Vermoedelijk welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar zijn we te typisch voor denk ik.
Ik hoorde dat we hem en zijn kloon moesten inruilen voor php.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:31 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij schijnt inderdaad volmaakt te zijn.
Zolang hij niet in m'n bed ligt zal onze liefdesdans zich moeten voltrekken binnen de kaders der fokforum.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:35 schreef du_ke het volgende:
Oh en Voorschrift en Koos, jullie liefdesdans in het favoriete politicus topic is aandoenlijk maar probeer dat soort SC voortaan een klein beetje te beperken tot waar het hoort
Liever 100 kloons van EG dan 1 echte PHP.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:34 schreef du_ke het volgende:
Ik hoorde dat we hem en zijn kloon moesten inruilen voor php.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Liever 100 kloons van EG dan 1 echte PHP.
Daarvoor is een apart hoekje van het forum ingericht.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zolang hij niet in m'n bed ligt zal onze liefdesdans zich moeten voltrekken binnen de kaders der fokforum.
Die lui komen hier uit de buurt en presenteren hun singles altijd in een kroeg hier waar ik wel eens komquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:40 schreef betyar het volgende:
Mijn vrouw is samen met de kids aan het dansen op
Nu gaat het lied niet uit mijn hoofd.![]()
Waar? Waar?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:49 schreef eriksd het volgende:
Hey php die klaagt in een feedbacktopic. Ik verheug mij al op zijn unban hier.
Wist niet dat je zo'n goede relatie had met betyar's vrouw en kids.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die lui komen hier uit de buurt en presenteren hun singles altijd in een kroeg hier waar ik wel eens kom
Wanneer wordt hij unbanned?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:51 schreef du_ke het volgende:
Ik ben de eerste week van zijn unban gelukkig op vakantie
Ach tegen de tijd dat je terug bent is hij wel weer weg.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:51 schreef du_ke het volgende:
Ik ben de eerste week van zijn unban gelukkig op vakantie
Goeie vraag.quote:
Schoenmaker blijf bij je leest...........quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach tegen de tijd dat je terug bent is hij wel weer weg.
Daar ga ik vanuit, al is de vakantie niet zo lang maar dan heb ik 2 weken later een herkansing.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach tegen de tijd dat je terug bent is hij wel weer weg.
Hij was hier geen Mod. Hij stopt als FA en wordt weer net als vroeger mod op ONZ zie Remlof stopt als FA.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:58 schreef eriksd het volgende:
Is hij echt weg hier?
Of valt er gewoon weinig te modereren?
Spijtig. Wel uit eigen overweging mag ik hopen hé?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij was hier geen Mod. Hij stopt als FA en wordt weer net als vroeger mod op ONZ zie Remlof stopt als FA.
Jahoor anders mag je ook geen crew blijven denk ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Spijtig. Wel uit eigen overweging mag ik hopen hé?
Nee. Er heeft een Coup de Fok! plaats gehad.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Spijtig. Wel uit eigen overweging mag ik hopen hé?
Ja ik zag danny's woning en kwam mijn deel opeisen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee. Er heeft een Coup de Fok! plaats gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |