Is dat het nummer van: hurry, hurry just step right up....etc?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat echt het ergste nummer van dit jaar. Oh nee, dat is Happiness.
Neeeej, maar dat leek me het bier bij uitstek om zulke tokkies te lokkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schultenbrau komt er niet in bij mij
Ik vind het prima!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen slecht bier.
Zeker niet voor die prijs
Dat heeft hij wel altijdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeej, maar dat leek me het bier bij uitstek om zulke tokkies te lokken
Ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is dat het nummer van: hurry, hurry just step right up....etc?
Het nummer dat ik alleen 1000 keer op de radio hoor maar van ik niet weet van wie of wat het is en hoe de clip eruit ziet. Wow.quote:
en dat zou mij dus in beide gevallen niet lukken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo. Dan ben ik makkelijker geïntimideerd iddMaar in hup's geval vind ik het knap dat zij zo rustig kan blijven, zou mij niet lukken.
Heeft niemand hem uitgelegd dat je buurvrouw gaan terroriseren niet werkt om haar in je bed te krijgenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het prima!
De kans is te groot dat mn buurman dan opeens wel vriendjes wil worden.
Achterlijke klapjosti dat het is met zn simpele versierpogingen
ik heb dat met zijn andere nummertje dat ie een granaat zou vangen..... dat is het ergste nummertjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat echt het ergste nummer van dit jaar. Oh nee, dat is Happiness.
Niet? Oh...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft niemand hem uitgelegd dat je buurvrouw gaan terroriseren niet werkt om haar in je bed te krijgen
Hij heeft echt geen versierskillsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft niemand hem uitgelegd dat je buurvrouw gaan terroriseren niet werkt om haar in je bed te krijgen
Ik heb een Bruno-Marsfilter inmiddels gelukkig.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb dat met zijn andere nummertje dat ie een granaat zou vangen..... dat is het ergste nummertje
Die tekst is gewoon zo sneuquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb dat met zijn andere nummertje dat ie een granaat zou vangen..... dat is het ergste nummertje
I rest my casequote:
Zit verder niemand uit Emmen hier tochquote:
O bij mij zijn dat "Whut hwut in the butt" en "I wanna fuck you in the ass"quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
Toen ik verliefd was, sloeg the way you are nog ergens op.
Nu is het kazig en
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Hell hij zei zelfs: ik heb nog een sleutel van jouw huis dus kijk niet vreemd op als ik een keer 's nachts naast je bed sta opeens!
Ik moet echt eens bij hem langs om les te nemen hoor ik al.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit verder niemand uit Emmen hier toch![]()
Maar even serieus binnen een half uur nadat ik hem ontmoet had, had hij al 4 VIER!! opmerkingen gemaakt in de trant van: je mag ook wel bij mij slapen hoor.
En dan nog minder subtiel.
Hell hij zei zelfs: ik heb nog een sleutel van jouw huis dus kijk niet vreemd op als ik een keer 's nachts naast je bed sta opeens!
De sukkel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Because you're amaaaaaaaaaazingquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
Toen ik verliefd was, sloeg the way you are nog ergens op.
Nu is het kazig en
Ja echt hequote:
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet echt eens bij hem langs om les te nemen hoor ik al.
Now, that's just creepy.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit verder niemand uit Emmen hier toch![]()
Maar even serieus binnen een half uur nadat ik hem ontmoet had, had hij al 4 VIER!! opmerkingen gemaakt in de trant van: je mag ook wel bij mij slapen hoor.
En dan nog minder subtiel.
Creep!
Ik zie je al helemaal zitten nu he.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O bij mij zijn dat "Whut hwut in the butt" en "I wanna fuck you in the ass"
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Vroegah wist ik precies wat er op 1 stond..... nu echt bij god niet meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:34 schreef Kluts het volgende:
Er zijn zoveel andere, toffe nummers met qua tekst dezelfde strekking dat ik die dan wel luister.
Ik word oud, ik hou niet meer van top40-muziek.![]()
Vroeger moest je nog hoogbegaafd zijn om de HAVO te halenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:18 schreef stbabylon het volgende:
http://yfrog.com/kkyaesij
Hoe kan dit??
Britt heeft de HAVO??? gehaald??
oh ik ook hoor!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
De sukkel.Maar de strekking begrijp ik wel.
En dan zat je met een bandje in je cassettedeckje te wachten tot je op REC kon drukken om het op te nemen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vroegah wist ik precies wat er op 1 stond..... nu echt bij god niet meer.
Of die foute van vroeger:quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan zat je met een bandje in je cassettedeckje te wachten tot je op REC kon drukken om het op te nemen.
en vergeet niet de "boeit me niet" blik naar mijn collega die me vreemd aankijktquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie je al helemaal zitten nu he.
Kijkend naar je scherm big sneaky smile op je gezicht en gewoon die tekst zingen!
Die zong mijn vriend mee van tv toen hij bij me was.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O bij mij zijn dat "Whut hwut in the butt" en "I wanna fuck you in the ass"
De vorige mensen waren eruit gezet, dat slot was al veranderdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
even een ander slot regelen bij de woningbouw
En dan wauwelde Jeroen van Inkel er weer doorheen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dan zat je met een bandje in je cassettedeckje te wachten tot je op REC kon drukken om het op te nemen.
Die is helemaalquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
en vergeet niet de "boeit me niet" blik naar mijn collega die me vreemd aankijkt
Ja, dat was crap. Of Erik de Zwart.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan wauwelde Jeroen van Inkel er weer doorheen.
Wauwelen is MIJN dingquote:En dan wauwelde Jeroen van Inkel er weer doorheen.
Ik nam de hele top 40 op en dan ging ik later op een ander bandje de nummers overzetten die ik wilde hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja dat je dacht: Zet ik hem nou alvast af of laat ik toch tot het einde door opnemen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan wauwelde Jeroen van Inkel er weer doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |