quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:22 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Murray Walker als co-commentator
ik herkende die stem meteen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:22 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Murray Walker als co-commentator
Net wakker, streampje aan, hoor ik Murray.. Dan denk je ook dat je nog steeds aan t slaapkijken bentquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:33 schreef WEST het volgende:
k herkende die stem meteen.
Murray Walker blijft de enige echte F1 commentator
iddquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:24 schreef Droopie het volgende:
Volgens mij is er een BBC Pitwalk aan de gang.
Gezien de situatie zeker heel netjes van 'm. Maar McLaren accepteert het ook, toch? Die hebben hier ook best wel last van.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Horner wil dit weekend dus wel een handicap accepteren als het maar wordt opgelost. Dat lijkt mij heel redelijk van hem, en vooral belangrijk voor de sport. Hij staat ver bovenaan met zijn team, dan moet hij maar even de meest wijze zijn, noblesse oblige.
Die hebben geen gaskleppen en mogen daardoor meer de diffuser aanblazen geloof ik. Zoiets. Omdat de motoren anders in elkaar zitten kan de FIA niet dezelfde norm stellen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gezien de situatie zeker heel netjes van 'm. Maar McLaren accepteert het ook, toch? Die hebben hier ook best wel last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |