quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:11 schreef Ssserpente het volgende:
Thanks, TM!
Ik wil dees!
Lente zit nu in 86/92 van de Hema. Zou ze maat 23 mois passen? Want daarna wordt het meteen 3 ans...
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:13 schreef Claudia_x het volgende:
Dat jurkje had ik niet achter je gezocht, Ssserpente.
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet het niet zo goed. Het is zo in your face.
Ik ben benieuwd naar een antwoord op je vraag. Voor Ivan zou ik 23 mois niet aandurven, geloof ik.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:21 schreef Ssserpente het volgende:
Het zijn eigenlijk twee jurkjes, kijk:
Ik koop 'm ook eigenlijk een beetje zodat Lente 'm aankan naar mn moeder, Claudia. Die vindt 'm volgens mij helemaal geweldig.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:23 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, dat laatste vind ik zoet! Veel minder heftig.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:23 schreef Poppedein het volgende:
Ik vind m heeeel leuk Ssserpente!
Ik MOET deze voor Lena
uhhh een prenatal; in december al gekocht in de salequote:Op donderdag 7 juli 2011 13:42 schreef Ssserpente het volgende:
BJ, wat voor spijkerbroekje heeft Evie aan in het buikfototopic?
Hm, ik durf 23 mois ook echt niet aan. Dan maar 3 ans dus. Past ze 'm dit jaar niet, dan volgend jaar wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:28 schreef mignonne het volgende:
ik vind de dpam pyjama's ook maar prijzig![]()
Ssserpente lastig! Qua gevoel zeg ik voorr mijn oudste dat 23 mois te klein zou zijn of te snel te klein. Maar ik heb hier 2 jurkjes in 3 ans en die zijn echt nog way te groot. Misschien volgend jaar ook nog wel te groot. En een kort broekje 23 mois is ook nog te groot
de paddenstoelenquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:28 schreef Ssserpente het volgende:
Welk jasje, BJ?
Jij bestelt altijd van die leuke dingen...
Evie is niet zo klein hoor, maar wel smal...quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:39 schreef Ssserpente het volgende:
Potver, BJ, nu ga ik twijfelen. Zou Evie veel kleiner zijn dan Lente dan?
haha daarom vertel ik het nooit! hij ziet het van zelf als het pakketje thuis isquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:45 schreef MamaPurk het volgende:
Hmm nou wil ik ook DPAM zal manlief neit blij mee zijn, heb net gister al wat besteld voor Sarah en van nog meer gaat ie niet gelukkig worden geloof ik.. Hoe valt DPAM want als Senna 23 mois past zal Jaël dat niet passen ben ik bang...
Lente draagt van broekjes maat 86 (vooral voor de lengte) en boven 86/92 van de Hema. Dan zou ze 23 mois moeten passen, zou je denken. Ik zou het ook zo zonde vinden als ze het jurkje pas volgend jaar aan kan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Evie is niet zo klein hoor, maar wel smal...
ze is niet eens zoveel korter dan Lena, maar weegt ongeveer 11,5 kg (met kleren aan), en draagt onder nog steeds 80-86; en boven 86-92... en de vorige jas, kan ze dus nu pas aan..
(weet niet hoe het verder met shirtjes enzo zit; toevallig heb ik dr vandaag een shirtje van DPAM in 23mois aangedaan, en die zit goed, om het lijfje zelfs wat ruim).
die vind ik idd ook errrrg leuk!!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind deze leuk, maar ik denk dat de kleur Senna niet staat:
]
leuk!! mooie vrolijke kleurtjes ook!!!quote:
dat is dus met Evie dr zomerjasje net zo... ik dacht dat ze die veel eerder aan zou kunnen, maar hij is nu nog best lang..(bijna tot op de knie).. ik zal eens een foto opduikelen voor het idee... het jasje is dus 18 mois; en dat is Evie op de foto ook ongeveer...quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:40 schreef Poppedein het volgende:
Als het jasje net zo valt als het jasje wat ik voor Lena had dan valt ie redelijk groot en vooral lang geloof ik! Hij is niet geschikt voor de hele koude winter, meer voor het voor en naseizoen, alleen het nadeel is dat je bij DPAM moet kiezen tussen 6M en 12M, dus in dat geval zal ik zeker voor 12M gaan!
Ligt eraan wanneer je gaat bestellen, ik heb er nog helemaal niet rondgekeken! Zou pas vanavond worden denk ik...quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:06 schreef twentemeisje het volgende:
Innepinnetje, wilde jij ook nog iets bij DPAM bestellen?
Als Sofie dit later terugleest dan zul je deze beslissing denk ik nog betreuren kj...quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:08 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik vind "het" jasje geweldig. Maar aangezien ik al 3 herfst/winterjasjes heb voor Sofie en ik denk dat het haar kleuren niet zijn, probeer ik mezelf te overtuigen dat ze hem echt niet nodig heeft
Ik heb Mrien beloofd dat ik vanavond pas ga bestellen, dus je hebt nog ff! Zullen we 21u afspreken? We krijgen hier buren over de vloer dus weet niet precies hoe laat die weer weg gaan...quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:10 schreef innepin het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je gaat bestellen, ik heb er nog helemaal niet rondgekeken! Zou pas vanavond worden denk ik...
Ik vind 39,50 voor een vierde jasje een beetje duur eigenlijk...quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:10 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Als Sofie dit later terugleest dan zul je deze beslissing denk ik nog betreuren kj...
Ws ten overvloede: maatje 23 mois dus.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:34 schreef twentemeisje het volgende:
BJ ik had je al geroepen in het vorige topique. Ik ben nu alles aan het verzamelen, dan moet iedereen zijn bestelling straks nog 1x controleren. Mrien wil ook nog even kijken dus ik stel voor om vanavond te gaan bestellen. Dus wie nog meer wil...
Ik heb nu een bestelling van KD, Poppedein, Lijnloos, Ssserpente, bitterend & sugarsnap!
Poppedein wat een onwijs mooie jas!!!
Wat de maat voor Saar betreft, ik ga uiteraard dat paddenstoelenjasje kopen. Ze draagt nu maat 62, soms 68 (met opgerolde mouwtjes). Wat zouden jullie mij aanraden voor dat jasje? Een 12M (74)?
Genoteerd! Ik post straks nog ff een totaaloverzicht ter controlequote:Op donderdag 7 juli 2011 19:43 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ws ten overvloede: maatje 23 mois dus.![]()
Thanks!
voor mij prima hoor TMquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:47 schreef twentemeisje het volgende:
Wickie & Sandous jullie hebben nog een dik uur!
(misschien nog wel wat langer, ligt eraan of het verlate kraambezoek van de overburen gezellig is)
[me=twentemeisje] vraagt jullie aandacht
[/me]
Ladies, ik weet niet wat gebruikelijk is aangaande het afhandelen van alle betalingen bij gezamenlijke DPAM-bestellingen. Ik zou voor willen stellen dat jullie het totaalbedrag van je bestelling (als alles op voorraad is, maar dat zie ik straks) aan me overmaken en dat ik later de verzendkosten wel doorgeef, die schiet ik dan eerst voor. Als ik alles eerst voor moet schieten wordt het een beetje veul want het loopt nu aardig op. Is dat okee voor iedereen?
Ik denk dat het Senna prachtig staat!quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind deze leuk, maar ik denk dat de kleur Senna niet staat:
[ afbeelding ]
die van mij was duidelijk he? ik laat het daarbij, ook al zou ik zo nog 10 dingen kunnen toevoegen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:24 schreef twentemeisje het volgende:
de postbode lacht zich een rolberoerte
.
Dames willen jullie me een pm met de linkjes sturen?
Mijn lijstje voor Ivan heb ik rond; nog even voor Lena kijken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:24 schreef twentemeisje het volgende:
de postbode lacht zich een rolberoerte
.
Nieuwe besteldames willen jullie me een pm met de linkjes sturen? Met de gewenste maat?
Ja, denk je dat die kleur haar staat? Ik heb nog nooit iets in die kleur gehad voor haar, maar ik vind het in al zijn eenvoud en een beetje retro erg leukquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat het Senna prachtig staat!
Yep! Gaat alleen om de nieuwe bestellingenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
die van mij was duidelijk he? ik laat het daarbij, ook al zou ik zo nog 10 dingen kunnen toevoegen...
Ik heb hem voor Zoë (natuurlijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, denk je dat die kleur haar staat? Ik heb nog nooit iets in die kleur gehad voor haar, maar ik vind het in al zijn eenvoud en een beetje retro erg leuk
kleinste!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:27 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Yep! Gaat alleen om de nieuwe bestellingen.
Die van Lijnloos, BJ, Ssserpente, Sugarsnap & Poppedein heb ik compleet. Van Kleurdoos en Bitterend heb ik de gewenste maten nog niet.
In welke maat heb je die? Ik wil het best proberen, ik vind hem echt leuk, maar schaap heeft hem min of meer geveto'dquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:31 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ik heb hem voor Zoë (natuurlijk) en het is meer koraalkleurig, heel erg dun stofje, staat Zoë minder leuk dan ik gedacht had dus als je wil mag je hem ook van mij overnemen, is 2 keer gedragen en 2 keer gewassen, niet in de droger geweest.
wat ga je voor Ivan bestellen> ben zooo nieuwgierig!!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn lijstje voor Ivan heb ik rond; nog even voor Lena kijken.
Staat genoteerd bij dezen! Ik doe straks wel een rondje pm met mijn gegevens enzoooo.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:33 schreef miss_sly het volgende:
schaap heeft hem min of meer geveto'dmaar over tweedehands heeft hij niets te zeggen gezegd
Waar staat deze? Al gevonden.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die tuinbroek wil ik, maar mag niet van mezelf
en dat jasje
maar denk niet dat t Floris staat
en die trui vind ik ook leuk, behalve die stropdas
maar goed geldstop dus...
Ah, jij voelt mijn pijn.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:18 schreef Spewey het volgende:
Ik denk het wel Bodpa maar hij is wel superleuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |