Ja. Sterker nog, ze heeft tegenwoordig een handeltje in t-shirts met haar uitspraken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:18 schreef stbabylon het volgende:
http://yfrog.com/kkyaesij
Hoe kan dit??
Britt heeft de HAVO??? gehaald??
quote:
owja.. misschien is het logischer als je voortaan met een wandelstok loopt. je hebt een flinke gevel om te ondersteunenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangezien ik dan sowieso een mes uit de keuken moet pakken en naar boven moet lopen maakt het niet uit wat voor mes want dan is het in beide gevallen met voorbedachte rade
Vergeet haar single nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Sterker nog, ze heeft tegenwoordig een handeltje in t-shirts met haar uitspraken.
Een vlindermes mag, mits bepaalde afmetingen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:18 schreef clevy het volgende:
[..]
aangezien vlindermessen niet zo legaal zijn zou ik een koksmes aanraden.
Ik zorg juist heel bewust dat ik nooit iets bij me heb dat als wapen zou kunnen dienenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:20 schreef clevy het volgende:
[..]
owja.. misschien is het logischer als je voortaan met een wandelstok loopt. je hebt een flinke gevel om te ondersteunen
Scherp puntje bot mesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een vlindermes mag, mits bepaalde afmetingen.
Een vriend van mij is daar ooit mee gepakt en voor de rechter gekomen en omdat een vlindermes bepaalde afmetingen heeft (en het mag volgens mij ook niet geslepen zijn) mag het.
Brutalen hebben de halve wereld.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Precies. Dat soort Tokkies krijgen altijd van alles voor elkaar,dus waarom zou je altijd maar weer over je heen laten lopen.
Hij moet eigenlijk eerst in jouw keuken komen, dan is het zelfverdediging.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangezien ik dan sowieso een mes uit de keuken moet pakken en naar boven moet lopen maakt het niet uit wat voor mes want dan is het in beide gevallen met voorbedachte rade
Ja dat snap ik, daarom vind ik het ook zo knap dat Huppel zo rustig kan blijven.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet mis kan gaan, maar als mensen mijn kind gaan bedreigen, ben ik er echt wel klaar mee hoor.
Als het moet kan je iemand nog doodsteken met een lepel.quote:
Ik ben best brutaal maar ik snap echt niet dat mensen tegenwoordig zo weinig fatsoen, normen en waarden bezitten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Brutalen hebben de halve wereld.
Tokkies zijn brutaal.
Tokkies hebben de halbve wereld.
quote:Het wordt verboden om stiletto's, valmessen en vlindermessen te verkopen en in bezit te hebben. Het kabinet wil hiermee steekincidenten voorkomen. Ook moet de maatregel de handhaving verbeteren. Nu mogen dit soort steek- en stootwapens met een bepaalde afmeting nog worden verkocht aan meerderjarigen.
Volgens het kabinet zijn er signalen dat deze wapens ook aan minderjarigen worden verkocht. Zo bleek bij steekincidenten op scholen in Rotterdam en Amsterdam dat jongeren de beschikking hadden over legale vlindermessen.
Verder blijkt dat legale en illegale vlindermessen soms moeilijk van elkaar zijn te onderscheiden. Daardoor is het voor de politie moeilijker illegale messen in beslag te nemen.
Min. van justitie | 13-03-2009
"Oh buuurmaaaan, ik heb een heerlijke appeltaart gebakken ter verzoening. Met een blikje Schultenbrau erbij! Kom je even langs in de keuken?"quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij moet eigenlijk eerst in jouw keuken komen, dan is het zelfverdediging.
Desnoods klauw ik hem open met mn nagelsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als het moet kan je iemand nog doodsteken met een lepel.
Iedereen die mij kent is daar ook zeer van onder de indrukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, daarom vind ik het ook zo knap dat Huppel zo rustig kan blijven.
Ja, maar dat snap ik nogquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Sterker nog, ze heeft tegenwoordig een handeltje in t-shirts met haar uitspraken.
Ik bleef voor een vrijbewijs. Een soort van akkoord tot voortplanten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben best brutaal maar ik snap echt niet dat mensen tegenwoordig zo weinig fatsoen, normen en waarden bezitten.
De buren naast me hebben een dochtertje van 3. Dat kind roept om de 3 woorden wel kanker. Leert ze van papa en mama.
Schultenbrau komt er niet in bij mijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Oh buuurmaaaan, ik heb een heerlijke appeltaart gebakken ter verzoening. Met een blikje Schultenbrau erbij! Kom je even langs in de keuken?"
Ik snap niet dat mensen met die shirts gaan lopen, ik snap wel dat zij ze verkoopt.quote:
Vroeger ook hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:23 schreef Ang3l het volgende:
Iedere mongool kan tegenwoordig kinderen krijgen
Ik vind dat echt het ergste nummer van dit jaar. Oh nee, dat is Happiness.quote:
Dat is helemaal geen slecht bier.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schultenbrau komt er niet in bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |