Hoeveel koolhydraten zitten er in per pannekoekje? (enne recept!)quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:38 schreef seasushi het volgende:
[..]
Nee, voorlopig niet. Ik vang dit op met een soort pannekoekjes van ei, water lijnzaad en zemelen. Voordeel is dat ik die ontzettend lekker vind. Zowel de zoete als de hartige variant. (nadeel is dat iedereen in mijn omgeving met kritiek ze ook erg lekker vinden, en ze dus wel eens verdwijnen uit de koelkast)
Dat was wel mooi de conclusie van vorig topic hoor....quote:
stuk of 2..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoeveel koolhydraten zitten er in per pannekoekje? (enne recept!)
Ik zie t ook. Lekker dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
@ TT
Wel gezellig die reclame van de uitvaartverzekering die ik nu hieronder zie trouwens. Proberen ze me wat te vertellen?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:14 schreef MalaCocinera het volgende:
De TT he, vrijwilligers mogen zich melden per pm
Nee hoor, echt niet...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Gaat dat zo makkelijk tegenwoordig?
Ja ouwetje, tegenwoordig gaat dat zo makkelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Gaat dat zo makkelijk tegenwoordig?
Tja ik heb een PM ban, dus helaasch....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:45 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ja ouwetje, tegenwoordig gaat dat zo makkelijk
*verslikt zich weer eens in haar water*quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:14 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik eet nog steeds iets van 5 komkommers per week en ben nog niet ziekquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:23 schreef Moonwalk het volgende:
Eten jullie allemaal gewoon komkommers en tomaten enzo? Ik weet het niemand maakt zich nog druk maar ik wel, over die EHEC dingen. Dat er geen nieuws meer over is betekent voor mij niet dat het "weg" is, ik lust wel een lekkere zelfgemaakte lauwwarme salade vanavond
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:14 schreef MalaCocinera het volgende:
Hij heet gewoon CalorieTeller uit de Market. Elke dag je gewicht invoeren en hij kent echt elk artikel! Je kan ook verpakkingen scannen in sommige supermarkten (AH, C1000 etc) en dan zoekt ie zelf alles op. Je voert in wat je als O,L,D en tussendoortjes hebt. Ook heeft hij een kalender waar hij je gemiddelde dagelijkse calorieen telt. Ik wilde eigenlijk van dietist switchen maar nu ik dit heb ontdekt ga ik dat denk ik niet meer doen en dit eerst eens uitproberen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |