SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Watertornado op 08-07-2011 12:10:18 ]Beter onethisch dan oneetbaar
Anglicismequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:59 schreef Techno het volgende:
Maar uh, sippen? Is dat dialect of zo? Normaliter noem je het nippen.
Sippin' ken ik alleen als slang ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:59 schreef Techno het volgende:
Anders vallen de medeklinkers totaal niet lekker! Sorry!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:59 schreef Techno het volgende:
Jaja, en ik ben zeker weer het varkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Sorry MissB, ik zag de TT en dacht echt dat MissB de TS was
Het is altijd wel ergens 5 uur geweest.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:58 schreef vencodark het volgende:
Sippend aan de Vodka om 12 uur in de middag?
Daar is ze een te grote taalnazi voor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
Hey, dat is mijn tekst normaalquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is altijd wel ergens 5 uur geweest.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
En toch val ik best mee hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Grootste taalnazi
L_E, Yuki en missbehavin 2 stemmen
dan mag je ook niet zeikenquote:
Gelijk effe gefikst!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Grootste taalnazi
L_E, Yuki en missbehavin 2 stemmen
en zo reageren is geen zeiken?quote:
Ik had niet anders verwacht.quote:
En je hebt hem ook meteen wit geverfd om onherkenbaar te blijven?quote:
SC teruglezenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die grap is in het vorige topic al door STING gemaakt.
Topics teruglezenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die grap is in het vorige topic al door STING gemaakt.
Het heeft niet gewerkt, dat merk jequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je hebt hem ook meteen wit geverfd om onherkenbaar te blijven?
Darnit!!quote:
Ik was daar niet aanwezig ik ga dus echt niet teruglezen. Al helemaal niet om te kijken of een grap al is gemaaktquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik was aanwezig in het topic en las direct die post.
Sukkels!
Joh, overdrijf niet. Dat vraaag ik toch niet van je. Wil alleen aangeven dat het was gebeurd en de grap niet origineel was.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was daar niet aanwezig ik ga dus echt niet teruglezen. Al helemaal niet om te kijken of een grap al is gemaakt
Ja ik ook, maar Huppel toch niet, mutschquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik was aanwezig in het topic en las direct die post.
Sukkels!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |