quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dit is wel het 'voetbal' gedeelte, hier gelden andere regels, hier wensen we doorgaans elkaar kanker toe omdat we voor verschillende clubs zijn en gaan we tijdens of na de wedstrijd met elkaar op de vuist. Dan moet een grapje over een bouwvakkertje ook wel kunnen.
Ook dat 'NK' ervoor, Nederlands Kampioen Bouwbegeleidingquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Lekkere bouwbegeleiding trouwens
Dat reclamebord eronderquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zie een bouwvakker gewoon rustig daaronder staan.
Van wat er nu bekend is, was er niets mis met de constructie, maar een menselijke fout. Dus dit slaat nergens op.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hoe erg het ook is, is het een geluk bij een ongeluk dat het in de zomerstop gebeurt is en niet tijdens een wedstrijd.
Edit mijn eerste reactie in dit topic dan ff terug.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Nogmaals, opmerkingen rechtstreeks op mogelijk (dodelijke) slachtoffers laat ik niet staan. De rest wel hoor, zoals je wel kunt zien.
Of tegen het stadion aan?quote:
Dat bord rechtsonder: 'Scoren in de wijk'quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zie een bouwvakker gewoon rustig daaronder staan.
wat is daar grappig aan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat bord rechtsonder: 'Scoren in de wijk'![]()
Eerder dat andere reclamebordquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat bord rechtsonder: 'Scoren in de wijk'![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:04 schreef zatoichi het volgende:
Over drie weken wordt er bij mij thuis een nieuwe trap geplaatst; even controleren of dat niet dezelfde bouwers zijn
Je zit toch niet op het dak?quote:
Die hele overkapping is dus naar beneden geflikkerd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was om half 12, toch de nodige mensen aan het werk op de bewuste tribune..
Hopelijk zijn ze na de botsing gelijk weggegaan daar.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was om half 12, toch de nodige mensen aan het werk op de bewuste tribune..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:08 schreef OeJ het volgende:
DAKAANBOUW MET KORTING HO HOHOHOHO!Waarom moest ik lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Tsja, ik heb er de ballen verstand niet van, maar als zo'n kraan zorgt voor een bepaalde ondersteuning kan het met een botsing snel gaan natuurlijk. Soort domino-effect.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:12 schreef TheVulture het volgende:
Dat een zo'n kraan de hele constructie naar beneden laat flikkeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |