kut mclaren, dat ze HAM op gebruikte banden op pad sturen in de 1e run.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:57 schreef Temlin het volgende:
Regen dat is het wel beslist. Kut red bull
Dit. En McLaren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:00 schreef Fir3fly het volgende:
Best knap van Webber. Alonso zit er lekker dicht bij, kan nog spannend worden morgen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:48 schreef M.Melandri het volgende:
Gewoon RBR, overigens een van de weinige tracks waar ik Webber nog wel een kansje geef tov Vettel.
wat heb je tegen RBR?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:00 schreef Temlin het volgende:
HamiltonMazzel pikken weer bij Red Bull. Smeerlappen.
Volgens mij valt het wel mee, dit circuit past hun auto duidelijk niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:01 schreef Googolplexian het volgende:
Ipv Red Bull indammen hebben ze McLaren uit de competitie gehaald
ok, dan ook niet meer lopen zeiken morgen over RBRquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:02 schreef Temlin het volgende:
Morgen wordt het dus 1 en 2 Red bull ideaal, hoef ik niet te kijken.
Dat had Hamilton al voor ze gedaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:01 schreef Googolplexian het volgende:
Ipv Red Bull indammen hebben ze McLaren uit de competitie gehaald
Silverstone lijkt wel wat op Catalunya, ze zijn duidelijk achteruit gegaan bij McL.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee, dit circuit past hun auto duidelijk niet.
Ik vind het meer lijken op Turkije eigenlijk. Veel snelle bochten. En in Turkije was McLaren ook ver van de pace van Red Bull en Ferrari.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:03 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Silverstone lijkt wel wat op Catalunya, ze zijn duidelijk achteruit gegaan bij McL.
Dat zit wel goed denk ik, Alonso en Massa waren in Q1 (en 2) ook erg snel op de harde banden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:06 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Ik hoop dat ferrari de harde band nu beter kan gebruiken dan in Spanje. Alonso kon in de eerste stints goed meekomen, maar in in de laatste stints op een ronde gezet...
ik hoop het, anders wordt het een saaie zondag.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zit wel goed denk ik, Alonso en Massa waren in Q1 (en 2) ook erg snel op de harde banden.
Maar geen 1,5 sec, uitslag van vandaag lijkt weer een beetje op de wintertesten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind het meer lijken op Turkije eigenlijk. Veel snelle bochten. En in Turkije was McLaren ook ver van de pace van Red Bull en Ferrari.
Overigens heeft Di Resta ook een Mercedes motor.
Ik denk dat McLaren misschien wel ontzettend profiteerde van de EBD.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:03 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Silverstone lijkt wel wat op Catalunya, ze zijn duidelijk achteruit gegaan bij McL.
Denk ik ook, auto wijkt ook enorm af van de rest met die enorm lange wielbasis, lijkt wel een limoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:09 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik denk dat McLaren misschien wel ontzettend profiteerde van de EBD.
Mja de tijden zelf vind ik niet zo representatief, er zit ook een enorm gat tussen nummer 3 en 4. Ze zullen in de race er wel een stuk dichter bij zitten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:09 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Maar geen 1,5 sec, uitslag van vandaag lijkt weer een beetje op de wintertesten.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | Qualifying results - 2011 British Formula 1 Grand Prix Pos. Driver Team Time Laps 1. Mark Webber Red Bull 01:30.399 19 2. Sebastian Vettel Red Bull 01:30.431 19 3. Fernando Alonso Ferrari 01:30.516 20 4. Felipe Massa Ferrari 01:31.124 16 5. Jenson Button McLaren 01:31.898 21 6. Paul di Resta Force India F1 01:31.929 14 7. Pastor Maldonado Williams 01:31.933 16 8. Kamui Kobayashi Sauber 01:32.128 16 9. Nico Rosberg Mercedes Grand Prix 01:32.209 18 10. Lewis Hamilton McLaren 01:32.376 20 11. Adrian Sutil Force India F1 01:32.617 14 12. Sergio Perez Sauber 01:32.624 14 13. Michael Schumacher Mercedes Grand Prix 01:32.656 15 14. Vitaly Petrov Renault 01:32.734 14 15. Rubens Barrichello Williams 01:33.119 14 16. Nick Heidfeld Renault 01:33.805 15 17. Heikki Kovalainen Lotus F1 01:34.821 9 18. Jaime Alguersuari Scuderia Toro Rosso 01:35.245 7 19. Sebastien Buemi Scuderia Toro Rosso 01:35.749 7 20. Timo Glock Virgin Racing 01:36.203 7 21. Jarno Trulli Lotus F1 01:36.456 4 22. Jerome d` Ambrosio Virgin Racing 01:37.154 6 23. Vitantonio Liuzzi HRT F1 Team 01:37.484 7 24. Daniel Ricciardo HRT F1 Team 01:38.059 6 |
Nu op de BBC te zien of zo? Op bij de F1 uitzending? Die ga ik dan straks even regelenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:16 schreef Googolplexian het volgende:
Top Gear F1 combo (fapfap)
meteen effe de recorder programmeren
Morgen bij de F1 race preview en 's avonds bij Top Gear : Vettel.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:18 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Nu op de BBC te zien of zo? Op bij de F1 uitzending? Die ga ik dan straks even regelen
Je praat poepquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat had Hamilton al voor ze gedaan.
>>> en deze van iets later vanmorgen:quote:Red Bull Racing is seeking clarification from the FIA about the state of the off-throttle blown diffuser regulations, after a ruling on Saturday morning prevented Renault-powered teams from being allowed to run a concession handed to them earlier in the weekend.
After an intense 24 hours of controversy over the issue, with McLaren and Red Bull Racing clashing over allowances that have been handed to their respective engine partners ahead of the British Grand Prix, the matter reached a head on Saturday morning.
>> lees meer
quote:An extraordinary meeting of Formula 1's Technical Working Group is taking place at Silverstone in an effort to resolve the exhaust rules controversy that has swamped the British Grand Prix weekend.
After yesterday's public dispute between Red Bull team boss Christian Horner and McLaren's Martin Whitmarsh over the concessions their respective engine suppliers Renault and Mercedes were awarded for reliability reasons in the clampdown over off-throttle exhaust blowing, the FIA announced this morning that the Renault-powered teams would not get their 50 per cent throttle allowance after all.
This prompted Horner and Red Bull technical chief Adrian Newey to make an urgent visit to FIA race director Charlie Whiting, who then called the TWG meeting.
"In order to discuss the subject of engine mapping there will be an extraordinary meeting of the TWG at 11.30 today in the meeting room adjacent to the F1 stewards office," said a note to teams issued by Whiting.
"It is important that each team sends a senior technical representative and we suggest that each team principal should also attend."
In a note issued to teams earlier today, Whiting said that the information that led to the Renault allowance had been received too late.
"Following further discussions with teams and engine manufacturers we are now in a position to offer the following view which we will enforce with immediate effect," said the bulletin.
"In line with the requirements to provide acceptable SECU configurations to the FIA before the start of the British GP, i.e. before the start of the event at 10.00 on Thursday, we consider any information provided after that time to be inadmissible for this event.
"Therefore, for the reminder of this event the requirements of TD/022-11 and TD025-11 stand as written and, as an exception (of which every engine manufacturer was aware before the start oft his event) fired overrun in FC04 will be permitted."
AUTOSPORT understands that Whiting has discussed the controversy with Bernie Ecclestone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |