Zonet even bekeken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:15 schreef pberends het volgende:
Reportage over de Amerikaanse huizenmarkt in Detroit: 'Amerikaanse economie heeft gefaald'
Dit ga je niet menen...quote:Minister Donner (Wonen) erkende vrijdag dat hij niet eens wist dat in de nieuwbouw geen overdrachtsbelasting wordt betaald en deze sector niet profiteert van de maatregel om de huizenmarkt vlot te trekken.
Ja in de USA kan dat wel, daar kost een vrijstaand huis met zwembad 100.000 dollar, hier vragen ze het tienvoudigequote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:04 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Zonet even bekeken.
Misschien ook een oplossing voor huizebezitters in Nederland, gewoon de te koop staande huizen in je eigen straat zelf opkopen tegen een hoge prijs ipv dat het je straat 'bederft'.
Kan de Fundateller ook weer omlaag.
Lol, volgens mij is die alleen nog maar bezig om zijn 3 ton onderwaarde weg te poetsen.quote:Op zondag 10 juli 2011 09:44 schreef pelican2 het volgende:
Van http://www.telegraaf.nl/i(...)drijven__.html?p=9,1
[..]
Dit ga je niet menen...
Maar je eigen huis is dan ook het 10 voudige meer waard...quote:Op zondag 10 juli 2011 09:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja in de USA kan dat wel, daar kost een vrijstaand huis met zwembad 100.000 dollar, hier vragen ze het tienvoudige
Dit verdient een plekje op de FP: Donner blundert met overdrachtsbelastingquote:Op zondag 10 juli 2011 09:44 schreef pelican2 het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen...
Ik heb overigens wel een vermoeden wat ze gaan doen over een paar maanden of een jaar ofzo: ze gaan gewoon de btw op nieuwbouw verlagen/afschaffen (wat opzich best positief zou zijn).quote:Op zondag 10 juli 2011 10:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Dit verdient een plekje op de FP: Donner blundert met overdrachtsbelasting
quote:Op zondag 10 juli 2011 10:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Dit verdient een plekje op de FP: Donner blundert met overdrachtsbelasting
tuurlijk welquote:Op zondag 10 juli 2011 11:21 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]wat een gelul, tuurlijk wisten ze dat wel.
ze moeten gewoon meer landbouwgrond ter beschikking stellen aan zelfbouwers al dan niet in een bouwverband net als in Duitslandquote:Op zondag 10 juli 2011 10:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb overigens wel een vermoeden wat ze gaan doen over een paar maanden of een jaar ofzo: ze gaan gewoon de btw op nieuwbouw verlagen/afschaffen (wat opzich best positief zou zijn).
Ik denk dat Jan Kees de Jager, die misschien nog wel meer over de maatregel gaat, het wel wist, maar Donner niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:21 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]wat een gelul, tuurlijk wisten ze dat wel.
Bron. ......doe maar een linkje naar uitzending gemist of een radioberichtquote:Op zondag 10 juli 2011 11:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat Jan Kees de Jager, die misschien nog wel meer over de maatregel gaat, het wel wist, maar Donner niet.
Waarom denk jij dat Donner zégt dat hij het niet wist, terwijl hij het (volgens jou) wel wist?quote:Op zondag 10 juli 2011 11:40 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Bron. ......doe maar een linkje naar uitzending gemist of een radiobericht
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:40 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Bron. ......doe maar een linkje naar uitzending gemist of een radiobericht
Bronquote:Op zondag 10 juli 2011 11:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat Donner zégt dat hij het niet wist, terwijl hij het (volgens jou) wel wist?
Bron van wat? Ik stel je een vraag.quote:
Hij wilt een bron van wat jij denkt, dus dan zeg je Bron: M'n hersenen.quote:
Het antwoord daarop zal door veel mensen beantwoorden met het argument dat een woning waardevast is en meestal zelfs in waarde zal toenemen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:45 schreef 1-800-cop-shot het volgende:
Hamvraag: Hoe is het je vastklampen aan een paar meter grond en een stapel bakstenen in Nederland goed voor je welvaartspositie?
Dat Donner nog nooit iets zwaarder dan een vulpen heeft vastgepakt en compleet tussen vier muren leeft en de weg kwijt is dat snap ik. Maar dat kan ik toch niet geloven.quote:Op zondag 10 juli 2011 09:44 schreef pelican2 het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen...
Maar wel BTW.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:09 schreef Cherna het volgende:
Maar wil dat ook zeggen dat een projectontwikkelaar/aannemer dan niet de overdracht hoeft te betalen.
Okies dan zou het dus betekenen dat je de projectontwikkelaar/aannemer minder BTW laat betalen zodat zij hun prijzen kunnen verlagen. Blijft natuurlijk lastig voor een koper/verkoper van nieuwbouw want hij kan dat nooit zien in de prijs.Tja dan vraag ik me af of die verlaging van de overdrachtsbelasting(waar ik altijd al aan twijfelde) wel zo een goed plan is dat ook nog eens een sigaar uit eigen doos is voor de samenlevingquote:
Zou me niets verbazen als dat de volgende maatregel van de regering wordt.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:34 schreef Cherna het volgende:
Okies dan zou het dus betekenen dat je de projectontwikkelaar/aannemer minder BTW laat betalen zodat zij hun prijzen kunnen verlagen.
Was sowieso een krankzinnige belasting, die moet gewoon helemaal naar 0%.quote:Tja dan vraag ik me af of die verlaging van de overdrachtsbelasting(waar ik altijd al aan twijfelde) wel zo een goed plan is dat ook nog eens een sigaar uit eigen doos is voor de samenleving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |