abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:52:06 #1
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_99194913
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Miles Veel posters hier doen de 'Miles' van Leslie Sansone. Het is een laagdrempelig fitnessprogramma dat je thuis kan doen zonder dat je er iets bij nodig hebt. Het komt er op neer dat je wandelt, je maakt pas op de plaats. Er zitten een paar kleine variaties in, zoals de kicks en kick-backs. Het is makkelijk te volgen en vol te houden. Er zijn vele DVD's verkrijgbaar en die zijn allemaal opgedeeld in miles. Eén mile (1.6 km) duurt 12-16 minuten, afhankelijk van de DVD die je doet (de ene DVD heeft een wat hoger tempo dan de andere) en je verbrandt hiermee minimaal 100 kcal.
Voorbeelden zijn hier te zien.

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks;

Djenneke

Riann

Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:52:42 #2
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_99194926
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:38 schreef seasushi het volgende:

[..]

Nee, voorlopig niet. Ik vang dit op met een soort pannekoekjes van ei, water lijnzaad en zemelen. Voordeel is dat ik die ontzettend lekker vind. Zowel de zoete als de hartige variant. (nadeel is dat iedereen in mijn omgeving met kritiek ze ook erg lekker vinden, en ze dus wel eens verdwijnen uit de koelkast :{ )
Hoeveel koolhydraten zitten er in per pannekoekje? (enne recept!)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:53:49 #3
244933 trovey
Nachtoele
pi_99194978
De TT. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:54:21 #4
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_99194996
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:53 schreef trovey het volgende:
De TT. :')
Dat was wel mooi de conclusie van vorig topic hoor....
pi_99195089
_O- @ TT

Wel gezellig die reclame van de uitvaartverzekering die ik nu hieronder zie trouwens. Proberen ze me wat te vertellen? :')
pi_99195115
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:52 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Hoeveel koolhydraten zitten er in per pannekoekje? (enne recept!)
stuk of 2.. ;)
3 eieren, scheutje water, scheutje room, paar flinke lepels gebroken lijnzaad en zemelen en zout Dit is genoeg voor 4 pannekoeken.
peper knoflookpoeder paprika poeder of whatever.
de zoete variant met natrena zoetstof, klein snufje zout. vanille essence en speculaaskruiden of kaneel ofzo.

De hartige variant als wrap met kipfilet kleingesneden andijvie en een beetje boursin is een hele lekkere lunch :9~
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_99195122
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 12:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
_O- @ TT

Wel gezellig die reclame van de uitvaartverzekering die ik nu hieronder zie trouwens. Proberen ze me wat te vertellen? :')
Ik zie t ook. Lekker dan. :P

Eetlijstje voor vandaag:
ontbijt: 2 boterhammen
lunch: 2 botterhammen.

Allemaal bruin en volkoren. :)
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:01:12 #8
244933 trovey
Nachtoele
pi_99195279
Als de TT klopt dan kan ik het momenteel wel schudden met het afvallen. }:| :+

Hier aan het zelfgebakken brood...Briochebrood :9~ ...OK officieel geen dieetbrood :') maar ik neem gewoon twee hele dunne plakjes waar ik normaal bij gekocht brood de standaarddikte plak heb. :P
Optimist tot in de kist
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:04:38 #9
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99195421
De TT is briljant...

Gisteren drie nieuwe setjes van Primadonna en Triumph gekocht, dus zal vriendjelief eens vragen of we samen kunnen sporten vanavond :P

De pindakaas werd paturain en er gaat een groot glas water in zometeen.

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_99195770
De TT he, vrijwilligers mogen zich melden per pm :7
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 juli 2011 @ 13:43:04 #11
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_99196940
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:14 schreef MalaCocinera het volgende:
:o Gaat dat zo makkelijk tegenwoordig?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:44:38 #12
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99197009
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:43 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee hoor, echt niet...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_99197075
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:43 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja ouwetje, tegenwoordig gaat dat zo makkelijk :7
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 juli 2011 @ 13:52:39 #14
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_99197348
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:45 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ja ouwetje, tegenwoordig gaat dat zo makkelijk :7
Tja ik heb een PM ban, dus helaasch....
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:10:14 #15
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99198157
Wat een juweeltje van een TT! Ik eet de laatste dagen slordig. Uit eten, verjaardag, geen zin in gezond, dus 2 kaas croissantjes als lunch enz. enz.

Maandag weer terug in het gereel, zonder de reepjes en drankjes, gewoon lekker met bruun brode met kaas :Y)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:16:06 #16
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_99198399
Ik heb de hele week niet gesport :o
Ga zo een grote schoonmaak doen als warming up en dan toch maar ff flink naar de sportschool, hopelijk zijn er wat leuke gespierde kerels om naar te kijken :Y)
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_99198526
quote:
*verslikt zich weer eens in haar water*
pi_99198688
Ik ben nu alle calorieen ed bij het houden via mijn app op de gsm :') Ik moet wel echt bekennen dat het werkt! Ik val nu zoiets 3 ons per dag af :D

Lijstje van vandaag:

O: omelet met een zelfgemaakte smoothie (aardbeien, kwark, ijs, water, beetje suiker)
T: Volkoren snee + plakje salami bij gebrek aan kipfilet
L: ijsbergsla, tomaat, groene paprika, bosui, beetje mayo.
T: Milch Schnitte

Zit nu op ong 740 calorieen en ik ben de laatste dagen tussen de 1100 en 1550 het eten. Totaaaal geen honger, wel nog lekkere dingen eten en afvallen :D

Gister had ik zelfs Ben&Jerrys, heb erna wel nog een uurtje gesport maar was vanochtend 6 ons lichter :D
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:23:07 #19
262978 Moonwalk
pi_99198709
Eten jullie allemaal gewoon komkommers en tomaten enzo? Ik weet het niemand maakt zich nog druk maar ik wel, over die EHEC dingen. Dat er geen nieuws meer over is betekent voor mij niet dat het "weg" is, ik lust wel een lekkere zelfgemaakte lauwwarme salade vanavond
:P :9
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_99198758
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:23 schreef Moonwalk het volgende:
Eten jullie allemaal gewoon komkommers en tomaten enzo? Ik weet het niemand maakt zich nog druk maar ik wel, over die EHEC dingen. Dat er geen nieuws meer over is betekent voor mij niet dat het "weg" is, ik lust wel een lekkere zelfgemaakte lauwwarme salade vanavond
Ik eet nog steeds iets van 5 komkommers per week en ben nog niet ziek ;) Je moest ook alleen uitkijken voor herkomst uit Spanje, toen het pas loos was heb ik gewoon komkommers uit NL gekocht.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:24:20 #21
262978 Moonwalk
pi_99198761
quote:
_O- _O_
pi_99198773
zo, litertje water weg en even bijgelezen.

Paars beestje, mooie speech, maar denk dat sjeen t meer bij het rechte eind heeft. En dat ik hiervoor gekozen heb, is omdat ik weet dat ik hierna nog een jaar (en indien nodig langer) begeleiding krijg bij het gezond leren eten. En ja daar horen ook mijn valkuilen bij, die ga ik niet uit de weg, maar ik ga net als elk ander ook weer een patatje nemen of een ijsje maar dan wel de dag erna een balans dag. (maw even pas op de plaats)

Zo en dan nu over tot mijn orde dan de dag : ben bij de dieetist geweest.(ja die heb ik ook nog in de arm genomen)

Op advies van mijn dieetist heb ik nu een plan gemaakt voor NA het CB-en.
Ik schrok van de hoeveelheden die ik moet gaan eten, echt veel meer dan ik ooit at.
Hopenlijk kan ik straks brood verdragen, anders moet ik nog op zoek naar een veilig alternatief.

Ontbijt : 2 boterhammen met halvarine en beleg, 1 beker melk OF 200 ml yoghurt met noten en fruit
Tussendoor : stuk fruit OF een evergreen, ontbijtkoek of iets in die geest
Lunch : 3 boterhammen met halvarine en beleg, salade van rauwkost (mag ook op brood)
Tussendoor : uit school (ik geef les) cracker met kaas
Diner : aardappelen of pasta of rijst (hoeveelheden gaan we uit proberen) met 300 gr rauwe groente (die gekookt mag worden of geroerbakt), 125-150 gram vlees
Tussendoor : 200 ml yoghurt met fruit.

Erbij : min 3 liter water (ben ik al gewend) en elke dag 1 uur bewegen.

Het opbouwen zal heel geleidelijk gaan, waarschijnlijk zal ik hier ongeveer 3-4 maanden over doen. Dit is om mijn lijf tijd te geven om weer aan normaal voedsel te wennen.

Ga nu eens even kijken op caloriechecker hoeveel kcal dat per dag zijn, ben benieuwd
En vond het vlees zo veel, maar dat is omdat ik veel vis en kip eet zei ze
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:25:19 #23
262978 Moonwalk
pi_99198809
-dubbelpost-

[ Bericht 98% gewijzigd door Moonwalk op 08-07-2011 14:27:00 (dubbelpost sorry) ]
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:26:19 #24
262978 Moonwalk
pi_99198857
Wat handig Audreyoot ! welke app ?
pi_99199133
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:26 schreef Moonwalk het volgende:
Wat handig Audreyoot ! welke app ?
Hij heet gewoon CalorieTeller uit de Market. Elke dag je gewicht invoeren en hij kent echt elk artikel! Je kan ook verpakkingen scannen in sommige supermarkten (AH, C1000 etc) en dan zoekt ie zelf alles op. Je voert in wat je als O,L,D en tussendoortjes hebt. Ook heeft hij een kalender waar hij je gemiddelde dagelijkse calorieen telt. Ik wilde eigenlijk van dietist switchen maar nu ik dit heb ontdekt ga ik dat denk ik niet meer doen en dit eerst eens uitproberen.
Ik kan namelijk gewoon eten waar ik echt zin in heb (ook wel eens slechte dingen zoals een chococroissant), als ik maar niet boven de calorieen per dag uitkom :D Ik ga dit nu een tijdje proberen, ben maandag gestart en nu al een dikke kilo kwijt terwijl ik niet het gevoel heb op een dieet te zitten. Heb eigenlijk nog nooit aan calorieen tellen gedaan dus misschien is dit voor mij de oplossing.
Ik slik er wel nog CLA-capsules bij, het sochtends en voordat ik ga sporten.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 juli 2011 @ 14:35:26 #26
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99199236
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:23 schreef Moonwalk het volgende:
Ja, gezien het feit dat EHEC en komkommers niks met elkaar te maken hebben.

quote:
'Egyptisch zaaigoed achter uitbraak EHEC'
ANP/Redactie − 29/06/11, 22:41

© REUTERS
De recente uitbraken van de gevaarlijke darmbacterie EHEC zijn waarschijnlijk terug te leiden tot Egypte. Twee ladingen geïmporteerd fenegriekzaad lijken verantwoordelijk te zijn voor de problemen in Duitsland en Frankrijk. Die hebben al aan bijna 50 mensen het leven gekost.

Dat heeft de EU-dienst voor voedselveiligheid, de EFSA, vandaag laten weten. In 2009 geïmporteerd fenegriekzaad wordt verantwoordelijk gehouden voor de Franse EHEC-uitbraak. De Duitse klachten worden toegeschreven aan fenegriekzaad dat vorig jaar werd geïmporteerd uit Egypte. De EFSA maakt niet duidelijk hoe het fenegriekzaad de problemen zou hebben veroorzaakt.

Fenegriek is een kiemgroente uit het Midden-Oosten. Het wordt onder meer gebruikt als keukenkruid. Eerder werden bietenspruiten in verband gebracht met de dodelijke EHEC-bacterie.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_99199462
t blijft dus gissen naar de EHEC.. ik eet (in mijn eetweek) ook gewoon alles hoor
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_99199762
@ Audrey ideaal he dat calorie tellen.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:58:11 #29
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99200399
ik ben nooit gestopt met rauwkost eten om dat EHEC gezeik, aangezien het een lokale uitbraak was en niet in Nederland. Ik zou nu eventueel wel uitkijken met currypoeders van de markt in Zuid Frankrijk, omdat daar nogal vaak fenegriek in zit en je niet kunt zien waar t vandaan komt.
Kwak
pi_99200697
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 14:46 schreef MalaCocinera het volgende:
@ Audrey ideaal he dat calorie tellen.
Ja er gaat een wereld voor me open haha ;) Persoonlijk vind ik dit toch al veeeul fijner dan geen koolhydraten eten. Hoewel ik wel nog iets meepik van het koolhydraatvrije en das het eitje als ontbijt en de salade als lunch, hierdoor heb je minder snel honger :)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 18:56:09 #31
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_99213604
Lijstje van vandaag:

O 2 volkoren, pindakaas
T 1 mini snicker (op het werk, gelukkig zijn ze op nu :) )
L 3 bruin, jam, honing, glas melk
T 4 cracottes met linera paté
D gekookte prei, worstje, aardappelen, jus van poeder.

En natuurlijk thee, koffie, water, cola light.
De Maat is nu wel erg Vol
  vrijdag 8 juli 2011 @ 18:58:05 #32
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99213669
O: Maaltijdflesje, 2 ontbijtcrackers.
T: Klein eierkoekje.
L: 2 ham/kaas croissantjes, beker melk.
T: Niks.
D: Snijbonen, nieuwe aardappeltjes en een biefstuk.
pi_99223473
Ook maar eens een lijstje
O Home made lowcarb vanille shake
T niks
L low carb wrap kip selleriesalade sla
T plakjes komkommer met eiersalade
D carpaccio met andijvie en geitenkaas en als toetje pannekoek met soort citroen bavarois

Water water en water

Oja en nu wodka :)
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_99223553
Mgihghigi ik bedenk me net icm de TT Swetsenegger is 50 kilo afgevallen en E.T komt niet zo lang geleden melden dat zij ook eens moet beginnen... :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 8 juli 2011 @ 22:55:09 #35
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_99224777
quote:
Caloriën tracker: 8 juli 2011

Ontbijt: Geen (0 kcal)

15 minuten (5 km) fietsen op een lekke band (- 80 kcal)

Lunch: Geen (0 kcal)

10 minuten (3 km) lopen naar station (- 40 kcal)

15:15
1 blikje Chinese kruidenthee (+ 120 kcal)

30 minuten (5 km) lopend naar huis (- 120 kcal)

17:15
1 Appel (+ 60 kcal)

Avondeten:

20:15
3/4de portie (360 gr) Italiaanse aardappelschotel (+ 700 kcal)
1 schaal cassave kroepoek (20 gr) (+ 150 kcal)
1 banaan (+ 110 kcal)

Totaal aantal caloriën: 900 kcal
quote:
Leeftijd: 22 jaar
Geslacht: Man
Gewicht: 62.0 kilo
Lengte: 1.71 meter
Exercise level: 3 keer per week (gemiddeld genomen)

Aanbevolen aantal caloriën om op gewicht te blijven (Maintain): 2149 caloriën
Maximum aantal caloriën om gewicht te verliezen (Fat Loss): 1719 caloriën
Maximum aantal caloriën om snel gewicht te verliezen (Ex Fat Loss): 1289 caloriën
Mijn gemiddelde inname caloriën deze week (met aftrek van bewegingsactiviteiten): 1150 caloriën

Begin gewicht (2 weken geleden): 64.5 kg
Huidig gewicht: 62.0 kg
Streefgewicht: 56.0 kg
Binnen een maand op mijn streefgewicht moet lukken, of niet? :)
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 23:12:08 #36
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_99225553
Ik wil ook in de OP. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Asskicker14 op 08-07-2011 23:22:18 ]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_99234110
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 23:12 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik wil ook in de OP. :)

[ afbeelding ]
Streven naar ondergewicht, want met 6 kg minder kom je uit op een BMI van 19.2 lijkt me hier niet helemaal de bedoeling. Te dik zijn is ongezond, te dun ook.
pi_99234177
En ik denk dat je je beter in slank kunt melden?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 06:46:26 #39
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99234208
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 06:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ik denk dat je je beter in slank kunt melden?
Ik denk dat Asskicker naar zijn idee te veel kritiek gaat krijgen op zijn lijstje. Structureel onder je BMI zitten lijkt me nou niet echt gezond. Zeker als er geen medische noodzaak is om heel snel af te vallen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_99234277
En met een BMI van 21,2.... dan zou je denk ik hier zeker niet passen en al helemaal niet met een lijstje waarop staat dat je niets eet...

maar :W Goedemorgen !! Klaar voor een nieuwe dag ?
  zaterdag 9 juli 2011 @ 07:40:53 #41
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_99234295
Ondergewicht doe ik niet aan mee....
pi_99234300
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 22:55 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

[..]

Binnen een maand op mijn streefgewicht moet lukken, of niet? :)
Je bent de zoon van FusionFreak? Anyway mocht jij je in slank melden, pm me dan ff :* En wil jij je dan melden met een lijstje waarop ontbijtkoek staat? Heb wel zin om te lachen })

Toch nog ff iets serieus toevoegen, waarom ga je niet naar de huisarts? Zeg je tegen hem wat je doelen zijn en laat je aan hem zien wat je eet zoal op een dag. Ik denk dat je daar beter terecht bent dan op een forum :)

[ Bericht 7% gewijzigd door MalaCocinera op 09-07-2011 09:31:17 ]
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:01:16 #43
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99235218
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 07:43 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Je bent de zoon van FusionFreak? Anyway mocht jij je in slank melden, pm me dan ff :* En wil jij je dan melden met een lijstje waarop ontbijtkoek staat? Heb wel zin om te lachen })

Toch nog ff iets serieus toevoegen, waarom ga je niet naar de huisarts? Zeg je tegen hem wat je doelen zijn en laat je aan hem zien wat je eet zoal op een dag. Ik denk dat je daar beter terecht bent dan op een forum :)
:') alsof we dan over onze toeren raken, en alsof t alleen over ontbijtkoek gaat :')

(en nou niet gaan roepen dat de slankmafia zich komt melden, ik post hier wel vaker en ook al langer mee...)
Kwak
pi_99235270
Gelukkig heb je wel ruimte voor zelfspot :D

*zelf being slank
pi_99235287
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:01 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:') alsof we dan over onze toeren raken, en alsof t alleen over ontbijtkoek gaat :')

(en nou niet gaan roepen dat de slankmafia zich komt melden, ik post hier wel vaker en ook al langer mee...)
Nou, weet je dat heel zeker........

Verder heb ik ooit in een ander topic, waarin iemand wilde afvallen. Een prachtig verhaal gelzen van iemand uit de slankreeks over hoe ze een voorpakte plakje ontbijtkoek kreeg op d'r werk en hoe ze ermee omging. Het was zo prachtig dramatisch beschreven O+ En de bijval die ze kreeg van de andere dames uit dezelfde reeks was ook zo mooi om te zien O+
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:33:32 #46
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99235708
Vanmorgen sinds dagen weer gewogen, na een paar 'kladderdagen' en het viel me alles mee. Een pond boven m'n laagste gewicht nu. Terwijl ik gister croissantjes heb zitten eten, en gisteravond een punt slagroomtaart, en een stukje aardbeien/slagroomvlaai.
pi_99235753
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:33 schreef Purdey het volgende:
Vanmorgen sinds dagen weer gewogen, na een paar 'kladderdagen' en het viel me alles mee. Een pond boven m'n laagste gewicht nu. Terwijl ik gister croissantjes heb zitten eten, en gisteravond een punt slagroomtaart, en een stukje aardbeien/slagroomvlaai.
Jij was gisteravond ook al zo goed bezig _O- Ik zat aan de wijn, chips & fuet :P

En nu knalt er al een uur lang onwijs foute gospel uit mijn boxen.

*O* yeah, I just want to praise you *O*
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:43:07 #48
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99235835
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:36 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Jij was gisteravond ook al zo goed bezig _O- Ik zat aan de wijn, chips & fuet :P

En nu knalt er al een uur lang onwijs foute gospel uit mijn boxen.

*O* yeah, I just want to praise you *O*
Afgelopen donderdag was m'n schoonzus jarig, en aan het einde van de avond had ze zoveel taart over, dat ze iedereen taart mee gaf naar huis. Ook mij dus. Terwijl ik normaal al m'n overgebleven zooi aan de visite mee geef, was ik nu die visite :')
pi_99235964
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:43 schreef Purdey het volgende:

[..]

Afgelopen donderdag was m'n schoonzus jarig, en aan het einde van de avond had ze zoveel taart over, dat ze iedereen taart mee gaf naar huis. Ook mij dus. Terwijl ik normaal al m'n overgebleven zooi aan de visite mee geef, was ik nu die visite :')
En die taart was zo goddelijk lekker dat je em niet weg kon gooien :P Of heb je huisgenoten die je gekielhaald zouden hebben als je het wel had gedaan?
pi_99235986
Nooooooooh. Weekend lekker hoor. Lekker janken bij oude afleveringen van Private Practice voor het opstaan en ondertussen strekoefeningen voor mijn benen op bed *O*
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:15:41 #51
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_99236536
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 07:43 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Je bent de zoon van FusionFreak?
Great minds enzo, ik dacht het ook meteen _O-
De Maat is nu wel erg Vol
pi_99236887
Gewicht hangt nog steeds op hetzelfde hier. Ik zie dat anderen lekker naar beneden gaan, goed zo! Ook leuk om te lezen dat voor sommige de doelen steeds dichterbij komen :D.

Go go go *O*.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:46:30 #53
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99237238
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:49 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

En die taart was zo goddelijk lekker dat je em niet weg kon gooien :P Of heb je huisgenoten die je gekielhaald zouden hebben als je het wel had gedaan?
Ja, het zag er te verleidelijk uit. M'n huisgenoot heeft gister zelfs 4 punten slagroomtaart op. Buiten zijn ontbijt, lunch en diner. En 's avonds nog een homp kaas, geen idee waar hij het laat :')
pi_99237293
Vind je slagroomtaart dan echt lekker? Ik vind dat vaak van die inspiratieloze meuk... Met van die fabrieksslagroom en van die uitgedroogde vruchtjes er op...

Als er een fairy godmother langs zou waaien die me 1 wens zou granten zou ik de skill om al die zooi die lekker zou moeten zijn, maar het eigenlijk niet is, als vanzelfsprekend altijd te laten staan. En alleen nog maar onverstandige dingen te snoepen die ECHT lekker zijn.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:51:05 #55
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99237377
Echt, echt, echt lekker? Neuh, niet echt. Ben meer een hartige snaaier.
pi_99237444
Nah, eet het dan niet! Doe je jezelf alleen maar te kort mee!

Ik denk niet dat je het moet willen om helemaal zonder snoeperij door het leven te gaan, maar ik probeer wel het dan op ECHT lekkere dingen te gooien.

Voor mij is dat eigenlijk niet zo heel veel. Ik kan echt biefstuk craven, maar dat is geen snoeperij, dus dat pas ik dan gewoon lekker in in mijn avondeten. En soms wil ik iets moisty chocolaty's... Een zompige muffin ofzo. Gelukkig zijn die maar weinig ECHT goed te krijgen dus daar kom ik mooi mee weg :D

Wel ga ik vaak de mist in met dingen die nu eenmaal voor mijn neus staan. Daar wil ik echt nog graag van af.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 11:58:34 #57
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99237586
Eigenlijk is jou instelling heel goed, als je dan zondigt, doe het dan met iets waar je écht wild van wordt. Qua zoet, goede donkere chocolade met nootjes. Of een enorm klef stuk brownie, met zo donker mogelijke chocolade.
pi_99237999
Brood met sardientjes O+
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:33:57 #59
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99240739
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Brood met sardientjes O+
Witte pistoletjes met Old Amsterdam O+
pi_99245062
maandrop..... maar dan wel de echte niet die mini dingen maar de grote... van vroeger O+
pi_99245454
Ben ik de enige die vandaag.streng eet?
pi_99245867
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik doe wel met je mee ;)

Ik ben eventjes van het koolhydratenarme gebeuren afgestapt en meer aan de calorietjes gaan denken. Resultaat: Ik val weer af. Na weer een kilootje of twee te zijn aangekomen de laatste maanden, ben ik er nu in een week tijd weer 3,5 kwijt.

En ik pas in een spijkerbroek maatje 27, die ik in geen 5 jaar heb aangekunnen, maar toch maar altijd heb bewaard :P *O*
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_99245874
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nope, ik zit vandaag zowat de hele dag op de bank ''meh'' te zeggen. De kcal gaan niet hoger worden dan 1625. Wel gezond allemaal hoor, straks lekkah lekkah bulgur eten met spinazie en smaak tomaten :9
pi_99245980
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:31 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Nope, ik zit vandaag zowat de hele dag op de bank ''meh'' te zeggen. De kcal gaan niet hoger worden dan 1625. Wel gezond allemaal hoor, straks lekkah lekkah bulgur eten met spinazie en smaak tomaten :9
Klinkt goed! :P
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zaterdag 9 juli 2011 @ 18:40:57 #65
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99250146
Vandaag redelijk beheerst gegeten, maar wel tussendoor paar dropjes. ;(

M'n moeder zet die schaal pontificaal op de ijskast! Why are you doing that to me woman?! :Y)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_99250219
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:40 schreef Blistering het volgende:
Vandaag redelijk beheerst gegeten, maar wel tussendoor paar dropjes. ;(

M'n moeder zet die schaal pontificaal op de ijskast! Why are you doing that to me woman?! :Y)
Deal with it. Het is jouw probleem niet het hare. Kom dan zelf op het idee om te zeggen, mams ik vind het lastig als ie daar staat. Kans dat ze er dan rekening mee gaat houden is wat groter dan hier je beklag te doen, he oliebolletje van me oO<
  zaterdag 9 juli 2011 @ 18:45:38 #67
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99250278
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Deal with it. Het is jouw probleem niet het hare. Kom dan zelf op het idee om te zeggen, mams ik vind het lastig als ie daar staat. Kans dat ze er dan rekening mee gaat houden is wat groter dan hier je beklag te doen, he oliebolletje van me oO<
Het aantal mensen die sarcastische posts serieus gaan beantwoorden is de laatste tijd wel drastisch hoog hier. Kom op ff mensen :')
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_99250298
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:45 schreef Blistering het volgende:

[..]

Het aantal mensen die sarcastische posts serieus gaan beantwoorden is de laatste tijd wel drastisch hoog hier. Kom op ff mensen :')
Ow :( Zo ja :@
pi_99250744
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

oliebolletje??!!! Waar zit jij met je hoofd man _O-
pi_99250769
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:03 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

oliebolletje??!!! Waar zit jij met je hoofd man _O-
Zo rond de kerstdagen. Ik denk dat het met hetnvage weer van doen heeft :Y)
pi_99250918
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Zo rond de kerstdagen. Ik denk dat het met hetnvage weer van doen heeft :Y)
Oliebolletje zo beter op toepassing van mij zijn dan op Blisje. Hij mag zich volgens mij al melden in de slankreeks (nadat hij de ontbijtkoekeed heeft afgelegd }) )
pi_99250982
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:08 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Oliebolletje zo beter op toepassing van mij zijn dan op Blisje. Hij mag zich volgens mij al melden in de slankreeks (nadat hij de ontbijtkoekeed heeft afgelegd }) )
Ontbijtkoekeed :{ Dat klinkt wrong. Ontbijtkoek O+
  Licht Ontvlambaar zaterdag 9 juli 2011 @ 19:12:13 #73
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99251046
Zo, lekker gezwommen vanmorgen... Trap op, glijbaan af :P Net de keuken compleet schoongemaakt samen met vriend. Dadelijk een tomaten-broodsalade :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:12:41 #74
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99251060
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:08 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik durf daar geen stap binnen te zetten hoor. Vanaf wanneer mag je je daar überhaupt melden dan?
pi_99251303
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:12 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik durf daar geen stap binnen te zetten hoor. Vanaf wanneer mag je je daar überhaupt melden dan?
Als ik op mijn streefgewicht zit, dat is 62 kilo, ik heb dan een bmi van 25 :) Nog 10 kilos te gaan dus :7

Sorry verkeerd gelezen (ik zat zo in mijn hoofd met al die lekkere rellen :9 ) :@ vanaf een bmi van 27.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:20:55 #76
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99251332
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:19 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Als ik op mijn streefgewicht zit, dat is 62 kilo, ik heb dan een bmi van 25 :) Nog 10 kilos te gaan dus :7
Oh. Hmm, dan zou ik daar ook al mogen posten ja. Maar vind 't hier te gezellig dus dikke vinger! B-)
pi_99251372
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:20 schreef Blistering het volgende:

[..]

Oh. Hmm, dan zou ik daar ook al mogen posten ja. Maar vind 't hier te gezellig dus dikke vinger! B-)
In een oliebol?
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:23:07 #78
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99251396
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:22 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

In een oliebol?
In jou dus? :9

Waaaaaaait, what?!
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:46:18 #79
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99252063
Lijstje! Maandag weer verstandig

O: Maaltijdreep, beker melk.
T: Klein eierkoekje, glas spa&fruit.
L: Twee witte pistoletjes met old A'dam, roomboter croissantje, beker jus d'orange.
D: Flink bord pasta, met roerbakgroenten, tomatensaus en geraspte oude kaas.

Net wel 25 minuten gefietst, en 185 kcal verbrand. Weinig, maar heb heel rustig gefietst. Leek me wel zo verantwoord met enige verhoging :)
pi_99252764
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:46 schreef Purdey het volgende:
Lijstje! Maandag weer verstandig

O: Maaltijdreep, beker melk.
T: Klein eierkoekje, glas spa&fruit.
L: Twee witte pistoletjes met old A'dam, roomboter croissantje, beker jus d'orange.
D: Flink bord pasta, met roerbakgroenten, tomatensaus en geraspte oude kaas.

Net wel 25 minuten gefietst, en 185 kcal verbrand. Weinig, maar heb heel rustig gefietst. Leek me wel zo verantwoord met enige verhoging :)
Zo! Doe eens vertellen wat jij morgen van plan bent })

beetje sneu dat vetgedrukte erbij staat en dat is niet naar jou toe hoor Purdey O+
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:16:23 #81
244933 trovey
Nachtoele
pi_99252923
Hoorde net op het journaal dat di vrouw die in Spanje vermist is geweest 7 kilo was afgevallen in 18 dagen....allemaal aan het water, gras en de kruiden. *O* :+
Optimist tot in de kist
pi_99252972
En blazen he! Op een fluitje!
pi_99252973
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:16 schreef trovey het volgende:
Hoorde net op het journaal dat di vrouw die in Spanje vermist is geweest 7 kilo was afgevallen in 18 dagen....allemaal aan het water, gras en de kruiden. *O* :+
Ik heb een kelder beschikbaar. Je moet van te voren wel wat vrijwaringsbewijzen tekenen, maar dan heb je veel kilo's eraf voor weinig!!! c_/ })
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:25:45 #84
244933 trovey
Nachtoele
pi_99253191
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Ik heb een kelder beschikbaar. Je moet van te voren wel wat vrijwaringsbewijzen tekenen, maar dan heb je veel kilo's eraf voor weinig!!! c_/ })
Dan ga ik wel ergens in de bossen in Spanje zitten :6 (en ik wandel er wel heen, meteen wat extra kilo's die er dan afgaan :P ).....daar is het tenminste bewezen dat dat dieet werkt. :D :+
Optimist tot in de kist
pi_99253226
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Wat ga allemaal nog meer met d'r doen dan, dan simpelweg opsluiten? Dwingen om te blazen aan jouw fluitje?
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:28:09 #86
244933 trovey
Nachtoele
pi_99253274
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
En blazen he! Op een fluitje!
Vergeet het spiegeltje niet. :+ Gisteren in de krant gelezen dat dochter zei dat moeder zoveel had opgepikt van al die survivalprogramma's op tv en dat ze zo slim was. :') ....ja...behalve dan dat ze daarvan niet opgepikt had dat je recente kaarten moet meenemen. :') :')
Optimist tot in de kist
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:29:28 #87
244933 trovey
Nachtoele
pi_99253336
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:26 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Wat ga allemaal nog meer met d'r doen dan, dan simpelweg opsluiten? Dwingen om te blazen aan jouw fluitje?
Die is niet te vinden door het afdakje erboven. :+
Optimist tot in de kist
pi_99253400
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:29 schreef trovey het volgende:

[..]

Die is niet te vinden door het afdakje erboven. :+
Nee da valt inmiddels goed mee :Y)
pi_99253455
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:28 schreef trovey het volgende:

[..]

Vergeet het spiegeltje niet. :+ Gisteren in de krant gelezen dat dochter zei dat moeder zoveel had opgepikt van al die survivalprogramma's op tv en dat ze zo slim was. :') ....ja...behalve dan dat ze daarvan niet opgepikt had dat je recente kaarten moet meenemen. :') :')
En niet alleen moet gaan hiken in gevaarlijk gebied :')
pi_99253475
Bah veel te weinig gedronken vandaag. Barstende koppijn.

Net maar even liter achterover gekapt.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:33:30 #91
244933 trovey
Nachtoele
pi_99253476
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Nee da valt inmiddels goed mee :Y)
Dat kan iedereen wel zeggen. :{w :+

Ik speel hier weer de spons....hopeloos :') ....maar voordeel is wel dat dat er ook zo weer af kan zijn. :P
Optimist tot in de kist
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:35:25 #92
244933 trovey
Nachtoele
pi_99253549
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En niet alleen moet gaan hiken in gevaarlijk gebied :')
Maar ze was een survivalspecialist door die programma's :7 ....althans dat dacht ze blijkbaar. :') Die vrouw moet nooit ergens in Amerika gaan hiken....dan zien die kinderen haar nooit meer terug. :')
Optimist tot in de kist
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:36:38 #93
244933 trovey
Nachtoele
pi_99253585
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bah veel te weinig gedronken vandaag. Barstende koppijn.

Net maar even liter achterover gekapt.
Kun je nu die tent gaan opzetten in de wc als die liter er weer uit moet. :+
Optimist tot in de kist
pi_99253677
Ach, ik woon gelukkig klein :D
pi_99253717
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach, ik woon gelukkig klein :D
Je fucking paleis klein noemen *O* Fiebs oO<
pi_99253747
Klein, fijn, all mijn *O*
  zaterdag 9 juli 2011 @ 20:41:29 #97
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99253762
Ik post overigens met mn bmi van 40 plus vooral in slank. Ik ben hier ooit begonnen maar ik miste sommige mensen die overgestapt waren en toen ben ik ook dar heen gegaan.

Die scheiding is vrij kunstmatig vind ik. De sfeer is wel duidelijk anders in beide topics, dus je moet lekker posten waar je t leuk vindt.

Kan trouwens meedelen dat de ideeen van malacocinara over slankreeks niet bepaald kloppen. Een dramatisch verhaal ober ontbijtkoek kan ik me wel voorstellen, maar dan grappig bedoeld :P

En bovendien is er geen woord gelogen als ik zeg dat er niks nuttigs inzit en ik het dus onder gewone koek en snoep schaar... ;)

N.b. ik hap altijd, dus het is een kunst mij ergens serieus op in te laten gaan...
Kwak
pi_99253825
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Klein, fijn, all mijn *O*
Vergeet de bank niet })
pi_99253835
Uhu Kwak, ik zou eik over moeten stappen naar Slank, maar ik heb daar altijd een euhm-ja-waar-hebben-jullie-het-over-wie-zijn-jullie-heeeeeeeeeeeelp gevoel. Het gaat me te snel (al kunnen we er hier tegenwoordig ook wat van) en het is te veel ons-kent-ons en ik ken ons niet en voel me daar dus niet zo op mn plek.

Dus ik blijf lekker in dieet *O*
pi_99253881
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:41 schreef kwakz0r het volgende:
Ik post overigens met mn bmi van 40 plus vooral in slank. Ik ben hier ooit begonnen maar ik miste sommige mensen die overgestapt waren en toen ben ik ook dar heen gegaan.

Die scheiding is vrij kunstmatig vind ik. De sfeer is wel duidelijk anders in beide topics, dus je moet lekker posten waar je t leuk vindt.

Kan trouwens meedelen dat de ideeen van malacocinara over slankreeks niet bepaald kloppen. Een dramatisch verhaal ober ontbijtkoek kan ik me wel voorstellen, maar dan grappig bedoeld :P

En bovendien is er geen woord gelogen als ik zeg dat er niks nuttigs inzit en ik het dus onder gewone koek en snoep schaar... ;)

N.b. ik hap altijd, dus het is een kunst mij ergens serieus op in te laten gaan...
Ik zit tegen groen aan (wederom :( ) dus andersom komt ook voor. Eigenlijk zik hier voor fiebs natuurlijk :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')