Die vrouwen vind ik nog lelijkerquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit vind ik echt lee-lukik vind er niks aan zulke figuren
en daar doen ze dan zo
hard hun best voor
Ik slenter gewoon wat aan en dat gaat primaquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit vind ik echt lee-lukik vind er niks aan zulke figuren
en daar doen ze dan zo
hard hun best voor
Dat was het bij haar welquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vrouwen vind ik nog lelijkerDat zijn net kerels.
En de oogleden worden alleen nog maar vergoed als het echt medisch noodzakelijk is dacht ik.
ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik slenter gewoon wat aan en dat gaat prima
Deze zie ik nu pas !quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Je ziet liever vrouwen met lang grijs haar? Soms staat kort grijs haar best leuk.
[ afbeelding ]
Ik zou daar in jouw geval toch maar eens ernstig over nadenken DKquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, maar ik ben dan ook geen 40+ en als ik dat was dan zou ik het ook niet doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben ook nog hormonen hoorquote:Op woensdag 15 februari 2012 21:32 schreef Kletskip het volgende:
Nog even en dit topic kan naar PUB of SEX verhuizen .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |