Zoiets is nog in aanbouw en als het een steunbalk is geweest, ja, dan hoeft er maar eentje een klap te krijgen en dan gaat de hele constructie.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:12 schreef TheVulture het volgende:
Dat een zo'n kraan de hele constructie naar beneden laat flikkeren
CL voorronde van Twente zal wel weer in het gelredome worden gespeeld dan, neem ik aan. Of in het abe lenstra.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:13 schreef planethugo het volgende:
Vak Puinhoop
hopen dat het meevalt kwa gewonden.
zal wel flinke vertraging op gaan lopen, denk dat de competitieplanner van de knvb nerveus wordt
Want? Dit is vrij snel op te ruimen zo te zien. Dat het niet afkomt is een tweede..quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
CL voorronde van Twente zal wel weer in het gelredome worden gespeel dan, neem ik aan.
Als ie een van de steunbalken raakt is het gauw over ja.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:12 schreef TheVulture het volgende:
Dat een zo'n kraan de hele constructie naar beneden laat flikkeren
Je kunt bouwen en spelen tegelijk. Gewoon stadion voor een deel afsluiten, deed Werder Bremen ook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Want? Dit is vrij snel op te ruimen zo te zien. Dat het niet afkomt is een tweede..
In de regio op het moment ook wel bekend als Slecht Te Pas Bouw.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:17 schreef napoleonfour het volgende:
Aannemer Te Pas Bouw wil nog niet reageren op het instorten van het dak.
Het zou pas echt grappig zijn als de staalconstructie van Te Onpas BV kwam.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:17 schreef napoleonfour het volgende:
Aannemer Te Pas Bouw wil nog niet reageren op het instorten van het dak. De staalconstructie is van Voortman Staalbouw BV uit Rijssen. Ook dat bedrijf wil nog niet reageren.
Honden van de Pers weer hoor. Gelijk de bedrijven bij de naam noemen.
tjonge als die lui het hebben over een wipeout survival course XXL dan doen ze het ook gelijk goed he!quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:19 schreef Tumble het volgende:
[..]
tjonge als die lui het hebben over een wipeout survival course XXL dan doen ze het ook gelijk goed he!
Werk jij er ?quote:
Ik ben benieuwd of men ook zo overdreven reageerde wanneer hetzelfde in een Afrikaans land was gebeurd. Waarschijnlijk niet, iets met hypocritisme.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:48 schreef Cara het volgende:
Om die reacties kan ik idd wel kwaad worden.
Grapjes zijn leuk, maar er is nog helemala niets bekend over de slachtoffers.
Voor hetzelfde geld liggen er 5 man dood onder het puin.
Als een rietconstructie naar beneden valt zijn er ook over het algemeen geen gewonden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of men ook zo overdreven reageerde wanneer hetzelfde in een Afrikaans land was gebeurd. Waarschijnlijk niet, iets met hypocritisme.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Als een rietconstructie naar beneden valt zijn er ook over het algemeen geen gewonden.
Sowieso is het geen grappen maken over een situatiequote:Op donderdag 7 juli 2011 13:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of men ook zo overdreven reageerde wanneer hetzelfde in een Afrikaans land was gebeurd. Waarschijnlijk niet, iets met hypocritisme.
Dit is gewoon dichterbij, zo werkt dat nou een keer.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |