quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:11 schreef Ssserpente het volgende:
Thanks, TM!
Ik wil dees!
Lente zit nu in 86/92 van de Hema. Zou ze maat 23 mois passen? Want daarna wordt het meteen 3 ans...
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:13 schreef Claudia_x het volgende:
Dat jurkje had ik niet achter je gezocht, Ssserpente.
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet het niet zo goed. Het is zo in your face.
Ik ben benieuwd naar een antwoord op je vraag. Voor Ivan zou ik 23 mois niet aandurven, geloof ik.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:21 schreef Ssserpente het volgende:
Het zijn eigenlijk twee jurkjes, kijk:
Ik koop 'm ook eigenlijk een beetje zodat Lente 'm aankan naar mn moeder, Claudia. Die vindt 'm volgens mij helemaal geweldig.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:23 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, dat laatste vind ik zoet! Veel minder heftig.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:23 schreef Poppedein het volgende:
Ik vind m heeeel leuk Ssserpente!
Ik MOET deze voor Lena
uhhh een prenatal; in december al gekocht in de salequote:Op donderdag 7 juli 2011 13:42 schreef Ssserpente het volgende:
BJ, wat voor spijkerbroekje heeft Evie aan in het buikfototopic?
Hm, ik durf 23 mois ook echt niet aan. Dan maar 3 ans dus. Past ze 'm dit jaar niet, dan volgend jaar wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:28 schreef mignonne het volgende:
ik vind de dpam pyjama's ook maar prijzig![]()
Ssserpente lastig! Qua gevoel zeg ik voorr mijn oudste dat 23 mois te klein zou zijn of te snel te klein. Maar ik heb hier 2 jurkjes in 3 ans en die zijn echt nog way te groot. Misschien volgend jaar ook nog wel te groot. En een kort broekje 23 mois is ook nog te groot
de paddenstoelenquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:28 schreef Ssserpente het volgende:
Welk jasje, BJ?
Jij bestelt altijd van die leuke dingen...
Evie is niet zo klein hoor, maar wel smal...quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:39 schreef Ssserpente het volgende:
Potver, BJ, nu ga ik twijfelen. Zou Evie veel kleiner zijn dan Lente dan?
haha daarom vertel ik het nooit! hij ziet het van zelf als het pakketje thuis isquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:45 schreef MamaPurk het volgende:
Hmm nou wil ik ook DPAM zal manlief neit blij mee zijn, heb net gister al wat besteld voor Sarah en van nog meer gaat ie niet gelukkig worden geloof ik.. Hoe valt DPAM want als Senna 23 mois past zal Jaël dat niet passen ben ik bang...
Lente draagt van broekjes maat 86 (vooral voor de lengte) en boven 86/92 van de Hema. Dan zou ze 23 mois moeten passen, zou je denken. Ik zou het ook zo zonde vinden als ze het jurkje pas volgend jaar aan kan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Evie is niet zo klein hoor, maar wel smal...
ze is niet eens zoveel korter dan Lena, maar weegt ongeveer 11,5 kg (met kleren aan), en draagt onder nog steeds 80-86; en boven 86-92... en de vorige jas, kan ze dus nu pas aan..
(weet niet hoe het verder met shirtjes enzo zit; toevallig heb ik dr vandaag een shirtje van DPAM in 23mois aangedaan, en die zit goed, om het lijfje zelfs wat ruim).
die vind ik idd ook errrrg leuk!!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind deze leuk, maar ik denk dat de kleur Senna niet staat:
]
leuk!! mooie vrolijke kleurtjes ook!!!quote:
dat is dus met Evie dr zomerjasje net zo... ik dacht dat ze die veel eerder aan zou kunnen, maar hij is nu nog best lang..(bijna tot op de knie).. ik zal eens een foto opduikelen voor het idee... het jasje is dus 18 mois; en dat is Evie op de foto ook ongeveer...quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:40 schreef Poppedein het volgende:
Als het jasje net zo valt als het jasje wat ik voor Lena had dan valt ie redelijk groot en vooral lang geloof ik! Hij is niet geschikt voor de hele koude winter, meer voor het voor en naseizoen, alleen het nadeel is dat je bij DPAM moet kiezen tussen 6M en 12M, dus in dat geval zal ik zeker voor 12M gaan!
Ligt eraan wanneer je gaat bestellen, ik heb er nog helemaal niet rondgekeken! Zou pas vanavond worden denk ik...quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:06 schreef twentemeisje het volgende:
Innepinnetje, wilde jij ook nog iets bij DPAM bestellen?
Als Sofie dit later terugleest dan zul je deze beslissing denk ik nog betreuren kj...quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:08 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik vind "het" jasje geweldig. Maar aangezien ik al 3 herfst/winterjasjes heb voor Sofie en ik denk dat het haar kleuren niet zijn, probeer ik mezelf te overtuigen dat ze hem echt niet nodig heeft
Ik heb Mrien beloofd dat ik vanavond pas ga bestellen, dus je hebt nog ff! Zullen we 21u afspreken? We krijgen hier buren over de vloer dus weet niet precies hoe laat die weer weg gaan...quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:10 schreef innepin het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je gaat bestellen, ik heb er nog helemaal niet rondgekeken! Zou pas vanavond worden denk ik...
Ik vind 39,50 voor een vierde jasje een beetje duur eigenlijk...quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:10 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Als Sofie dit later terugleest dan zul je deze beslissing denk ik nog betreuren kj...
Ws ten overvloede: maatje 23 mois dus.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:34 schreef twentemeisje het volgende:
BJ ik had je al geroepen in het vorige topique. Ik ben nu alles aan het verzamelen, dan moet iedereen zijn bestelling straks nog 1x controleren. Mrien wil ook nog even kijken dus ik stel voor om vanavond te gaan bestellen. Dus wie nog meer wil...
Ik heb nu een bestelling van KD, Poppedein, Lijnloos, Ssserpente, bitterend & sugarsnap!
Poppedein wat een onwijs mooie jas!!!
Wat de maat voor Saar betreft, ik ga uiteraard dat paddenstoelenjasje kopen. Ze draagt nu maat 62, soms 68 (met opgerolde mouwtjes). Wat zouden jullie mij aanraden voor dat jasje? Een 12M (74)?
Genoteerd! Ik post straks nog ff een totaaloverzicht ter controlequote:Op donderdag 7 juli 2011 19:43 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ws ten overvloede: maatje 23 mois dus.![]()
Thanks!
voor mij prima hoor TMquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:47 schreef twentemeisje het volgende:
Wickie & Sandous jullie hebben nog een dik uur!
(misschien nog wel wat langer, ligt eraan of het verlate kraambezoek van de overburen gezellig is)
[me=twentemeisje] vraagt jullie aandacht
[/me]
Ladies, ik weet niet wat gebruikelijk is aangaande het afhandelen van alle betalingen bij gezamenlijke DPAM-bestellingen. Ik zou voor willen stellen dat jullie het totaalbedrag van je bestelling (als alles op voorraad is, maar dat zie ik straks) aan me overmaken en dat ik later de verzendkosten wel doorgeef, die schiet ik dan eerst voor. Als ik alles eerst voor moet schieten wordt het een beetje veul want het loopt nu aardig op. Is dat okee voor iedereen?
Ik denk dat het Senna prachtig staat!quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind deze leuk, maar ik denk dat de kleur Senna niet staat:
[ afbeelding ]
die van mij was duidelijk he? ik laat het daarbij, ook al zou ik zo nog 10 dingen kunnen toevoegen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:24 schreef twentemeisje het volgende:
de postbode lacht zich een rolberoerte
.
Dames willen jullie me een pm met de linkjes sturen?
Mijn lijstje voor Ivan heb ik rond; nog even voor Lena kijken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:24 schreef twentemeisje het volgende:
de postbode lacht zich een rolberoerte
.
Nieuwe besteldames willen jullie me een pm met de linkjes sturen? Met de gewenste maat?
Ja, denk je dat die kleur haar staat? Ik heb nog nooit iets in die kleur gehad voor haar, maar ik vind het in al zijn eenvoud en een beetje retro erg leukquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat het Senna prachtig staat!
Yep! Gaat alleen om de nieuwe bestellingenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
die van mij was duidelijk he? ik laat het daarbij, ook al zou ik zo nog 10 dingen kunnen toevoegen...
Ik heb hem voor Zoë (natuurlijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, denk je dat die kleur haar staat? Ik heb nog nooit iets in die kleur gehad voor haar, maar ik vind het in al zijn eenvoud en een beetje retro erg leuk
kleinste!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:27 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Yep! Gaat alleen om de nieuwe bestellingen.
Die van Lijnloos, BJ, Ssserpente, Sugarsnap & Poppedein heb ik compleet. Van Kleurdoos en Bitterend heb ik de gewenste maten nog niet.
In welke maat heb je die? Ik wil het best proberen, ik vind hem echt leuk, maar schaap heeft hem min of meer geveto'dquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:31 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ik heb hem voor Zoë (natuurlijk) en het is meer koraalkleurig, heel erg dun stofje, staat Zoë minder leuk dan ik gedacht had dus als je wil mag je hem ook van mij overnemen, is 2 keer gedragen en 2 keer gewassen, niet in de droger geweest.
wat ga je voor Ivan bestellen> ben zooo nieuwgierig!!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn lijstje voor Ivan heb ik rond; nog even voor Lena kijken.
Staat genoteerd bij dezen! Ik doe straks wel een rondje pm met mijn gegevens enzoooo.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:33 schreef miss_sly het volgende:
schaap heeft hem min of meer geveto'dmaar over tweedehands heeft hij niets te zeggen gezegd
Waar staat deze? Al gevonden.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die tuinbroek wil ik, maar mag niet van mezelf
en dat jasje
maar denk niet dat t Floris staat
en die trui vind ik ook leuk, behalve die stropdas
maar goed geldstop dus...
Ah, jij voelt mijn pijn.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:18 schreef Spewey het volgende:
Ik denk het wel Bodpa maar hij is wel superleuk.
Thx!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:56 schreef Keshet het volgende:
Emma is 1/2 centimeter langer dan Jelle, weegt 8 kilo en kan de 12 maanden dingetjes nog net aan. Ik weet niet precies hoe groot die vallen maar ik zou gokken op de 18 maanden spullen!
EDIT: Zie nu dat het om een romper gaat (leuk!) en dan zou ik zeker voor de 18m dingen gaan. Ik vind de bovenlijfjes bij dpam altijd een beetje kort. Anders barst 'ie er straks uit!
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:02 schreef Keshet het volgende:
Maar niet komen klagen als 't niet past he!![]()
Ik zie nu net pas jouw reactie op het jasjequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:32 schreef bodpa09 het volgende:
Cool Poppejans!
Wat koopt iedereen weer leuke kleertjes!
Ik zou ook gaan voor de 18 Months!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:48 schreef mrien het volgende:
Ff vraagje voor de DPAM kenners. Jelle is nu 72cm lang. Ik kan kiezen tussen size 12 (74 cm) of size 18 (81cm)
Wat is nu verstandig
Gaat om deze romper trouwens
[ afbeelding ]
relnichtquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind sommige kleertjes echt zo enorm 'verkleedkabouterig'. Staat misschien hartstikke schattig maar of het lekker zit daar heb ik echt soms vraagtekens bij(sorry)
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 03:31 schreef Poppedein het volgende:
tm, pm de bestelling maar naar mij, dan regel ik t first thing in the morning! Hoop dat je er nog wel om geslapen hebt
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 06:57 schreef twentemeisje het volgende:
Kep ook nog een kortingscode gevonden waardoor er een tientje van het totaalbedrag af gaat. Verzenden is gratis boven de 100 euro en we zitten samen in totaal op 532,94.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En TM, maak je niet druk, zoiets is toch gewoon menselijk?
Komt vast goed!Al dan niet met wat hulp van Poppedein
Ik was erg laat gister, maar sta ik dus bij de bestellers?
ik moest heel hard lachenquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:12 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Dat prachtige jasje staat erbij poppejans!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:15 schreef Claudia_x het volgende:
TM, kan gebeuren hoor! Het is vloeken in de kerk, maar het zijn maar kleertjes hoor.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:15 schreef Claudia_x het volgende:
TM, kan gebeuren hoor! Het is vloeken in de kerk, maar het zijn maar kleertjes hoor.
geheel offtopic; maar leuk leuk leuk!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:41 schreef Poppedein het volgende:
is prima, maar mn lief is vrij en we willen straks eigenlijk even naar de dierentuin gaan, dus dan wordt t niet voor een uur of 2...
Ik hoop idd dat dpam niet ineens je winkelmandje leeggooit :x
Wat ik dachtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:22 schreef Kleurdoos het volgende:
het zijn maar kleertjes?!?! AAN DE SCHANDPAAL, JULLIE KETTERS!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:22 schreef Kleurdoos het volgende:
het zijn maar kleertjes?!?! AAN DE SCHANDPAAL, JULLIE KETTERS!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:20 schreef Lijnloos het volgende:
TM, niks kneus-van-2011-award maar grote-bestel-vrouw-2011-award![]()
Ik was gewoon DPAM-maagd tot dat geniale truitje voorbij kwam
och zolang mijn jasje/vestje er maar is, is er niets aan t handje.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:27 schreef twentemeisje het volgende:
[..](en ik probeerde je nog wel tegen jezelf in bescherming te nemen gisteravond KD!)
Ik ga zo nog eens bellen met de ccc om te zien of het al geregeld is. Stel dat er straks ineens kleertjes zijn uitverkocht, dan knuppen jullie me alsnog aan de schandpaal.
* twentemeisje update bestellijst nog eens en haalt opgelucht ademquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
och zolang mijn jasje/vestje er maar is, is er niets aan t handje.
Goed nieuws! Hij kan nog mee in deze ronde NTSquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:35 schreef NotTheSame het volgende:
Ik kom geloof ik ook weer eens te laat...
Ik vond deze wel errug leuk:
[ afbeelding ]
Naja, hopen dat ie er bij de volgende bestelling nog is!
Dan zat je waarschijnlijk al in de schuldsaneringquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:34 schreef Kleurdoos het volgende:
arm kind.
Ik ben blij dat ik geen CC heb zeg
Daar heb ik wel van geleerd qua eerste kind, tweede kind jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind sommige kleertjes echt zo enorm 'verkleedkabouterig'. Staat misschien hartstikke schattig maar of het lekker zit daar heb ik echt soms vraagtekens bij(sorry)
Dit is wel heel herkenbaar ja!! Bij de eerste kocht ik echt alles wat ik leuk vond.. Nu eigenljk alleen maar zachte kleertjes die soepel vallen zodat ze fatsoenlijk kan bewegen enzo!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
Daar heb ik wel van geleerd qua eerste kind, tweede kind ja![]()
Ik vind niet alles per se verkleedkabouterig (mooi woord![]()
) maar ik heb best wel veel gekocht in t verleden wat ze dan aan had en waarvan ik dacht dat kán toch niet lekker zitten?? zulke dingen heeft ze dus maar 1 keer gedragen en daarna in de kast of weg ermee. Keizonde
![]()
Voor nr 2 is draagcomfort, naast dat ik het leuk moet vinden natuurlijk, 1 van de zwaarst wegende factoren van wel of niet kopen
gebruiksgemak en vlekbestendigheid zijn andere zwaar wegende factoren
![]()
![]()
Ik koop echt niet meer direct alles wat er leuk uitziet.
Zie, ik kom er wel! tegen de tijd dat kind 4 er is heb ik keurige stapeltjes met enkel wat er écht nodig is
Meisjesbloesjes hier idem dito! Het voelt al oncomfortabel voor d'r als ik de hanger uit de kast haalquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh haha! Of van die bloesjes! Zo'n nekloos wezentje met zo'n kraag over z'n oren. Echt te cute op een hangertje zo'n klein overhempje maar om echt aan te doen?
Toch zie je dat echt zo ontzettend veel , baby's met van die ''harde'' schoentjes.Volgens mij moet dat best zwaar aan de voetjes voelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:33 schreef snoopy het volgende:
Het meest overbodige ooit waren de babynike's die we kregen toen Morris geboren was. Ik vond het heel erg kjoet maar we hebben ze uiteindelijk maar 1x aangetrokken voor de foto. Een baby met schoenen
Is ook heul stoer! Vooral bij jongetje, bij meisjes vind ik het geen direct noodzaak meer als ze lopen, dan vind ik rokjes en jurkjes zo leuk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:56 schreef pessie het volgende:
Nathan draagt altijd spijkerbroeken, tenzij het te warm is dan een korte broek of een lange zomerbroek. Ik vind spijkerbroeken zwaar praktisch en Nathan lijkt het prima te vinden. Daarnaast is een spijkerbroek ook nog es heel stoer.
Een zwemluierquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:02 schreef mignonne het volgende:
Oh mijn oudste is zo'n sloopkogel, een jurkje staat heel zoetmaar voelt tegenwoordig bijna compleet misplaatst
mn kleine wervelwind <3
Ze heeft nog steeds wel 800 jurkjes liggenen ze draagt ze ook heel veel nog, vooral als t warm is want blote beentjes
![]()
maar eigenlijk moet ze het best iets aan waarmee ze door de modder kan kruipen
regenpakquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:02 schreef mignonne het volgende:
Oh mijn oudste is zo'n sloopkogel, een jurkje staat heel zoetmaar voelt tegenwoordig bijna compleet misplaatst
mn kleine wervelwind <3
Ze heeft nog steeds wel 800 jurkjes liggenen ze draagt ze ook heel veel nog, vooral als t warm is want blote beentjes
![]()
nah spijkerbroekjes enzo dus, iets wat niet met 1 keer vallen kapot gaat. Voor de rest heb ik een wasmachinequote:
Helemaal meen eens, hetzelfde met die van mij. Jurkjes, van die mooie DPAM jurkjes (zoals die ene die ik van MissSly heb) staan totaal misplaatst bij haar. Kan ze ook niet mee rouwdouwen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:02 schreef mignonne het volgende:
mn kleine wervelwind <3
![]()
ooo ik ook; me lovessss lekker ravotten in de zandbak; Evie lovessss smeren met zand, modder, eten, etc etc... en mijn kind is regelmatig echt VIES! en draagt idd ook veeeeel spijkerbroekjes momenteel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
nah spijkerbroekjes enzo dus, iets wat niet met 1 keer vallen kapot gaat. Voor de rest heb ik een wasmachineecht hè, ik hou er zo van, kindjes die vies van het buitenspelen thuis komen
dat ze maar veel speelplezier mogen hebben
![]()
Das fijn PD, maar geloof dat het niet nodig gaat zijn (zeg ik voorzichtig). Volgens de cc-kumpenie kan ik mijn card zo weer gebruikenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:32 schreef Poppedein het volgende:
Tof KD!!
TM, ik ben weer thuis hoor, ik lees t wel als je me nog nodig hebt
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:25 schreef Poppedein het volgende:
hahaha, geweldig! Zou super zijn als t opgelost is (en ik duim zooooo dat je winkelwagentjes nog steeds vol zijn). Ik ben in de buurt van de PC in ieder geval voorlopig
Done Sugarsnap, and another one benefits from my cc-delayquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:23 schreef Sugarsnap het volgende:
TM, kun je mijn bestelling verwijderen? Onverwachte rekening gekregen, dus het moet even wachten
kan ik me niet eens meer herinneren yoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:12 schreef Poppejans het volgende:
Tof KD, alles!Vooral dat zelfgemaakte dekentje
![]()
Ik heb de gehaakte beenwarmers met voetjes eraan gemaakt door jou ook nog. Die waren ook al zo leuk
Ik ook, ik kan er straks niet van slapen hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:01 schreef Claudia_x het volgende:
TM, ik ben benieuwd of het nog lukt. Ik leef al de hele dag tussen hoop en vrees.![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:01 schreef Claudia_x het volgende:
TM, ik ben benieuwd of het nog lukt. Ik leef al de hele dag tussen hoop en vrees.![]()
Pfff, ik heb er gewoon een kutdag vanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:40 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ook, ik kan er straks niet van slapen hoor![]()
Misschien lekker ruim kopen? Ik denk dat Ivans winterjas nog een winter meegaat!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb een nieuwe liefde...
Ik kwam deze jas tegen, van NoppiesDie MOET Floris hebben (eerst maar even in een winkel bekijken, vind t best veel geld eigenlijk voor een winterjas voor mn, dan, dreumes...
[ afbeelding ]
Leuk is ie hequote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:52 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[..]
Pfff, ik heb er gewoon een kutdag van. Saar vindt er het hare van:
[ afbeelding ]
Vanmiddag is die blokkering er dus al afgehaald en nog kan ik geen betaling afronden... Misschien heeft DPAM me in de ban gedaan omdat ik te vaak heb geprobeerd om te betalen met een card die op dat moment niet werkte... Volgens ICS kan dat niet... Ik blijf proberen, maar als het tegenzat kon het ook wel morgenvroeg worden...
Ik heb de winkelmand net weer gecheckt en die zit nog vol met drie-en-veertig items!
Ik moet zeggen dat ik dat nog best mee vind vallen, vooral omdat je zo'n leuk jasje ook makkelijk doorverkoopt. Wij hebben een niet zo deftig exemplaar gekocht van de H&M en dat was toch ook wel in ieder geval 20 euro. Dat was maat 86 en het zat echt veel te groot. Toen hij ging lopen begon ik dat trouwens wel vervelender te vinden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Leuk is ie he
Hij is 45,95.
Claudia das wel een idee idd. Welke maat had je vorig jaar voor Ivan?
Ik vind m zo geweldigEn jassen worden gewoon ook leuker bij een lopend kindje
Kan even duren voordat de blokkering er daadwerkelijk af isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:52 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[..]
Pfff, ik heb er gewoon een kutdag van. Saar vindt er het hare van:
[ afbeelding ]
Vanmiddag is die blokkering er dus al afgehaald en nog kan ik geen betaling afronden... Misschien heeft DPAM me in de ban gedaan omdat ik te vaak heb geprobeerd om te betalen met een card die op dat moment niet werkte... Volgens ICS kan dat niet... Ik blijf proberen, maar als het tegenzat kon het ook wel morgenvroeg worden...
Ik heb de winkelmand net weer gecheckt en die zit nog vol met drie-en-veertig items!
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:49 schreef NotTheSame het volgende:
Alvast bedankt voor je goede zorgen twentemeissiej!! En je moet jezelf niet zo de grond in boren als iets niet meteen lukt, we zijn allang blij dat je deze mega-bestelling voor ons wil doen!
JEEEEJ!!! Iedereen veel plezier met haar aankopen, wel showen hier he! Dquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:41 schreef twentemeisje het volgende:
Ohnoooooeeeeees! Er zijn wat dingen uitverkocht... (Mamapurk het grijze speelpakje en Poppedein de gestreepte legging volgens mij). Sorry!!!
Maarrrrrrrr IK HEB BETAALD!!!
Jij, jij,.... het is allemaal jouw schuld!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:01 schreef becky27 het volgende:
[..]
JEEEEJ!!! Iedereen veel plezier met haar aankopen, wel showen hier he! D
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:54 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Jaaaaaaa! Leuk! Jij hebt ook veel te veul besteld om per post te versturen
.
hahahaha, je m'excuse....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:02 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Jij, jij,.... het is allemaal jouw schuld!![]()
Twente!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Het verre oosten, toch? Oh well, we hebben net dvd-schermpjes gekocht.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:41 schreef twentemeisje het volgende:
Ohnoooooeeeeees! Er zijn wat dingen uitverkocht... (Mamapurk het grijze speelpakje en Poppedein de gestreepte legging volgens mij). Sorry!!!
Jáá, leuk!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:08 schreef Poppedein het volgende:
En die kleding ophaal meet..ja die lus ik ook wel, dr moeten toch ook nog Ivan kleren deze kant op..ik zie alleen maar voordelen
ow nee dat is echt superrrrrrrrrrrrrr jammer! Maar helaas niets aan te doen, kan ik dat geld weer aan iets anders uitgeven, iemand nog leuke linkjes met leuke meisjeskleertjes!?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:41 schreef twentemeisje het volgende:
nou idd, het laatste wat je wil is een hormonale zieke trut achter je aan, en ik kom uit twente, dus ik weet je heus te vinden!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:55 schreef twentemeisje het volgende:
[..]lief! Het was ook gewoon een kwestie van balen dat ik het niet af kon ronden, en dat er nu dus wat items niet meer voorradig zijn. Maar ik geloof niet dat er veel mensen zijn die het me kwalijk nemen... Ik ben allang blij dat dat ene item dat ik voor KD moest bestellen nog wel voorradig is
.
Kijk das mooiquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:08 schreef Poppedein het volgende:
Oh en Rocka...die site! In mn favorieten dr mee! Dank!
En Son...DOEN dat jasje, je verkoopt m volgend jaar zo weer aan mij door, probleem opgelost *slotje*
Dat zou ik haske leuk vinden Claudia!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:06 schreef Claudia_x het volgende:
Och, we zijn pas naar Zeeland gereden. Ik zou het heel leuk vinden om je huis eens te mogen bewonderen! Als je dat ziet zitten, hoor.
Wanneer ben je op vakantie Becky?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:12 schreef becky27 het volgende:
ooh mag ik ook komen als ik niet heb besteld?![]()
Maar jullie meeten vast in mijn vakantie
\O/quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:28 schreef Poppedein het volgende:
Groot geloof ik, maat 12M dacht ik, hij leek me vooral voor de winter lekker, en aangezien hij nu al har door 62 heen schiet leek me dat wel zo veiligMisschien dat je m over kunt nemen omdat mijn baby t daar volgende zomer veel te warm voor vindt
Van vorige keren dacht ik dat het er echt ontzettend snel was, volgens mij wel binnen 1 of 2 weken alquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:39 schreef MamaPurk het volgende:
ophaalmeet lijkt me ook leuk! Hoe lang duurt het meestal voor zo een bestelling binnen is??
Ja!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:39 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb dan wel geen kleertjes besteld nu, maar ben wel retebenieuwd naar Saar. Mag ik ook komen dan??
Och, daar zat ik toch al over te twijfelen. Je hebt me er eerder een dienst mee gedaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:40 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat zou ik haske leuk vinden Claudia!![]()
En als je nog wilt wanneer ik je vertel dat de legging in jouw winkelmandje zat
!
Ja, dat gaat over het algemeen vrij snel. Ik weet niet of jij het ziet zitten een grotere groep te ontvangen? Dan kunnen we vast een datum prikken misschien.quote:Ik heb geen idee wanneer het binnenkomt, ik vermoed wel deze week, de vorige keer had ik het ook snel binnen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Och, daar zat ik toch al over te twijfelen. Je hebt me er eerder een dienst mee gedaan.
[..]
Ja, dat gaat over het algemeen vrij snel. Ik weet niet of jij het ziet zitten een grotere groep te ontvangen? Dan kunnen we vast een datum prikken misschien.
We kunnen dan jaloers naar jouw buik kijken NTS! En je kan de Bloom nog ff testenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:44 schreef NotTheSame het volgende:
Ophaalmeet, klinkt leuk! Ma ik heb heul nog geen beebie om te showen...
Volgens mij verstook ik dan ook wel meer benzine dan dat m'n rompertje gekost heeft, maar soit...![]()
Ja NTS, dan kom ik er misschien eindelijk eens achter wie je bentquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:44 schreef NotTheSame het volgende:
Ophaalmeet, klinkt leuk! Ma ik heb heul nog geen beebie om te showen...
Volgens mij verstook ik dan ook wel meer benzine dan dat m'n rompertje gekost heeft, maar soit...![]()
Ben je een kloon NTS?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:54 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Ja NTS, dan kom ik er misschien eindelijk eens achter wie je bent![]()
maar een PM-metje mag ook![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:00 schreef Kleurdoos het volgende:
ophaalmeet, en wie haalt mij op dan?
als er een like functie zat, hadden jullie m vast geliked nu.
jij bent echt droog!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:00 schreef Kleurdoos het volgende:
ophaalmeet, en wie haalt mij op dan?
als er een like functie zat, hadden jullie m vast geliked nu.
Jawel hoor, jij kent me wel, ik heb nog heel wat rookworsten gegeten voor je Unox-servies hihi!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:01 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ben je een kloon NTS?Doe mij ook es ff pm'en! Of ken ik je nie?
Lijnloos, volgende week zondag staat er hier volgens mij niets op de agenda, ik kijk het nog ff na! Maar wat mij betreft geen probleem dus.
MP klopt, wel fijn als we allemaal ook buiten kunnen zitten als het warm is! En niet in een dikke puinzooiMaar de 16e worden het terras en de graszoden gelegd dus dan is het in elk geval niet meer zo'n zooitje
.
en dat gaat lukken in zo een bui?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:04 schreef Kleurdoos het volgende:
sorry, ik kan mijzelf niet meer handelen momenteel.
Ik ga slapen, nu
*like*quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:04 schreef Kleurdoos het volgende:
sorry, ik kan mijzelf niet meer handelen momenteel.
Ik ga slapen, nu
Ja leuk he?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:08 schreef Poppedein het volgende:
Oh en Rocka...die site! In mn favorieten dr mee! Dank!
En Son...DOEN dat jasje, je verkoopt m volgend jaar zo weer aan mij door, probleem opgelost *slotje*
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:27 schreef mrien het volgende:
Ik moet vast nog een keer naar de Ikea TwentemeisjeZo handig als je met je stomme kop wat vergeet mee te nemen....zucht
oooohquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:47 schreef RockabeIIa het volgende:
dames voor de meisjes
[ afbeelding ]
Ik kwam het tegen, tis dat Flip geen meiske is...
oud nieuws yoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:58 schreef TimeJumper het volgende:
Oh wat erg![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het is een 4 delige set, en ze hebben ook nog anders setjes, zoals lieveheersbeestje, of luipaard![]()
voor de echte liefhebbers
http://www.kidsbiz.nl/pro(...)s/vierdelige-set-bij
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 08:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja nou maar ze hebben deze ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor 26 e.
Ja maar jij koopt zo ongeveer alles :pquote:Op zaterdag 9 juli 2011 07:20 schreef Poppejans het volgende:
Oh Becky wat ontzettend leuk![]()
en met de kleur van de legging eronder maakt het nog leuker
![]()
Oeh dat blousje wat Rocka laat zien zou ik meteen hebben gekocht v een meisje
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 08:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja nou maar ze hebben deze ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor 26 e.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:37 schreef huuphuup het volgende:
En dat jurkje schreeuwt idd Lena <3 doe es een aanfoto?
Nogmaals een hele dikke dankjewel!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:18 schreef twentemeisje het volgende:
De (D)P(A)M's zijn de deur uit!Zo voelt het dus om een postorderbedrijf te zijn!
Er is gewoon maar 1 ding misgegaan. Tenzij iemand anders dan Wickie dit vestje:
[ afbeelding ]
in maat 3 (maanden) heeft besteld, want ik heb er om de een of andere reden 2 in mijn order staan. Gelukkig issie maar 7,75
. Nu maar hopen dat mijn zusje een meisje krijgt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |