Bij NL-ers laten de sponsors het te vaak afweten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:56 schreef Sinister-D- het volgende:
Silverstone![]()
Crash van KobaDat is nu wat ik laats bedoelde toen ik zei dat Koba niet in een topteam zou komen. Leuk voor naar te kijken als fan, maar als topteam moet je toch een meer solide rijder hebben. Dit is nu al de 2de keer in 3 races dat ie 'n auto om zeep helpt in de VT's. Maar het blijft gewoon geweldig wat voor een inhaalacties die allemaal kan maken
![]()
En nu we het toch over GP2 hebben: stel he, als in als, mocht Guido de titel winnen aangezien die goed op koers is in de stand met 'n 2de plaats. De meeste GP2 kampioenen stromen door, iedereen eigenlijk behalve Pantano (). Zou Guido die kans dan ook krijgen, en bij een noemenswaardig team. De meeste zijn toch niet verkeerd terecht gekomen in hun eerste jaar. Enkel Hulkenberg en Glock zijn er op achteruit gegaan sinds hun debuut.
Boekhoorn heeft geld genoeg, zie Giedo het zitje van D'Ambrosio wel overnemen. Zou een prima opstap zijn naast Glock die mij een beetje uitgeblust lijkt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bij NL-ers laten de sponsors het te vaak afweten.
Dat is idd geen nieuwtje. Maar ook de mentaliteit wil de meeste niet helpen, beetje te veel overgoten met arrogantie. Maar daarom zei ik ook als/mocht. Ik zie eerlijk gezegd geen noemenswaardig team wat GvdG zou willen hebben, enkel 1 of 2 van de drie nieuwere teams.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bij NL-ers laten de sponsors het te vaak afweten.
Was vorig jaar anders niet genoeg om in plaats van D'Ambrosio te rijden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:26 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Boekhoorn heeft geld genoeg, zie Giedo het zitje van D'Ambrosio wel overnemen. Zou een prima opstap zijn naast Glock die mij een beetje uitgeblust lijkt.
Dat leek me eerder een tactische keuze van het management, met een Gp2 titel op je cv kun je ook veel sneller doorstromen naar betere teams.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was vorig jaar anders niet genoeg om in plaats van D'Ambrosio te rijden.
Dat heeft te maken met de hoeveelheid regenbanden die ze voor een weekend hebben. Dat is gering namelijk. 4 sets intermediates en 3 sets regenbanden voor het hele weekend.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:09 schreef Kw4Kje het volgende:
Slippy
Belachelijk dat sommige gewoon binnen blijven...
Waarom je motor verslijten met extra kilometers, als je toch niets kunt doen met de info die je verkrijgt bij zo'n sessie.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:09 schreef Kw4Kje het volgende:
Slippy
Belachelijk dat sommige gewoon binnen blijven...
Bij de droogweerbanden moeten ze altijd 1 setje van beide weer inleveren aan t eind van de vrijdag. Is dat bij regenbanden niet zo?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:14 schreef Peterselieman het volgende:
Dat heeft te maken met de hoeveelheid regenbanden die ze voor een weekend hebben. Dat is gering namelijk. 4 sets intermediates en 3 sets regenbanden voor het hele weekend.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:22 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Murray Walker als co-commentator
ik herkende die stem meteen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:22 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Murray Walker als co-commentator
Net wakker, streampje aan, hoor ik Murray.. Dan denk je ook dat je nog steeds aan t slaapkijken bentquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:33 schreef WEST het volgende:
k herkende die stem meteen.
Murray Walker blijft de enige echte F1 commentator
iddquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:24 schreef Droopie het volgende:
Volgens mij is er een BBC Pitwalk aan de gang.
Gezien de situatie zeker heel netjes van 'm. Maar McLaren accepteert het ook, toch? Die hebben hier ook best wel last van.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Horner wil dit weekend dus wel een handicap accepteren als het maar wordt opgelost. Dat lijkt mij heel redelijk van hem, en vooral belangrijk voor de sport. Hij staat ver bovenaan met zijn team, dan moet hij maar even de meest wijze zijn, noblesse oblige.
Die hebben geen gaskleppen en mogen daardoor meer de diffuser aanblazen geloof ik. Zoiets. Omdat de motoren anders in elkaar zitten kan de FIA niet dezelfde norm stellen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gezien de situatie zeker heel netjes van 'm. Maar McLaren accepteert het ook, toch? Die hebben hier ook best wel last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |