50+ ik ga mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:18 schreef lies1947 het volgende:
Dat meen je niet!!!!
Jammer hoor, had ik eindelijk iets gevonden om regelmatig in te posten, en dan krijgen we dit.
Nou, doe dan maar gewoon het 50 en 60+ topic mee naar ML.
Afgeschreven, disassembledquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:25 schreef seasushi het volgende:
Nou voel ik me echt oud en afgeschreven dat ik als 40+ de archieven in moet....
Het overlapt elkaar wel maar er staan ook een paar topics in die eerder in http://forum.fok.nl/fok/list_category_topics/4 thuishoren mochten die vervolgd worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:25 schreef paddy het volgende:
Ik vind de topics ook bij ML passen als het dan toch moet stoppen.
Mening als user dan
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:55 schreef cafca het volgende:
Och, gooi het gewoon dicht. Over een week zijn wij oudjes toch alles weer vergeten
Nou, gefeliciteerd met je verjaardag dan!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik heb niet in dat forum kunnen meedoen; ik ben pas 40, dus nog geen 40+.
"Vrolijk Verder"quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:57 schreef Karina het volgende:
Tip 1: noem de veertigplussers geen ouwetjes, Yvonne
Maar serieus: al gezegd, de meeste topics passen net zo goed in MLN, dus we gaan daar vrolijk verder.
Dat vergeten jonge mensen ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:57 schreef Karina het volgende:
[..]
dat is waar. Ik ben nu al vergeten wat ik gisteren heb gegeten.
quote:tong80 schreef:
Alle Tong zijn topics moeten behouden blijven.
genoeg, alleen niet allemaal in het 40+ topicquote:Op zondag 10 juli 2011 10:39 schreef Disana het volgende:
Verder krijg ik de indruk dat er niet zoveel veertigplussers op Fok posten. Misschien moet daar eens naar gekeken worden?
Misschien heb je wel gelijk hoor, het is maar een indruk van een paar subfora. NWS, POL, R&P. Daar lijken mij overwegend jonge mensen te posten.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
genoeg, alleen niet allemaal in het 40+ topic
dit dusquote:
Dat was meen ik wel het idee bij de oprichting van Fok! dat het een jongere nieuwssite zou worden. Maar ondertussen zijn door de vele verschillende forums alle leeftijden vertegenwoordigt op Fok!quote:Op zondag 10 juli 2011 10:57 schreef Disana het volgende:
Maar in het algemeen is Fok! toch wel een jongerenforum? Zo wordt het althans vaak genoemd.
Er zijn (ondertussen) genoeg 40 plussers.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:57 schreef Disana het volgende:
Maar in het algemeen is Fok! toch wel een jongerenforum? Zo wordt het althans vaak genoemd.
10 jaar geledenquote:Op zondag 10 juli 2011 10:57 schreef Disana het volgende:
En nu nog steeds. Ik ben niet oud.quote:
Oh nee zeker niet, dat was ook mijn punt, toch betrekkelijk veel weerstand terwijl er niet eens zoveel gepost werd. Het was blijkbaar toch best populair. En, volgens mij al eerder genoemd: er werd tenminste niet gebaggerd, gescholden of wat dan ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:33 schreef lady-wrb het volgende:
er hoeft toch niet veel gepost te worden?
nee, doe mijn maar weinig posts en dan wat meer inhoudelijke kwaliteit.
ik vind het jammer dat het dicht gaat.
maar misschien is het over een paar jaar wel levensvatbaar als er meer 40ers op fok blijven hangen.
Doe die dan naar LIF, want het is wel een fijn topic (mede dankzij Golfer natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:08 schreef miss_sly het volgende:
Ow jammer, ik had het pas ontdekt en vond het wel grappig
MLN doet dan weer zo melancholisch aan, en dat is nou niet per se inherent aan 40+, wat mij betreft
Anyway, "Overgang" lijkt me niet echt geschikt voor MLN?
Wat goed!quote:
Het kan gewoon blijven bij deze, ergens in dit topic stelde ik ook de vraag: open of de archieven in?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
graag, dan beloof ik vaker te kijken en/of te reageren.
Ik ga ze gewoon terughalen als jullie even aangeven welke hier horen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:22 schreef Karina het volgende:
Grappig dat er blijkbaar toch enige weerstand tegen het sluiten is, terwijl er niet eens zoveel gepost werd. Ik merk NU al dat ik sommige topics lastiger terug kan vinden, omdat ze verhuisd zijn, ik keek toch elke dag even in 40+ om te kijken of er nog iets nieuws gepost was.
Ik denk dat de rest van de topics of naar LIF of naar GC verhuisd kan worden.
'Veteranen' klinkt beter?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:57 schreef Karina het volgende:
Ah mens, we zijn ouwe knarrenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:57 schreef Karina het volgende:
Maar serieus: al gezegd, de meeste topics passen net zo goed in MLN, dus we gaan daar vrolijk verder.
MOOI! Ik zit in de thuiszorg-verpleging, kan ik best veel over vertellen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:38 schreef Cat22 het volgende:
Wat ik ook een mooi thema zou vinden is omgaan met je ouder wordende ouders. Die mensen zijn/worden bejaard en dat kan voor kinderen best een fysieke en mentale belasting opleveren.
Daarnaast was was nog in het nieuws dat depressie bij ouderen zo wordt onderschat. Via Fok zou je daar ervaringen en kennis over kunnen uitwisselen.
Idem dito.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
MOOI! Ik zit in de thuiszorg-verpleging, kan ik best veel over vertellen.
*vinger opsteekt.quote:
Ik zie dat 40+ nog uitgroeien tot iets heel mooisquote:
Als we het maar lang genoeg open laten is wat nu op fok zit allemaal 40+. PUB eat your heart out!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie dat 40+ nog uitgroeien tot iets heel moois
Had er ééntje overgeschopt naar OUD (met de gedachte dat dit forum dichtging) die over uit huis gaande kinderen ging, die haal ik weer terug.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:38 schreef Cat22 het volgende:
Wat ik ook een mooi thema zou vinden is omgaan met je ouder wordende ouders. Die mensen zijn/worden bejaard en dat kan voor kinderen best een fysieke en mentale belasting opleveren.
Daarnaast was was nog in het nieuws dat depressie bij ouderen zo wordt onderschat. Via Fok zou je daar ervaringen en kennis over kunnen uitwisselen.
Inderdaad, goed onderwerp!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:38 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:44 schreef static het volgende:
[..]
Had er ééntje overgeschopt naar OUD (met de gedachte dat dit forum dichtging) die over uit huis gaande kinderen ging, die haal ik weer terug.
Is al terug hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:44 schreef static het volgende:
[..]
Had er ééntje overgeschopt naar OUD (met de gedachte dat dit forum dichtging) die over uit huis gaande kinderen ging, die haal ik weer terug.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:08 schreef Rewimo het volgende:
Jeej, een paar uurtjes niet lezen en de titel is 180 graden gedraaid
Ach hij is nog jongquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:15 schreef Karina het volgende:
Nu moet die arme rubbereend alle topics weer terugzetten
Nou ja, wat willen 'we'terug?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:15 schreef Karina het volgende:
Nu moet die arme rubbereend alle topics weer terugzetten
Ja klopt en de meeste waren denk ik toch al bijna vol. Wat er nu nog staat pas wel hier denk ik, over de Overgang en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja, wat willen 'we'terug?
Als dingen ergens dubbel lopen hoeft niet erg te zijn, we kunnen hier ook nieuwe openen?
Het hele subforum?quote:
Denk dat dat een mooi, zinvol topic zou kunnen worden. Het is iets waar ik zelf al een poosje tegenaan hik om een topic over te openen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:38 schreef Cat22 het volgende:
Jij ook al?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:36 schreef yvonne het volgende:
Daarom, ik denk dat er naast de memorie-topics genoeg ruimte is voor andere zaken.
Overgang is iets waar veel vrouwen niet echt naar uitkijken en ik kan je verzekeren dat de voorlichting hierover zwaar zuigt.
Allemaal leuk een ouder wordende bevolking, maar niemand is er écht klaar voor..
Als ik de bladen en de reclame moet geloven ben ik binnen en schtahemeltje rijk en kan ik naar tropische oorden, wekelijks..
Als dat thema iets wordt, dan ga ik het zeker volgen al zal ik er zelf waarschijnlijk niets persoonlijks schrijven.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:38 schreef Cat22 het volgende:
Je loopt 10 jaar achter.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:32 schreef RVP67 het volgende:
Fok staat bekend als scholierenforum, dus de 40 plussers moeten het nog even vinden denk ik.
Geef het wat tijd en het komt goed.
Ik wel! Mooi thema en toch niemand hier die me persoonlijk kent.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als dat thema iets wordt, dan ga ik het zeker volgen al zal ik er zelf waarschijnlijk niets persoonlijks schrijven.
Het heeft even tijd nodig en de veertigplussers komen uit de 40+ kastquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:16 schreef pinine het volgende:
lijkt het nu zo? of is het zo? dat na het dreigement van sluiting van 40+ er weer een opleving lijkt te zijn en het dus drukker is geworden
Kloptquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Het heeft even tijd nodig en de veertigplussers komen uit de 40+ kast
Welkom, weer een man erbijquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:30 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Klopt![]()
Zie dit subforum net pas voor het eerst
Er zitten veel mannen hier he Karina, hoop dat 40 plus gaat lopen.............quote:
Thanks, is het bij 40+ ook al zo dat mannen in de minderheid zijn (net als in het bejaardenhuis)quote:
Heb je altijd een danspartner.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:40 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Thanks, is het bij 40+ ook al zo dat mannen in de minderheid zijn (net als in het bejaardenhuis)
Volgens mij toch meer vrouwen (of misschien posten die meer, kan ook). Als ik even tijd heb ga ik voor de grap eens turvenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Er zitten veel mannen hier he Karina, hoop dat 40 plus gaat lopen.............
Daar heb je niet per se een man voor nodig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |