Flauw hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij met jouw mannelijkheid in mijn gezicht gaat staan zwaaien dan op zeker volmondig JA!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:05 schreef vencodark het volgende:
Ik ben een paar dagen geleden helemaal verliefd geworden op dat liedje van Bruno Mars: Just the way you are.
Duurde even.
Noooooooooo!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:05 schreef vencodark het volgende:
Ik ben een paar dagen geleden helemaal verliefd geworden op dat liedje van Bruno Mars: Just the way you are.
Duurde even.
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ze zullen vreemd opkijken als ik daar morgen ineens voor de deur sta
Helemaal nietquote:
Heul wel, het is een voorrecht om mijn mannelijkheid in je gezicht te krijgen.quote:
Leuke woordkeus...volmondigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij met jouw mannelijkheid in mijn gezicht gaat staan zwaaien dan op zeker volmondig JA!
Die wijsheid is er nooit geweestquote:
It's just getting nasty nowquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heul wel, het is een voorrecht om mijn mannelijkheid in je gezicht te krijgen.
Doe ik niet zomaar bij iedereen
Verdomme, daar had ik even niet over nagedachtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:07 schreef YipYip het volgende:
[..]
Leuke woordkeus...volmondig
[..]
Die wijsheid is er nooit geweest
Hij die niets weet en weet dat hij niets weet, weet meer dan hij die niets weet en niet weet dat hij niets weet!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:08 schreef Sgt.Warlock het volgende:
De leraar die zegt dat ie veel weet weet veel te weinig,
de leraar die zegt ik weet nog niet veel, is wijs
Ik weet nu al dat het uiteindelijk zo is dat ik aan het masseren ben en geen massage krijg. Zowel vanavond als zondagquote:
Ineens overkwam het me. Nooit wat met dat nummer gehad en 2 weken terug ofzo hoorde ik het ineens en zong ik tot mijn verbazing mee. En nu...helemaal verloren.quote:
Hm, nooit gedaan eigenlijk. Vanavond is er weinig kans voor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat het uiteindelijk zo is dat ik aan het masseren ben en geen massage krijg. Zowel vanavond als zondag
Ze zeggen dat ik lekker kan masseren.quote:
Dat heet SMquote:
Hier gaat ie lekker,niks te klagen...dus ook niet aan de vrouwquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme, daar had ik even niet over nagedacht![]()
Oh jeej. Maar hoe is het met jou dan? Je gaat me toch niet vertellen dat je aan de vrouw bent he?
Dat zeiden ze tegen mij ook altijdquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:14 schreef Nouk84 het volgende:
Whut?
http://www.telegraaf.nl/b(...)_source=home_oneline
Kom, we draaien haar de rug toe.quote:
Nooit gedaan, dus geen idee!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:18 schreef Kluts het volgende:
Ik kan niet masseren. Heb totaal geen kracht in mijn handen, dus het heeft 0 effect.
Een vriend van me die om de hoek woonde kwam altijd naar mij als zijn rug weer eens lastig deed, zijn vriendin vond dat niet leuk maar die kon dan ook echt NIET masserenquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:14 schreef Nouk84 het volgende:
Whut?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:21 schreef missbehavin het volgende:
Ah ik vind je nog wel lief hoor Venco. Zoonlief zingt 'm ook mee
Dat heb ik ook weleensquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms ga ik liedjes pas leuk vinden als je er niet meer mee doodgegooid wordt.
Voor een ontspannende massage is geen kracht nodig hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:18 schreef Kluts het volgende:
Ik kan niet masseren. Heb totaal geen kracht in mijn handen, dus het heeft 0 effect.
Dan ben je wel ECHT wereldvreemd zegquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:14 schreef Nouk84 het volgende:
Whut?
Je moet het wel voelen he.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Voor een ontspannende massage is geen kracht nodig hoor
Ja, maar als het alleen aanvoelt als slap geaai dan kan je beter wat anders gaan doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zolang je maar (massage)olie hebtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gewoon in de frituurpan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:26 schreef Sgt.Warlock het volgende:
yupen de olie van te voren verwarmen met lauw water
daarmee masseer je alleen je smaakpapillenquote:
Liever gewoon eerlijkquote:
Maar is hij nu wel aardiger voor je?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn buren![]()
Mn bovenbuurman zet nu keihard muziek aan en dus gaat die kerel naast me op mijn muur staan bonken en roepen dat ik de muziek uit moet zetten
Gelijk even reageren dat jij het niet bent, voelt hij zich schuldig, en de volgende keer dat de muziek hard staat twijfelt ie of jij hebt bent.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn buren![]()
Mn bovenbuurman zet nu keihard muziek aan en dus gaat die kerel naast me op mijn muur staan bonken en roepen dat ik de muziek uit moet zetten
Dat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gelijk even reageren dat jij het niet bent, voelt hij zich schuldig, en de volgende keer dat de muziek hard staat twijfelt ie of jij hebt bent.
We hadden de BBQ bij jou moeten doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn buren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |