Het is ook een keer gebeurt bij een wedstrijd van SC Bastia op Corsica, toen stierven er een aantal.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:13 schreef MrVanBraun het volgende:
Dat dit kan in Nederland.
In Brazilie dit dan wtf
Auw
Verzekering of verhaal halen bij de aannemer, lijkt mij.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:17 schreef Caland het volgende:
Kan Twente nog wel eens veel geld gaan kosten, of is dat ook op kosten van de gemeente?
Je hebt natuurlijk ook bouwverzekeringen e.d. Weet niet precies hoe dit dan in zulke situaties in zijn werk gaat.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:17 schreef Caland het volgende:
Kan Twente nog wel eens veel geld gaan kosten, of is dat ook op kosten van de gemeente?
Nee, ze zoeken net als Feyenoord al externe geldschieters.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:17 schreef Caland het volgende:
Ja ok, maar als het een constructiefout was gaat het onderzoek nog heel lang duren en dus blijft die tribune wel een tijdje gesloten. Vertragingen, gemiste inkomsten kaartverkoop etc.Weet niet zo goed hoe het daar mee zit.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook bouwverzekeringen e.d. Weet niet precies hoe dit dan in zulke situaties in zijn werk gaat.
deze is ZO grappig.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:19 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nee, ze zoeken net als Feyenoord al externe geldschieters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:13 schreef Tha_Duck het volgende:
Bah een dooie schijnt. Ik neem mijn grapje van eerder in het topic terug. Gewonden prima, maar dooien wil ik geen grapjes over maken. Sorry.
Ja, dat is ook weer zo, maar las ik niet ergens dat een kraanwagen tegen de constructie reed, waardoor deze het begaf?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ok, maar als het een constructiefout was gaat het onderzoek nog heel lang duren en dus blijft die tribune wel een tijdje gesloten. Vertragingen, gemiste inkomsten kaartverkoop etc.Weet niet zo goed hoe het daar mee zit.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:13 schreef Tha_Duck het volgende:
Bah een dooie schijnt. Ik neem mijn grapje van eerder in het topic terug. Gewonden prima, maar dooien wil ik geen grapjes over maken. Sorry.
Die muziek eronderquote:
daar kijkt geen hond naar, journaal 24 welquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:25 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
En op http://www.rtvoost.nl/tv/live.aspx
Dat klopt. Maar ook dan is het weer de vraag in hoeverre zo'n constructie het hoort te begeven als je tegen een steunbalk aanrijdt. Het lijkt me dat bij dergelijke bouwwerkzaamheden er altijd een soort van backup moet zijn voor dat soort situaties.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zo, maar las ik niet ergens dat een kraanwagen tegen de constructie reed, waardoor deze het begaf?
Daarom staat dit ook in VBL en niet in NWSquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:27 schreef MrVanBraun het volgende:
Is het niet eerder Breaking nieuws dat de koffie een kwart duurder word
Dat lijkt me stug...quote:@Journaal
Stadion zou 30.000 extra zitplaatsen moeten krijgen
Plus dat het gewoon niet waar is. De koffie is een kwart duurder GEWORDEN en wordt niet een kwart duurder.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarom staat dit ook in VBL en niet in NWS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |