Dat hoor ik niet graagquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Er is een trauma helikopter geland op het veld.
Ik vind het erger voor de mensen die eronder liggen, twente kan mij geen klote moer schelenquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat hoor ik niet graagWat erg voor F.C Twente en iedereen die er mee te maken heeft[ afbeelding ]
Geruchten mogen hier toch ook best gepost worden?quote:
Interessant doenerijquote:
Alleen als je een zoon van Wilma Nanninga bent.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geruchten mogen hier toch ook best gepost worden?
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:29 schreef zatoichi het volgende:
Seizoenskaarten verkoop FC Twente een succes; op één zijde zijn alle stoelen al gevuld.
twitter:LucienBaard twitterde op donderdag 07-07-2011 om 13:22:11Laatste stand van zaken drama Grolsch Veste http://bit.ly/np0QE9 Zeker 12 gewonden, bouwvakkers spreken van 2 doden -ONBEVESTIGD!!! reageer retweet
quote:Update 13:18
De politie heeft gemeld dat de situatie vele malen erger is dan aanvankelijk werd verwacht.
Er zijn tientallen mensen onder het puin gekomen en enkelen verkeren in kritieke toestand. Tevens wordt er gemeld dat er twee doden zijn gevallen bij het drama.
Bron: soccernews.nl
Daarom typte ik ook (Dat hoor ik niet graag) toen iemand hier zei een trauma helikopter ..Bedoelde de mensen ja.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vind het erger voor de mensen die eronder liggen, twente kan mij geen klote moer schelen
Zal wel het nieuwe uitvak worden dan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:33 schreef zatoichi het volgende:
Lekker luguber ook als je straks op je stoeltje zit waar een van die bouwvakkers in is gestorven...
Opvallend.quote:Overigens is het nabijgelegen gebouw van Callcenter Cendris ontruimd. Alle medewerkers van het center moesten hun werkplek verlaten. Het gaat om meer dan 100 mensen.
Eerste beelden?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:35 schreef Caland het volgende:
En er is bewegend beeld: http://www.rtl.nl/xl/#/u/0a010942-37b6-446f-b2c8-cd2f9af0d958/
Silverlight
quote:Enschede FM praatte met Jan Bruins, de speaker van FC Twente. "Het doet me denken aan de vuurwerkramp. Toen zag je ook allemaal van die politieauto's overal. Het is hetzelfde gevoel."
"Ik was gisteren nog met een helm op op de bouw om te kijken naar de vorderingen. Toen keek nog omhoog en dacht nog: zo'n dak moet het maar houden."
Bruins had met ooggetuigen gesproken die vanuit de kantoren tegenover het stadion het dak naar beneden zagen komen. "Het is begonnen bij de videowall in het midden van het stuk. Die kwam naar beneden en toen boog de rest als luciferhoutjes om en kwam alles naar beneden. Stalen balken van toch wel een halve meter breed."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |