quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik las ook ergens dat Kluivert de kraan heeft bestuurd.
Inderdaad, alleen maar een groot gedeelte van het dak dat naar beneden is gevallen op de tribune.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:50 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
Op foto van AD lijkt het wel mee te vallen
Je ziet een compleet dak over de vakken eronder liggen, dat noem ik niet echt meevallen..quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:50 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
De Telegraaf is er natuurlijk voor het belangrijkere nieuws:quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:49 schreef Paul-89 het volgende:
Zelfs de telegraaf () rept nog niet over mogelijke doden, normaal zijn die toch wel van het suggereren.
quote:Grolsch Veste wereldnieuws
AMSTERDAM - De instorting van het dak van het FC Twente nieuwbouwstadion de Grolsch Veste in Enschede is donderdag binnen korte tijd wereldnieuws geworden.
Op Twitter is 'Grolsch Veste' een trending topic. Vanover de hele wereld spreken twitteraars hun afschuw uit over de ravage in Enschede. Verschillende Amerikaanse en Britse media, zoals sportzender ESPN en The Guardian, doen verslag van het ongeluk.
Ja joh. Klein ongelukje maar. De bezem erover heen en klaar. Waar praten we eigenlijk?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:50 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik continu ambulances hoor, denk ik aan mijn werk; maar ja misschien is dat ook wel logisch als je in een ziekenhuis werkt...quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:45 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh dat klopt, vuurwerkramp was vele malen groter, maar het gevoel blijft hetzelfde hoor, als je al die ambulances hoort
Dat is de Telegraf, die leven van sensatienieuwsquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:53 schreef YazooW het volgende:
Word er zo doodziek van dat elke keer als er wat groots gebeurd er dan spectaculair gedaan moet worden door de diverse Nederlandse media dat ook de buitenlandse media erover berichten. Zo van: kijk ons landje dan populair zijn in het buitenland!1!!1!11!!
Mooie krant he die Televaag?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:53 schreef YazooW het volgende:
Word er zo doodziek van dat elke keer als er wat groots gebeurd er dan spectaculair gedaan moet worden door de diverse Nederlandse media dat ook de buitenlandse media erover berichten. Zo van: kijk ons landje dan populair zijn in het buitenland!1!!1!11!!
Nog erger is dat volk wat daarzo reageert genaamd Gerrit, Mies en Anitaquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:53 schreef YazooW het volgende:
Is ook ongeveer het principe waar nieuws op gebaseerd is, lijkt me zo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:53 schreef YazooW het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:58 schreef Lily1987 het volgende:
Minimaal 1 dode aldus TV Oost. Lijkwagen gearriveerd.
Hoor het net op de radio, de RIT is ook gearriveerd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:58 schreef Lily1987 het volgende:
Minimaal 1 dode aldus TV Oost. Lijkwagen gearriveerd.
Zucht...quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:01 schreef TLC het volgende:
Het is totaal geen troost voor niemand maar gelukkig is dit niet gebeurd tijdens een wedstrijd.
Echt he. Begin nogal moe te worden van mensen die het topic of iets verder niet lezen en lekker alles 16 keer herhalenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |