Mijn moeder heeft ook een tijdje terug haar oogleden laten liften en een collega idem, maar dat werd allebei vergoed, vanwege medische noodzaak (omdat ze anders niet goed meer konden zien, vanwege de oogleden die voor hun ogen "hingen").quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:30 schreef lies1947 het volgende:
Ik verf mijn haar, of beter gezegd, ik laat het verven bij de kapper.
En nee, niet rood, gewoon in de kleur, die ik volgens mij voordat het grijs begon te worden, had.
's Zomers wat high-lights erdoor, en klaar is Kees.
Vooralsnog ben ik niet van plan in me te laten snijden. Hoewel ik heb gezien bij een kennis, die haar ogen heeft laten doen, dat je er dan wel wat minder "vermoeid"uitziet.
Dus, ik sta er eerlijk gezegd, niet zo negetief meer tegenover, alsdat ik 10 jaar geleden deed.
En een buikwand-correctie, en mijn onderkinnetje weg?
ik ben gewoon bang voor de operatie en dat het eventueel zou mislukken.
Bovendien kost het nogal wat, ik ga van dat geld liever extra op vakantie!!!!!
sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik verf mn haar, maar niet snijden in gezond vleesch is mijn motto.
Dus nee, what you see is what you get & take it or leave it.
vergeet de handen niet...daar kan je ook aan zien als iemand ouder wordtquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:07 schreef trabant het volgende:
Plastische chirurgie is uiteindelijk alleen goed voor de chirurg zijn beurs. Je kunt je kop wel vol botox pompen, er is altijd wel iets dat je ware leeftijd verraadt, meestal de hals.
Zelfs Madonna heeft bingo-wings gekregen, terwijl die nog in haar slaap in een fitnessapparaat hangt.
Zalfjes: pure sheaboter tegen droge huid of preventief als ik met chemie moet werken. Het is een stugge naar touw ruikende massa. Het wordt door een bedrijfje in de Bijlmer geïmporteerd uit Ghana. Niks dure potjes.
Volgens mij hebben ze daar nog geen chirurgie op verzonnen (niet dat ik weet tenminste). En aan de nek zie je het ook altijd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 06:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vergeet de handen niet...daar kan je ook aan zien als iemand ouder wordt
Jawel, Laatst stond in de Linda een dame die haar handen op had laten vullen. Ik geloof dat ze voor een plastisch chirurg werkte en die het bij wijze van experiment op haar had uitgevoerd. Zag er nieteens slecht uit trouwens.quote:Op donderdag 21 juli 2011 07:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar nog geen chirurgie op verzonnen (niet dat ik weet tenminste). En aan de nek zie je het ook altijd.
oei dat wist ik niet, kijk straktrekken enzo geen problemen mee wie dat zal laten doen, maar je handen lijkt me wel erg pijnlijk al die injektienaaldenquote:Op donderdag 21 juli 2011 07:26 schreef Sushimonster het volgende:
[..]
Jawel, Laatst stond in de Linda een dame die haar handen op had laten vullen. Ik geloof dat ze voor een plastisch chirurg werkte en die het bij wijze van experiment op haar had uitgevoerd. Zag er nieteens slecht uit trouwens.
Bovenstaande citaat geeft wel aan hoe doorgeslagen de westerse wereld intussen is. En dan staat het reetgewei er nog niet eens bij.quote:Vrouwen laten hun borsten vergroten, schaamlippen 'corrigeren', gezicht botoxen, vet afzuigen, navel piercen en de bikinilijn harsen.
Maar anale sex ho maar, want dat doet zeer......
Wacht maar, tot je je ballen ziet als je 60 bent, die hangen dan op je knieenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:00 schreef golfer het volgende:
Ik zou misschien ooit wel eens wat wallen onder de ogen willen laten verwijderen, maar verder laat ik het lichaam gewoon lekker uitzakken en die penisverkleinig laat ik ook niet meer doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |