Ja, denk je dat die kleur haar staat? Ik heb nog nooit iets in die kleur gehad voor haar, maar ik vind het in al zijn eenvoud en een beetje retro erg leukquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat het Senna prachtig staat!
Yep! Gaat alleen om de nieuwe bestellingenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
die van mij was duidelijk he? ik laat het daarbij, ook al zou ik zo nog 10 dingen kunnen toevoegen...
Ik heb hem voor Zoë (natuurlijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, denk je dat die kleur haar staat? Ik heb nog nooit iets in die kleur gehad voor haar, maar ik vind het in al zijn eenvoud en een beetje retro erg leuk
kleinste!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:27 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Yep! Gaat alleen om de nieuwe bestellingen.
Die van Lijnloos, BJ, Ssserpente, Sugarsnap & Poppedein heb ik compleet. Van Kleurdoos en Bitterend heb ik de gewenste maten nog niet.
In welke maat heb je die? Ik wil het best proberen, ik vind hem echt leuk, maar schaap heeft hem min of meer geveto'dquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:31 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ik heb hem voor Zoë (natuurlijk) en het is meer koraalkleurig, heel erg dun stofje, staat Zoë minder leuk dan ik gedacht had dus als je wil mag je hem ook van mij overnemen, is 2 keer gedragen en 2 keer gewassen, niet in de droger geweest.
wat ga je voor Ivan bestellen> ben zooo nieuwgierig!!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn lijstje voor Ivan heb ik rond; nog even voor Lena kijken.
Staat genoteerd bij dezen! Ik doe straks wel een rondje pm met mijn gegevens enzoooo.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:33 schreef miss_sly het volgende:
schaap heeft hem min of meer geveto'dmaar over tweedehands heeft hij niets te zeggen gezegd
Waar staat deze? Al gevonden.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die tuinbroek wil ik, maar mag niet van mezelf
en dat jasje
maar denk niet dat t Floris staat
en die trui vind ik ook leuk, behalve die stropdas
maar goed geldstop dus...
Ah, jij voelt mijn pijn.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:18 schreef Spewey het volgende:
Ik denk het wel Bodpa maar hij is wel superleuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |