Vooral lekkerder...quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:16 schreef Lagrinta het volgende:
Rondemiss gemist. Lekkerder dan de eerste aflevering maar ook knapper?
Hij is me al vaker positief opgevallen zolang hij niet misbruikt wordt door die dikke pad.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:01 schreef BobW het volgende:
maar Filemon daarentegen vond ik zeker goed, goeie kerel ook. Die mag vaker langskomen in plaats van een paar nobody's
Die filmpjes die hij toen maakte bij 'die dikke pad' waren ook wel leukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is me al vaker positief opgevallen zolang hij niet misbruikt wordt door die dikke pad.
Als ze naakt voor je ligt met haar benen wijd vraag je dan eerst om haar ID voordat je erop springt?quote:
Altijd een goede, het 'Tom Boonen'-argument... 'Ja, maar ze ziet er wel ouder uit!'quote:Op vrijdag 8 juli 2011 06:08 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Als ze naakt voor je ligt met haar benen wijd vraag je dan eerst om haar ID voordat je erop springt?![]()
Trouwens ze is dan 17 maar ze had zo door kunnen gaan voor iemand van 23/24. Een lichaam als een afgetrainde politiehond
ik bedoel daar mee te zeggen dat je op moet passen met wat je doet omdat tegenwoordig 16, 17-jarige meiden er ouder uitzien, denk door hun kleding ofzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Altijd een goede, het 'Tom Boonen'-argument... 'Ja, maar ze ziet er wel ouder uit!'
Dat is inderdaad best hoog, zeker voor RTL 7 begrippen. Daar zullen ze heel tevreden mee zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:53 schreef larry91 het volgende:
411.000(SKO) Kijkers gisteren. Volgens mij het hoogste kijkcijfer tot nu toe.
Is ook geen porem om zo'n uitzending pas om half twaalf te beginnen. Als ze het rond tien/half elf uitzenden kijken zeker een miljoen mensen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:01 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best hoog, zeker voor RTL 7 begrippen. Daar zullen ze heel tevreden mee zijn.
De avondetappe trok slechts twee keer zoveel kijkers gisteren (ruim 800.000) op NED1.
Hahahaha.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:48 schreef franklop het volgende:
Henk had wel duidelijk teveel spruitjes gegeten
Nette cijfers voor Bilfredquote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:53 schreef larry91 het volgende:
411.000(SKO) Kijkers gisteren. Volgens mij het hoogste kijkcijfer tot nu toe.
hij is af en toe wel wat bijdehand, zijn grapjes slaan niet in en die tweet van de dag is kut maar verder doet ie het prima. Hij praat goed en duidelijk, heeft contacten in de wereld en ruime ervaring als renner.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:23 schreef forzaudinese het volgende:
Nelissen begin ik steeds irritanter te vinden,hij doet alsof hij alles heeft uitgevonden en dat zijn mening de absolute waarheid is.Veder is hij de helft van de uitzending aan het woord zonder dat hij de gasten de kans geeft wat te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |