En bovendien is het ook nog eens een debiele conclusie. Tijdens wedstrijden was die tribune namelijk gewoon af en rijden er geen kranen rondquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt he. Begin nogal moe te worden van mensen die het topic of iets verder niet lezen en lekker alles 16 keer herhalen
Oh ja, er is natuurlijk ook nooit wat gebeurd tijdens voetbalwedstrijden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
En bovendien is het ook nog eens een debiele conclusie. Tijdens wedstrijden was die tribune namelijk gewoon af en rijden er geen kranen rond
Dat komt er ook nog eens bij inderdaad.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
En bovendien is het ook nog eens een debiele conclusie. Tijdens wedstrijden was die tribune namelijk gewoon af en rijden er geen kranen rond
Inderdaad, in de huidige stadions kan zoiets gewoonweg niet gebeuren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:06 schreef TLC het volgende:
[..]
Oh ja, er is natuurlijk ook nooit wat gebeurd tijdens voetbalwedstrijden.
die kindjes zien voor het eerst een camera , laat ze lekker daar zwaaien in dat gehuchtquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mensen die daar dan dom gaan staan gaan zwaaien richting de camera.
Inderdaadquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mensen die daar dan dom gaan staan gaan zwaaien richting de camera.
Tja vakantietijden hequote:Op donderdag 7 juli 2011 14:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mensen die daar dan dom gaan staan zwaaien richting de camera.
Persoonlijk drama doet het nou eenmaal vaak goed om het verhaal 'body' te geven. Zie daarvoor ook de lijkenwagen in beeld, in plaats van alleen de tekst 'x-aantal gewonden en doden'.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:08 schreef Rickazio het volgende:
BREAKING NIEWS
Een bloedneus! Een bloedneus! Een bloedneusss!!
[ afbeelding ]
Ohja, de leuzen. Er zal wel weer iets creatiefs bedacht worden dit seizoen. Eigenlijk nogal treurig dat supporters dit doen, mja..quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:07 schreef Kabolter het volgende:
Nou dat wordt dus elke wedstrijd van FC Twente de kraker van Peter Koelewijn horen met als variant op de tekst: 'Ga onder dat dak staan.. "
Was al blij dat die vuurwerkgeluiden de afgelopen tijd wat minder te horen waren.
Ik denk dat het wel gaat meevallen, al zullen er altijd een paar idioten tussen zitten inderdaad.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ohja, de leuzen. Er zal wel weer iets creatiefs bedacht worden dit seizoen. Eigenlijk nogal treurig dat supporters dit doen, mja..
Ik denk het nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel gaat meevallen, al zullen er altijd een paar idioten tussen zitten inderdaad.
Aanklagen die boelquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:13 schreef napoleonfour het volgende:
Nos doet niet eens aan bronvermelding.
Opgaan in de massa zorgt er toch vaak weer voor dat er meer mensen aan meedoen dan dat normaal zou gebeuren. Waarbij het wedstrijdbeeld ook bepalend kan zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel gaat meevallen, al zullen er altijd een paar idioten tussen zitten inderdaad.
Mensen die verwachten dat je eerst het hele topic gaat lezen voordat je een eerste reactie plaatstquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt he. Begin nogal moe te worden van mensen die het topic of iets verder niet lezen en lekker alles 16 keer herhalen
Nee inderdaad. Grappen over mensen die permanent invalide worden zijn prima, maar doden zijn een stap te ver.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:13 schreef Tha_Duck het volgende:
Bah een dooie schijnt. Ik neem mijn grapje van eerder in het topic terug. Gewonden prima, maar dooien wil ik geen grapjes over maken. Sorry.
Prima, kerel. Troll lekker verder.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Mensen die verwachten dat je eerst het hele topic gaat lezen voordat je een eerste reactie plaatst, nou speciaal voor jou ; gelukkig is het tenminste niet tijdens een wedstrijd gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |