abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juli 2011 @ 18:38:00 #201
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99212984
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 17:23 schreef Sugarsnap het volgende:
TM, kun je mijn bestelling verwijderen? Onverwachte rekening gekregen, dus het moet even wachten
Done Sugarsnap, and another one benefits from my cc-delay :D.
pi_99213236
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 17:12 schreef Poppejans het volgende:
Tof KD, alles! O+ Vooral dat zelfgemaakte dekentje O+
Ik heb de gehaakte beenwarmers met voetjes eraan gemaakt door jou ook nog. Die waren ook al zo leuk
kan ik me niet eens meer herinneren yo :')

mn haakkwaliteiten zijn nu iig wel way beter dan t was :o
pi_99216178
TM, ik ben benieuwd of het nog lukt. Ik leef al de hele dag tussen hoop en vrees. :'(

:+

KD, gaaf spul! Ik vind dat retrotruitje zo tof dat ik er haast een derde om zou nemen. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99216530
en hij is zoooooo zacht <3
pi_99216714
Waar heb je hem gevonden? Voor Ivan zou ik ook gerust zoiets kopen.
pi_99217167
alkmaar, soort retrowinkeltje :) geen kringloop, maar vergelijkbaar maar dan alleen vintage
pi_99218132
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:01 schreef Claudia_x het volgende:
TM, ik ben benieuwd of het nog lukt. Ik leef al de hele dag tussen hoop en vrees. :'(
Ik ook, ik kan er straks niet van slapen hoor :P ;)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_99218321
Ik heb een nieuwe liefde...
Ik kwam deze jas tegen, van Noppies O+ Die MOET Floris hebben (eerst maar even in een winkel bekijken, vind t best veel geld eigenlijk voor een winterjas voor mn, dan, dreumes...
pi_99218379
Heerlijk jas Son!
hoeveel is het?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 20:52:32 #210
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99218761
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:01 schreef Claudia_x het volgende:

:+

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:40 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik ook, ik kan er straks niet van slapen hoor :P ;)
Pfff, ik heb er gewoon een kutdag van :D. Saar vindt er het hare van:

Vanmiddag is die blokkering er dus al afgehaald en nog kan ik geen betaling afronden... Misschien heeft DPAM me in de ban gedaan omdat ik te vaak heb geprobeerd om te betalen met een card die op dat moment niet werkte... Volgens ICS kan dat niet... Ik blijf proberen, maar als het tegenzat kon het ook wel morgenvroeg worden... :(

Ik heb de winkelmand net weer gecheckt en die zit nog vol met drie-en-veertig items! :D
pi_99218858
Saar! :D

Ar-me TM, wat heb je je op de hals gehaald. :*
pi_99218886
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb een nieuwe liefde...
Ik kwam deze jas tegen, van Noppies O+ Die MOET Floris hebben (eerst maar even in een winkel bekijken, vind t best veel geld eigenlijk voor een winterjas voor mn, dan, dreumes...
[ afbeelding ]
Misschien lekker ruim kopen? Ik denk dat Ivans winterjas nog een winter meegaat!

Heel leuk jasje! Het zou zonde zijn als 'ie maar één winter meegaat.
pi_99219447
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:45 schreef bitterend het volgende:
Heerlijk jas Son!
hoeveel is het?
Leuk is ie he O+
Hij is 45,95.
Claudia das wel een idee idd. Welke maat had je vorig jaar voor Ivan?
Ik vind m zo geweldig :D En jassen worden gewoon ook leuker bij een lopend kindje :)
pi_99219631
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:52 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Vanmiddag is die blokkering er dus al afgehaald en nog kan ik geen betaling afronden... Misschien heeft DPAM me in de ban gedaan omdat ik te vaak heb geprobeerd om te betalen met een card die op dat moment niet werkte... Volgens ICS kan dat niet... Ik blijf proberen, maar als het tegenzat kon het ook wel morgenvroeg worden... :(

Ik heb de winkelmand net weer gecheckt en die zit nog vol met drie-en-veertig items! :D
:D
pi_99219720
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:05 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Leuk is ie he O+
Hij is 45,95.
Claudia das wel een idee idd. Welke maat had je vorig jaar voor Ivan?
Ik vind m zo geweldig :D En jassen worden gewoon ook leuker bij een lopend kindje :)
Ik moet zeggen dat ik dat nog best mee vind vallen, vooral omdat je zo'n leuk jasje ook makkelijk doorverkoopt. Wij hebben een niet zo deftig exemplaar gekocht van de H&M en dat was toch ook wel in ieder geval 20 euro. Dat was maat 86 en het zat echt veel te groot. Toen hij ging lopen begon ik dat trouwens wel vervelender te vinden.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:17:33 #216
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_99219994
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_99220058
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 20:52 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Kan even duren voordat de blokkering er daadwerkelijk af is
* octopussy connecties heeft bij ICS 8-)
Maar het kan ook zijn dat DPAM je betaling niet accepteert omdat je het een aantal keer achter elkaar geprobeerd hebt (fraudegevoeligheid enzo)
Je kan bij DPAM ook met Paypal betalen hè?
pi_99220597
TM wat gedoe zo zeg!
Maar wat een onwijs leuke foto van Saar O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:33:28 #219
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_99220717
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 21:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Voor de meisjes & hun mama's O+

mooie spullies! ziet er heel comfi uit.
pi_99220751
Son mja idd beetje prijzig maar als het lang meegaat vind ik het zeker waard!! hij is erg leuk!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_99220851
Sonnetje, wat Claudia ook zegt; ik vind het ook wel meevallen die prijs voor een goede en erg mooie winterjas O+ zoiets verkoop je zeker wel door. Houwtje touwtje :9~ O+
En idd iets ruim kopen hoor, ik heb helaas met een maat 80 winterjas (die ook aan de prijs was) lang niet de hele winter kunnen doen

aaah die foto van je meisje O+ wat een ontzettend leuk jurkje heeft ze aan :9~ O+
ik moet echt een meisje
wat vaag van je CC, maar volgens mij is het vast niet zo dat Dpam je blokkeert na een paar keer proberen hoor, je CC zal het gewoon nog niet doen denk ik
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:41:43 #222
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99221094
Ohnoooooeeeeees! Er zijn wat dingen uitverkocht... (Mamapurk het grijze speelpakje en Poppedein de gestreepte legging volgens mij). Sorry!!! :*

Maarrrrrrrr IK HEB BETAALD!!! *O*
  vrijdag 8 juli 2011 @ 21:42:57 #223
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99221152
Ik ga iedereen morgen een pm sturen met de bestelling en mijn gegevens. Nu plof ik naast mijn lief op de bank, ik kan geen DPAM-item meer zien :D.
pi_99221189
*O* *O* *O* *O* *O* :*
alvast erg bedankt voor alle moeite TM! echt vervelend voor je dat het zo'n rompslomp moest worden

*Wolf krijgt het mooiste jasje van alle jongetjes hier in de buurt tralalalla O+ *O* *
pi_99221211
TM! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')