Evans in zn Lotto-periode leek mij ook niet de fijnste renner, al lijkt dat de laatste 2 jaar wel aanzienlijk verbeterd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
Aerts is niet bepaald positief over Evans.
Je hoort nu wel al enkele dagen berichten dat er niet genoeg gepraat wordt. Kan dat 's avonds niet bij de bespreking? Of desnoods 's ochtends in de bus? Duidelijkheid scheppen zal al heel wat wrevel wegwerken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:31 schreef Nober het volgende:
Greipel moet niet klagen, Gilbert heeft de groene trui dus sprint hij mee.
Nee, ze zijn te druk met Brunhilde.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:05 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Je hoort nu wel al enkele dagen berichten dat er niet genoeg gepraat wordt. Kan dat 's avonds niet bij de bespreking? Of desnoods 's ochtends in de bus? Duidelijkheid scheppen zal al heel wat wrevel wegwerken.
En in deze chaotische laatste kilometer stonden ze er sowieso allemaal alleen voor, dus veel had Gilbert niet kunnen betekenen, dus hij lult maar wat uit zijn nek.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:31 schreef Nober het volgende:
Greipel moet niet klagen, Gilbert heeft de groene trui dus sprint hij mee.
interviews met cavendish zijn toch altijd leuk. Eén van de weinige wielrenners die ook echt iets te zeggen heeft.quote:
Het is ook een echte winnaar natuurlijk, soms gaat ie net iets te ver, maar verder weinig mis mee. Al zie ik natuurlijk veel liever een spannende sprint tussen zes grote kanshebbers (al is het deze Tour natuurlijk nog wel genieten met die aankomsten)quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:32 schreef Beregd het volgende:
[..]
interviews met cavendish zijn toch altijd leuk. Eén van de weinige wielrenners die ook echt iets te zeggen heeft.
Avondetappe pas om 23:19...quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
Ze beginnen wel vaak wat later dan gepland..
Leuk!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:39 schreef Beregd het volgende:
emma johansson is trouwens nu dinsdag, samen met Marianne Vos in de uitzending
Op zondag 17 juli is er nog een plaatsje vrij en vanaf donderdag 21 juli zijn er nog geen namen ingevuldquote:
Jammer inderdaadquote:
Iddquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:30 schreef JimboSlice het volgende:
Cameraman heeft de dag van zijn leven met die shots onder tafel
Ik geef hem geen ongelijk en de regisseur vindt het ook wel mooi geloof ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |