Die kreeg ze tot en met de wielen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:02 schreef inZanity het volgende:
Hé ze hebben eindelijk een lekkere rondemiss kunnen vinden!
Zeker wetenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:03 schreef marcodej het volgende:
Alleen laatste stukje gezien. Terugkijkwaardig denk ik?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
Lekkere reet heeft die 17 jarige.
Ik wil je naaje naaje naaje naaje huis brengen.
DriesBaas.
Danny vergat voor het gemak even Mcewen, die ook geen treintje nodig had.quote:
Filemon deed het inderdaad erg goed.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Filemon was vandaag top, Jan had niet echt veel te melden...
De avondetappe wordt wegbezuinigd...quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Filemon deed het inderdaad erg goed.
Iets voor de NOS als opvolger Mart (talkshow ?).
er komt een ander NOS tour avondprogramma voor in de plaatsquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De avondetappe word wegbezuinigd...
Veldkamp was bij de Avondetappe altijd wel goed....Johan zit er voor de botte oneliners en föhngrappen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:06 schreef Felagund het volgende:
Morgen kan het tegenvallen qua inhoud met Johan en Bart Veldkamp.
Niet op locatie, maar in een goedkope studio in Hilversum...quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:07 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
er komt een ander NOS tour avondprogramma voor in de plaats
Ik dacht dat Johan en John de Mol zouden komen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:06 schreef Felagund het volgende:
Morgen kan het tegenvallen qua inhoud met Johan en Bart Veldkamp.
Serieus? Komt er niks nieuws????quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De avondetappe word wegbezuinigd...
In ieder geval geen 'groot' avondprogramma op locatie.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieus? Komt er niks nieuws????
1 miljoen kijkers elke avond....
Dus Filemon?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet op locatie, maar in een goedkope studio in Hilversum...
Ik vond 11 uur al laat, maar kwart over elfquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Slaat helemaal nergens op dat het pas om 23:15 erop komt
Die avondetappe kost een vermogen...zo'n goedkoop programma in de NOS-kantine levert ook wel 800k cijfers op....quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieus? Komt er niks nieuws????
1 miljoen kijkers elke avond....
Ik ben morgen vrijquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond 11 uur al laat, maar kwart over elf
Is goed, ik heb hem gemaild (ik spreek hem verder niet zo vaak meer, omdat ik extern zit tegenwoordig).quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:10 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Zou je het mij ook kunnen laten weten?
Vrijdag 08-07 zijn naast Gert Jakobs en Danny Nelissen te gast: Bart Veldkamp en Johan Derksen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik dacht dat Johan en John de Mol zouden komen?
Op België heb je nu Tour de velo, maar ik vind dat persoonlijk iets te droog...daar wordt alles kapot geanalyseerd...quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar nog een uur wachten tot het komt is vrij irritant.
In elke grote fietsenzaak. Kijk even op Tacx.nl. Op Marktplaats willen ze ook weleens staan.quote:
Je hebt werkpaarden en je hebt sierpaardenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Waarom hebben jullie morgen allemaal vrij
Zullen we een poultje maken van in welke uitzending z'n kunstgebit er uitvliegt?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was er een paar dagen geleden ook al.Ging 'ie helemaal los.
Wat zeg je dat subtiel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op België heb je nu Tour de velo, maar ik vind dat persoonlijk iets te droog...daar wordt alles kapot geanalyseerd...
Ik heb Heilig Gras nu opstaan, op Ned. 3quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op België heb je nu Tour de velo, maar ik vind dat persoonlijk iets te droog...daar wordt alles kapot geanalyseerd...
Die heb ik al gezien dus hier Vive le Velo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb Heilig Gras nu opstaan, op Ned. 3
Over de band tussen sportouders en sportkinderen. Henk Spaan bezoekt in Enschede FC Twente-speler Luuk de Jong en zijn moeder Loekie Raterink, 94-voudig volleybalinternational. En hij gaat in Zuid-Frankrijk op bezoek bij ex-international Wilbert Suvrijn en zijn dochter Jade, Frans tenniskampioen bij de jeugd.
Ik ben wat snipperdagen aan het opmaken, ik had er nog een stuk of 40, dus een tijdje elke vrijdag vrij (ik hoef maar een halve dag op te nemen, want ik werk op vrijdag sowieso maar een halve dag).quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Waarom hebben jullie morgen allemaal vrij
Dank voor de tipquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb Heilig Gras nu opstaan, op Ned. 3
Over de band tussen sportouders en sportkinderen. Henk Spaan bezoekt in Enschede FC Twente-speler Luuk de Jong en zijn moeder Loekie Raterink, 94-voudig volleybalinternational. En hij gaat in Zuid-Frankrijk op bezoek bij ex-international Wilbert Suvrijn en zijn dochter Jade, Frans tenniskampioen bij de jeugd.
Nicequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben wat snipperdagen aan het opmaken, ik had er nog een stuk of 40, dus een tijdje elke vrijdag vrij (ik hoef maar een halve dag op te nemen, want ik werk op vrijdag sowieso maar een halve dag).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |