twitter:raykerckhoffs twitterde op donderdag 07-07-2011 om 16:50:22Mijn keuze voor strijdlustigste Lieuwe Westra #tdf reageer retweet
twitter:RobRuijgh twitterde op donderdag 07-07-2011 om 09:20:00Eerst ene Giel Beelen die mijn buurman wakker belt, daarna een dopingcontroleur die bijna door de houten deur heen slaat...(=| Goedemorgen!! reageer retweet
LOL! nice dudequote:Op donderdag 7 juli 2011 21:33 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:raykerckhoffs twitterde op donderdag 07-07-2011 om 16:50:22Mijn keuze voor strijdlustigste Lieuwe Westra #tdf reageer retweet
twitter:RobRuijgh twitterde op donderdag 07-07-2011 om 09:20:00Eerst ene Giel Beelen die mijn buurman wakker belt, daarna een dopingcontroleur die bijna door de houten deur heen slaat...(=| Goedemorgen!! reageer retweet
Heb mijn bril niet op, dacht dat ik hem even van 390 naar 400 zag gaanquote:
Het gaat om de 21 bochten, tot daar telt het, maar de finish ligt na het dorpjequote:Op donderdag 7 juli 2011 21:34 schreef Aalbers het volgende:
Waar leggen ze de meet? Helemaal bovenaan, of net er onder, in het dorpje?
Het fluctueerde tussen 350 en 400...maargoed, nu zijn we aan het mierenneukenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Heb mijn bril niet op, dacht dat ik hem even van 390 naar 400 zag gaan
Oke, ik heb hem vorig jaar gefietst, en wilde hem in het uur doen. Maar was een beetje onduidelijk waar nou de finish is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Het gaat om de 21 bochten, tot daar telt het, maar de finish ligt na het dorpje
Waar te koop??quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Een collega van mij heeft zo een ding. Minder groot scherm gok ik.
Ah we gaan weer twitteren.
Hij heeft het via Internet gekocht, geen idee welke site en al een tijdje geleden, zeker een jaar.quote:
Zou je eens willen vragen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft het via Internet gekocht, geen idee welke site en al een tijdje geleden, zeker een jaar.
Ik krijg dat k*t-nummer niet uit m'n kop, en ik zap nog wel weg voor ie met die meuk begint..quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Ik word al een beetje zenuwachtig, zou Dries nog komen vandaag?
"Moest het in een uur doen, mocht niet sneller"quote:
Danny deed inderdaad erg gemeenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:58 schreef Karina het volgende:
Danny kan het niet hebben dat Filemon het beter weet
maar danny weet het beterquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:58 schreef Karina het volgende:
Mooi toch die jongetjes die elkaar de loef willen afsteken..quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:58 schreef Karina het volgende:
Is niet veel voor een topsprinterquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:59 schreef Evertjan het volgende:
Freire heeft idd ''maar'' 4 ettapes gewonnen
Het gaat om de manier waarop, dat irriteerde me.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:59 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
moet hij zich voor de domme houden dan?
hij deed het heel gewoon hoor.. was niet gemeen tegen filemon..quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop, dat irriteerde me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |