abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 8 juli 2011 @ 13:13:23 #1
9859 crew  Karina
Woman
pi_99195711
Hebben jullie al iets laten doen en met laten doen bedoel ik dan, liposuctie, borstvergroting, facelift of misschien iets heel simpels, wenkbrauwen laten tatoeëren of wat sproetjes laten weghalen?

Of willen jullie later iets laten doen om er jong uit te kunnen blijven zien?

Ikzelf ben het niet van plan, het enige dat ik heb laten doen is mijn ogen laseren, omdat ik de lenzen en bril helemaal zat was. Voor de rest interesseert het me niet, mijn haar verven doe ik ook niet, die paar grijze haartjes zie je toch amper.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_99196413
Ik verf mijn haar, of beter gezegd, ik laat het verven bij de kapper.
En nee, niet rood, gewoon in de kleur, die ik volgens mij voordat het grijs begon te worden, had.
's Zomers wat high-lights erdoor, en klaar is Kees.
Vooralsnog ben ik niet van plan in me te laten snijden. Hoewel ik heb gezien bij een kennis, die haar ogen heeft laten doen, dat je er dan wel wat minder "vermoeid"uitziet.
Dus, ik sta er eerlijk gezegd, niet zo negetief meer tegenover, alsdat ik 10 jaar geleden deed.
En een buikwand-correctie, en mijn onderkinnetje weg?
ik ben gewoon bang voor de operatie en dat het eventueel zou mislukken.
Bovendien kost het nogal wat, ik ga van dat geld liever extra op vakantie!!!!!
pi_99230257
Af en toe gooi ik een kleurtje in het haar als de kleine grijze plukjes hier en daar me teveel aanstaren...gewoon dezelfde kleur als ik zelf heb maar dan met een goudtintje......maar vaker vergeet ik het gewoon dat het eigenlijk weer eens gedaan moet worden en vind ik het teveel werk. :') Voor de rest helemaal niets en ben dat ook niet van plan buiten het feit dat ik het geld gewoon niet (ervoor over) heb. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  Moderator zaterdag 9 juli 2011 @ 01:07:40 #4
9859 crew  Karina
Woman
pi_99230569
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:30 schreef lies1947 het volgende:
Ik verf mijn haar, of beter gezegd, ik laat het verven bij de kapper.
En nee, niet rood, gewoon in de kleur, die ik volgens mij voordat het grijs begon te worden, had.
's Zomers wat high-lights erdoor, en klaar is Kees.
Vooralsnog ben ik niet van plan in me te laten snijden. Hoewel ik heb gezien bij een kennis, die haar ogen heeft laten doen, dat je er dan wel wat minder "vermoeid"uitziet.
Dus, ik sta er eerlijk gezegd, niet zo negetief meer tegenover, alsdat ik 10 jaar geleden deed.
En een buikwand-correctie, en mijn onderkinnetje weg?
ik ben gewoon bang voor de operatie en dat het eventueel zou mislukken.
Bovendien kost het nogal wat, ik ga van dat geld liever extra op vakantie!!!!!
Mijn moeder heeft ook een tijdje terug haar oogleden laten liften en een collega idem, maar dat werd allebei vergoed, vanwege medische noodzaak (omdat ze anders niet goed meer konden zien, vanwege de oogleden die voor hun ogen "hingen").
niet zo tof doen
pi_99386067
Ik verf mn haar, maar niet snijden in gezond vleesch is mijn motto.
Dus nee, what you see is what you get & take it or leave it. *)
pi_99391868
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik verf mn haar, maar niet snijden in gezond vleesch is mijn motto.
Dus nee, what you see is what you get & take it or leave it. *)
sluit ik me bij aan :Y
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_99401258
Ik doe niets.. tussen mijn van oorsprong kastanjebruine haren zit nu grijs wit (al is het de laatste tijd meer grijs/wit dan de andere kleur) Als ik naar mijn vader kijk dan zie ik wat mijn kleur wordt over een paar jaar..spierwit.. en een dikke bos ..So be it..

Operatie alleen als het nodig is..als bijvoorbeeld je oogleden zover naar beneden zakken dat je niets meer ziet..in andere gevallen..jammer dan.. dan draai je je maar om als je me niet wil zien.. Wel gebruik ik nu een smeersel (als ik er aan denk elke dag, maar is denk ik meer iets van 3 keer per week) omdat mijn huid droog is.. en das alles..
~*~Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt beter !~*~
pi_99401670
Ik verf al jaren mijn haren omdat ik van veranderen hou.
Mijn wenkbrauwen verf ik omdat die al behoorlijk grijs worden.
Verder vind ik het prima zo!
  Moderator woensdag 13 juli 2011 @ 09:40:59 #9
5428 crew  miss_sly
pi_99402326
Ik verf of highlight mijn haar soms, als ik er zin in heb. Niet per se vanwege de paar grijze haren die ik heb. Ik vind grijs worden ook niet erg, maar ik zou het wel verven (desnoods mooi grijs) als het plaatje blond/grijs naturel niet meer mooi staat.

Plastische chirurgie hoeft van mij niet. Nu ben ik gezegend met een goede huid (mijn papa's babyhuidje) en ik smeer al jaaaaaren dagcreme, dus ik heb ook nog niet heel erg veel om te restaureren. Enige dat ik zou overwegen is mijn oogleden: ook geerfd van mijn paps: overhangende oogleden. Behalve niet mooi, is het ook nog eens niet prettig, dus daar denk ik wel over.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 20 juli 2011 @ 11:39:08 #10
9859 crew  Karina
Woman
pi_99698907
Gebruiken jullie wel van die speciale crèmes tegen rimpels (zogenaamd)? Ik geloof er niet in, dus ik gebruik gewoon Teatree van het Kruidvat, lekker goedkoop en een dagcrème met een tintje.
niet zo tof doen
pi_99734370
Plastische chirurgie is uiteindelijk alleen goed voor de chirurg zijn beurs. Je kunt je kop wel vol botox pompen, er is altijd wel iets dat je ware leeftijd verraadt, meestal de hals.

Zelfs Madonna heeft bingo-wings gekregen, terwijl die nog in haar slaap in een fitnessapparaat hangt.
Zalfjes: pure sheaboter tegen droge huid of preventief als ik met chemie moet werken. Het is een stugge naar touw ruikende massa. Het wordt door een bedrijfje in de Bijlmer geïmporteerd uit Ghana. Niks dure potjes.
Farts are jazz to assholes
pi_99737653
quote:
2s.gif Op donderdag 21 juli 2011 01:07 schreef trabant het volgende:
Plastische chirurgie is uiteindelijk alleen goed voor de chirurg zijn beurs. Je kunt je kop wel vol botox pompen, er is altijd wel iets dat je ware leeftijd verraadt, meestal de hals.

Zelfs Madonna heeft bingo-wings gekregen, terwijl die nog in haar slaap in een fitnessapparaat hangt.
Zalfjes: pure sheaboter tegen droge huid of preventief als ik met chemie moet werken. Het is een stugge naar touw ruikende massa. Het wordt door een bedrijfje in de Bijlmer geïmporteerd uit Ghana. Niks dure potjes.
vergeet de handen niet...daar kan je ook aan zien als iemand ouder wordt
  Moderator donderdag 21 juli 2011 @ 07:18:11 #13
9859 crew  Karina
Woman
pi_99737770
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 06:50 schreef Toverheks het volgende:

[..]

vergeet de handen niet...daar kan je ook aan zien als iemand ouder wordt
Volgens mij hebben ze daar nog geen chirurgie op verzonnen (niet dat ik weet tenminste). En aan de nek zie je het ook altijd.
niet zo tof doen
pi_99737801
quote:
99s.gif Op donderdag 21 juli 2011 07:18 schreef Karina het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze daar nog geen chirurgie op verzonnen (niet dat ik weet tenminste). En aan de nek zie je het ook altijd.
Jawel, Laatst stond in de Linda een dame die haar handen op had laten vullen. Ik geloof dat ze voor een plastisch chirurg werkte en die het bij wijze van experiment op haar had uitgevoerd. Zag er nieteens slecht uit trouwens.
pi_99737808
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 07:26 schreef Sushimonster het volgende:

[..]

Jawel, Laatst stond in de Linda een dame die haar handen op had laten vullen. Ik geloof dat ze voor een plastisch chirurg werkte en die het bij wijze van experiment op haar had uitgevoerd. Zag er nieteens slecht uit trouwens.
oei dat wist ik niet, kijk straktrekken enzo geen problemen mee wie dat zal laten doen, maar je handen lijkt me wel erg pijnlijk al die injektienaalden
  Moderator donderdag 21 juli 2011 @ 07:30:59 #16
9859 crew  Karina
Woman
pi_99737819
Oh dat wist ik ook helemaal niet, van die handen. Niet dat ik het zou laten doen, ik ben bang voor naalden, dus sowieso ALLES wat met een naald gedaan moet worden doe ik al niet.
niet zo tof doen
pi_99797744
quote:
Vrouwen laten hun borsten vergroten, schaamlippen 'corrigeren', gezicht botoxen, vet afzuigen, navel piercen en de bikinilijn harsen.
Maar anale sex ho maar, want dat doet zeer......
Bovenstaande citaat geeft wel aan hoe doorgeslagen de westerse wereld intussen is. En dan staat het reetgewei er nog niet eens bij.
Farts are jazz to assholes
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 juli 2011 @ 15:51:03 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_99798692
Ze was zo mooi :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_99809813
Je handen op laten vullen... hoe ver kun je gaan? :|W En dat zijn dan waarschijnlijk ook de mensen die achter hun chirurg aanklagen omdat hij een zenuw heeft geraakt of zo waardoor ze hun middelvinger niet meer op kunnen steken. :')

Wat is er mis met het ouder wordend lichaam? Prachtig toch die doorleefde handen en gezichten en die lijven waaraan je een leven van werken en ervaringen kunt aflezen. O+

Plastische chirurgie, puur om cosmetische redenen vind ikzelf te ver gaan. Elke operatie brengt een risico met zich mee en ik vind het niet slim als je dat risico wil lopen.
Er is een gebied dat raakt aan cosmetische chirurgie maar ook een soort van medische indicatie heeft: laseren of lensimplantatie omdat je geen bril of contactlenzen wil/kunt dragen. Overtollige huid verwijderen omdat je gigantisch afgevallen bent. Borstvergroting omdat je doodongelukkig bent met je AA cupje en zo kun je er nog wel wat noemen. Daar ben ik niet per definitie tegen, maar dat hangt echt van het geval af.

Voor mezelf ligt de grens best ver weg. Ik zou echt lichamelijk of zwaar psychische klachten moeten hebben voor ik me liet opereren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 22 juli 2011 @ 20:04:06 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_99810368
Ik kijk af en toe in dat "verspookte celebs" topic en ze zijn inderdaad ALLEMAAL verspookt. Ik zou niemand weten die er echt mooier op is geworden. Borstvergrotingen zie je bijna altijd, botox ook (en dat laatste moet je mij om de zoveel tijd opnieuw laten doen).

Het enige dat nog wel resultaat oplevert zijn haarimplantaten, maar dat wordt meestal door mannen gedaan. Of misschien permanente make-up, wat ook niet eens echt permanent is begrijp ik.
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 22 juli 2011 @ 23:10:56 #22
184769 crew  Deisyy
pi_99820539
Voeten opvullen, doen ze dan ook al? Want die worden er ook niet mooier op :') ;)

Voor mij geen plastische chirurgie, wel laat ik regelmatig mijn haar in mijn eigen kleur bijkleuren om de grijze haartjes nog even te bestrijden en ik heb mijn ogen laten laseren, omdat ik nog niet definitief aan de bril wilde en mijn ogen contactlenzen zat was.

Wel kan ik me voorstellen dat mensen die echt last hebben van overhangende oogleden dit laten corrigeren, net als jonge vrouwen met zo goed als geen borsten een bescheiden cup aan laten meten en nog meer van dat soort verantwoorde ingrepen. Helaas is het ook vaak zo over the top, getuige het verspookte celeb topic.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 00:00:56 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99822953
Ik zou misschien ooit wel eens wat wallen onder de ogen willen laten verwijderen, maar verder laat ik het lichaam gewoon lekker uitzakken en die penisverkleinig laat ik ook niet meer doen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 00:03:45 #24
9859 crew  Karina
Woman
pi_99823092
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:00 schreef golfer het volgende:
Ik zou misschien ooit wel eens wat wallen onder de ogen willen laten verwijderen, maar verder laat ik het lichaam gewoon lekker uitzakken en die penisverkleinig laat ik ook niet meer doen. ;)
Wacht maar, tot je je ballen ziet als je 60 bent, die hangen dan op je knieen :P
niet zo tof doen
pi_99823207
Moet hij een de testikel tuck i.p.v. de tummy tuck :+
Optimist tot in de kist
  Trouwste user 2022 zaterdag 23 juli 2011 @ 01:24:48 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_99825541
quote:
Die verkleining was er al naturel.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator zondag 24 juli 2011 @ 17:46:33 #27
9859 crew  Karina
Woman
pi_99884621
quote:
Er zijn zat mannen die "iets" laten doen (gezien in het verspookte celebs topic) en ook de mannen worden er niet knapper van (en dan bedoel ik die mannen die facelifts, etc. laten doen). Wallen laten weghalen laat je er meestal wel een stuk minder vermoeid uit zijn.
niet zo tof doen
pi_99954646
quote:
99s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:39 schreef Karina het volgende:
Gebruiken jullie wel van die speciale crèmes tegen rimpels (zogenaamd)? Ik geloof er niet in, dus ik gebruik gewoon Teatree van het Kruidvat, lekker goedkoop en een dagcrème met een tintje.
:D _O-

sorry moest ik aan denken toen ik dat las :')
  Moderator dinsdag 26 juli 2011 @ 18:47:29 #29
9859 crew  Karina
Woman
pi_99969586
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 11:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:D _O-

sorry moest ik aan denken toen ik dat las :')
Klopt wel, allemaal besodemieterij die smeerseltjes.
niet zo tof doen
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:00:37 #30
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_99972625
Ogen laseren wil ik ook graag nog laten doen maar vind het doodeng, heb eens een afspraak gehad maar afgebeld omdat ik toch niet durfde...

Verders, tja geen idee, voor nu heb ik er geen behoefte aan en in mijn omgeving doet eigenlijk niemand aan plastische chirurgie .
Laat overigens wel binnenkort een moedervlek weghalen die op mijn slaap zit omdat die steeds groter wordt, is eigenlijk ook plastische chirurgie aangezien het medisch geen noodzaak is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Moderator dinsdag 26 juli 2011 @ 20:03:13 #31
9859 crew  Karina
Woman
pi_99972732
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:00 schreef snakelady het volgende:
Ogen laseren wil ik ook graag nog laten doen maar vind het doodeng, heb eens een afspraak gehad maar afgebeld omdat ik toch niet durfde...

Verders, tja geen idee, voor nu heb ik er geen behoefte aan en in mijn omgeving doet eigenlijk niemand aan plastische chirurgie .
Laat overigens wel binnenkort een moedervlek weghalen die op mijn slaap zit omdat die steeds groter wordt, is eigenlijk ook plastische chirurgie aangezien het medisch geen noodzaak is.
Het is even eng, maar dezelfde avond nog zat ik tv te kijken aan de eettafel (die een stuk van de tv af stond) en ik kon opeens de ondertiteling zo lezen! Echt geen spijt van gehad. Maar ik zat dan ook altijd te klooien met mijn lenzen en een bril vond ik zo irritant.
niet zo tof doen
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2011 @ 20:03:31 #32
137949 Disana
pi_99972743
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:00 schreef snakelady het volgende:

Het lijkt mij ook doodeng, maar ik heb me laatst laten uitleggen dat je er niets van ziet, dat scheelt nogal in de angstervaring lijkt me.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:09:23 #33
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_99972994
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Het is even eng, maar dezelfde avond nog zat ik tv te kijken aan de eettafel (die een stuk van de tv af stond) en ik kon opeens de ondertiteling zo lezen! Echt geen spijt van gehad. Maar ik zat dan ook altijd te klooien met mijn lenzen en een bril vond ik zo irritant.
scheelt ook wel dat ik nu al 15 jaar lenzen draag en dat eigenlijk altijd zonder problemen gaat, maar van wat ik begrijp is langdurig lenzen dragen ook niet gezond voor de ogen.

Dus denk dat ik nog een jaartje of 2 nodig heb en dan ben ik wel aan toe om mijn ogen te laten laseren :D
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Moderator dinsdag 26 juli 2011 @ 20:10:53 #34
184769 crew  Deisyy
pi_99973064
Ik heb mijn ogen 5 jaar geleden laten laseren en ik kan het iedereen aanraden :Y

Mijn ogen verdroegen mijn lezen niet meer en ik wilde (nog) niet aan de bril, dus was dit een mooie oplossing.

Het laseren zelf deed geen zeer, je krijgt van tevoren verdovende druppeltjes, het enige wat je hoeft te doen is naar een lichtpuntje kijken, je oog wordt open gehouden door een klem, waar je helemaal geen last van hebt. Ik vind het nog steeds super!
  Moderator dinsdag 26 juli 2011 @ 20:12:14 #35
9859 crew  Karina
Woman
pi_99973126
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:09 schreef snakelady het volgende:

[..]

scheelt ook wel dat ik nu al 15 jaar lenzen draag en dat eigenlijk altijd zonder problemen gaat, maar van wat ik begrijp is langdurig lenzen dragen ook niet gezond voor de ogen.

Dus denk dat ik nog een jaartje of 2 nodig heb en dan ben ik wel aan toe om mijn ogen te laten laseren :D
Ik had harde lenzen en ik werd er op een gegeven moment gek van (vooral als er wat in je oog zat, wat een pijn).
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:03 schreef Disana het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook doodeng, maar ik heb me laatst laten uitleggen dat je er niets van ziet, dat scheelt nogal in de angstervaring lijkt me.
Je ziet niets inderdaad, je krijgt wat druppels om je ogen te verdoven en een klem om je ogen om ze open te houden. Dan is het heel even eng (dat hadden ze mij niet verteld) want het wordt heel even helemaal zwart voor je ogen, dan hoor de de laser knetteren, andere oog en je bent klaar.

De behandeling op zich duurt misschien hooguit 10 minuten.
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 26 juli 2011 @ 20:15:29 #36
184769 crew  Deisyy
pi_99973260
Ik heb wel aardig wat napijn gehad en het duurde een paar dagen voordat ik pas goed ging zien. Dan stond ik een paar keer per dag voor het keukenraam om te zien of ik de kentekens van de auto's in de straat al kon lezen :D
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:21:38 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99973569
Na ruim 30 jaar lenzen dragen ben ik gewoon weer 3 jaar geleden overgegaan tot een bril. Voldoet ook prima. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator dinsdag 26 juli 2011 @ 20:23:47 #38
9859 crew  Karina
Woman
pi_99973669
Ik kon er bij een bril niet tegen als er een vlekje op het glas zat, ik zat de hele tijd te poetsen. Ik snap niet dat mensen met een bril kunnen rondlopen met allemaal vingerafdrukken erop.l
niet zo tof doen
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:27:28 #39
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_99973869
Ik vind een bril ook erg vervelend, vooral in de winter of als het regent, en als je moet van bril wisselen als je ook een zonnebril wilt hebben.
Ik vind een bril vooral erg lastig maar het staat me ook niet eens,ik heb geen brillengezicht.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:33:38 #40
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99974201
Ik krijg tegenwoordig juist complimenten dat ik er met bril beter uit schijn te zien.
Wel inderdaad varifocus en zonnebril ook op sterkte. Regen is inderdaad vervelend.
Poef.....gone! ©golfer
pi_99975779
ik droeg lenzen voor in de verte, maar had dan voor dichtbij een leesbrilletje nodig.
toen de euro's kwamen had ik problemen in mijn winkel om de munten goed te onderscheiden van elkaar, ik vergat natuurlijk altijd mijn brilletje, ik heb mijn lenzen uitgedaan en nooit meer in.
wat schetste mijn verbazing (en nog steeds): ik draag geen lenzen en geen bril meer.
zelfs met auto-rijden kan ik alles goed zien, ondertitels zijn geen probleem, krantje lezen, borduren, enz. enz. alles zonder hulpmiddel.
er is geen verklaring voor. en ik ben toch al 60+. gewoon mazzel denk ik.
  Moderator dinsdag 26 juli 2011 @ 21:05:17 #42
9859 crew  Karina
Woman
pi_99975939
Ik heb nu duovision, met 1 oog kijk ik veraf, met het andere dichtbij, ik heb voorlopig ook geen leesbril nodig.

Het enige nadeel van laseren is dat ik iets meer last heb van nachtblindheid (had ik al, maar is iets erger geworden) en iets sneller last van droge ogen.
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 26 juli 2011 @ 21:08:44 #43
184769 crew  Deisyy
pi_99976128
Ik heb gelukkig geen last van nachtblindheid, maar wel van droge ogen als ik net wakker word en ondertussen heb ik 3 leesbrilletjes verspreid door mijn huis liggen :')
pi_100277265
- weg - spam

[ Bericht 96% gewijzigd door Karina op 03-08-2011 17:26:41 ]
  † In Memoriam † woensdag 3 augustus 2011 @ 17:21:31 #45
137949 Disana
pi_100278082
weg - reactie op edit - ;)

[ Bericht 40% gewijzigd door Karina op 03-08-2011 17:27:09 ]
  Moderator woensdag 3 augustus 2011 @ 17:28:02 #46
9859 crew  Karina
Woman
pi_100278335
Weer OT: liposuctie heb ik ooit op tv gezien, in geen 100 jaar dat ik dat laat doen, ik werd helemaal kotsmisselijk van die beelden.

En van die dikke tuitlippen wil ik ook niet.
niet zo tof doen
  Trouwste user 2022 woensdag 3 augustus 2011 @ 18:21:51 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_100280425
quote:
99s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 17:28 schreef Karina het volgende:
Weer OT: liposuctie heb ik ooit op tv gezien, in geen 100 jaar dat ik dat laat doen, ik werd helemaal kotsmisselijk van die beelden.

En van die dikke tuitlippen wil ik ook niet.
Sommigen doen het in Turkije of Polen.

Als je de beelden daar van ziet word je helemaal misselijk.

Moderator woensdag 3 augustus 2011 @ 19:50:25 #48
9859 crew  Karina
Woman
pi_100283891
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:21 schreef tong80 het volgende:

[..]

Van die grote vaten met vet dat uit je lijf is gekomen en die ijzeren staven die ze in je lijf douwen :X
niet zo tof doen
pi_100285016
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:21 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik ken iemand die had het ook in het buitenland laten doen... dertig kilo kwijt
en binnen een half jaar zat alles er weer aan :')

De wond is nooit goed geheeld dus die loopt nog steeds te klooien, ik weet niet
meer precies waar hij dat had laten doen, maar tis geen aanrader :X

en eh...... neeeeeeeeeeee :o ik zou het zelf nooit laten doen ik ga desnoods wel
een maand op water en brood.
pi_100302188
Binnen twee jaar wil ik een kleine haartranspantatie laten doen bij de inhammen, derze zijn nu nog vrij klein (NW 2 status) , maar wil ze toch teruggebracht hebben naar NW 1, intussen gebruik ik echte medicijjnen om mijn haar te stabiliseren en suplementen om mijn haarstruktuur te verbeteren.

Mijn regime.

Begonnen 20-10-2010

3 keer daags MSM 4500 mg
Sinds 27-7-2011 2x daags Saw Palmetto Solgar
2 keer per dag 2 biergist tabletten
2 keer daags Biotine 2000mg
1 keer daags Davitamon vitamine B5
2 keer daags Super haar formule De Tuinen
Sinds 5-7-2011 Omega 3 viscapsules aan mijn regime toegevoegd
Sinds 5-7-2011 begonnen met Ketaconozal shampoo
Sinds 10-7-2011 een keer per dag 1mg Finasteride
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% op bijwerkingen en/of allergische reactie's.
  Moderator donderdag 4 augustus 2011 @ 07:35:22 #51
9859 crew  Karina
Woman
pi_100303438
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 03:06 schreef Fusionfreak het volgende:
Binnen twee jaar wil ik een kleine haartranspantatie laten doen bij de inhammen, derze zijn nu nog vrij klein (NW 2 status) , maar wil ze toch teruggebracht hebben naar NW 1, intussen gebruik ik echte medicijjnen om mijn haar te stabiliseren en suplementen om mijn haarstruktuur te verbeteren.

Mijn regime.

Begonnen 20-10-2010

3 keer daags MSM 4500 mg
Sinds 27-7-2011 2x daags Saw Palmetto Solgar
2 keer per dag 2 biergist tabletten
2 keer daags Biotine 2000mg
1 keer daags Davitamon vitamine B5
2 keer daags Super haar formule De Tuinen
Sinds 5-7-2011 Omega 3 viscapsules aan mijn regime toegevoegd
Sinds 5-7-2011 begonnen met Ketaconozal shampoo
Sinds 10-7-2011 een keer per dag 1mg Finasteride
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% op bijwerkingen en/of allergische reactie's.
Helpt dat nou echt, al die pillen? En mag je dat maar zomaar doorelkaar innemen? Implantaten lijkt me ook eng, ik heb dat ooit op tv gezien, dan boren ze gaten in huid :X
niet zo tof doen
pi_100310578
quote:
99s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 07:35 schreef Karina het volgende:

[..]

Helpt dat nou echt, al die pillen? En mag je dat maar zomaar doorelkaar innemen? Implantaten lijkt me ook eng, ik heb dat ooit op tv gezien, dan boren ze gaten in huid :X
Ik heb dit regime niet zomaar gestart, maar met overlaeg met een arts en mij vooraf goed ingelezen op haarweb. Je moet een verschil maken tussen voedingssuplemeneten en geneesmiddelen. Die Fina en Minox gaat prima samen, de rest is als aanvulling voor mijn haarstruktuur.

Maar op termijn gaan die biergist en Super haarformule eruit, daar ik na een halfjaar niet de indruk hebt dat ze iets toevoegen. De MSM werkt zowel voor mijn gewrichten alsook mij haarkleur erg goed, die biotine onderstuend naar mijn gevoel ook. Fina en Minox is voor 90 % bewezen en is alleen op doktersvoorschrift te krijgen (tenzij je online nep Fina van Cipla gaat bestellen uit Indinesie) Saw Palmetto is de natuurl;ijke tegenhanger van Fina, is ook een DHT blocker, maar dan milder van aard.

De grote 3 worden ze ook wel genoemd, en zijn dan ook officieel bewezen middelen.

Finasteride, Proscar
Minoxidil, het liefst de 5 % versie
Dutastiride (is een paardemiddel dat DHT voor 90 % blockt, maar bezwaren heeft op termijn)

(Nog) niet voor 100% bewezen wel veel goede ervaringen door veel gebruikers, maar wel effectief en veilig
Saw Palmetto, de gestaandariseerde
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:09:44 #53
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_100738104
Mijn haar laat ik verven in de kleur die ik van oorsprong heb. Ben bijna 50 en sinds kort pas grijze haren. Ik wil eigenlijk wel mijn borsten laten liften :D Ik had altijd C/D. Na de zwangerschap en geboorte en enorm veel afvallen na de scheiding is er niet veel meer van over. Vergroten hoeft niet van mij, maar liften zou wel fijn zijn :') Verder hoef ik niet echt iets, ben redelijk tevreden met de rest. Werd vandaag nog op 40 geschat dus valt het allemaal nog mee ;)
pi_107766971
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:06 schreef trovey het volgende:
Moet hij een de testikel tuck i.p.v. de tummy tuck :+
:D ...of beide... _O-
pi_107794413
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:13 schreef Karina het volgende:
Hebben jullie al iets laten doen en met laten doen bedoel ik dan, liposuctie, borstvergroting, facelift of misschien iets heel simpels, wenkbrauwen laten tatoeëren of wat sproetjes laten weghalen?

Of willen jullie later iets laten doen om er jong uit te kunnen blijven zien?
Ik wil later iets laten doen om er niet oud uit te zien... :P
  donderdag 9 februari 2012 @ 16:16:58 #56
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_107794586
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:12 schreef Gooisvrouwke het volgende:

Je bent nog vrij jong nu?
Poef.....gone! ©golfer
pi_107795221
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:16 schreef golfer het volgende:

[..]

Je bent nog vrij jong nu?
40-
  donderdag 9 februari 2012 @ 16:39:22 #58
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_107795258
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:38 schreef Gooisvrouwke het volgende:

40-
Dat is een ruim begrip. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator donderdag 9 februari 2012 @ 17:03:58 #59
9859 crew  Karina
Woman
pi_107796085
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 16:12 schreef Gooisvrouwke het volgende:

[..]

Wat mij opvalt bij de vrouwen die iets hebben laten doen is dat ze er juist ouder uit gaan zien (Monique vd Ven bijvoorbeeld, die ik recent een paar keer op tv zag).

Wat zou je dan kunnen doen, zodat je er niet oud uitziet maar ook niet vreemd en raar strak?
niet zo tof doen
pi_107797093
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Wat mij opvalt bij de vrouwen die iets hebben laten doen is dat ze er juist ouder uit gaan zien (Monique vd Ven bijvoorbeeld, die ik recent een paar keer op tv zag).

Wat zou je dan kunnen doen, zodat je er niet oud uitziet maar ook niet vreemd en raar strak?
Wat mij opvalt is dat vrouwen vaak te laat een lifting overwegen. Dit (uitstel) heeft o.a. te maken met moed en de goed(af)keuring van de partner en eventueel de financien, en dan grijpen ze naar (minder ingrijpende) alternatieven.
  donderdag 9 februari 2012 @ 18:53:29 #61
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_107799593
Heb zelf jarenlang in een kliniek gewerkt en ik zal de eerste zijn die zegt: plastische chirurgie, goed over nagedacht en je wil nog steeds? Dan doen !!!
Tis prima bij een ander. Maar zelf ben ik niet zo'n held.
En der zijn echt wel een paar dingen bij mezelf waarvan ik kan zeggen, nou dat zag er wel ooit anders uit maar een grote cosmetische correctie nee. Ik heb het er gewoon niet voor over. Al die pijn en toestanden erom heen. Te veel gezien ben ik bang.
Ik ga rimpelig oud worden :)
pi_107806701
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2012 17:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Als je maar oud genoeg gaat worden gaat het er altijd vreemd uitzien, als je al wat wilt laten doen dan moet je daar ook op een gegeven moment mee ophouden en toch maar gewoon oud worden...een tachigjarige met een strakgetrokken kop (zie een willekeurige foto van een rijke Amerikaanse vrouw op leeftijd) is gewoon heel eng. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door trovey op 10-02-2012 13:53:02 ]
Optimist tot in de kist
pi_107825707
Monique van der Ven! Ik hoor haar jaren geleden nog zeggen dat Simone Signoret haar grote voorbeeld is (i.v.m.ouder worden) en dat ze nooit, maar dan ook nooit iets aan zichzelf zou laten doen. Ze is geloof ik nog geen 60 nu en ik vind dat ze er belachelijk uitziet door al dar geklooi!
pi_107825952
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:47 schreef lies1947 het volgende:
Monique van der Ven! Ik hoor haar jaren geleden nog zeggen dat Simone Signoret haar grote voorbeeld is (i.v.m.ouder worden) en dat ze nooit, maar dan ook nooit iets aan zichzelf zou laten doen. Ze is geloof ik nog geen 60 nu en ik vind dat ze er belachelijk uitziet door al dar geklooi!
Ze heeft zichzelkf gewoon verprutst. :{ Jerney Kaagman valt in "het wild"dan wel weer mee. Daar stond ik afgelopen zomer achter in de rij bij de het Ikea-restaurant en dat viel me dan weer mee in het echt. :')
Optimist tot in de kist
  † In Memoriam † vrijdag 10 februari 2012 @ 14:40:21 #65
137949 Disana
pi_107827404
Ik hoor nu op de radio (interview met haar) dat ze titanium knieën heeft. Dat is dat tenminste nog te vergoelijken, maar voor de rest vind ik haar een heel raar gezicht hebben. Snap ook niet dat Dr. Deen een hit zou zijn, want het is allemaal enorm knullig.
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 februari 2012 @ 19:21:13 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_107836830
Monique van der Ven. Wat heb je gedaan ? :{

pi_107972888
Ja erg he? Ik kijk ook Dokter Deen, maar wat heeft ze een raar gezicht -O-
pi_107992397
Ik zag v.d.Ven pas nog (geloof dat het de dr.Deen serie was).

Ze heeft net zo'n Prednison-hoofd.
(excusez-le-mot) Lelijk gewoon :o
pi_107999037
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:54 schreef trovey het volgende:

[..]

Jerney Kaagman valt in "het wild"dan wel weer mee. Daar stond ik afgelopen zomer achter in de rij bij de het Ikea-restaurant en dat viel me dan weer mee in het echt. :')
dat is gewoon een zuurprium. geen idee of je je daar ook kunt laten helpen..
hi there good people
pi_108009649
Titanium is echt cool, verouderd niet, roest niet!
Verder vrouwen met korte grijze haren,...................................
Die hebben alle hoop al opgegeven.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:06:19 #71
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_108012490
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:01 schreef sorcees het volgende:

Nou .......dat is ook vrij kort door de bocht of niet? :D
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:26:52 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_108013302
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:06 schreef Aleandra het volgende:

Nou .......dat is ook vrij kort door de bocht of niet? :D
Wacht maar tot ie over een paar jaar zelf kort grijs, of nog erger, helemaal kaal is.
Dan heeft hij ook alle hoop opgegeven, denk ik. En in zijn geval: terecht. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator woensdag 15 februari 2012 @ 17:33:18 #73
9859 crew  Karina
Woman
pi_108013513
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 16:01 schreef sorcees het volgende:
Titanium is echt cool, verouderd niet, roest niet!
Je ziet liever vrouwen met lang grijs haar? Soms staat kort grijs haar best leuk.
niet zo tof doen
  woensdag 15 februari 2012 @ 17:40:24 #74
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_108013732
Zeker kan grijs leuk zijn. Mits goed geknipt en verzorgd. Soms is het beter als vrouwen dan iets meer kleur in hun gezicht aanbrengen anders wordt het zo'n grauw geheel.

Ik ga der eigenlijk eerder vanuit dat sorcees zoiets bedoelt.

Knap hé, denk zomaar te weten wat een vreemde vent denkt. Nou ja .....zoiets dus.
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2012 @ 17:42:12 #75
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_108013809
Nee, maar ik ben dan ook geen 40+ en als ik dat was dan zou ik het ook niet doen.
pi_108016888
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:38 schreef Javi het volgende:

[..]

dat is gewoon een zuurprium. geen idee of je je daar ook kunt laten helpen..
Dat is weer een andere onderwerp. :P
Optimist tot in de kist
  Moderator woensdag 15 februari 2012 @ 19:25:16 #77
9859 crew  Karina
Woman
pi_108017497
Aan je pruim kun je je tegenwoordig ook laten "helpen" als je vindt dat die er niet meer zo mooi uitziet :+
niet zo tof doen
  woensdag 15 februari 2012 @ 19:45:56 #78
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_108018468
Ja, de wetenschap staat niet stil :Y

Ze gaan hun gang maar. Zolang ik niet op mijn eigen schaamlippen trap, aan mijn kruis geen polonaise O-)
pi_108019677
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:45 schreef Aleandra het volgende:

Ze gaan hun gang maar. Zolang ik niet op mijn eigen schaamlippen trap, aan mijn kruis geen polonaise O-)
_O-
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:14:45 #80
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_108019781
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 19:45 schreef Aleandra het volgende:
Ja, de wetenschap staat niet stil :Y

Wil je niet een mooi disignerkutje dan? :')
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:17:38 #81
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_108019919
:P Tis goed zo. Ben tevreden met mijn eigen vertrouwde 'design'
pi_108020103
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:17 schreef Aleandra het volgende:
:P Tis goed zo. Ben tevreden met mijn eigen vertrouwde 'design'
Je gaat je d'r toch aan hechten O+ of niet dan ? :P
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2012 @ 20:22:59 #83
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_108020185
Als huis instort dan moet je eerder bezorgd zijn om de dragende delen dan om de kelder :P
  Moderator woensdag 15 februari 2012 @ 20:23:07 #84
9859 crew  Karina
Woman
pi_108020196
Ik gebruik hem (of is het haar?) toch alleen om te plassen en dat gaat nog prima :7

Het enige dat ik misschien zou laten doen is mijn oogleden, maar dan niet om het er mooier uit te laten zien, maar als ik er ooit last van zou krijgen met kijken.
niet zo tof doen
pi_108020282
quote:
99s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Ik gebruik hem (of is het haar?) toch alleen om te plassen en dat gaat nog prima :7

Het enige dat ik misschien zou laten doen is mijn oogleden, maar dan niet om het er mooier uit te laten zien, maar als ik er ooit last van zou krijgen met kijken.
Je kan er meer mee ;)
Rustig aan.
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2012 @ 20:25:15 #86
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_108020300
Ik zou wel mijn piemel een keer willen laten inkorten. Mijn rug is de jongste ook niet meer. :P
pi_108020365
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zou wel mijn piemel een keer willen laten inkorten. Mijn rug is de jongste ook niet meer. :P
Je moet hem ook om je rug binden met een touwtje 8)7
Rustig aan.
  Moderator woensdag 15 februari 2012 @ 20:26:49 #88
9859 crew  Karina
Woman
pi_108020394
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je kan er meer mee ;)
Met mijn haar ook, maar dat laat ik ook altijd gewoon los hangen ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
:')

Je zegt het wel, maar ik zag een keer een docu over de man met de grootste pik ter wereld, dat leek me nou niet echt handig. Het zag er niet uit ook :')
niet zo tof doen
pi_108020437
quote:
99s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:26 schreef Karina het volgende:

[..]

Los haar is prachtig :)
Rustig aan.
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2012 @ 20:27:39 #90
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_108020441
quote:
99s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:26 schreef Karina het volgende:

[..]

[..]

:')

Je zegt het wel, maar ik zag een keer een docu over de man met de grootste pik ter wereld, dat leek me nou niet echt handig. Het zag er niet uit ook :')
Dat was ik. :P
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:32:42 #91
356012 Aleandra
It's just a name !!
pi_108020739
quote:
99s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:23 schreef Karina het volgende:

:D Yep de rest is prima. Alleen mijn oogleden hé. De zwaartekracht trekt als een gek aan mijn oogleden.

Ik krijg een steeds 'zwoelere blik'. _O-
  Moderator woensdag 15 februari 2012 @ 20:35:46 #92
9859 crew  Karina
Woman
pi_108020901
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dat was ik. :P
Dan loop je letterlijk en figuurlijk voor lul ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:32 schreef Aleandra het volgende:

[..]

:D Yep de rest is prima. Alleen mijn oogleden hé. De zwaartekracht trekt als een gek aan mijn oogleden.

Ik krijg een steeds 'zwoelere blik'. _O-
Mijn moeder EN toevallig een collega ook laatst, hebben het laten doen. Je ziet er ook meteen een stuk beter uit en je kunt beter zien, omdat je oogleden niet meer zo voor je ogen hangen.
niet zo tof doen
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:35:56 #93
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_108020910
Ik zou wel een liposuctie van de borsten willen en inderdaad die wallen onder de ogen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_108020972
quote:
12s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:35 schreef golfer het volgende:
Ik zou wel een liposuctie van de borsten willen en inderdaad die wallen onder de ogen.
Heb jij tetten dan ? :o
  Moderator woensdag 15 februari 2012 @ 20:37:15 #95
9859 crew  Karina
Woman
pi_108020985
Liposuctie lijkt me zo eng, dat zou ik nooit doen. Ik heb dat weleens op tv gezien, als je ziet hoe ze tekeer gaan met die staven in je lijf :{

quote:
11s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Manboobs :9~
niet zo tof doen
pi_108021088
quote:
99s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
Liposuctie lijkt me zo eng, dat zou ik nooit doen. Ik heb dat weleens op tv gezien, als je ziet hoe ze tekeer gaan met die staven in je lijf :{

[..]

Manboobs :9~
Rustig aan.
  woensdag 15 februari 2012 @ 20:39:28 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_108021117
quote:
11s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Nee, maar er zit steeds meer vet daar waar vroeger spier zat daar.
Wim de Jong, columnist bij De Volkskrant heeft het laten doen en schreef er over:
http://www.eriklaban.nl/oefenvijftiger-wim-de-jong/
Poef.....gone! ©golfer
pi_108021686
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:39 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, maar er zit steeds meer vet daar waar vroeger spier zat daar.
Wim de Jong, columnist bij De Volkskrant heeft het laten doen en schreef er over:
http://www.eriklaban.nl/oefenvijftiger-wim-de-jong/
Er ligt hier een heel klein slank mannetje op je te wachten :P
pi_108022378
quote:
99s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:35 schreef Karina het volgende:

[..]

Mijn moeder EN toevallig een collega ook laatst, hebben het laten doen. Je ziet er ook meteen een stuk beter uit en je kunt beter zien, omdat je oogleden niet meer zo voor je ogen hangen.
Mijn schoonzus heeft het laten doen, die oogleden hingen zo erg voor haar ogen dat ze haar
hoofd achterover moest houden om goed te kunnen lezen, maar dat is toen vergoed doot het
ziekenfonds, is al jaren geleden, zag er goed uit :Y of eigenlijk liever gezegd, je zag er
niets van, dat er iet was ''mee gebeurd'' bedoel ik.

Zal tegenwoordig wel niet meer vergoed worden of wel ?

tegenwoordig vergoeden ze nog maar errug weinig :')
pi_108022469
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit vind ik echt lee-luk -O- ik vind er niks aan zulke figuren :') en daar doen ze dan zo

hard hun best voor :D
  Moderator woensdag 15 februari 2012 @ 21:05:47 #101
9859 crew  Karina
Woman
pi_108022642
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dit vind ik echt lee-luk -O- ik vind er niks aan zulke figuren :') en daar doen ze dan zo

Die vrouwen vind ik nog lelijker :{ Dat zijn net kerels.

En de oogleden worden alleen nog maar vergoed als het echt medisch noodzakelijk is dacht ik.
niet zo tof doen
pi_108022794
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik slenter gewoon wat aan en dat gaat prima :9~
Rustig aan.
pi_108022845
quote:
99s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:05 schreef Karina het volgende:

[..]

Die vrouwen vind ik nog lelijker :{ Dat zijn net kerels.

En de oogleden worden alleen nog maar vergoed als het echt medisch noodzakelijk is dacht ik.
Dat was het bij haar wel :Y was niet meer normaal...
pi_108022858
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik slenter gewoon wat aan en dat gaat prima :9~
ik ook :')
pi_108024028
:D Nog even en dit topic kan naar PUB of SEX verhuizen .
pi_108024123
Of andersom... :P
pi_108031645
quote:
99s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:33 schreef Karina het volgende:

[..]

Je ziet liever vrouwen met lang grijs haar? Soms staat kort grijs haar best leuk.
[ afbeelding ]
Deze zie ik nu pas !

_O_ Geweldig kapseltje ik denk dat ik zo ga eindigen ...
met dat kapsel dan, of ik ook nog zo'n hoofd heb tegen die tijd is afwachten :')

eigenlijk vind ik het voor nu ook al leuk :@ misschien effe opslaan dat
plaatje voor als ik weer eens genoeg heb van dat lange haar :P
pi_108031753
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, maar ik ben dan ook geen 40+ en als ik dat was dan zou ik het ook niet doen.
Ik zou daar in jouw geval toch maar eens ernstig over nadenken DK (8>

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108031823
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 21:32 schreef Kletskip het volgende:
:D Nog even en dit topic kan naar PUB of SEX verhuizen .
Wij hebben ook nog hormonen hoor -O- tis niet veel meer :'( maar toch...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')