Hoeveel koolhydraten zitten er in per pannekoekje? (enne recept!)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:38 schreef seasushi het volgende:
[..]
Nee, voorlopig niet. Ik vang dit op met een soort pannekoekjes van ei, water lijnzaad en zemelen. Voordeel is dat ik die ontzettend lekker vind. Zowel de zoete als de hartige variant. (nadeel is dat iedereen in mijn omgeving met kritiek ze ook erg lekker vinden, en ze dus wel eens verdwijnen uit de koelkast)
Dat was wel mooi de conclusie van vorig topic hoor....quote:
stuk of 2..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoeveel koolhydraten zitten er in per pannekoekje? (enne recept!)
Ik zie t ook. Lekker dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
@ TT
Wel gezellig die reclame van de uitvaartverzekering die ik nu hieronder zie trouwens. Proberen ze me wat te vertellen?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:14 schreef MalaCocinera het volgende:
De TT he, vrijwilligers mogen zich melden per pm
Nee hoor, echt niet...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Gaat dat zo makkelijk tegenwoordig?
Ja ouwetje, tegenwoordig gaat dat zo makkelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Gaat dat zo makkelijk tegenwoordig?
Tja ik heb een PM ban, dus helaasch....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:45 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ja ouwetje, tegenwoordig gaat dat zo makkelijk
*verslikt zich weer eens in haar water*quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:14 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik eet nog steeds iets van 5 komkommers per week en ben nog niet ziekquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:23 schreef Moonwalk het volgende:
Eten jullie allemaal gewoon komkommers en tomaten enzo? Ik weet het niemand maakt zich nog druk maar ik wel, over die EHEC dingen. Dat er geen nieuws meer over is betekent voor mij niet dat het "weg" is, ik lust wel een lekkere zelfgemaakte lauwwarme salade vanavond
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:14 schreef MalaCocinera het volgende:
Hij heet gewoon CalorieTeller uit de Market. Elke dag je gewicht invoeren en hij kent echt elk artikel! Je kan ook verpakkingen scannen in sommige supermarkten (AH, C1000 etc) en dan zoekt ie zelf alles op. Je voert in wat je als O,L,D en tussendoortjes hebt. Ook heeft hij een kalender waar hij je gemiddelde dagelijkse calorieen telt. Ik wilde eigenlijk van dietist switchen maar nu ik dit heb ontdekt ga ik dat denk ik niet meer doen en dit eerst eens uitproberen.quote:
Ja, gezien het feit dat EHEC en komkommers niks met elkaar te maken hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:23 schreef Moonwalk het volgende:
Eten jullie allemaal gewoon komkommers en tomaten enzo? Ik weet het niemand maakt zich nog druk maar ik wel, over die EHEC dingen. Dat er geen nieuws meer over is betekent voor mij niet dat het "weg" is, ik lust wel een lekkere zelfgemaakte lauwwarme salade vanavond
![]()
quote:'Egyptisch zaaigoed achter uitbraak EHEC'
ANP/Redactie − 29/06/11, 22:41
© REUTERS
De recente uitbraken van de gevaarlijke darmbacterie EHEC zijn waarschijnlijk terug te leiden tot Egypte. Twee ladingen geïmporteerd fenegriekzaad lijken verantwoordelijk te zijn voor de problemen in Duitsland en Frankrijk. Die hebben al aan bijna 50 mensen het leven gekost.
Dat heeft de EU-dienst voor voedselveiligheid, de EFSA, vandaag laten weten. In 2009 geïmporteerd fenegriekzaad wordt verantwoordelijk gehouden voor de Franse EHEC-uitbraak. De Duitse klachten worden toegeschreven aan fenegriekzaad dat vorig jaar werd geïmporteerd uit Egypte. De EFSA maakt niet duidelijk hoe het fenegriekzaad de problemen zou hebben veroorzaakt.
Fenegriek is een kiemgroente uit het Midden-Oosten. Het wordt onder meer gebruikt als keukenkruid. Eerder werden bietenspruiten in verband gebracht met de dodelijke EHEC-bacterie.
Ja er gaat een wereld voor me open hahaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:46 schreef MalaCocinera het volgende:
@ Audrey ideaal he dat calorie tellen.
quote:Caloriën tracker: 8 juli 2011
Ontbijt: Geen (0 kcal)
15 minuten (5 km) fietsen op een lekke band (- 80 kcal)
Lunch: Geen (0 kcal)
10 minuten (3 km) lopen naar station (- 40 kcal)
15:15
1 blikje Chinese kruidenthee (+ 120 kcal)
30 minuten (5 km) lopend naar huis (- 120 kcal)
17:15
1 Appel (+ 60 kcal)
Avondeten:
20:15
3/4de portie (360 gr) Italiaanse aardappelschotel (+ 700 kcal)
1 schaal cassave kroepoek (20 gr) (+ 150 kcal)
1 banaan (+ 110 kcal)
Totaal aantal caloriën: 900 kcal
Binnen een maand op mijn streefgewicht moet lukken, of niet?quote:Leeftijd: 22 jaar
Geslacht: Man
Gewicht: 62.0 kilo
Lengte: 1.71 meter
Exercise level: 3 keer per week (gemiddeld genomen)
Aanbevolen aantal caloriën om op gewicht te blijven (Maintain): 2149 caloriën
Maximum aantal caloriën om gewicht te verliezen (Fat Loss): 1719 caloriën
Maximum aantal caloriën om snel gewicht te verliezen (Ex Fat Loss): 1289 caloriën
Mijn gemiddelde inname caloriën deze week (met aftrek van bewegingsactiviteiten): 1150 caloriën
Begin gewicht (2 weken geleden): 64.5 kg
Huidig gewicht: 62.0 kg
Streefgewicht: 56.0 kg
Streven naar ondergewicht, want met 6 kg minder kom je uit op een BMI van 19.2 lijkt me hier niet helemaal de bedoeling. Te dik zijn is ongezond, te dun ook.quote:
Ik denk dat Asskicker naar zijn idee te veel kritiek gaat krijgen op zijn lijstje. Structureel onder je BMI zitten lijkt me nou niet echt gezond. Zeker als er geen medische noodzaak is om heel snel af te vallen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 06:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ik denk dat je je beter in slank kunt melden?
Je bent de zoon van FusionFreak? Anyway mocht jij je in slank melden, pm me dan ffquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
[..]
Binnen een maand op mijn streefgewicht moet lukken, of niet?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 07:43 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Je bent de zoon van FusionFreak? Anyway mocht jij je in slank melden, pm me dan ffEn wil jij je dan melden met een lijstje waarop ontbijtkoek staat? Heb wel zin om te lachen
Toch nog ff iets serieus toevoegen, waarom ga je niet naar de huisarts? Zeg je tegen hem wat je doelen zijn en laat je aan hem zien wat je eet zoal op een dag. Ik denk dat je daar beter terecht bent dan op een forum
Nou, weet je dat heel zeker........quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]alsof we dan over onze toeren raken, en alsof t alleen over ontbijtkoek gaat
(en nou niet gaan roepen dat de slankmafia zich komt melden, ik post hier wel vaker en ook al langer mee...)
Jij was gisteravond ook al zo goed bezigquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:33 schreef Purdey het volgende:
Vanmorgen sinds dagen weer gewogen, na een paar 'kladderdagen' en het viel me alles mee. Een pond boven m'n laagste gewicht nu. Terwijl ik gister croissantjes heb zitten eten, en gisteravond een punt slagroomtaart, en een stukje aardbeien/slagroomvlaai.
Afgelopen donderdag was m'n schoonzus jarig, en aan het einde van de avond had ze zoveel taart over, dat ze iedereen taart mee gaf naar huis. Ook mij dus. Terwijl ik normaal al m'n overgebleven zooi aan de visite mee geef, was ik nu die visitequote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:36 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Jij was gisteravond ook al zo goed bezigIk zat aan de wijn, chips & fuet
En nu knalt er al een uur lang onwijs foute gospel uit mijn boxen.yeah, I just want to praise you
En die taart was zo goddelijk lekker dat je em niet weg kon gooienquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:43 schreef Purdey het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag was m'n schoonzus jarig, en aan het einde van de avond had ze zoveel taart over, dat ze iedereen taart mee gaf naar huis. Ook mij dus. Terwijl ik normaal al m'n overgebleven zooi aan de visite mee geef, was ik nu die visite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |