote:
quote:Hitler verliest ereburgerschap Braunau
WENEN - De Oostenrijkse stad Braunau, de geboorteplaats van Adolf Hitler, heeft vrijdag het ereburgerschap ingetrokken van zijn beroemdste zoon. Alle fracties in de gemeenteraad hadden zich ervoor uitgesproken de voormalige Duitse dictator en massamoordenaar de onderscheiding weer af te pakken, die hij in 1938 had gekregen.
Zoveel bedenktijd nemen zie je niet vaak meer in de politiek. Chapeau voor deze weloverwogen beslissing.quote:
Oh nee, ik zeik zo vaak mensen af op R&P.quote:
Je kunt altijd nog in predappio terecht.quote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh nee, ik zeik zo vaak mensen af op R&P.SES kom ik ook nog wel eens (post ook mee in de Tilburg University-reeks).
Acrobatics als major skill krijgen, 10x springen en oeps, je hebt een level erbij. Tof systeem was dat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik was Oblivion al zat na de tutorial die voor mij een job uitkoos die ik al helemaal niet zag zitten
De herhalingen van In Europa volg ik ook maar weerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog in predappio terecht.
http://ineuropa.nl/programmas/36788896/afleveringen/37384105/
Ik heb hem nog steeds niet uitgespeeld, daar moet je echt de rust voor vindenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Acrobatics als major skill krijgen, 10x springen en oeps, je hebt een level erbij. Tof systeem was dat.
Die heb ik daar al gegeven.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vertel het dan hier, ik ben wel benieuwd naar jouw mening
Dit krijg je als je effe een dutje gaat doen. Dan worden er direct vreemde dingen verspreid.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zolang hij niet in m'n bed ligt zal onze liefdesdans zich moeten voltrekken binnen de kaders der fokforum.
Nu kan ik weer lekker klagen over jouw gamegedrag, aangezien jij me niet meer kan afrekenen op het gebruik van nationstates.netquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steeds niet uitgespeeld, daar moet je echt de rust voor vinden
Ik was ook perongeluk vampier geworden en ben toen opnieuw begonnen. De quest om je vampirism te genezen was echt kut
Ik ben een kind van deze kapitalistische maatschappij: rap verveeld met wat ik heb en altijd op zoek naar iets anders, maar niks kan enige voldoening brengen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:48 schreef Friek_ het volgende:
dotC: waarom verander je toch zovaak van UI?
Je kunt ook voor het slapen gaan naar het toilet gaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit krijg je als je effe een dutje gaat doen. Dan worden er direct vreemde dingen verspreid.
Die arme jongen heeft een kater.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit krijg je als je effe een dutje gaat doen. Dan worden er direct vreemde dingen verspreid.
Voor het zingen de kerk uit?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt ook voor het slapen gaan naar het toilet gaan.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:50 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik ben een kind van deze kapitalistische maatschappij: rap verveeld met wat ik heb en altijd op zoek naar iets anders, maar niks kan enige voldoening brengen.
Zal em leren. Ik ga douchen en er dan ook maar eens voor zorgen dat ik morgen een kater heb.quote:
Marianne Thieme zal blij met je zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zal em leren. Ik ga douchen en er dan ook maar eens voor zorgen dat ik morgen een kater heb.
Neem je wel een lekkere vette hap vanavond?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zal em leren. Ik ga douchen en er dan ook maar eens voor zorgen dat ik morgen een kater heb.
Krampachtige drugsdiscussie in Amerika altijdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:53 schreef dotCommunism het volgende:
Een van de kandidaten voor de Republikeinse nominatie voor het presidentschap heeft gezegd dat wiet gelegaliseerd moet worden. Vallen Pinksteren en Pasen toevallig allebei vandaag ofzo?
Kapsalon.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neem je wel een lekkere vette hap vanavond?
Een pompoensoepje in de wijnbar.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neem je wel een lekkere vette hap vanavond?
een van de kandidaten voor het presidenschap zegt net zo veel als een van de CDA wethouders uit schurftkutterveen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:53 schreef dotCommunism het volgende:
Een van de kandidaten voor de Republikeinse nominatie voor het presidentschap heeft gezegd dat wiet gelegaliseerd moet worden. Vallen Pinksteren en Pasen toevallig allebei vandaag ofzo?
Kan er nog wel bij als je de hele avond bier hebt staan tanken en effectief een heel brood hebt verorberd.quote:
Het zou ook opvallend zijn als een CDAer uit schurftkutterveen zou pleiten voor het legaliseren van wiet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
een van de kandidaten voor het presidenschap zegt net zo veel als een van de CDA wethouders uit schurftkutterveen.
Dat bracht een vreemde alliantie samenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:40 schreef dotCommunism het volgende:
Mja, ik heb in POL nog nooit een ban gekregen, zelfs niet toen ik het probeerde. Behalve die ene keer dat ik een PM van iemand postte dan.
Dat was erg hartverwarmend.quote:
Drugs zijn des duivels Erik, en je weet het!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Krampachtige drugsdiscussie in Amerika altijd
Ik was vroeger ook voor een totaalverbod op drugs.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:00 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Drugs zijn des duivels Erik, en je weet het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |