In before tractorgrapquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:06 schreef Googolplexian het volgende:
Alonso eraf! ... Geen schade zo te zien.
Nee, dat gaat mij niet lukken. Ik heb de klok slechts horen luiden.quote:Maareh... ik heb iets gemist?! Regels net voor kwali veranderd?
What happened? Oftewel: kan iemand me bijpraten over wat er is veranderd?
Lijkt er nu wel op.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:11 schreef koffiezwartsterk het volgende:
KOV 16, ben benieuwd of hij Q2 haalt!
Zou kunnen, maar ik denk dat ze de zachte banden gebruiken. RBR, McL, Fer etc niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:12 schreef Temlin het volgende:
Williams veel voordeel van de nieuwe regels?
Die Ferrari hobbelde zo mooi, leuk net of tie rustig z'n land aan het ploegen wasquote:
Lijkt wel weather on demandquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:15 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Mag van mij nu wel gewoon droog worden/blijven. Ben benieuwd hoe de verhoudingen nu liggen.
Daar kan vast een mooi gifje van gemaakt wordenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:17 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Die Ferrari hobbelde zo mooi, leuk net of tie rustig z'n land aan het ploegen was
In de tv-beelden zit wat vertraging tov livetiming, als je dat bedoelt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:38 schreef SoldMayor het volgende:
Volgens mij klopt er soms helemaal niks van de tijd waarneming en waar de auto dan rijdt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |