Huppelkind is wel een baasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze pakken het nu anders aan.
Zeggen niks tegen mij maar gaan mijn zoon opdracht geven om mij dingen te laten doen![]()
Antwoord van mn zoon is dan steevast: dan bel je aan bij mn moeder of durf je dat niet?
[..]
Hij weet dondersgoed dat ik het niet ben! Dit is gewoon simpel pestgedrag. De bovenbuurman en die gast naast me zijn dikke vrienden ja.
Hij is gewoon niet bang voor een stel mislukte boerenquote:
Dat is het inderdaad!quote:
Assumption is the mother of all fuck upsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad!
Maar ja ik kan er weinig aan doen
Maar die gozer kijkt ook zo verliefd in die camera.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
and wheeen youuuuuuuuu smiiiiiiilleeeeeeeeeeeee
Zijn ze echt zo erg dat ze een kind iets zullen doen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is gewoon niet bang voor een stel mislukte boeren![]()
Blij ben ik daar niet echt mee want ik zie ze er toe in staat om mn zoon iets aan te doen, dat is lastig dan moet ik wel moorden gaan plegen enz. Geeft zo'n troep allemaal
Ja dat weet ik dus niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn ze echt zo erg dat ze een kind iets zullen doen?
En wat de rotzooi betreft, weet nog iemand met een varken, die ruimen vrij efficient op.
dat weet ik ik niet, heb de clip nooit gezien.....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar die gozer kijkt ook zo verliefd in die camera.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn ze echt zo erg dat ze een kind iets zullen doen?
En wat de rotzooi betreft, weet nog iemand met een varken, die ruimen vrij efficient op.
Ik heb hier nog geen moment stilte gehad.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:35 schreef Kluts het volgende:
Och, ik heb laatst de buurman 's avonds een veeg uit de pan gegeven omdat ik niet kon slapen door zijn kutmuziek. (en ik had al een kutbui, dus eigenlijk had het daar meer mee te maken.
Ik zou echt niet rustig kunnen blijven hoor. Was allang een keer terug tekeer gegaan tegen ze, wtf zeg.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hier nog geen moment stilte gehad.
Of de buurman draait muziek, of ze stampen op de grond, of ze gaan met deuren slaan, of ze gaan op muren rammen.
Dat op muren rammen doen ze dus ook als mn zoon en ik lachend op de bank zitten, dat is namelijk ook overlast![]()
Maar als ik 1 keer muziek aanzet breekt de pleuris uit
Die mensen sporen gewoon niet.. maar goed, hoe meer energie je erin stopt hoe meer last je van ze gaat krijgen. Dus laat vooral je woongenot niet verpestenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of de buurman draait muziek, of ze stampen op de grond, of ze gaan met deuren slaan, of ze gaan op muren rammen.
Dat op muren rammen doen ze dus ook als mn zoon en ik lachend op de bank zitten, dat is namelijk ook overlast![]()
Ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
dat weet ik ik niet, heb de clip nooit gezien.....
Maar ik vind et een heel leuk nummertje
Nee sporen doen ze zeker niet, maar vaak zijn het degene die het hardst schreeuwen die het minste zullen doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet.
Maar als jij al zo gek bent dat je iemand gaat staan bedreigen dat je een steen door het raam van de kinderkamer zal gooien waar het kind bij staat. Dan is er al iets niet goed in je bovenkamer!
Daarnaast de opmerkingen die ze naar mn zoon maakten, dat doe je gewoon niet. Mensen met een beetje fatsoen in hun donder doen dat niet.
Wat voor pleuris dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geduld!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou echt niet rustig kunnen blijven hoor. Was allang een keer terug tekeer gegaan tegen ze, wtf zeg.
Woongenot heb ik al 4 jaar niet meer gehadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:41 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Die mensen sporen gewoon niet.. maar goed, hoe meer energie je erin stopt hoe meer last je van ze gaat krijgen. Dus laat vooral je woongenot niet verpesten
Je kan altijd hun scheldpartijen een keer opnemenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geduld!
Ik laat me gewoon uitschelden voor kankerwijf net 1 dag nadat mn tante is overleden enz.
Ik doe heel braaf en beleefd.
Mijn tijd komt nog wel
Dan klinkt het hier echt alsof ze de muur uitbreken, gaan ze vanaf het balkon staan roepen dat ze me wel voor mn kankerbek zullen slaan, gaan ze aanbellen en dreigen met stenen door ruiten gooien en de mooiste dan gaan ze met 3 man heel intimiderend voor mn auto staanquote:
Dat is toch geen wonen zoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geduld!
Ik laat me gewoon uitschelden voor kankerwijf net 1 dag nadat mn tante is overleden enz.
Ik doe heel braaf en beleefd.
Mijn tijd komt nog wel
Jezus, politie gebeld ofzo?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan klinkt het hier echt alsof ze de muur uitbreken, gaan ze vanaf het balkon staan roepen dat ze me wel voor mn kankerbek zullen slaan, gaan ze aanbellen en dreigen met stenen door ruiten gooien en de mooiste dan gaan ze met 3 man heel intimiderend voor mn auto staan
Kan ik iets voor je doen? Ennuh heb je het al gemeld bij de verhuurmaatschappij?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Woongenot heb ik al 4 jaar niet meer gehad
Ja die helpen echt!!quote:
Yepz en bij de politiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:45 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Kan ik iets voor je doen? Ennuh heb je het al gemeld bij de verhuurmaatschappij?
Ik heb het mailadres van de wijkagent, die man zei mail maar als er iets is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
Eigenlijk moet je met dit soort dingen elke keer als het voorvalt de politie bellen. Die worden daar op een gegeven ogenblik dan wel zo zat van dat er dan misschien actie komt.
Totdat de pleuris echt uitbreekt en jij de gebeten hond bentquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het mailadres van de wijkagent, die man zei mail maar als er iets is.
Al tig mails gestuurd nog nooit een antwoord gekregen van hem
Ik kan je garanderen dat ik dan mijn handjes in onschuld was en ik heel snel andere buren zal hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Totdat de pleuris echt uitbreekt en jij de gebeten hond bent
Tering.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die helpen echt!!
Mevrouw ik raad u aan om ALLEEN naar de buren toe te gaan om met ze in gesprek te gaan
Could be. Als het werkelijk mis gaat, heb je misschien niet 'genoeg gedaan' of niet op tijd de politie ingelicht.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
Eigenlijk moet je met dit soort dingen elke keer als het voorvalt de politie bellen. Die worden daar op een gegeven ogenblik dan wel zo zat van dat er dan misschien actie komt.
Ja of ben jij degene die het op de spits gedreven heeft door zovaak te mailen... want afschuiven zijn ze goed inquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Could be. Als het werkelijk mis gaat, heb je misschien niet 'genoeg gedaan' of niet op tijd de politie ingelicht.
Dat is wel heel krachteloosquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar als het alleen aanvoelt als slap geaai dan kan je beter wat anders gaan doen.
Maar op een gegeven moment kun je toch niet lief en aardig blijven doen? Ik niet iig.. Ik zou eens even net zo intimiderend worden, als niks anders helpt..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan klinkt het hier echt alsof ze de muur uitbreken, gaan ze vanaf het balkon staan roepen dat ze me wel voor mn kankerbek zullen slaan, gaan ze aanbellen en dreigen met stenen door ruiten gooien en de mooiste dan gaan ze met 3 man heel intimiderend voor mn auto staan
Eens, maar de vraag is of het dan een goed gevoel geeft omdat je jezelf ook in de spiegel moet kunnen aankijkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment kun je toch niet lief en aardig blijven doen? Ik niet iig.. Ik zou eens even net zo intimiderend worden, als niks anders helpt..
Als het werkelijk misgaat, is er een dossier en heb je een poot om op te staan. Met dit soort dingen is het haar woord tegen dat van hun, en hoe meer documentatie er is, hoe beter.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Could be. Als het werkelijk mis gaat, heb je misschien niet 'genoeg gedaan' of niet op tijd de politie ingelicht.
Daarom. daar doel ik ook op. Alles melden, kwaad kan het namelijk niet. Zo hebben wij het destijds ook gedaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als het werkelijk misgaat, is er een dossier en heb je een poot om op te staan. Met dit soort dingen is het haar woord tegen dat van hun, en hoe meer documentatie er is, hoe beter.
Daar zou ik bij zulke mensen denk ik niet zo veel problemen mee hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:52 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Eens, maar de vraag is of het dan een goed gevoel geeft omdat je jezelf ook in de spiegel moet kunnen aankijken
Voorlopig lach ik me serieus rotquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar op een gegeven moment kun je toch niet lief en aardig blijven doen? Ik niet iig.. Ik zou eens even net zo intimiderend worden, als niks anders helpt..
Er zijn al diverse meldingen enz geweestquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als het werkelijk misgaat, is er een dossier en heb je een poot om op te staan. Met dit soort dingen is het haar woord tegen dat van hun, en hoe meer documentatie er is, hoe beter.
Precies. Dat soort Tokkies krijgen altijd van alles voor elkaar,dus waarom zou je altijd maar weer over je heen laten lopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar zou ik bij zulke mensen denk ik niet zo veel problemen mee hebben.
Maar snap Huppel ook wel, zeker als je bang bent dat ze je kind iets aan zullen doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |