abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 8 juli 2011 @ 13:13:23 #1
9859 crew  Karina
Woman
pi_99195711
Hebben jullie al iets laten doen en met laten doen bedoel ik dan, liposuctie, borstvergroting, facelift of misschien iets heel simpels, wenkbrauwen laten tatoeëren of wat sproetjes laten weghalen?

Of willen jullie later iets laten doen om er jong uit te kunnen blijven zien?

Ikzelf ben het niet van plan, het enige dat ik heb laten doen is mijn ogen laseren, omdat ik de lenzen en bril helemaal zat was. Voor de rest interesseert het me niet, mijn haar verven doe ik ook niet, die paar grijze haartjes zie je toch amper.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_99196413
Ik verf mijn haar, of beter gezegd, ik laat het verven bij de kapper.
En nee, niet rood, gewoon in de kleur, die ik volgens mij voordat het grijs begon te worden, had.
's Zomers wat high-lights erdoor, en klaar is Kees.
Vooralsnog ben ik niet van plan in me te laten snijden. Hoewel ik heb gezien bij een kennis, die haar ogen heeft laten doen, dat je er dan wel wat minder "vermoeid"uitziet.
Dus, ik sta er eerlijk gezegd, niet zo negetief meer tegenover, alsdat ik 10 jaar geleden deed.
En een buikwand-correctie, en mijn onderkinnetje weg?
ik ben gewoon bang voor de operatie en dat het eventueel zou mislukken.
Bovendien kost het nogal wat, ik ga van dat geld liever extra op vakantie!!!!!
pi_99230257
Af en toe gooi ik een kleurtje in het haar als de kleine grijze plukjes hier en daar me teveel aanstaren...gewoon dezelfde kleur als ik zelf heb maar dan met een goudtintje......maar vaker vergeet ik het gewoon dat het eigenlijk weer eens gedaan moet worden en vind ik het teveel werk. :') Voor de rest helemaal niets en ben dat ook niet van plan buiten het feit dat ik het geld gewoon niet (ervoor over) heb. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Moderator zaterdag 9 juli 2011 @ 01:07:40 #4
9859 crew  Karina
Woman
pi_99230569
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:30 schreef lies1947 het volgende:
Ik verf mijn haar, of beter gezegd, ik laat het verven bij de kapper.
En nee, niet rood, gewoon in de kleur, die ik volgens mij voordat het grijs begon te worden, had.
's Zomers wat high-lights erdoor, en klaar is Kees.
Vooralsnog ben ik niet van plan in me te laten snijden. Hoewel ik heb gezien bij een kennis, die haar ogen heeft laten doen, dat je er dan wel wat minder "vermoeid"uitziet.
Dus, ik sta er eerlijk gezegd, niet zo negetief meer tegenover, alsdat ik 10 jaar geleden deed.
En een buikwand-correctie, en mijn onderkinnetje weg?
ik ben gewoon bang voor de operatie en dat het eventueel zou mislukken.
Bovendien kost het nogal wat, ik ga van dat geld liever extra op vakantie!!!!!
Mijn moeder heeft ook een tijdje terug haar oogleden laten liften en een collega idem, maar dat werd allebei vergoed, vanwege medische noodzaak (omdat ze anders niet goed meer konden zien, vanwege de oogleden die voor hun ogen "hingen").
niet zo tof doen
pi_99386067
Ik verf mn haar, maar niet snijden in gezond vleesch is mijn motto.
Dus nee, what you see is what you get & take it or leave it. *)
pi_99391868
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik verf mn haar, maar niet snijden in gezond vleesch is mijn motto.
Dus nee, what you see is what you get & take it or leave it. *)
sluit ik me bij aan :Y
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_99401258
Ik doe niets.. tussen mijn van oorsprong kastanjebruine haren zit nu grijs wit (al is het de laatste tijd meer grijs/wit dan de andere kleur) Als ik naar mijn vader kijk dan zie ik wat mijn kleur wordt over een paar jaar..spierwit.. en een dikke bos ..So be it..

Operatie alleen als het nodig is..als bijvoorbeeld je oogleden zover naar beneden zakken dat je niets meer ziet..in andere gevallen..jammer dan.. dan draai je je maar om als je me niet wil zien.. Wel gebruik ik nu een smeersel (als ik er aan denk elke dag, maar is denk ik meer iets van 3 keer per week) omdat mijn huid droog is.. en das alles..
~*~Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt beter !~*~
pi_99401670
Ik verf al jaren mijn haren omdat ik van veranderen hou.
Mijn wenkbrauwen verf ik omdat die al behoorlijk grijs worden.
Verder vind ik het prima zo!
  Moderator woensdag 13 juli 2011 @ 09:40:59 #9
5428 crew  miss_sly
pi_99402326
Ik verf of highlight mijn haar soms, als ik er zin in heb. Niet per se vanwege de paar grijze haren die ik heb. Ik vind grijs worden ook niet erg, maar ik zou het wel verven (desnoods mooi grijs) als het plaatje blond/grijs naturel niet meer mooi staat.

Plastische chirurgie hoeft van mij niet. Nu ben ik gezegend met een goede huid (mijn papa's babyhuidje) en ik smeer al jaaaaaren dagcreme, dus ik heb ook nog niet heel erg veel om te restaureren. Enige dat ik zou overwegen is mijn oogleden: ook geerfd van mijn paps: overhangende oogleden. Behalve niet mooi, is het ook nog eens niet prettig, dus daar denk ik wel over.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 20 juli 2011 @ 11:39:08 #10
9859 crew  Karina
Woman
pi_99698907
Gebruiken jullie wel van die speciale crèmes tegen rimpels (zogenaamd)? Ik geloof er niet in, dus ik gebruik gewoon Teatree van het Kruidvat, lekker goedkoop en een dagcrème met een tintje.
niet zo tof doen
pi_99734370
Plastische chirurgie is uiteindelijk alleen goed voor de chirurg zijn beurs. Je kunt je kop wel vol botox pompen, er is altijd wel iets dat je ware leeftijd verraadt, meestal de hals.

Zelfs Madonna heeft bingo-wings gekregen, terwijl die nog in haar slaap in een fitnessapparaat hangt.
Zalfjes: pure sheaboter tegen droge huid of preventief als ik met chemie moet werken. Het is een stugge naar touw ruikende massa. Het wordt door een bedrijfje in de Bijlmer geïmporteerd uit Ghana. Niks dure potjes.
Farts are jazz to assholes
pi_99737653
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juli 2011 01:07 schreef trabant het volgende:
Plastische chirurgie is uiteindelijk alleen goed voor de chirurg zijn beurs. Je kunt je kop wel vol botox pompen, er is altijd wel iets dat je ware leeftijd verraadt, meestal de hals.

Zelfs Madonna heeft bingo-wings gekregen, terwijl die nog in haar slaap in een fitnessapparaat hangt.
Zalfjes: pure sheaboter tegen droge huid of preventief als ik met chemie moet werken. Het is een stugge naar touw ruikende massa. Het wordt door een bedrijfje in de Bijlmer geïmporteerd uit Ghana. Niks dure potjes.
vergeet de handen niet...daar kan je ook aan zien als iemand ouder wordt
  Moderator donderdag 21 juli 2011 @ 07:18:11 #13
9859 crew  Karina
Woman
pi_99737770
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 06:50 schreef Toverheks het volgende:

[..]

vergeet de handen niet...daar kan je ook aan zien als iemand ouder wordt
Volgens mij hebben ze daar nog geen chirurgie op verzonnen (niet dat ik weet tenminste). En aan de nek zie je het ook altijd.
niet zo tof doen
pi_99737801
quote:
99s.gif Op donderdag 21 juli 2011 07:18 schreef Karina het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze daar nog geen chirurgie op verzonnen (niet dat ik weet tenminste). En aan de nek zie je het ook altijd.
Jawel, Laatst stond in de Linda een dame die haar handen op had laten vullen. Ik geloof dat ze voor een plastisch chirurg werkte en die het bij wijze van experiment op haar had uitgevoerd. Zag er nieteens slecht uit trouwens.
pi_99737808
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 07:26 schreef Sushimonster het volgende:

[..]

Jawel, Laatst stond in de Linda een dame die haar handen op had laten vullen. Ik geloof dat ze voor een plastisch chirurg werkte en die het bij wijze van experiment op haar had uitgevoerd. Zag er nieteens slecht uit trouwens.
oei dat wist ik niet, kijk straktrekken enzo geen problemen mee wie dat zal laten doen, maar je handen lijkt me wel erg pijnlijk al die injektienaalden
  Moderator donderdag 21 juli 2011 @ 07:30:59 #16
9859 crew  Karina
Woman
pi_99737819
Oh dat wist ik ook helemaal niet, van die handen. Niet dat ik het zou laten doen, ik ben bang voor naalden, dus sowieso ALLES wat met een naald gedaan moet worden doe ik al niet.
niet zo tof doen
pi_99797744
quote:
Vrouwen laten hun borsten vergroten, schaamlippen 'corrigeren', gezicht botoxen, vet afzuigen, navel piercen en de bikinilijn harsen.
Maar anale sex ho maar, want dat doet zeer......
Bovenstaande citaat geeft wel aan hoe doorgeslagen de westerse wereld intussen is. En dan staat het reetgewei er nog niet eens bij.
Farts are jazz to assholes
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 juli 2011 @ 15:51:03 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_99798692
Ze was zo mooi :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_99809813
Je handen op laten vullen... hoe ver kun je gaan? :|W En dat zijn dan waarschijnlijk ook de mensen die achter hun chirurg aanklagen omdat hij een zenuw heeft geraakt of zo waardoor ze hun middelvinger niet meer op kunnen steken. :')

Wat is er mis met het ouder wordend lichaam? Prachtig toch die doorleefde handen en gezichten en die lijven waaraan je een leven van werken en ervaringen kunt aflezen. O+

Plastische chirurgie, puur om cosmetische redenen vind ikzelf te ver gaan. Elke operatie brengt een risico met zich mee en ik vind het niet slim als je dat risico wil lopen.
Er is een gebied dat raakt aan cosmetische chirurgie maar ook een soort van medische indicatie heeft: laseren of lensimplantatie omdat je geen bril of contactlenzen wil/kunt dragen. Overtollige huid verwijderen omdat je gigantisch afgevallen bent. Borstvergroting omdat je doodongelukkig bent met je AA cupje en zo kun je er nog wel wat noemen. Daar ben ik niet per definitie tegen, maar dat hangt echt van het geval af.

Voor mezelf ligt de grens best ver weg. Ik zou echt lichamelijk of zwaar psychische klachten moeten hebben voor ik me liet opereren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 22 juli 2011 @ 20:04:06 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_99810368
Ik kijk af en toe in dat "verspookte celebs" topic en ze zijn inderdaad ALLEMAAL verspookt. Ik zou niemand weten die er echt mooier op is geworden. Borstvergrotingen zie je bijna altijd, botox ook (en dat laatste moet je mij om de zoveel tijd opnieuw laten doen).

Het enige dat nog wel resultaat oplevert zijn haarimplantaten, maar dat wordt meestal door mannen gedaan. Of misschien permanente make-up, wat ook niet eens echt permanent is begrijp ik.
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 22 juli 2011 @ 23:10:56 #22
184769 crew  Deisyy
pi_99820539
Voeten opvullen, doen ze dan ook al? Want die worden er ook niet mooier op :') ;)

Voor mij geen plastische chirurgie, wel laat ik regelmatig mijn haar in mijn eigen kleur bijkleuren om de grijze haartjes nog even te bestrijden en ik heb mijn ogen laten laseren, omdat ik nog niet definitief aan de bril wilde en mijn ogen contactlenzen zat was.

Wel kan ik me voorstellen dat mensen die echt last hebben van overhangende oogleden dit laten corrigeren, net als jonge vrouwen met zo goed als geen borsten een bescheiden cup aan laten meten en nog meer van dat soort verantwoorde ingrepen. Helaas is het ook vaak zo over the top, getuige het verspookte celeb topic.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 00:00:56 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99822953
Ik zou misschien ooit wel eens wat wallen onder de ogen willen laten verwijderen, maar verder laat ik het lichaam gewoon lekker uitzakken en die penisverkleinig laat ik ook niet meer doen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 00:03:45 #24
9859 crew  Karina
Woman
pi_99823092
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:00 schreef golfer het volgende:
Ik zou misschien ooit wel eens wat wallen onder de ogen willen laten verwijderen, maar verder laat ik het lichaam gewoon lekker uitzakken en die penisverkleinig laat ik ook niet meer doen. ;)
Wacht maar, tot je je ballen ziet als je 60 bent, die hangen dan op je knieen :P
niet zo tof doen
pi_99823207
Moet hij een de testikel tuck i.p.v. de tummy tuck :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')