Mijn moeder heeft ook een tijdje terug haar oogleden laten liften en een collega idem, maar dat werd allebei vergoed, vanwege medische noodzaak (omdat ze anders niet goed meer konden zien, vanwege de oogleden die voor hun ogen "hingen").quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:30 schreef lies1947 het volgende:
Ik verf mijn haar, of beter gezegd, ik laat het verven bij de kapper.
En nee, niet rood, gewoon in de kleur, die ik volgens mij voordat het grijs begon te worden, had.
's Zomers wat high-lights erdoor, en klaar is Kees.
Vooralsnog ben ik niet van plan in me te laten snijden. Hoewel ik heb gezien bij een kennis, die haar ogen heeft laten doen, dat je er dan wel wat minder "vermoeid"uitziet.
Dus, ik sta er eerlijk gezegd, niet zo negetief meer tegenover, alsdat ik 10 jaar geleden deed.
En een buikwand-correctie, en mijn onderkinnetje weg?
ik ben gewoon bang voor de operatie en dat het eventueel zou mislukken.
Bovendien kost het nogal wat, ik ga van dat geld liever extra op vakantie!!!!!
sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik verf mn haar, maar niet snijden in gezond vleesch is mijn motto.
Dus nee, what you see is what you get & take it or leave it.
vergeet de handen niet...daar kan je ook aan zien als iemand ouder wordtquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:07 schreef trabant het volgende:
Plastische chirurgie is uiteindelijk alleen goed voor de chirurg zijn beurs. Je kunt je kop wel vol botox pompen, er is altijd wel iets dat je ware leeftijd verraadt, meestal de hals.
Zelfs Madonna heeft bingo-wings gekregen, terwijl die nog in haar slaap in een fitnessapparaat hangt.
Zalfjes: pure sheaboter tegen droge huid of preventief als ik met chemie moet werken. Het is een stugge naar touw ruikende massa. Het wordt door een bedrijfje in de Bijlmer geïmporteerd uit Ghana. Niks dure potjes.
Volgens mij hebben ze daar nog geen chirurgie op verzonnen (niet dat ik weet tenminste). En aan de nek zie je het ook altijd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 06:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vergeet de handen niet...daar kan je ook aan zien als iemand ouder wordt
Jawel, Laatst stond in de Linda een dame die haar handen op had laten vullen. Ik geloof dat ze voor een plastisch chirurg werkte en die het bij wijze van experiment op haar had uitgevoerd. Zag er nieteens slecht uit trouwens.quote:Op donderdag 21 juli 2011 07:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar nog geen chirurgie op verzonnen (niet dat ik weet tenminste). En aan de nek zie je het ook altijd.
oei dat wist ik niet, kijk straktrekken enzo geen problemen mee wie dat zal laten doen, maar je handen lijkt me wel erg pijnlijk al die injektienaaldenquote:Op donderdag 21 juli 2011 07:26 schreef Sushimonster het volgende:
[..]
Jawel, Laatst stond in de Linda een dame die haar handen op had laten vullen. Ik geloof dat ze voor een plastisch chirurg werkte en die het bij wijze van experiment op haar had uitgevoerd. Zag er nieteens slecht uit trouwens.
Bovenstaande citaat geeft wel aan hoe doorgeslagen de westerse wereld intussen is. En dan staat het reetgewei er nog niet eens bij.quote:Vrouwen laten hun borsten vergroten, schaamlippen 'corrigeren', gezicht botoxen, vet afzuigen, navel piercen en de bikinilijn harsen.
Maar anale sex ho maar, want dat doet zeer......
Wacht maar, tot je je ballen ziet als je 60 bent, die hangen dan op je knieenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:00 schreef golfer het volgende:
Ik zou misschien ooit wel eens wat wallen onder de ogen willen laten verwijderen, maar verder laat ik het lichaam gewoon lekker uitzakken en die penisverkleinig laat ik ook niet meer doen.
Die verkleining was er al naturel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:00 schreef golfer het volgende:
Ik zou misschien ooit wel eens wat wallen onder de ogen willen laten verwijderen, maar verder laat ik het lichaam gewoon lekker uitzakken en die penisverkleinig laat ik ook niet meer doen.
Er zijn zat mannen die "iets" laten doen (gezien in het verspookte celebs topic) en ook de mannen worden er niet knapper van (en dan bedoel ik die mannen die facelifts, etc. laten doen). Wallen laten weghalen laat je er meestal wel een stuk minder vermoeid uit zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:00 schreef golfer het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:39 schreef Karina het volgende:
Gebruiken jullie wel van die speciale crèmes tegen rimpels (zogenaamd)? Ik geloof er niet in, dus ik gebruik gewoon Teatree van het Kruidvat, lekker goedkoop en een dagcrème met een tintje.
Klopt wel, allemaal besodemieterij die smeerseltjes.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
sorry moest ik aan denken toen ik dat las
Het is even eng, maar dezelfde avond nog zat ik tv te kijken aan de eettafel (die een stuk van de tv af stond) en ik kon opeens de ondertiteling zo lezen! Echt geen spijt van gehad. Maar ik zat dan ook altijd te klooien met mijn lenzen en een bril vond ik zo irritant.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:00 schreef snakelady het volgende:
Ogen laseren wil ik ook graag nog laten doen maar vind het doodeng, heb eens een afspraak gehad maar afgebeld omdat ik toch niet durfde...
Verders, tja geen idee, voor nu heb ik er geen behoefte aan en in mijn omgeving doet eigenlijk niemand aan plastische chirurgie .
Laat overigens wel binnenkort een moedervlek weghalen die op mijn slaap zit omdat die steeds groter wordt, is eigenlijk ook plastische chirurgie aangezien het medisch geen noodzaak is.
Het lijkt mij ook doodeng, maar ik heb me laatst laten uitleggen dat je er niets van ziet, dat scheelt nogal in de angstervaring lijkt me.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:00 schreef snakelady het volgende:
Ogen laseren wil ik ook graag nog laten doen maar vind het doodeng, heb eens een afspraak gehad maar afgebeld omdat ik toch niet durfde...
Verders, tja geen idee, voor nu heb ik er geen behoefte aan en in mijn omgeving doet eigenlijk niemand aan plastische chirurgie .
Laat overigens wel binnenkort een moedervlek weghalen die op mijn slaap zit omdat die steeds groter wordt, is eigenlijk ook plastische chirurgie aangezien het medisch geen noodzaak is.
scheelt ook wel dat ik nu al 15 jaar lenzen draag en dat eigenlijk altijd zonder problemen gaat, maar van wat ik begrijp is langdurig lenzen dragen ook niet gezond voor de ogen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is even eng, maar dezelfde avond nog zat ik tv te kijken aan de eettafel (die een stuk van de tv af stond) en ik kon opeens de ondertiteling zo lezen! Echt geen spijt van gehad. Maar ik zat dan ook altijd te klooien met mijn lenzen en een bril vond ik zo irritant.
Ik had harde lenzen en ik werd er op een gegeven moment gek van (vooral als er wat in je oog zat, wat een pijn).quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
scheelt ook wel dat ik nu al 15 jaar lenzen draag en dat eigenlijk altijd zonder problemen gaat, maar van wat ik begrijp is langdurig lenzen dragen ook niet gezond voor de ogen.
Dus denk dat ik nog een jaartje of 2 nodig heb en dan ben ik wel aan toe om mijn ogen te laten laseren
Je ziet niets inderdaad, je krijgt wat druppels om je ogen te verdoven en een klem om je ogen om ze open te houden. Dan is het heel even eng (dat hadden ze mij niet verteld) want het wordt heel even helemaal zwart voor je ogen, dan hoor de de laser knetteren, andere oog en je bent klaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook doodeng, maar ik heb me laatst laten uitleggen dat je er niets van ziet, dat scheelt nogal in de angstervaring lijkt me.
Sommigen doen het in Turkije of Polen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:28 schreef Karina het volgende:
Weer OT: liposuctie heb ik ooit op tv gezien, in geen 100 jaar dat ik dat laat doen, ik werd helemaal kotsmisselijk van die beelden.
En van die dikke tuitlippen wil ik ook niet.
Van die grote vaten met vet dat uit je lijf is gekomen en die ijzeren staven die ze in je lijf douwenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sommigen doen het in Turkije of Polen.
Als je de beelden daar van ziet word je helemaal misselijk.
Ik ken iemand die had het ook in het buitenland laten doen... dertig kilo kwijtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sommigen doen het in Turkije of Polen.
Als je de beelden daar van ziet word je helemaal misselijk.
Helpt dat nou echt, al die pillen? En mag je dat maar zomaar doorelkaar innemen? Implantaten lijkt me ook eng, ik heb dat ooit op tv gezien, dan boren ze gaten in huidquote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:06 schreef Fusionfreak het volgende:
Binnen twee jaar wil ik een kleine haartranspantatie laten doen bij de inhammen, derze zijn nu nog vrij klein (NW 2 status) , maar wil ze toch teruggebracht hebben naar NW 1, intussen gebruik ik echte medicijjnen om mijn haar te stabiliseren en suplementen om mijn haarstruktuur te verbeteren.
Mijn regime.
Begonnen 20-10-2010
3 keer daags MSM 4500 mg
Sinds 27-7-2011 2x daags Saw Palmetto Solgar
2 keer per dag 2 biergist tabletten
2 keer daags Biotine 2000mg
1 keer daags Davitamon vitamine B5
2 keer daags Super haar formule De Tuinen
Sinds 5-7-2011 Omega 3 viscapsules aan mijn regime toegevoegd
Sinds 5-7-2011 begonnen met Ketaconozal shampoo
Sinds 10-7-2011 een keer per dag 1mg Finasteride
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% op bijwerkingen en/of allergische reactie's.
Ik heb dit regime niet zomaar gestart, maar met overlaeg met een arts en mij vooraf goed ingelezen op haarweb. Je moet een verschil maken tussen voedingssuplemeneten en geneesmiddelen. Die Fina en Minox gaat prima samen, de rest is als aanvulling voor mijn haarstruktuur.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 07:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Helpt dat nou echt, al die pillen? En mag je dat maar zomaar doorelkaar innemen? Implantaten lijkt me ook eng, ik heb dat ooit op tv gezien, dan boren ze gaten in huid
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:06 schreef trovey het volgende:
Moet hij een de testikel tuck i.p.v. de tummy tuck
Ik wil later iets laten doen om er niet oud uit te zien...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:13 schreef Karina het volgende:
Hebben jullie al iets laten doen en met laten doen bedoel ik dan, liposuctie, borstvergroting, facelift of misschien iets heel simpels, wenkbrauwen laten tatoeëren of wat sproetjes laten weghalen?
Of willen jullie later iets laten doen om er jong uit te kunnen blijven zien?
Je bent nog vrij jong nu?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:12 schreef Gooisvrouwke het volgende:
Ik wil later iets laten doen om er niet oud uit te zien...
Dat is een ruim begrip.quote:
Wat mij opvalt bij de vrouwen die iets hebben laten doen is dat ze er juist ouder uit gaan zien (Monique vd Ven bijvoorbeeld, die ik recent een paar keer op tv zag).quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:12 schreef Gooisvrouwke het volgende:
[..]
Ik wil later iets laten doen om er niet oud uit te zien...
Wat mij opvalt is dat vrouwen vaak te laat een lifting overwegen. Dit (uitstel) heeft o.a. te maken met moed en de goed(af)keuring van de partner en eventueel de financien, en dan grijpen ze naar (minder ingrijpende) alternatieven.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat mij opvalt bij de vrouwen die iets hebben laten doen is dat ze er juist ouder uit gaan zien (Monique vd Ven bijvoorbeeld, die ik recent een paar keer op tv zag).
Wat zou je dan kunnen doen, zodat je er niet oud uitziet maar ook niet vreemd en raar strak?
Als je maar oud genoeg gaat worden gaat het er altijd vreemd uitzien, als je al wat wilt laten doen dan moet je daar ook op een gegeven moment mee ophouden en toch maar gewoon oud worden...een tachigjarige met een strakgetrokken kop (zie een willekeurige foto van een rijke Amerikaanse vrouw op leeftijd) is gewoon heel eng.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat mij opvalt bij de vrouwen die iets hebben laten doen is dat ze er juist ouder uit gaan zien (Monique vd Ven bijvoorbeeld, die ik recent een paar keer op tv zag).
Wat zou je dan kunnen doen, zodat je er niet oud uitziet maar ook niet vreemd en raar strak?
Ze heeft zichzelkf gewoon verprutst.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:47 schreef lies1947 het volgende:
Monique van der Ven! Ik hoor haar jaren geleden nog zeggen dat Simone Signoret haar grote voorbeeld is (i.v.m.ouder worden) en dat ze nooit, maar dan ook nooit iets aan zichzelf zou laten doen. Ze is geloof ik nog geen 60 nu en ik vind dat ze er belachelijk uitziet door al dar geklooi!
dat is gewoon een zuurprium. geen idee of je je daar ook kunt laten helpen..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Jerney Kaagman valt in "het wild"dan wel weer mee. Daar stond ik afgelopen zomer achter in de rij bij de het Ikea-restaurant en dat viel me dan weer mee in het echt.
Nou .......dat is ook vrij kort door de bocht of niet?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:01 schreef sorcees het volgende:
Verder vrouwen met korte grijze haren,...................................
Die hebben alle hoop al opgegeven.
Wacht maar tot ie over een paar jaar zelf kort grijs, of nog erger, helemaal kaal is.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:06 schreef Aleandra het volgende:
Nou .......dat is ook vrij kort door de bocht of niet?
Je ziet liever vrouwen met lang grijs haar? Soms staat kort grijs haar best leuk.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:01 schreef sorcees het volgende:
Titanium is echt cool, verouderd niet, roest niet!
Verder vrouwen met korte grijze haren,...................................
Die hebben alle hoop al opgegeven.
Dat is weer een andere onderwerp.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:38 schreef Javi het volgende:
[..]
dat is gewoon een zuurprium. geen idee of je je daar ook kunt laten helpen..
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:45 schreef Aleandra het volgende:
Ze gaan hun gang maar. Zolang ik niet op mijn eigen schaamlippen trap, aan mijn kruis geen polonaise
Wil je niet een mooi disignerkutje dan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:45 schreef Aleandra het volgende:
Ja, de wetenschap staat niet stil![]()
Ze gaan hun gang maar. Zolang ik niet op mijn eigen schaamlippen trap, aan mijn kruis geen polonaise
Je gaat je d'r toch aan hechtenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:17 schreef Aleandra het volgende:
Tis goed zo. Ben tevreden met mijn eigen vertrouwde 'design'
Je kan er meer meequote:Op woensdag 15 februari 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Ik gebruik hem (of is het haar?) toch alleen om te plassen en dat gaat nog prima
Het enige dat ik misschien zou laten doen is mijn oogleden, maar dan niet om het er mooier uit te laten zien, maar als ik er ooit last van zou krijgen met kijken.
Je moet hem ook om je rug binden met een touwtjequote:Op woensdag 15 februari 2012 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zou wel mijn piemel een keer willen laten inkorten. Mijn rug is de jongste ook niet meer.
Met mijn haar ook, maar dat laat ik ook altijd gewoon los hangenquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zou wel mijn piemel een keer willen laten inkorten. Mijn rug is de jongste ook niet meer.
Los haar is prachtigquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Met mijn haar ook, maar dat laat ik ook altijd gewoon los hangen
Dat was ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Met mijn haar ook, maar dat laat ik ook altijd gewoon los hangen
[..]![]()
Je zegt het wel, maar ik zag een keer een docu over de man met de grootste pik ter wereld, dat leek me nou niet echt handig. Het zag er niet uit ook
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Ik gebruik hem (of is het haar?) toch alleen om te plassen en dat gaat nog prima
Het enige dat ik misschien zou laten doen is mijn oogleden, maar dan niet om het er mooier uit te laten zien, maar als ik er ooit last van zou krijgen met kijken.
Dan loop je letterlijk en figuurlijk voor lulquote:
Mijn moeder EN toevallig een collega ook laatst, hebben het laten doen. Je ziet er ook meteen een stuk beter uit en je kunt beter zien, omdat je oogleden niet meer zo voor je ogen hangen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:32 schreef Aleandra het volgende:
[..]Yep de rest is prima. Alleen mijn oogleden hé. De zwaartekracht trekt als een gek aan mijn oogleden.
Ik krijg een steeds 'zwoelere blik'.
Heb jij tetten dan ?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:35 schreef golfer het volgende:
Ik zou wel een liposuctie van de borsten willen en inderdaad die wallen onder de ogen.
Manboobsquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb jij tetten dan ?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Liposuctie lijkt me zo eng, dat zou ik nooit doen. Ik heb dat weleens op tv gezien, als je ziet hoe ze tekeer gaan met die staven in je lijf
[..]
Manboobs![]()
Nee, maar er zit steeds meer vet daar waar vroeger spier zat daar.quote:
Er ligt hier een heel klein slank mannetje op je te wachtenquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, maar er zit steeds meer vet daar waar vroeger spier zat daar.
Wim de Jong, columnist bij De Volkskrant heeft het laten doen en schreef er over:
http://www.eriklaban.nl/oefenvijftiger-wim-de-jong/
Mijn schoonzus heeft het laten doen, die oogleden hingen zo erg voor haar ogen dat ze haarquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn moeder EN toevallig een collega ook laatst, hebben het laten doen. Je ziet er ook meteen een stuk beter uit en je kunt beter zien, omdat je oogleden niet meer zo voor je ogen hangen.
Dit vind ik echt lee-lukquote:
Die vrouwen vind ik nog lelijkerquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit vind ik echt lee-lukik vind er niks aan zulke figuren
en daar doen ze dan zo
hard hun best voor
Ik slenter gewoon wat aan en dat gaat primaquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit vind ik echt lee-lukik vind er niks aan zulke figuren
en daar doen ze dan zo
hard hun best voor
Dat was het bij haar welquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vrouwen vind ik nog lelijkerDat zijn net kerels.
En de oogleden worden alleen nog maar vergoed als het echt medisch noodzakelijk is dacht ik.
ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik slenter gewoon wat aan en dat gaat prima
Deze zie ik nu pas !quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Je ziet liever vrouwen met lang grijs haar? Soms staat kort grijs haar best leuk.
[ afbeelding ]
Ik zou daar in jouw geval toch maar eens ernstig over nadenken DKquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, maar ik ben dan ook geen 40+ en als ik dat was dan zou ik het ook niet doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben ook nog hormonen hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:32 schreef Kletskip het volgende:
Nog even en dit topic kan naar PUB of SEX verhuizen .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |