Ik ben een grote voorstander van een netjes bijgehouden bikinilijn. Geen grote kale vlaktesquote:
Het is net Ivo Niehe.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
Die jakhals spreekt z'n talen wel hoor.
Ik ook, vind het ook een geweldige avatar, hoe kom je eraan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik ben een grote voorstander van een netjes bijgehouden bikinilijn. Geen grote kale vlaktes
Die van EensKijken is ook wel leuk. NOT.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ook, vind het ook een geweldige avatar, hoe kom je eraan?
Da's niet leuk eerder hartstikke geil!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:54 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Die van EensKijken is ook wel leuk. NOT.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ook, vind het ook een geweldige avatar, hoe kom je eraan?
goed de geldpotquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:58 schreef Nober het volgende:
Vacansoleil met 2 renners in de top 10 en de bolletjestrui.
[..]
Dat is al een betere avatar...
Mij valt alles op, dus met recht dat hij nerveus is inderdaadquote:
Dat zou best weleens kunnen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij mag nu eens keer uitpraten is hij niet gewend bij paul de leeuw
Over avatars gesproken, doe er is wat aan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij mag nu eens keer uitpraten is hij niet gewend bij paul de leeuw
Je hebt zelf ook een geweldige avatar hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Over avatars gesproken, doe er is wat aan.
Really?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:04 schreef inZanity het volgende:
Wie the fuck is Henk Angenend nou weer?
Dat meen je niet...quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:04 schreef inZanity het volgende:
Jij barbaar!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:04 schreef inZanity het volgende:
quote:Happy to be leaving this part of France. Sick of putting sunscreen on for the rain showers.
Ik heb er geen nodig.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:03 schreef Agüero het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook een geweldige avatar hoor.
niks mis met Martquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Over avatars gesproken, doe er is wat aan.
Zij misschien ook wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:04 schreef Eenskijken het volgende:
overigens vindt iedereen, behalve de zeikpotten in dit subforum, mijn avater baas/cute/schattig/tof/vet/ander positief commentaar
Lastig dat Italiaans.twitter:ivanbasso twitterde op donderdag 07-07-2011 om 18:04:21彼が行っている仕事のために私のチームに感謝今日は雨の多いツアービッグ。我々は成長している reageer retweet
Onderin het scherm zag je het vermogen...quote:
Dat was vandaag idd te zien ja, hij pakte een hele meter op het peloton.quote:
Vond hem in de Tour 2 jaar terug met z'n Astana petje toen die niet meededen ook al hhel goed,quote:
Gesink, Kruijswijk, Mollema... dat kan toch nooit bij een ploeg blijven?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was vandaag idd te zien ja, hij pakte een hele meter op het peloton.
Zou toch ook niet erg zijn? Als ze naar een buitenlandse ploeg gaan neemt dat hun Nederlandse nationaliteit niet af. Zou briljant zijn, zij alledrie kopman bij een grote ploeg.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Gesink, Kruijswijk, Mollema... dat kan toch nooit bij een ploeg blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |