Done Sugarsnap, and another one benefits from my cc-delayquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:23 schreef Sugarsnap het volgende:
TM, kun je mijn bestelling verwijderen? Onverwachte rekening gekregen, dus het moet even wachten
kan ik me niet eens meer herinneren yoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:12 schreef Poppejans het volgende:
Tof KD, alles!Vooral dat zelfgemaakte dekentje
![]()
Ik heb de gehaakte beenwarmers met voetjes eraan gemaakt door jou ook nog. Die waren ook al zo leuk
Ik ook, ik kan er straks niet van slapen hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:01 schreef Claudia_x het volgende:
TM, ik ben benieuwd of het nog lukt. Ik leef al de hele dag tussen hoop en vrees.![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:01 schreef Claudia_x het volgende:
TM, ik ben benieuwd of het nog lukt. Ik leef al de hele dag tussen hoop en vrees.![]()
Pfff, ik heb er gewoon een kutdag vanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:40 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ook, ik kan er straks niet van slapen hoor![]()
Misschien lekker ruim kopen? Ik denk dat Ivans winterjas nog een winter meegaat!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb een nieuwe liefde...
Ik kwam deze jas tegen, van NoppiesDie MOET Floris hebben (eerst maar even in een winkel bekijken, vind t best veel geld eigenlijk voor een winterjas voor mn, dan, dreumes...
[ afbeelding ]
Leuk is ie hequote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:52 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[..]
Pfff, ik heb er gewoon een kutdag van. Saar vindt er het hare van:
[ afbeelding ]
Vanmiddag is die blokkering er dus al afgehaald en nog kan ik geen betaling afronden... Misschien heeft DPAM me in de ban gedaan omdat ik te vaak heb geprobeerd om te betalen met een card die op dat moment niet werkte... Volgens ICS kan dat niet... Ik blijf proberen, maar als het tegenzat kon het ook wel morgenvroeg worden...
Ik heb de winkelmand net weer gecheckt en die zit nog vol met drie-en-veertig items!
Ik moet zeggen dat ik dat nog best mee vind vallen, vooral omdat je zo'n leuk jasje ook makkelijk doorverkoopt. Wij hebben een niet zo deftig exemplaar gekocht van de H&M en dat was toch ook wel in ieder geval 20 euro. Dat was maat 86 en het zat echt veel te groot. Toen hij ging lopen begon ik dat trouwens wel vervelender te vinden.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Leuk is ie he
Hij is 45,95.
Claudia das wel een idee idd. Welke maat had je vorig jaar voor Ivan?
Ik vind m zo geweldigEn jassen worden gewoon ook leuker bij een lopend kindje
Kan even duren voordat de blokkering er daadwerkelijk af isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:52 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[..]
Pfff, ik heb er gewoon een kutdag van. Saar vindt er het hare van:
[ afbeelding ]
Vanmiddag is die blokkering er dus al afgehaald en nog kan ik geen betaling afronden... Misschien heeft DPAM me in de ban gedaan omdat ik te vaak heb geprobeerd om te betalen met een card die op dat moment niet werkte... Volgens ICS kan dat niet... Ik blijf proberen, maar als het tegenzat kon het ook wel morgenvroeg worden...
Ik heb de winkelmand net weer gecheckt en die zit nog vol met drie-en-veertig items!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |