SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Watertornado op 08-07-2011 12:10:18 ]Beter onethisch dan oneetbaar
Anglicismequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:59 schreef Techno het volgende:
Maar uh, sippen? Is dat dialect of zo? Normaliter noem je het nippen.
Sippin' ken ik alleen als slang ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:59 schreef Techno het volgende:
Anders vallen de medeklinkers totaal niet lekker! Sorry!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:59 schreef Techno het volgende:
Jaja, en ik ben zeker weer het varkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Sorry MissB, ik zag de TT en dacht echt dat MissB de TS was
Het is altijd wel ergens 5 uur geweest.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:58 schreef vencodark het volgende:
Sippend aan de Vodka om 12 uur in de middag?
Daar is ze een te grote taalnazi voor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
Hey, dat is mijn tekst normaalquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is altijd wel ergens 5 uur geweest.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
En toch val ik best mee hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Grootste taalnazi
L_E, Yuki en missbehavin 2 stemmen
dan mag je ook niet zeikenquote:
Gelijk effe gefikst!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Grootste taalnazi
L_E, Yuki en missbehavin 2 stemmen
en zo reageren is geen zeiken?quote:
Ik had niet anders verwacht.quote:
En je hebt hem ook meteen wit geverfd om onherkenbaar te blijven?quote:
SC teruglezenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die grap is in het vorige topic al door STING gemaakt.
Topics teruglezenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die grap is in het vorige topic al door STING gemaakt.
Het heeft niet gewerkt, dat merk jequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je hebt hem ook meteen wit geverfd om onherkenbaar te blijven?
Darnit!!quote:
Ik was daar niet aanwezig ik ga dus echt niet teruglezen. Al helemaal niet om te kijken of een grap al is gemaaktquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik was aanwezig in het topic en las direct die post.
Sukkels!
Joh, overdrijf niet. Dat vraaag ik toch niet van je. Wil alleen aangeven dat het was gebeurd en de grap niet origineel was.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was daar niet aanwezig ik ga dus echt niet teruglezen. Al helemaal niet om te kijken of een grap al is gemaakt
Ja ik ook, maar Huppel toch niet, mutschquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik was aanwezig in het topic en las direct die post.
Sukkels!
Ik zeg alleen dat ik er niet was en niet ga teruglezen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Joh, overdrijf niet. Dat vraaag ik toch niet van je. Wil alleen aangeven dat het was gebeurd en de grap niet origineel was.That's all folks.
Dat deed ik heel nietquote:
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat deed ik heel niet![]()
Heb niet eens de kracht om te bitchen ook
Niet boos op mij?quote:
Nee, tuurlijk niet joh, waarom zou ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet boos op mij?![]()
Hmm ik heb echt een behoorlijk geval van mixed feelings. Voel me alsof ik wel gezellig en leuk MOET doen dit weekend, ook voor mezelf omdat ik niet een heel weekend depri en jankend wil doorbrengen
Ja en dan voel ik me wel schuldig tegenover de mensen waar ik dan zit. Want waarom zouden zij last moeten hebben van mijn verdriet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet joh, waarom zou ik.
Ja, kut zijn dat soort dingen. Je weet dan niet of het wel "gepast" is. Op het moment dat je lacht voel je je schuldig soort van, en als je zit te janken denk je bij jezelf dat dat eigenlijk ook niet helpt.
Je kan ook overal een drama van maken natuurlijk.......quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Die heeft het er best wel moeilijk mee, dus voel ik me weer schuldig dat ik "vrolijk" ga barbecueën dit weekend
Aan de andere kant, je hebt er zelf niks aan om thuis te hangen, je zusje niet, niemand niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan voel ik me wel schuldig tegenover de mensen waar ik dan zit. Want waarom zouden zij last moeten hebben van mijn verdriet.
Sprak mn zusje net nog even op msn.
Die heeft het er best wel moeilijk mee, dus voel ik me weer schuldig dat ik "vrolijk" ga barbecueën dit weekend
quote:
Dit is een typisch gevalletje "ik die in de auto onderweg naar de begrafenis van mijn oma vroeg aan mijn ma of de radio wat harder mocht omdat er een leuk liedje op was". Dingen worden vaak door de buitenwereld dan ineens als ongepast ervaren, terwijl ik mijn oma er op dat moment echt niet minder om mistte ofzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan ook overal een drama van maken natuurlijk.......
Je hoeft geen rekening te houden met de hele wereld... als jij denkt dat je weer gezellig kan doen en dat ook wilt dan ga je dat doen... en anders niet... is toch best simpel eigenlijk?
Als jij niet "vrolijk"gaat BBQ-en dan heeft je zusje het er niet minder moeilijk mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan voel ik me wel schuldig tegenover de mensen waar ik dan zit. Want waarom zouden zij last moeten hebben van mijn verdriet.
Sprak mn zusje net nog even op msn.
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:42 schreef Kluts het volgende:
Aan de andere kant, je hebt er zelf niks aan om thuis te hangen, je zusje niet, niemand niet.
Je kan beter gewoon wat gezelligs proberen te doen. En als het dan ff niet gaat is het jammer.
Is het ook maar dat maakt het gevoel er niet minder omquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
nou ik ken het ook wel hoor.... maar als je ff nadenkt zo onnodig...
Inderdaad, is niet echt een vrouwending.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
nou ik ken het ook wel hoor.... maar als je ff nadenkt zo onnodig...
Ben jij man dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad, is niet echt een vrouwending.
jawel gevoel wordt vanzelf minder als je ff goed met jezelf in discussie gaat eroverquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het ook maar dat maakt het gevoel er niet minder om
sowieso!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
En verdriet en rouw wordt door iedereen anders beleefd en iedereen moet daar op zijn eigen manier mee omgaan, vind ik.
Daar heb ik jou toch voorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
jawel gevoel wordt vanzelf minder als je ff goed met jezelf in discussie gaat erover
Hoeft niet hoorquote:
Ja dat sowieso!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
En verdriet en rouw wordt door iedereen anders beleefd en iedereen moet daar op zijn eigen manier mee omgaan, vind ik.
Idd, mensen oordelen daar heel makkelijk over. De een jankt open en bloot, de ander doet dat alleen als ie thuis helemaal alleen is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
Precies, het verwerkingsproces is voor iedereen anders.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:55 schreef Kluts het volgende:
Idd, mensen oordelen daar heel makkelijk over. De een jankt open en bloot, de ander doet dat alleen als ie thuis helemaal alleen is.
Ik weet nog dat op de begrafenis van mn vader mochten wij (ik, zusjes, broertje, stiefma) de kist dichtdoen. Dat ging niet helemaal goed met die schroef en mn zus, broer en ik begonnen eigenlijk tegelijk te lachen. We wisten namelijk precies hoe pa zou reageren als hij erbij was geweest. Voor ons gevoel was dat een soort eerbetoon aan mn vader.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, mensen oordelen daar heel makkelijk over. De een jankt open en bloot, de ander doet dat alleen als ie thuis helemaal alleen is.
Jij gaat echt in ajaxtenue vastgebonden worden aan de kuipquote:
Dit dus...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:haha Jordy en feestjes! Jordy is bang dat ie het gezellig gaat vinden!!
Volgens mij ben ik niet meer zo sociaalquote:laatste verjaardag waar ik jor zag was op die van de koningin
Dan ga jij een gebodypaint feyenoord logo krijgenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog dat op de begrafenis van mn vader mochten wij (ik, zusjes, broertje, stiefma) de kist dichtdoen. Dat ging niet helemaal goed met die schroef en mn zus, broer en ik begonnen eigenlijk tegelijk te lachen. We wisten namelijk precies hoe pa zou reageren als hij erbij was geweest. Voor ons gevoel was dat een soort eerbetoon aan mn vader.
Oma is daar nu nog boos om.
[..]
Jij gaat echt in ajaxtenue vastgebonden worden aan de kuip
Niet eens een tattoo? Bodypaint is een beetje lafjes.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:59 schreef Royco1 het volgende:
Dan ga jij een gebodypaint feyenoord logo krijgen
Schat ik durf als ajacied zijnde gewoon op de feyenoord hooligans af te stappen en dan roep ik even in mijn beste rotterdams dat jij een ajacied bent die mij wil bekerenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ga jij een gebodypaint feyenoord logo krijgen
klopt... en als jij je al zo voelt dat je toe bent aan gezelligheid en lachen, moet je dat niet laten omdat een ander dat nog niet is....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Precies, het verwerkingsproces is voor iedereen anders.
Ze kennen jequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:59 schreef rival het volgende:
op de "chat" waar ik met een groepje vrienden zit vraagt iemand of ik morgen op haar verjaardag kom...
voor ik antwoord kon geven waren 2 mij al voor.......
[..]
[..]
Volgens mij ben ik niet meer zo sociaal
you wouldn'tquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat ik durf als ajacied zijnde gewoon op de feyenoord hooligans af te stappen en dan roep ik even in mijn beste rotterdams dat jij een ajacied bent die mij wil bekeren
In a heartbeatquote:
Ik ga vanavond een massage eisen heb ik beslotenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:01 schreef vencodark het volgende:
Heb zin in een sauna, stoomcabine, massage en al die shizzle! Laaaaang geleden!
Try mequote:
Jij wil graag dat ik het ziekenhuis ingeslagen word?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een massage eisen heb ik besloten
[..]
Try me
Als jij met jouw mannelijkheid in mijn gezicht gaat staan zwaaien dan op zeker volmondig JA!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil graag dat ik het ziekenhuis ingeslagen word?
Nee, die Feyenoorders zijn eigenlijk heel aardig hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil graag dat ik het ziekenhuis ingeslagen word?
Ik ga die morgenavond eisen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een massage eisen heb ik besloten
Gewoon janken zoals de siciliaanse vrouwen in de pilot van Six Feet Underquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
Ik eis er zondagavond gewoon nog 1quote:
En de wijsheid ebt weer wegquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hey pup
Mja,onzichtbaarheid komt met de jaren
Flauw hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij met jouw mannelijkheid in mijn gezicht gaat staan zwaaien dan op zeker volmondig JA!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:05 schreef vencodark het volgende:
Ik ben een paar dagen geleden helemaal verliefd geworden op dat liedje van Bruno Mars: Just the way you are.
Duurde even.
Noooooooooo!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:05 schreef vencodark het volgende:
Ik ben een paar dagen geleden helemaal verliefd geworden op dat liedje van Bruno Mars: Just the way you are.
Duurde even.
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ze zullen vreemd opkijken als ik daar morgen ineens voor de deur sta
Helemaal nietquote:
Heul wel, het is een voorrecht om mijn mannelijkheid in je gezicht te krijgen.quote:
Leuke woordkeus...volmondigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij met jouw mannelijkheid in mijn gezicht gaat staan zwaaien dan op zeker volmondig JA!
Die wijsheid is er nooit geweestquote:
It's just getting nasty nowquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heul wel, het is een voorrecht om mijn mannelijkheid in je gezicht te krijgen.
Doe ik niet zomaar bij iedereen
Verdomme, daar had ik even niet over nagedachtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:07 schreef YipYip het volgende:
[..]
Leuke woordkeus...volmondig
[..]
Die wijsheid is er nooit geweest
Hij die niets weet en weet dat hij niets weet, weet meer dan hij die niets weet en niet weet dat hij niets weet!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:08 schreef Sgt.Warlock het volgende:
De leraar die zegt dat ie veel weet weet veel te weinig,
de leraar die zegt ik weet nog niet veel, is wijs
Ik weet nu al dat het uiteindelijk zo is dat ik aan het masseren ben en geen massage krijg. Zowel vanavond als zondagquote:
Ineens overkwam het me. Nooit wat met dat nummer gehad en 2 weken terug ofzo hoorde ik het ineens en zong ik tot mijn verbazing mee. En nu...helemaal verloren.quote:
Hm, nooit gedaan eigenlijk. Vanavond is er weinig kans voor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat het uiteindelijk zo is dat ik aan het masseren ben en geen massage krijg. Zowel vanavond als zondag
Ze zeggen dat ik lekker kan masseren.quote:
Dat heet SMquote:
Hier gaat ie lekker,niks te klagen...dus ook niet aan de vrouwquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme, daar had ik even niet over nagedacht![]()
Oh jeej. Maar hoe is het met jou dan? Je gaat me toch niet vertellen dat je aan de vrouw bent he?
Dat zeiden ze tegen mij ook altijdquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:14 schreef Nouk84 het volgende:
Whut?
http://www.telegraaf.nl/b(...)_source=home_oneline
Kom, we draaien haar de rug toe.quote:
Nooit gedaan, dus geen idee!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:18 schreef Kluts het volgende:
Ik kan niet masseren. Heb totaal geen kracht in mijn handen, dus het heeft 0 effect.
Een vriend van me die om de hoek woonde kwam altijd naar mij als zijn rug weer eens lastig deed, zijn vriendin vond dat niet leuk maar die kon dan ook echt NIET masserenquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:14 schreef Nouk84 het volgende:
Whut?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:21 schreef missbehavin het volgende:
Ah ik vind je nog wel lief hoor Venco. Zoonlief zingt 'm ook mee
Dat heb ik ook weleensquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms ga ik liedjes pas leuk vinden als je er niet meer mee doodgegooid wordt.
Voor een ontspannende massage is geen kracht nodig hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:18 schreef Kluts het volgende:
Ik kan niet masseren. Heb totaal geen kracht in mijn handen, dus het heeft 0 effect.
Dan ben je wel ECHT wereldvreemd zegquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:14 schreef Nouk84 het volgende:
Whut?
Je moet het wel voelen he.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Voor een ontspannende massage is geen kracht nodig hoor
Ja, maar als het alleen aanvoelt als slap geaai dan kan je beter wat anders gaan doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zolang je maar (massage)olie hebtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gewoon in de frituurpan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:26 schreef Sgt.Warlock het volgende:
yupen de olie van te voren verwarmen met lauw water
daarmee masseer je alleen je smaakpapillenquote:
Liever gewoon eerlijkquote:
Maar is hij nu wel aardiger voor je?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn buren![]()
Mn bovenbuurman zet nu keihard muziek aan en dus gaat die kerel naast me op mijn muur staan bonken en roepen dat ik de muziek uit moet zetten
Gelijk even reageren dat jij het niet bent, voelt hij zich schuldig, en de volgende keer dat de muziek hard staat twijfelt ie of jij hebt bent.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn buren![]()
Mn bovenbuurman zet nu keihard muziek aan en dus gaat die kerel naast me op mijn muur staan bonken en roepen dat ik de muziek uit moet zetten
Dat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gelijk even reageren dat jij het niet bent, voelt hij zich schuldig, en de volgende keer dat de muziek hard staat twijfelt ie of jij hebt bent.
We hadden de BBQ bij jou moeten doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn buren![]()
Ze pakken het nu anders aan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:29 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Maar is hij nu wel aardiger voor je?
Hij weet dondersgoed dat ik het niet ben! Dit is gewoon simpel pestgedrag. De bovenbuurman en die gast naast me zijn dikke vrienden ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gelijk even reageren dat jij het niet bent, voelt hij zich schuldig, en de volgende keer dat de muziek hard staat twijfelt ie of jij hebt bent.
and wheeen youuuuuuuuu smiiiiiiilleeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:05 schreef vencodark het volgende:
Duurde even.
Dan zijn ze stil en durven ze niksquote:
Huppelkind is wel een baasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze pakken het nu anders aan.
Zeggen niks tegen mij maar gaan mijn zoon opdracht geven om mij dingen te laten doen![]()
Antwoord van mn zoon is dan steevast: dan bel je aan bij mn moeder of durf je dat niet?
[..]
Hij weet dondersgoed dat ik het niet ben! Dit is gewoon simpel pestgedrag. De bovenbuurman en die gast naast me zijn dikke vrienden ja.
Hij is gewoon niet bang voor een stel mislukte boerenquote:
Dat is het inderdaad!quote:
Assumption is the mother of all fuck upsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad!
Maar ja ik kan er weinig aan doen
Maar die gozer kijkt ook zo verliefd in die camera.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
and wheeen youuuuuuuuu smiiiiiiilleeeeeeeeeeeee
Zijn ze echt zo erg dat ze een kind iets zullen doen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is gewoon niet bang voor een stel mislukte boeren![]()
Blij ben ik daar niet echt mee want ik zie ze er toe in staat om mn zoon iets aan te doen, dat is lastig dan moet ik wel moorden gaan plegen enz. Geeft zo'n troep allemaal
Ja dat weet ik dus niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn ze echt zo erg dat ze een kind iets zullen doen?
En wat de rotzooi betreft, weet nog iemand met een varken, die ruimen vrij efficient op.
dat weet ik ik niet, heb de clip nooit gezien.....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar die gozer kijkt ook zo verliefd in die camera.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn ze echt zo erg dat ze een kind iets zullen doen?
En wat de rotzooi betreft, weet nog iemand met een varken, die ruimen vrij efficient op.
Ik heb hier nog geen moment stilte gehad.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:35 schreef Kluts het volgende:
Och, ik heb laatst de buurman 's avonds een veeg uit de pan gegeven omdat ik niet kon slapen door zijn kutmuziek. (en ik had al een kutbui, dus eigenlijk had het daar meer mee te maken.
Ik zou echt niet rustig kunnen blijven hoor. Was allang een keer terug tekeer gegaan tegen ze, wtf zeg.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hier nog geen moment stilte gehad.
Of de buurman draait muziek, of ze stampen op de grond, of ze gaan met deuren slaan, of ze gaan op muren rammen.
Dat op muren rammen doen ze dus ook als mn zoon en ik lachend op de bank zitten, dat is namelijk ook overlast![]()
Maar als ik 1 keer muziek aanzet breekt de pleuris uit
Die mensen sporen gewoon niet.. maar goed, hoe meer energie je erin stopt hoe meer last je van ze gaat krijgen. Dus laat vooral je woongenot niet verpestenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of de buurman draait muziek, of ze stampen op de grond, of ze gaan met deuren slaan, of ze gaan op muren rammen.
Dat op muren rammen doen ze dus ook als mn zoon en ik lachend op de bank zitten, dat is namelijk ook overlast![]()
Ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
dat weet ik ik niet, heb de clip nooit gezien.....
Maar ik vind et een heel leuk nummertje
Nee sporen doen ze zeker niet, maar vaak zijn het degene die het hardst schreeuwen die het minste zullen doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet.
Maar als jij al zo gek bent dat je iemand gaat staan bedreigen dat je een steen door het raam van de kinderkamer zal gooien waar het kind bij staat. Dan is er al iets niet goed in je bovenkamer!
Daarnaast de opmerkingen die ze naar mn zoon maakten, dat doe je gewoon niet. Mensen met een beetje fatsoen in hun donder doen dat niet.
Wat voor pleuris dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geduld!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou echt niet rustig kunnen blijven hoor. Was allang een keer terug tekeer gegaan tegen ze, wtf zeg.
Woongenot heb ik al 4 jaar niet meer gehadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:41 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Die mensen sporen gewoon niet.. maar goed, hoe meer energie je erin stopt hoe meer last je van ze gaat krijgen. Dus laat vooral je woongenot niet verpesten
Je kan altijd hun scheldpartijen een keer opnemenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geduld!
Ik laat me gewoon uitschelden voor kankerwijf net 1 dag nadat mn tante is overleden enz.
Ik doe heel braaf en beleefd.
Mijn tijd komt nog wel
Dan klinkt het hier echt alsof ze de muur uitbreken, gaan ze vanaf het balkon staan roepen dat ze me wel voor mn kankerbek zullen slaan, gaan ze aanbellen en dreigen met stenen door ruiten gooien en de mooiste dan gaan ze met 3 man heel intimiderend voor mn auto staanquote:
Dat is toch geen wonen zoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geduld!
Ik laat me gewoon uitschelden voor kankerwijf net 1 dag nadat mn tante is overleden enz.
Ik doe heel braaf en beleefd.
Mijn tijd komt nog wel
Jezus, politie gebeld ofzo?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan klinkt het hier echt alsof ze de muur uitbreken, gaan ze vanaf het balkon staan roepen dat ze me wel voor mn kankerbek zullen slaan, gaan ze aanbellen en dreigen met stenen door ruiten gooien en de mooiste dan gaan ze met 3 man heel intimiderend voor mn auto staan
Kan ik iets voor je doen? Ennuh heb je het al gemeld bij de verhuurmaatschappij?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Woongenot heb ik al 4 jaar niet meer gehad
Ja die helpen echt!!quote:
Yepz en bij de politiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:45 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Kan ik iets voor je doen? Ennuh heb je het al gemeld bij de verhuurmaatschappij?
Ik heb het mailadres van de wijkagent, die man zei mail maar als er iets is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
Eigenlijk moet je met dit soort dingen elke keer als het voorvalt de politie bellen. Die worden daar op een gegeven ogenblik dan wel zo zat van dat er dan misschien actie komt.
Totdat de pleuris echt uitbreekt en jij de gebeten hond bentquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het mailadres van de wijkagent, die man zei mail maar als er iets is.
Al tig mails gestuurd nog nooit een antwoord gekregen van hem
Ik kan je garanderen dat ik dan mijn handjes in onschuld was en ik heel snel andere buren zal hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Totdat de pleuris echt uitbreekt en jij de gebeten hond bent
Tering.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die helpen echt!!
Mevrouw ik raad u aan om ALLEEN naar de buren toe te gaan om met ze in gesprek te gaan
Could be. Als het werkelijk mis gaat, heb je misschien niet 'genoeg gedaan' of niet op tijd de politie ingelicht.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
Eigenlijk moet je met dit soort dingen elke keer als het voorvalt de politie bellen. Die worden daar op een gegeven ogenblik dan wel zo zat van dat er dan misschien actie komt.
Ja of ben jij degene die het op de spits gedreven heeft door zovaak te mailen... want afschuiven zijn ze goed inquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Could be. Als het werkelijk mis gaat, heb je misschien niet 'genoeg gedaan' of niet op tijd de politie ingelicht.
Dat is wel heel krachteloosquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar als het alleen aanvoelt als slap geaai dan kan je beter wat anders gaan doen.
Maar op een gegeven moment kun je toch niet lief en aardig blijven doen? Ik niet iig.. Ik zou eens even net zo intimiderend worden, als niks anders helpt..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan klinkt het hier echt alsof ze de muur uitbreken, gaan ze vanaf het balkon staan roepen dat ze me wel voor mn kankerbek zullen slaan, gaan ze aanbellen en dreigen met stenen door ruiten gooien en de mooiste dan gaan ze met 3 man heel intimiderend voor mn auto staan
Eens, maar de vraag is of het dan een goed gevoel geeft omdat je jezelf ook in de spiegel moet kunnen aankijkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment kun je toch niet lief en aardig blijven doen? Ik niet iig.. Ik zou eens even net zo intimiderend worden, als niks anders helpt..
Als het werkelijk misgaat, is er een dossier en heb je een poot om op te staan. Met dit soort dingen is het haar woord tegen dat van hun, en hoe meer documentatie er is, hoe beter.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Could be. Als het werkelijk mis gaat, heb je misschien niet 'genoeg gedaan' of niet op tijd de politie ingelicht.
Daarom. daar doel ik ook op. Alles melden, kwaad kan het namelijk niet. Zo hebben wij het destijds ook gedaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als het werkelijk misgaat, is er een dossier en heb je een poot om op te staan. Met dit soort dingen is het haar woord tegen dat van hun, en hoe meer documentatie er is, hoe beter.
Daar zou ik bij zulke mensen denk ik niet zo veel problemen mee hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:52 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Eens, maar de vraag is of het dan een goed gevoel geeft omdat je jezelf ook in de spiegel moet kunnen aankijken
Voorlopig lach ik me serieus rotquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment kun je toch niet lief en aardig blijven doen? Ik niet iig.. Ik zou eens even net zo intimiderend worden, als niks anders helpt..
Er zijn al diverse meldingen enz geweestquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als het werkelijk misgaat, is er een dossier en heb je een poot om op te staan. Met dit soort dingen is het haar woord tegen dat van hun, en hoe meer documentatie er is, hoe beter.
Precies. Dat soort Tokkies krijgen altijd van alles voor elkaar,dus waarom zou je altijd maar weer over je heen laten lopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar zou ik bij zulke mensen denk ik niet zo veel problemen mee hebben.
Maar snap Huppel ook wel, zeker als je bang bent dat ze je kind iets aan zullen doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is klotequote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:01 schreef stbabylon het volgende:
Klote mus, kats dood. Blij om niks...
De nieuwe klus gaat niet door, klant wil niet voldoende betalen vind mijn bedrijf. Kats klote kutzooi. Damnit!
Ah dat is idd kut, je had er zo'n zin in.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:01 schreef stbabylon het volgende:
De nieuwe klus gaat niet door, klant wil niet voldoende betalen vind mijn bedrijf. Kats klote kutzooi. Damnit!
Oh, dat zuigt man.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:01 schreef stbabylon het volgende:
Vaak zullen dat soort mensen vanalles roepen, maar weinig mensen die zoiets ook echt zullen doen he. Ik zou mijn kind niet laten bedreigen hoor, ik weet ook wel wat dingen om mee te dreigen..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar snap Huppel ook wel, zeker als je bang bent dat ze je kind iets aan zullen doen
Bummerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:01 schreef stbabylon het volgende:
deed 't dat maar, dan had ie er nog lol aanquote:
Ik ga even een lul zijn, maar dit advies werkt bij jou ook niet met je baas...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou echt niet rustig kunnen blijven hoor. Was allang een keer terug tekeer gegaan tegen ze, wtf zeg.
Ja enorm, omdat het zo gevarieerd was. Ze hebben nog wel iets anders, maar dat is 'gewoon' programmeren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah dat is idd kut, je had er zo'n zin in.
Nee dat is ook zo. Dan ben ik makkelijker geïntimideerd iddquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga even een lul zijn, maar dit advies werkt bij jou ook niet met je baas...
Ben ik met je eens, maar zoals ik al eerder zei je zal maar eens net die gekken hebben getroffen die het wel daadwerkelijk doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vaak zullen dat soort mensen vanalles roepen, maar weinig mensen die zoiets ook echt zullen doen he. Ik zou mijn kind niet laten bedreigen hoor, ik weet ook wel wat dingen om mee te dreigen..
Ik zeg ook niet dat het niet mis kan gaan, maar als mensen mijn kind gaan bedreigen, ben ik er echt wel klaar mee hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar zoals ik al eerder zei je zal maar eens net die gekken hebben getroffen die het wel daadwerkelijk doen.
En bij jou is 1 blik toch al voldoende om ze te laten beven van angst
Ja dat sowiesoquote:
De bedreiging naar mijn kind toe valt nu nog mee en voordat dat te erg wordt heb ik heus wel ingegrepen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet mis kan gaan, maar als mensen mijn kind gaan bedreigen, ben ik er echt wel klaar mee hoor.
Totaal gek maken die mensen, dat kan misschien eindelijk wel eens helpen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
aangezien vlindermessen niet zo legaal zijn zou ik een koksmes aanraden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De bedreiging naar mijn kind toe valt nu nog mee en voordat dat te erg wordt heb ik heus wel ingegrepen!
Ik speel het nu gewoon allemaal even heel netjes en volgens het boekje.
Ik bel netjes politie en woningbouw als het nodig is, zij worden nog bozer, gaan nog meer pesten, ik bel weer en ik zorg gewoon dat ik kalm en rustig blijf en laat hun ontploffen.
Maar geloof me het liefst plant ik mijn vlindermes in de ribbenkast van de bovenbuurman hoor en kost het me best wel moeite om kalm en rustig te blijven
Ja onvoorstelbaar hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:18 schreef stbabylon het volgende:
http://yfrog.com/kkyaesij
Hoe kan dit??
Britt heeft de HAVO??? gehaald??
Aangezien ik dan sowieso een mes uit de keuken moet pakken en naar boven moet lopen maakt het niet uit wat voor mes want dan is het in beide gevallen met voorbedachte radequote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:18 schreef clevy het volgende:
[..]
aangezien vlindermessen niet zo legaal zijn zou ik een koksmes aanraden.
Ja. Sterker nog, ze heeft tegenwoordig een handeltje in t-shirts met haar uitspraken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:18 schreef stbabylon het volgende:
Hoe kan dit??
quote:
owja.. misschien is het logischer als je voortaan met een wandelstok loopt. je hebt een flinke gevel om te ondersteunenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangezien ik dan sowieso een mes uit de keuken moet pakken en naar boven moet lopen maakt het niet uit wat voor mes want dan is het in beide gevallen met voorbedachte rade
Vergeet haar single nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Sterker nog, ze heeft tegenwoordig een handeltje in t-shirts met haar uitspraken.
Een vlindermes mag, mits bepaalde afmetingen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:18 schreef clevy het volgende:
[..]
aangezien vlindermessen niet zo legaal zijn zou ik een koksmes aanraden.
Ik zorg juist heel bewust dat ik nooit iets bij me heb dat als wapen zou kunnen dienenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:20 schreef clevy het volgende:
[..]
owja.. misschien is het logischer als je voortaan met een wandelstok loopt. je hebt een flinke gevel om te ondersteunen
Scherp puntje bot mesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een vlindermes mag, mits bepaalde afmetingen.
Een vriend van mij is daar ooit mee gepakt en voor de rechter gekomen en omdat een vlindermes bepaalde afmetingen heeft (en het mag volgens mij ook niet geslepen zijn) mag het.
Brutalen hebben de halve wereld.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Precies. Dat soort Tokkies krijgen altijd van alles voor elkaar,dus waarom zou je altijd maar weer over je heen laten lopen.
Hij moet eigenlijk eerst in jouw keuken komen, dan is het zelfverdediging.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangezien ik dan sowieso een mes uit de keuken moet pakken en naar boven moet lopen maakt het niet uit wat voor mes want dan is het in beide gevallen met voorbedachte rade
Ja dat snap ik, daarom vind ik het ook zo knap dat Huppel zo rustig kan blijven.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet mis kan gaan, maar als mensen mijn kind gaan bedreigen, ben ik er echt wel klaar mee hoor.
Als het moet kan je iemand nog doodsteken met een lepel.quote:
Ik ben best brutaal maar ik snap echt niet dat mensen tegenwoordig zo weinig fatsoen, normen en waarden bezitten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Brutalen hebben de halve wereld.
Tokkies zijn brutaal.
Tokkies hebben de halbve wereld.
quote:Het wordt verboden om stiletto's, valmessen en vlindermessen te verkopen en in bezit te hebben. Het kabinet wil hiermee steekincidenten voorkomen. Ook moet de maatregel de handhaving verbeteren. Nu mogen dit soort steek- en stootwapens met een bepaalde afmeting nog worden verkocht aan meerderjarigen.
Volgens het kabinet zijn er signalen dat deze wapens ook aan minderjarigen worden verkocht. Zo bleek bij steekincidenten op scholen in Rotterdam en Amsterdam dat jongeren de beschikking hadden over legale vlindermessen.
Verder blijkt dat legale en illegale vlindermessen soms moeilijk van elkaar zijn te onderscheiden. Daardoor is het voor de politie moeilijker illegale messen in beslag te nemen.
Min. van justitie | 13-03-2009
"Oh buuurmaaaan, ik heb een heerlijke appeltaart gebakken ter verzoening. Met een blikje Schultenbrau erbij! Kom je even langs in de keuken?"quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij moet eigenlijk eerst in jouw keuken komen, dan is het zelfverdediging.
Desnoods klauw ik hem open met mn nagelsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als het moet kan je iemand nog doodsteken met een lepel.
Iedereen die mij kent is daar ook zeer van onder de indrukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, daarom vind ik het ook zo knap dat Huppel zo rustig kan blijven.
Ja, maar dat snap ik nogquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Sterker nog, ze heeft tegenwoordig een handeltje in t-shirts met haar uitspraken.
Ik bleef voor een vrijbewijs. Een soort van akkoord tot voortplanten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben best brutaal maar ik snap echt niet dat mensen tegenwoordig zo weinig fatsoen, normen en waarden bezitten.
De buren naast me hebben een dochtertje van 3. Dat kind roept om de 3 woorden wel kanker. Leert ze van papa en mama.
Schultenbrau komt er niet in bij mijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Oh buuurmaaaan, ik heb een heerlijke appeltaart gebakken ter verzoening. Met een blikje Schultenbrau erbij! Kom je even langs in de keuken?"
Ik snap niet dat mensen met die shirts gaan lopen, ik snap wel dat zij ze verkoopt.quote:
Vroeger ook hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:23 schreef Ang3l het volgende:
Iedere mongool kan tegenwoordig kinderen krijgen
Ik vind dat echt het ergste nummer van dit jaar. Oh nee, dat is Happiness.quote:
Dat is helemaal geen slecht bier.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schultenbrau komt er niet in bij mij
Is dat het nummer van: hurry, hurry just step right up....etc?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat echt het ergste nummer van dit jaar. Oh nee, dat is Happiness.
Neeeej, maar dat leek me het bier bij uitstek om zulke tokkies te lokkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schultenbrau komt er niet in bij mij
Ik vind het prima!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen slecht bier.
Zeker niet voor die prijs
Dat heeft hij wel altijdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeej, maar dat leek me het bier bij uitstek om zulke tokkies te lokken
Ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is dat het nummer van: hurry, hurry just step right up....etc?
Het nummer dat ik alleen 1000 keer op de radio hoor maar van ik niet weet van wie of wat het is en hoe de clip eruit ziet. Wow.quote:
en dat zou mij dus in beide gevallen niet lukken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo. Dan ben ik makkelijker geïntimideerd iddMaar in hup's geval vind ik het knap dat zij zo rustig kan blijven, zou mij niet lukken.
Heeft niemand hem uitgelegd dat je buurvrouw gaan terroriseren niet werkt om haar in je bed te krijgenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het prima!
De kans is te groot dat mn buurman dan opeens wel vriendjes wil worden.
Achterlijke klapjosti dat het is met zn simpele versierpogingen
ik heb dat met zijn andere nummertje dat ie een granaat zou vangen..... dat is het ergste nummertjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat echt het ergste nummer van dit jaar. Oh nee, dat is Happiness.
Niet? Oh...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft niemand hem uitgelegd dat je buurvrouw gaan terroriseren niet werkt om haar in je bed te krijgen
Hij heeft echt geen versierskillsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft niemand hem uitgelegd dat je buurvrouw gaan terroriseren niet werkt om haar in je bed te krijgen
Ik heb een Bruno-Marsfilter inmiddels gelukkig.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb dat met zijn andere nummertje dat ie een granaat zou vangen..... dat is het ergste nummertje
Die tekst is gewoon zo sneuquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb dat met zijn andere nummertje dat ie een granaat zou vangen..... dat is het ergste nummertje
I rest my casequote:
Zit verder niemand uit Emmen hier tochquote:
O bij mij zijn dat "Whut hwut in the butt" en "I wanna fuck you in the ass"quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
Toen ik verliefd was, sloeg the way you are nog ergens op.
Nu is het kazig en
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Hell hij zei zelfs: ik heb nog een sleutel van jouw huis dus kijk niet vreemd op als ik een keer 's nachts naast je bed sta opeens!
Ik moet echt eens bij hem langs om les te nemen hoor ik al.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit verder niemand uit Emmen hier toch![]()
Maar even serieus binnen een half uur nadat ik hem ontmoet had, had hij al 4 VIER!! opmerkingen gemaakt in de trant van: je mag ook wel bij mij slapen hoor.
En dan nog minder subtiel.
Hell hij zei zelfs: ik heb nog een sleutel van jouw huis dus kijk niet vreemd op als ik een keer 's nachts naast je bed sta opeens!
De sukkel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Because you're amaaaaaaaaaazingquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
Toen ik verliefd was, sloeg the way you are nog ergens op.
Nu is het kazig en
Ja echt hequote:
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet echt eens bij hem langs om les te nemen hoor ik al.
Now, that's just creepy.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit verder niemand uit Emmen hier toch![]()
Maar even serieus binnen een half uur nadat ik hem ontmoet had, had hij al 4 VIER!! opmerkingen gemaakt in de trant van: je mag ook wel bij mij slapen hoor.
En dan nog minder subtiel.
Creep!
Ik zie je al helemaal zitten nu he.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O bij mij zijn dat "Whut hwut in the butt" en "I wanna fuck you in the ass"
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Vroegah wist ik precies wat er op 1 stond..... nu echt bij god niet meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:34 schreef Kluts het volgende:
Er zijn zoveel andere, toffe nummers met qua tekst dezelfde strekking dat ik die dan wel luister.
Ik word oud, ik hou niet meer van top40-muziek.![]()
Vroeger moest je nog hoogbegaafd zijn om de HAVO te halenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:18 schreef stbabylon het volgende:
Hoe kan dit??
oh ik ook hoor!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
De sukkel.Maar de strekking begrijp ik wel.
En dan zat je met een bandje in je cassettedeckje te wachten tot je op REC kon drukken om het op te nemen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vroegah wist ik precies wat er op 1 stond..... nu echt bij god niet meer.
Of die foute van vroeger:quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan zat je met een bandje in je cassettedeckje te wachten tot je op REC kon drukken om het op te nemen.
en vergeet niet de "boeit me niet" blik naar mijn collega die me vreemd aankijktquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie je al helemaal zitten nu he.
Kijkend naar je scherm big sneaky smile op je gezicht en gewoon die tekst zingen!
Die zong mijn vriend mee van tv toen hij bij me was.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O bij mij zijn dat "Whut hwut in the butt" en "I wanna fuck you in the ass"
De vorige mensen waren eruit gezet, dat slot was al veranderdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
even een ander slot regelen bij de woningbouw
En dan wauwelde Jeroen van Inkel er weer doorheen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan zat je met een bandje in je cassettedeckje te wachten tot je op REC kon drukken om het op te nemen.
Die is helemaalquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
en vergeet niet de "boeit me niet" blik naar mijn collega die me vreemd aankijkt
Ja, dat was crap. Of Erik de Zwart.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan wauwelde Jeroen van Inkel er weer doorheen.
Wauwelen is MIJN dingquote:En dan wauwelde Jeroen van Inkel er weer doorheen.
Ik nam de hele top 40 op en dan ging ik later op een ander bandje de nummers overzetten die ik wilde hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja dat je dacht: Zet ik hem nou alvast af of laat ik toch tot het einde door opnemen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan wauwelde Jeroen van Inkel er weer doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |